Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя в асортименті
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2019-03-18-000211-c 7d132cb938864549aa983dffd1d2b8f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саноцька Катерина Євгенівна

380631360235 dyussh7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22881432
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Прорізна, буд. 19-А
Контактна особа: Саноцька Катерина Євгенівна
380631360235
dyussh7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 17 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярське приладдя в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1024 штуки
Канцелярське приладдя в асортименті згідно тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Прорізна 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 10:09
Договір - канц.doc
18 березня 2019 10:09
Оголошення канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 11:08
Дата відповіді: 19 березня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Запропонований товар повинен відповідати всім характеристикам, які зазначені в тендерній документації. 2) Переможець визначаєть системою автоматично , за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 10 807,02
UAH з ПДВ
10 807,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 10:56
Пропозиція.pdf
26 березня 2019 10:56
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 10 807,02
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 13:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
10 807,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN0000.PDF укладений
16 квітня 2019 11:05