Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, Бензин А-92, Паливо дизельне
Очікувана вартість
882 685,00 UAH
UA-2019-03-16-000062-b 89c991818802458280c0a49eefa0b520
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тот

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Інна Тот
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2019 23:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 11:29
Початок аукціону: 03 квітня 2019 11:29
Очікувана вартість: 882 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-95, Бензин А-92, Паливо дизельне

Бензин А-95, Бензин А-92, Паливо дизельне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
17440 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
6800 літр
Паливо дизельне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 12:10
3-Перелік змін,що вносяться.docx
20 березня 2019 12:09
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бензин.doc
20 березня 2019 12:09
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бензин.doc
20 березня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2019 22:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2019 00:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2019 23:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 12:10
3-Перелік змін,що вносяться.docx
20 березня 2019 12:09
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бензин.doc
16 березня 2019 23:38
2-ТД-Бензин.doc
20 березня 2019 12:09
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бензин.doc
16 березня 2019 23:38
2-Додатки до ТД-Бензин.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-16-000062-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 17 квітня 2019 10:41
ВИМОГА
Відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором ідентифікатором UA-2019-03-16-000062-b, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2019 21:35
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу скаргу вих. №53/04 від 17.04.2019 р. щодо оскарження рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" та прохання відмінити процедуру відкритих торгів (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель -UA-2019-03-16-000062-b), вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.

1. Щодо першого вашого зауваження.
Відповідно до абз. 2 п. 7 Розділу І Тендерної документації була встановлена вимога: «Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника торгів та за бажанням може бути додатково завірений печаткою учасника / або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).». Всупереч даній вимозі подані ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" паспорти на бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо російською мовою, проте переклад відсутній. Окрім того, учасником подається перелік АЗС у Львівській області також російською мовою, але переклад відсутній.

2. Щодо другого вашого зауваження.
Відповідно до п. 5 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання у складі пропозиції «Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (сканований оригінал)». Всупереч даній вимозі Ви в даному листі посилається на ЗУ «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність.

3. Щодо третього вашого зауваження.
Відповідно до п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось: «1.3. У разі подання відомостей про АЗС партнерів, учасник повинен надати документ, яким підтвердить законність використання АЗС партнерів:
- або лист-підтвердження від власника АЗС / або партнера, посередника, постачальника про те, що зобов’язується забезпечити обслуговування та організацію відпуску нафтопродуктів клієнтам Учасника (сканований оригінал).
- або договір, згідно якого власник АЗС / або партнер, посередник, постачальник зобов’язується забезпечити обслуговування та організацію відпуску нафтопродуктів клієнтам Учасника (сканований оригінал)».
На виконання даної вимоги, Ви подаєте договір купівлі продажу, укладений з ТОВ «МАНГО-ГРУП». Згідно даного договору, ТОВ «МАНГО-ГРУП» (Продавець) зобов’язується передати Покупцю (ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП») Бланки-дозволи на отримання товару. Проте, в даному договорі не зафіксовано обов’язок ТОВ «МАНГО-ГРУП», як Продавця товару, забезпечити обслуговування та організацію відпуску нафтопродуктів клієнтам Учасника (тобто нам, як Замовнику і майбутньому клієнту).
Тендерний комітет не несе відповідальність за неналежну підготовку учасниками своїх пропозицій. Оскільки дані дії залежать виключно від компетенції та уважності працівників, відповідальних за підготовку пропозицій. Безвідповідальне та неуважне ставлення до підготовки своїх пропозицій – це ризик та відповідальність кожного з учасників. Оскільки, враховуючи всі вище викладені недоліки тендерної пропозиції, були наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" згідно ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема стаття 30 Закону) ЗОБОВ’ЯЗУЄ відхиляти тендерні пропозиції тих учасників, які НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам статті 16 Закону, НЕ ЗАЛЕЖНО від наявності чи відсутності економії у такій неналежній пропозиції.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію.

