Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для чищення та миття
Очікувана вартість
231 764,00 UAH
UA-2019-03-18-000357-a c4473d3d35ff477da242419b7b1c029e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щеглова Юлія Петрівна

+380639902657 julia90pavluk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження: 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа: Щеглова Юлія Петрівна
+380639902657
julia90pavluk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 13:58
Очікувана вартість: 231 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 158,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 найменувань
Засоби для чищення та миття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, заклади освіти ЧМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Засоби для чищення та миття Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:42
Зміни до ТД -2.doc
25 березня 2019 15:42
Технічні вимоги зміни -2.doc
25 березня 2019 15:42
ТД МИЮЧІ 2019 -2 зі змінами.doc
18 березня 2019 10:21
Проект договору.docx
18 березня 2019 10:21
Цінова пропозиція.docx
25 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:42
Зміни до ТД -2.doc
22 березня 2019 09:44
Зміни до ТД.doc
25 березня 2019 15:42
Технічні вимоги зміни -2.doc
22 березня 2019 09:44
Технічні вимоги зміни.doc
18 березня 2019 10:21
Технічні вимоги.docx
25 березня 2019 15:42
ТД МИЮЧІ 2019 -2 зі змінами.doc
22 березня 2019 09:44
ТД МИЮЧІ 2019 -1 зі змінами.doc
18 березня 2019 10:21
ТД МИЮЧІ 2019 -1.doc
18 березня 2019 10:21
Проект договору.docx
18 березня 2019 10:21
Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов оцінки.
Дата подання: 20 березня 2019 11:08
Дата відповіді: 21 березня 2019 16:28
Просимо надати вияснення щодо умов оцінки товарів на еквівалнтність або ,оцінки пропозиції з товаром "гіршої якості" . Висзначити якість товару неможливо виключно за пропозицією у якій зазначено відмінну торгову марку. Відповідно просимо надати вияснення та внести відповідні зміни у Тендерну документацію що дозволюять чітко усвідомити методи оцінки якості товарів що пропонуватимуться. Додатково нагадую що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник не вправі уникати формулювання або еквівалент у випадку якщо застосовуються назви торгових марок ,виробників , наукових рішень тощо . Щоб уникнути упередженості замовник в праві зазначити орієнтовний вміст компонентів , наприклад ПАР(поверхнево -активних речовин що виконують миючу функцію у межх визначених Технічним Регламентом мийних засобів: менше 5 % , від 5% -15 % , від 15 % -30 % ) Будь ласка приведіть вимоги документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.1 Розділу V ТД Замовника оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА».
Відповідно до вимог Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII (далі – Закон), Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано дану вимогу.
Якщо Учасником буде надано іншу торгову марку, ніж в ТД Замовника, вона буде розглянута та не буде відхилено, якщо учасником буде надано копії документів виробника та інших органів, які підтверджують якість та безпечність продукції, і будуть надані при постачанні продукції (копії сертифіката відповідності / декларації про відповідність, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо додаються), або у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
Вимоги що суперчать чинному законодавству
Дата подання: 20 березня 2019 11:24
Дата відповіді: 21 березня 2019 16:28
Просимо надати вияснення щодо вимог що суперечать чинному законодавству , зокрема: 1) вимога надання сертифікату відповідності - суперечить чинному закнодоавству оскільки продукція що закупляється не підлягає обовязковій сертифікації на території України та відповідно наявність такого документу не передбачено для учасників в обовязковому порядку. 2) вимога щод онаявності сертифікатів систем менеджменту якості , зокрема серій ISO 9001 та 14001 - дані сертифікати свідчать про системи менеджменту впроваджені на підприємтві виробнику ,а не про якість чи безпечність товарів . відповідно це дискримінаційна вимога що обмежує коло виробників вимогою необовязкових систем менеджменту та не стосується якості товару . Це усвою чергу суперечить принципу недискримінації. 3) Усі пелічені Вами торгові марки НЕ ВОЛОДІЮТЬ жодним із згаданих документів , тобто сертифікатами відповідності виданими акредитованими лабораторіями , сертифікатами виробнгицтва за ISO 9001 та 14001 , тощо .Выдповыдно чим ви керувались оголошуючи взаємо виключні вимоги до продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо вимог замовника про надання сертифікату відповідності, повідомляємо Вам про те, що ми закуповуємо засоби для чищення та миття для закладів освіти, відповідно несемо відповідальність за якість та безпеку здоров’я та життя дітей , а тому повинні бути впевнені у якості та безпечності, запропонованих Учасником товарів.

