Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, сканери штрих-коду)
Очікувана вартість
492 768,00 UAH
UA-2019-03-18-000468-a 6701d79e9b194aeb82ef850ef338e39b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Сусол

+380507096292 vikysyas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 12:50
Очікувана вартість: 492 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 штука
Сканери штрих-коду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 10:44
ТД машини для обробки даних (апаратна частина).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 11:05
Дата відповіді: 20 березня 2019 15:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо першого питання.
Як вбачається з ч. 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначено: “У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походженням або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»”.
З врахуванням зазначеного, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Разом з цим, звертаємо увагу, що згідно Додатку 3 до тендерної документації характеристики товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці Додатку 3.
2. Щодо другого питання.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З огляду на зазначене, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер та немає постійно діючого ринку. Так, Замовником у п. 1 Розділу V тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - “Ціна”.
Враховуючи чинне законодавство України у сфері публічних закупівель, вважаємо, що застосування різних підходів до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним, а приведення цінової пропозиції учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням. Тому Замовник, оцінюючи тендерну пропозицію Учасника - фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ, розглядатимете його ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-000468-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 05 квітня 2019 15:52
Суттеві причини для скасування рішення про перемогу ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Шановний замовник!
Звертаю вашу увагу на те, що проаналізувавши складові тендерної пропозиції
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ":
1 - Вона не відповідає тендерній документації в тому, що вони надали власну довідку у довільній формі, щодо офіційного дистриб’ютора Майкрософт ТОВ «Софтіко».
По-перше, вимогою було надати (ст.19 ТД п.2 ): Копію сертифікату про рівень партнерства із компанією Microsoft не нижче Silver (чинний на момент розкриття пропозиції Учасника).
Тобто цей документ не був наданий Учасником.
По-друге, ТОВ «Софтіко» не має юридичних прав передавати третій особі (Учаснику) свої партнерські права на продаж програмного забезпечення. Це тягне за собою кримінальне покарання.
По-трете, ТОВ «Софтіко» є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft, а не офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Оскільки існує лише чотири компанії на території України, що є офіційними дистриб’ютором, а саме: Mont UA LLC, MTI LLC, M-System Ukraine LLC, ORSI.
Цю інформацію ви можете перевірити за наступним посиланням вказавши регіон – Ukraine https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor
Тобто, вам надано завідома неправдива інформація.
2 - За вимогою ТД ст.4 Документи, які завантажуються завіряються наступним чином:
Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом»/«Копія вірна», дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності). А на ст.19 ТД п.2, п.3 вимагаэться надати: Копію сертифікату відповідності та Копію сертифікату про рівень партнерства із компанією Microsoft. Тобто ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надала, правильним чином завірені документи згідно вимоги. Та надала документи оригінали, хоча просили копії.
3 - ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надало на підтвердження виконання аналогічного договору Видаткову накладну від 21.06.2018р. за договором№52 від 19.06.18р., а Договір№50 від 30.05.18р.
4 – ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" НЕ НАДАЛО наступні документи згідно вимоги ТД ст 4. п 4. Файл №4 назва файлу «Інші документи»:
4.1. Копія або оригінал свідоцтва/виписки про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності);
4.2. Копія або оригінал свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про сплату єдиного податку;
Та жодних документів з письмовим роз’ясненням щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти згідно п.1 ст.7 ТД.
Таким чином пропонуємо скасувати визначення ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем так як зазначалося на ст.5 ТД що, Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами Тендерної документації , то замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. А також на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2019 15:49
Здійснивши аналіз зазначених у вимозі невідповідностей тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» вимогам тендерної документації Замовника, слід зазначити наступне.
Щодо пункту один та два вимоги UA-2019-03-18-000468-a.b1.
На виконання вимоги, зазначеної у п.2 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання копії сертифікату про рівень партнерства із компанією Microsoft не нижче Silver, ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», зокрема, надає довідку щодо офіційного дистриб’ютора Майкрософт ТОВ «Софтіко» від 01.04.2019 р. №8.1/04, в якій підтверджує, що ТОВ «Софтіко» є офіційним партнером та дистриб’ютором продукції компанії Майкрософт на території України. Із зазначеного вбачається, що ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не має партнерства із компанією Microsoft не нижче Silver, та відповідний документ зазначений у п. 2 Додатку 3 до тендерної документації ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не поданий.
Крім того, здійснивши перевірку даної інформації на офіційному сайті Microsoft за посиланням https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor, вказавши регіон Ukraine, виявлено, що ТОВ «Софтіко» не входить до переліку офіційних дистриб’юторів Microsoft. Таким чином, ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» подана неправдива інформація та тендерна пропозиція ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» в цій частині не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Щодо пункту три вимоги UA-2019-03-18-000468-a.b1.
ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» на вимогу тендерної документації, зазначеної у пп. 3.2. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації надано договір № 50 від 30.05.2018 р., укладений з Державним управлінням справами. Предметом даного договору є поставка комп’ютерної техніки, комплектуючих та периферійного обладнання згідно специфікації до договору. Здійснивши аналіз даного договору та специфікації, враховуючи вимогу пп. 3.2. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» подано аналогічний договір. Вимог щодо надання накладних, актів прийому-передачі та інших документів тендерна документація Замовника не містить.
Разом з цим, видаткова накладна №РН-цПУ00003 від 21.06.2018 р., що завантажена ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» стосується договору № 50 від 30.05.2018 р., а зазначена у ній довіреність № 52 від 19.06.2018 р. (а не договір № 52 від 19.06.2018 р., як вказано у вимозі), що підтверджує повноваження особи, яка отримала товар, завантажена після даної видаткової накладної.
Щодо пункту чотири вимоги UA-2019-03-18-000468-a.b1.
ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» на вимогу пп. 4 п.1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції завантажило виписку з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, за результатами аналізу вимоги UA-2019-03-18-000468-a.b1 учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме п.2 Додатку 3 до тендерної документації.

Документи

09 квітня 2019 15:49
протокол №118 від 09.04.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 387 180,00
UAH з ПДВ
387 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 479 088,00
UAH з ПДВ
479 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 02:22
Електронний підпис
03 квітня 2019 02:20
9. Гарантійний лист 3.pdf
03 квітня 2019 02:20
8. Гарантійний лист 2.pdf
03 квітня 2019 02:20
7. Гарантійний лист 1.pdf
03 квітня 2019 02:20
5. Проект договору.pdf
03 квітня 2019 02:20
4. Інші документи.pdf
03 квітня 2019 02:20
3. Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 02:20
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 10:14
Документи на Переможця
03 квітня 2019 13:19
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:18
Гарантійний лист 3.pdf
03 квітня 2019 13:18
Гарантійний лист 2.pdf
03 квітня 2019 13:18
Гарантійний лист 1.pdf
03 квітня 2019 13:18
Проект договору.pdf
03 квітня 2019 13:18
Інші документи.pdf
03 квітня 2019 13:18
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 13:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 387 180,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 15:50
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 387 180,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 15:52
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 479 088,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 15:56

Документи

05 квітня 2019 15:20
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2019 15:52
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2019 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
479 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2019 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 12:35
звіт про виконання договору 98 від 22.04.19.pdf укладений
08 травня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 09:22
договір №98 від 22.04.2019.pdf укладений
22 квітня 2019 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 479 088,00
UAH з ПДВ