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 10:41
IMG_0001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000018 ● c41428ae630e45f2ac90ab00e1713f6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2019 №93

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-16-000062-b 03.16.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

27 червня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Паливо дизельне)» (ID моніторингу: UA-M-2019-06-06-000018). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Паливо дизельне)» (ID моніторингу: UA-M-2019-06-06-000018), КНП СРР ЛО “Сокальська центральна районна лікарня” повідомляє часткове усунення порушення, а також аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо усунення порушень КНП СРР ЛО “Сокальська центральна районна лікарня” з приводу вашого зауваження про невідповідність умов укладеного договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. На усунення даного недоліку між КНП СРР ЛО “Сокальська центральна районна лікарня” та ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» укладено додаткову угоду № 2 від 04.07.2019 р., якою зокрема додано пункти у розділу VI Права та обов’язки сторін в частині прав Замовника щодо дострокового розірвання договору у разі незгоди на підняття ціни та зобов’язань Постачальника забезпечити поставку товару Замовнику протягом не менше 30 днів до моменту фактичного розірвання договору. Дана додаткова угода розміщена в електронній системі закупівель. 2. Аргументовані заперечення до висновку 2.1. З приводу відсутності у тендерній документації вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон). Звертаємо вашу увагу, що частиною 3 ст. 17 Закону передбачено: «Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, ЩО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, доступ до яких є вільним». Отже, виходячи з вище наведеного повідомляємо, підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 статті 17 Закону можна отримати у ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, доступ до яких є вільним, за посиланням - https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all та https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ . Отже замовник у тендерній документації правомірно не вимагав інформацію, яка наявна у відкритих єдиних державних реєстрах. 2.2. З приводу відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ. Звертаємо вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» наявний WinRAR архів під назвою «Установчі.rar». В даному архіві наявний документ, який вимагався у п. 3 Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації, а саме - Витяг з реєстру платників ПДВ. 2.3. Щодо невідповідності «Звіту про результати проведення процедури закупівлі», «Повідомлення про намір укласти договір», «Повідомленні про внесення змін до договору» вимогам пункту 1 та 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі –наказ №490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. З даного приводу повідомляємо, що саме наказом МЕРТ від 21.03.2019 р. № 463 (далі – наказ №463) внесено зміни до Форм документів у сфері публічних закупівель (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0386-19). Набирання чинності Наказу №463 відбулося з дня його офіційного опублікування, а саме з 03.05.2019 р. Наша процедура закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Паливо дизельне)», щодо якої проводився моніторинг, розпочата ДО моменту набрання чинності наказу №463 про внесення змін у форми документів, а саме 16.03.2019 р. Стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти НЕ МАЮТЬ ЗВОРОТНЬОЇ ДІЇ В ЧАСІ. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Враховуючи те, що процедура закупівлі, щодо якої проводився моніторинг розпочата ДО моменту набрання чинності наказу №463, відповідно вимоги цього наказу поширюються на ті процедури, які розпочаті ПІСЛЯ набрання чинності цим Наказом №463. Відповідно до п. 2 наказу МЕРТ № 490 передбачено: «Формами документів, зазначених у пункті 1 наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом УНЕСЕННЯ в них наявної інформації В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ закупівель». Тобто «Звіт про результати проведення процедури закупівлі», «Повідомлення про намір укласти договір», «Повідомлення про внесення змін до договору» - ці документи формуються САМЕ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО, шляхом заповнення замовником відповідних полів у електронній системі. Варто зауважити, що до цього часу електронною системою НЕ РЕАЛІЗОВАНА можливість внесення відповідної інформації, згідно наказу № 463, № 490. Оскільки у електронній системі ВІДСУТНІ пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі», пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет при розробленні тендерної документації врахував усі вимоги чинного законодавства та затвердив її з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також вважаємо, що правомірно обрано переможця процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» в повній мірі відповідала вимогам Тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, які передбачені замовником. Окрім того, усі опубліковані замовником документи сформовані електронною системою автоматично, згідно тих пунктів, які НАЯВНІ у функціоналі відповідного майданчика. Отже, тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні будь-які порушення з боку діяльності тендерного комітету. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.