2. Щодо вимог замовника про надання сертифікатів систем менеджменту якості , зокрема серій ISO 9001 та 14001 , оскільки дані сертифікати свідчать про системи менеджменту впроваджені на підприємтві виробнику, а не про якість чи безпечність товарів, Замовником буде задоволено Ваше звернення та внесено зміни до ТД.
Постачання
Дата подання: 21 березня 2019 12:32
Дата відповіді: 21 березня 2019 16:32
Доброго дня, яку кількість поставок плануєте? Дякую
Відповідь: відповідно до кошторисних призначень 2 поставки
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-000357-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ", Код ЄДРПОУ:37252922
Дата подання: 21 березня 2019 12:30
Дискримінаційні вимоги замовника
Шановний замовнику, ви вимагаєте у розділі 3 п. 6 "Учасник повинен надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва на запропоновану продукцію, дійсного на дату розкриття:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96;
або:
б) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам тендерної документації. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону." Але по п. а) В Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, зокрема ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення" . по п. б) Є сертифікати ISO 9001-2009 та ISO 9001-2008 які були отримані раніше та мають таку ж юридичну силу. Вимога що до ISO 14001:2015 є незаконною до виробників мийних та чистячих засобів. Виходячи з цього вимагаємо змінити умови ТД по данним пунктам або видалити їх зовсім.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2019 09:38
Розглянувши Вашу «Скаргу» на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), що була розміщена Вами на офіційному веб-порталі Публічні закупівлі «Prozzoro», із зазначеними у ній твердженнями стосовно наявних дискримінаційних вимог, що значно обмежить коло потенційних учасників, та відповідні факти та обставини, якими ж Ви обґрунтовуєте вищезазначене, тендерним комітетом відділу освіти, прийнято рішення задовільнити вашу Вимогу та внести зміни до Тендерної Документації
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000357-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХА-БІНА", Код ЄДРПОУ:40952595
Дата подання: 24 березня 2019 07:53
ВИМОГА
Доброго дня!
Шановний Замовнику, Ви в пункті 6 розд. 3 вимагаєте подання:
- копії документів виробника та інших органів, які підтверджують якість та безпечність продукції, і будуть надані при постачанні продукції (копії сертифіката відповідності / декларації про відповідність, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо додаються);
при цьому Ваш перелік не є вичерпним і передбачає вибір "або", що є досить прийнятним, оскільки на різний товар якість та безпечність підтверджується різними документами.
АЛЕ далі по тексту в цьому ж таки пункті Ви вимагаєте подання:
- копію сертифікату відповідності ;
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- паспорт або сертифікат якості виробника на запропонований товар ;
Так от, щодо СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ зазначу, що на даний час не існує переліку продукції, яка підлягає обовязковій сертифікації на території України(Наказ втратив чинність минулого року), тому ця вимога є безпідставною, оскільки сертифікація є добровільною. На поставлене запитання ви дали відповідь, що закуповуєте продукцію для шкіл та садочків, і повинні бути впевнені в якості. ПОЯСНЮ, що використання миючих засобів в школах та садочках чітко регламентується чинним законодавством України, і сертифікат відповідності до цього не має ніякого відношення. До речі, Галою мити посуд в садочках не можна!!!!!!!
ВИМАГАЮ ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ З ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Щодо "- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи", то це документ, який підтверджує безпечність продукції, і його вимога є законною.

Щодо "паспорт або сертифікат якості виробника на запропонований товар ;", то цим документом, очевидно, підтверджується якість товару, але при поданні пропозиції учаснику не відомо, яка саме партія запропонованої продукції постачатиметься Замовнику і не всі виробники називають цей документ паспортом або сертифікатом, можуть називати якісним посвідченням або посвідченням про якість тощо. Для уникнення оскаржень і подання купи непотрібних пояснень і довідок потрібно цю вимогу змінити.
Зазначу, що якість переважної більшості(але не всіх) засобів побутової хімії підтверджується декларацією про відповідність технічному регламенту миючих засобів(у вас в переліку це декларація про відповідність)
В підсумку маємо таке:
Потрібно вимагати надання підтвердження якості(сертифікат відповідності, зразок сертифікату/паспорту/посвідчення якості на попередню партію, декларація про відповідність тощо) та безпечності(висновок ДСЕЕ) продукції документами, передбаченими чинним законодавством для даної продукції.

ВИМАГАЮ ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ З ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2019 15:27
Розглянувши Вашу вимогу на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), що була розміщена Вами на офіційному веб-порталі Публічні закупівлі «Prozzoro», з метою уникнення оскаржень, тендерним комітетом відділу освіти, прийнято рішення задовільнити Вашу Вимогу та внести зміни до Тендерної Документації, а саме:
1. Викласти в новій редакції п.6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
2. Викласти в новій редакції ДОДАТОК 3
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000357-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРОЛЬОВА АНЖЕЛА ВАСИЛІВНА ", Код ЄДРПОУ:2651809500
Дата подання: 04 квітня 2019 20:57
Підстави для відхидення згідно статті 30 Закону
У вкладеному файлі міститься перелік порушень прямих вимог тендерної документації вчинених Учасником ,які не можуть бути віднесені до формальни а несуттєвих.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 14:15
Тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Львівпобутхім, відповідно до п. 4, ч.1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації.

Документи

22 березня 2019 09:37
Пояснення по скарзі.rar

Документи

Документи подані скаржником

04 квітня 2019 20:57
про дискваліфікацію.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Львівпобутхім 115 301,88
UAH з ПДВ
115 301,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРОЛЬОВА АНЖЕЛА ВАСИЛІВНА " 147 099,00
UAH з ПДВ
147 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 154 384,20
UAH з ПДВ
154 384,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 199 372,80
UAH з ПДВ
199 372,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 18:04
Сертифікат юка
03 квітня 2019 14:45
Декларація сантрі.jpg
03 квітня 2019 14:45
Технічні вимоги 2.jpg
03 квітня 2019 14:45
Технічні вимоги 1.jpg
03 квітня 2019 14:45
Цінова.pdf
03 квітня 2019 14:45
Лист - згода.pdf
03 квітня 2019 14:45
Договір.pdf
03 квітня 2019 14:45
Довідка згода.pdf
03 квітня 2019 14:45
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 14:45
Довідка.pdf
03 квітня 2019 14:45
Договір Рівне.pdf
03 квітня 2019 14:45
відгук.pdf
03 квітня 2019 14:45
Довідка обладнання.pdf
03 квітня 2019 14:45
Гіг висн СКЛО 1.2.pdf
03 квітня 2019 14:45
Гіг висн СКЛО 1.1.pdf
03 квітня 2019 14:44
Декларація.pdf
03 квітня 2019 14:44
Білизна.pdf
03 квітня 2019 14:44
Шик сертифікат.PDF
03 квітня 2019 14:44
Мило шик новий.PDF
03 квітня 2019 14:44
мило завірений.pdf
03 квітня 2019 14:44
Сантрі.pdf
03 квітня 2019 14:44
НоваДекларДодат.jpg
03 квітня 2019 14:44
НоваДекларація.jpg
03 квітня 2019 14:44
засіб для миття посуду.pdf
03 квітня 2019 14:44
Сухая чистка новая.pdf
03 квітня 2019 14:44
Стиральный порошок.pdf
03 квітня 2019 14:44
довідка довкілля.pdf
03 квітня 2019 14:44
Статут копія.pdf
03 квітня 2019 14:44
відомості.pdf
03 квітня 2019 14:44
Протокол заг.зборів.pdf
03 квітня 2019 14:44
Наказ копія.jpg

Публічні документи

19 квітня 2019 18:16
довідка МВС.PDF
15 квітня 2019 20:52
довідки переможця0001.PDF
15 квітня 2019 20:52
довідки переможця.PDF
03 квітня 2019 14:02
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:00
звіт остання сторінка.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 9 червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 8 червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 7 червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 6червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 5 червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 4 червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
додаток 3 червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
довідки червоноград.PDF
03 квітня 2019 14:00
довідка банк кваліф..PDF

Публічні документи

03 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 16:41
Квалификация.pdf
03 квітня 2019 16:41
5. Відгук БТГ.pdf
03 квітня 2019 16:41
22. СЕС відбілювач.pdf
03 квітня 2019 16:41
21. СЕС рідке мило.pdf
03 квітня 2019 16:41
20. СЕС посуд.pdf
03 квітня 2019 16:41
19. СЕС КМ, КП, КХ.pdf
03 квітня 2019 16:41
10. Статут (копия).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Львівпобутхім

ФОП "КОРОЛЬОВА АНЖЕЛА ВАСИЛІВНА "

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

ТОВ Гренландія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Львівпобутхім
#39671918
Відхилено 115 301,88
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 14:41
ФОП "КОРОЛЬОВА АНЖЕЛА ВАСИЛІВНА "
#2651809500
Переможець 147 099,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:09

Документи

15 квітня 2019 16:09
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:04
2019-04-15.rar

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРОЛЬОВА АНЖЕЛА ВАСИЛІВНА "
#2651809500
147 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:09
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:04
2019-04-15.rar

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 10:01
договір 67.rar укладений
02 травня 2019 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 147 099,00
UAH