ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Очікувана вартість
11 464,32 UAH
UA-2019-03-18-000076-a 68f5060d3a554228998d13bad9e38c76
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №165 "Катруся" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25795526
Місцезнаходження замовника: 87557, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Київська, 74
Контактна особа замовника: Світлана Зайцева
+380985652020
dnz165mariupol@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Вивезення твердих побутових відходів, а також великогабаритних , будівельних і рідкіх відходів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, Мариуполь, вул.Київська,74, на умовах СРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Документація

Тендерна документація

18 березня 2019 20:04
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комунальник
#322313
Переможець 11 464,32
UAH з ПДВ
18 березня 2019 20:04

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договор.pdf укладений
18 березня 2019 21:00
Додаткова угода №2-1297.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 10:07
HWScan00089.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку зі змінами тарифів відповідно до рішення виконкому Маріупольської міської ради від 21.07.2019 № 246, погодилися змінити і доповнити Договір № 1297 від 12 березня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 1297
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 1297
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку