Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (автомобіль типу "легковий універсал")
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2019-03-16-000103-a 31be28ce1aff4df69464137f0e424498
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Порфиріївна

+380679422414 savrcrb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Савранська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01998874
Місцезнаходження: 66200, Україна , Одеська обл., смт Саврань, вул. Соборна, 15
Контактна особа: Віра Порфиріївна
+380679422414
savrcrb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2019 21:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 01:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 15:42
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
автомобіль типу "легковий універсал"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2019 21:22
ТД авто.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000049 ● 1a4a6cde4ade4f87b28cc2ab8de53d71
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 Одеса № 87


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Самокіш С. від 19.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 19.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 87
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-18-000109-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
2. UA-2019-03-16-000103-a 16.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-18-001754-a 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-18-001637-a 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
5. UA-2019-03-14-000256-b 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-11-001446-a 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто

2019-03-20 20:04:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2019-03-21 09:08:58

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 березня 2019 20:04
Коментар щодо відміни: технічна помилка
Документи:
20 березня 2019 20:04
Електронний підпис