Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення профмедоглядів працівників, видача медичних заключень щодо придатності до роботи на посаді.
Очікувана вартість
1 100 955,98 UAH
UA-2019-03-18-000702-b 5a0b255721fd4f70853b12f291cfcd37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): - відміна 15.02.2019 торгів ЦБД № UA-2019-01-30-003528- b (на електронному торговому майданчику Smarttender.biz № 3547502) з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. - відміна 11.03.2019 торгів ЦБД № UA-2019-02-21-001335-а (на електронному торговому майданчику Smarttender.biz № 3663237) з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 2879 медичних оглядів.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – на території виконавця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2879 посл.
проведення профмедоглядів працівників, видача медичних заключень щодо придатності до роботи на посаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

18 березня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:27
CCI18032019_00001.JPG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
комунальна установа «Міська лікарня № 1»
#20498781
Переможець 1 100 955,98
UAH
18 березня 2019 16:30

Документи

18 березня 2019 16:30
Електронний підпис
18 березня 2019 16:30
CCI18032019_00001.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
комунальна установа «Міська лікарня № 1»
#20498781
1 100 955,98
UAH
Документи

Документи

18 березня 2019 16:30
Електронний підпис
18 березня 2019 16:30
CCI18032019_00001.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:56
1972.jpeg укладений
01 квітня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 09:17
1972 (3 (1).jpeg зміни до договору
20 січня 2020 09:16
1972 (2 (1).jpeg зміни до договору
20 січня 2020 09:16
1972(1 (1).jpeg зміни до договору
20 січня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:53
ДУ 1972 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 10:38
ДУ 2 - 1972 (1).docx зміни до договору
21 листопада 2019 10:37
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 12:46
Додаткова угода 1972 Запоріжжя Скан (1).docx зміни до договору
24 травня 2019 12:46
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 12:45
Додаткова угода 1972 Запоріжжя Скан.docx укладений
24 травня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 12:35
Договір Запоріжжя 2019.docx укладений
29 березня 2019 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на зміну назви з комунальна установа «Міська лікарня № 1» на Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №1» Запорізької міської ради в зв’язку реорганізацією та на зміну реквізитів Виконавця. Сума договору та інші умови договору залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: №ПР/НОК-1972/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НОК-1972/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на зміну реквізитів Замовника та Виконавця. Дані зміни вносяться на підставі та на виконання Постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018 №162 та згідно наказу від 25.09.2019 №Н-30/21. Сума договору та інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НОК-1972/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НОК-1972/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 9.5 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2020 зі збільшенням суми на 184954,80 грн без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 1 100 955,98 грн без ПДВ до 1 285 910,78 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НОК-1972/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НОК-1972/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна файла д/у №3
Номер договору про закупівлю: №ПР/НОК-1972/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НОК-1972/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 012 882,80
UAH