СРV ДК 021:2015 – 37310000-4 – Музичні інструменти (Музичні інструменти)
Очікувана вартість
1 613 973,00 UAH
UA-2019-03-18-000606-a 395ad4231d7a4b2190e6f670f4876c6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
Контактна особа: Коноваленко Ксенія Сергіївна
+380612247085
uprkult_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 10:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 11:17
Початок аукціону: 04 квітня 2019 11:35
Очікувана вартість: 1 613 973,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 069,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37310000-4: Музичні інструменти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
203 шт
СРV ДК 021:2015 – 37310000-4 – Музичні інструменти (Музичні інструменти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, за адресами установ, підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 березня 2019 11:19
Електронний цифровий підпис
18 березня 2019 11:12
Додаток 7.pdf
18 березня 2019 11:12
Додаток 6.pdf
18 березня 2019 11:12
Додаток 5.pdf
18 березня 2019 11:12
Додаток 4.pdf
18 березня 2019 11:12
Додаток 3.pdf
18 березня 2019 11:12
Додаток 2.pdf
18 березня 2019 11:12
Додаток 1.pdf
18 березня 2019 11:12
Тендерна документація.pdf
18 березня 2019 11:12
Оголошення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000020 ● e889553b8e7b4e48aeaf8c85f1ca372d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 17:19:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

11.04.2019 № 50

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 37310000-4 - Музичні інструменти (Музичні інструменти), яка проводиться Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г.ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради, 37573471, Україна, Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
  2. Інформація про предмет закупівлі: СРV ДК 021:2015 – 37310000-4 – Музичні інструменти (Музичні інструменти), 1613973UAH, 37310000-4, ДК021, 203, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 395ad4231d7a4b2190e6f670f4876c6c, 2019-03-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація. Порушень не встановлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ" 1 611 666,00
UAH з ПДВ
1 611 666,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кір’як Сергій Олексійович 1 613 664,00
UAH з ПДВ
1 613 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 16:25
sign.p7s
04 квітня 2019 15:47
sign.p7s
02 квітня 2019 18:54
sign.p7s
02 квітня 2019 18:52
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
02 квітня 2019 18:52
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2019 18:52
Проект договора.pdf.p7s
02 квітня 2019 18:52
Проект договора.pdf
02 квітня 2019 18:52
Працівники.pdf.p7s
02 квітня 2019 18:52
Працівники.pdf
02 квітня 2019 18:52
Інші документи.pdf.p7s
02 квітня 2019 18:52
Інші документи.pdf
02 квітня 2019 18:52
Аналогичні договори.pdf.p7s
02 квітня 2019 18:52
Аналогичні договори.pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 17:16
Захист довкілля1.pdf
02 квітня 2019 17:16
Загальні відомості1.pdf
02 квітня 2019 17:16
Довідка -підпис.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
Переможець 1 611 666,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
1 611 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 квітня 2019 15:55
Договір укладений
22 квітня 2019 15:54
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:59
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 13:06
Дод.угода 2 дог.138Р.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 13:05
sign.p7s зміни до договору
18 жовтня 2019 16:21
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 16:19
sign.p7s зміни до договору
18 жовтня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 до Договору (специфікація) викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 138-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару до 13.12.2019року
Номер договору про закупівлю: 138-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 611 666,00
UAH (в тому числі ПДВ 268 611,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку