Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
180 900,00 UAH
UA-2019-03-18-000314-a ● beb86929892b4b5abf5e72b9f9c9fa1a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Костянтинівської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 37890822 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 85114, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, ПРОСПЕКТ ЛОМОНОСОВА, будинок 161 |
Контактна особа: |
Бондаренко Катерина Сергіївна +380956276072 cpmsp.konstantinovka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 09:37 |
Початок аукціону: | 29 березня 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 180 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85114, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Ломоносова,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 10:11 |
Оголошення тест-системи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000314-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:35296135
Дата подання: 03 квітня 2019 20:19
Стосовно дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Ознайомившись с протоколом засідання тендерного комітету щодо відхилення нашої пропозиції, вважаємо за необхідне зазначити, що в медико-технічних вимогах Вашої тендерної документації не були конкретизовані окремі специфічні вимоги до предмету закупівлі швидких тестів, а саме час проведення аналізу та перехресної чутливості до інших показників. Але щодо зазначених невідповідностей повідомляємо наступне:
1. Стосовно часу проведення аналізу.
В інструкціях по застосуванню швидких тестів торгівельної марки «МБА» фраза «тестування протягом 20 хвилин» означає, що результат проведення тестування може з’явитися з першої по двадцяту хвилину в залежності від концентрації аналіту, що виявляється.
В інструкціях до швидких тестів «Фармаско» зазначено, що інтерпретацію результатів проводять через 10 хв. і не береться до уваги результат по закінченню 20 хв.
Тобто і в інструкціях тестів «МБА» , і в інструкціях тестів «Фармаско» для отримання остаточного результату тестування потрібно 20 хвилин.
2. Стосовно перехресної реактивності.
В інструкції по застосуванню тесту на Тропонін-тест-МБА в п.8 зазначено, що не має перехресної реактивності до 37 перевірених речовин (у тому числі до скелетного тропоніну, міозину та інших споріднених речовин) з вказанням порогових значень.
В той же час в інструкції СІТО Тропонін (Фармаско) зазначена відсутність перехресної реактивності тільки по 5-ти речовинам без конкретизації порогових значень, що не є коректним, оскільки валідація процесу вивчення перехресної реактивності передбачає встановлення конкретних параметрів, за якими була перевірена перехресна реакція тестів на конкретні речовини, шляхом визначення порогових значень концентрацій цих речовин.
Виходячи з цього, вважаємо, що рішення щодо дискваліфікації учасника з різницею в сумі пропозицій майже в 79 000, грн., є упередженим та необ’єктивним і порушує принципи закупівель щодо максимальної економії та ефективності закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись с протоколом засідання тендерного комітету щодо відхилення нашої пропозиції, вважаємо за необхідне зазначити, що в медико-технічних вимогах Вашої тендерної документації не були конкретизовані окремі специфічні вимоги до предмету закупівлі швидких тестів, а саме час проведення аналізу та перехресної чутливості до інших показників. Але щодо зазначених невідповідностей повідомляємо наступне:
1. Стосовно часу проведення аналізу.
В інструкціях по застосуванню швидких тестів торгівельної марки «МБА» фраза «тестування протягом 20 хвилин» означає, що результат проведення тестування може з’явитися з першої по двадцяту хвилину в залежності від концентрації аналіту, що виявляється.
В інструкціях до швидких тестів «Фармаско» зазначено, що інтерпретацію результатів проводять через 10 хв. і не береться до уваги результат по закінченню 20 хв.
Тобто і в інструкціях тестів «МБА» , і в інструкціях тестів «Фармаско» для отримання остаточного результату тестування потрібно 20 хвилин.
2. Стосовно перехресної реактивності.
В інструкції по застосуванню тесту на Тропонін-тест-МБА в п.8 зазначено, що не має перехресної реактивності до 37 перевірених речовин (у тому числі до скелетного тропоніну, міозину та інших споріднених речовин) з вказанням порогових значень.
В той же час в інструкції СІТО Тропонін (Фармаско) зазначена відсутність перехресної реактивності тільки по 5-ти речовинам без конкретизації порогових значень, що не є коректним, оскільки валідація процесу вивчення перехресної реактивності передбачає встановлення конкретних параметрів, за якими була перевірена перехресна реакція тестів на конкретні речовини, шляхом визначення порогових значень концентрацій цих речовин.
Виходячи з цього, вважаємо, що рішення щодо дискваліфікації учасника з різницею в сумі пропозицій майже в 79 000, грн., є упередженим та необ’єктивним і порушує принципи закупівель щодо максимальної економії та ефективності закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2019 16:00
Слід зазначити, що допорогові закупівлі здійснюються у відповідності "Порядку здійснення допорогових закупівель" (далі-Порядок) затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35.
Пунктом 6.3. Порядку, зокрема, встановлено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4. Порядку вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі.
У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Враховуючи вищенаведене, зазначаємо, що це право, а не обов’язок Замовника у вимогах до предмета закупівлі вказувати чи не вказувати на аналог та/або на еквіваленти предмету закупівлі.
Замовником були чітко сформульовані вимоги до предмета закупівлі , які містили конкретну назву предмета закупівлі.
Крім того, зауважуємо, шо відповідно до п.6.9 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Ваша пропозиція не відповідала вимогам та умовам закупівлі про що Вас було інформовано відповідно до вимог чинного законодавства.
З огляду на вказане, Замовником повністю дотримані вимоги чинного в Україні законодавства, які регулють допорогові закупівлі
Пунктом 6.3. Порядку, зокрема, встановлено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4. Порядку вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі.
У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Враховуючи вищенаведене, зазначаємо, що це право, а не обов’язок Замовника у вимогах до предмета закупівлі вказувати чи не вказувати на аналог та/або на еквіваленти предмету закупівлі.
Замовником були чітко сформульовані вимоги до предмета закупівлі , які містили конкретну назву предмета закупівлі.
Крім того, зауважуємо, шо відповідно до п.6.9 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Ваша пропозиція не відповідала вимогам та умовам закупівлі про що Вас було інформовано відповідно до вимог чинного законодавства.
З огляду на вказане, Замовником повністю дотримані вимоги чинного в Україні законодавства, які регулють допорогові закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС" #35296135 |
Відхилено |
98 910,80
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 12:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Черкай В.І. #2804415026 |
Переможець |
178 432,64
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 14:41
|
Тест сист дог 1.pdf | укладений |
10 квітня 2019 14:30
|
Тест сист дог 2.pdf | укладений |
10 квітня 2019 14:30
|
Тест сист дог 3.pdf | укладений |
10 квітня 2019 14:30
|
Тест сист дог 4.pdf | укладений |
10 квітня 2019 14:30
|
Тест сист дог Дод 1.pdf | укладений |
10 квітня 2019 14:30
|