2019-07-04 21:24:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 792 816,00
UAH з ПДВ
741 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 761 779,20
UAH з ПДВ
744 811,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 798 524,40
UAH з ПДВ
744 979,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 781 973,60
UAH з ПДВ
745 013,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 784 288,80
UAH з ПДВ
745 013,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 14:43
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:43
цінова корегована.pdf
02 квітня 2019 00:31
Електронний підпис
02 квітня 2019 00:31
11. Довідка ПУМБ 26.03.19.pdf
02 квітня 2019 00:31
4. Договор Манго-груп.pdf
02 квітня 2019 00:31
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
02 квітня 2019 00:31
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
02 квітня 2019 00:31
3. Договір ОУФО.pdf
02 квітня 2019 00:31
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
02 квітня 2019 00:31
2. Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2019 00:31
2. Витяг 21.03.19.pdf
02 квітня 2019 00:31
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
02 квітня 2019 00:31
1. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
02 квітня 2019 00:31
1. Протокол 1.pdf
02 квітня 2019 00:31
1. Опис.pdf
02 квітня 2019 00:31
1. наказ.pdf
02 квітня 2019 00:31
1. Виписка.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 10:27
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:15
Довідка.zip
12 квітня 2019 10:15
банкрутство 29.03.19.pdf
12 квітня 2019 10:15
МВС 11.02.19.pdf
01 квітня 2019 15:37
Цінова Пропозиція.pdf
01 квітня 2019 15:37
Технічна Специфікація.pdf
01 квітня 2019 15:37
Статут.pdf
01 квітня 2019 15:37
Сетрифікати і паспорта.7z
01 квітня 2019 15:37
Протоколи-7,7.1,8,8.1.pdf
01 квітня 2019 15:37
Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2019 15:37
Витяг ЄДР 18.03.19.pdf
01 квітня 2019 15:37
Аналогічний договір.7z
01 квітня 2019 15:37
2019-03-27 Проект угоди.7z

Публічні документи

06 травня 2019 10:50
відмова.pdf
16 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:18
довідка.pdf
16 квітня 2019 16:18
ДФС до 21 квітня.pdf
16 квітня 2019 16:18
Dovidka_19079431900580207228.pdf.p7s
16 квітня 2019 16:18
Dovidka_19079431900580207228.pdf
12 квітня 2019 14:49
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:47
тп сокаль.pdf
01 квітня 2019 14:57
Електронний підпис
01 квітня 2019 14:56
інші документи.7z
01 квітня 2019 14:56
Установчі документи.7z
01 квітня 2019 14:56
ТП.pdf
01 квітня 2019 14:56
Технічна частина.7z

Публічні документи

11 травня 2019 13:46
оновлена цінова
11 травня 2019 12:15
ДФС
08 травня 2019 10:10
ліцензування
08 травня 2019 09:51
переможець
08 травня 2019 09:31
мвс
02 квітня 2019 09:04
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:49
аналогічні виконанні.PDF
01 квітня 2019 11:49
Рішення засновників01.pdf
01 квітня 2019 11:49
Гарант. лист 27.pdf
01 квітня 2019 11:49
всі АЗС ВОГ.PDF
01 квітня 2019 11:48
сертифікат А-92 (копія).PDF
01 квітня 2019 11:48
сертифіка ДП (копія).PDF
01 квітня 2019 11:48
Серт мох ДТ К5 до 09.12.19.pdf
01 квітня 2019 11:48
Серт А-95 до 09.12.19.pdf
01 квітня 2019 11:48
Серт моз А-92 до 09.12.19.pdf
01 квітня 2019 11:48
А-95 сертифікат (копія).PDF
01 квітня 2019 11:48
талони Інтеркард.PDF
01 квітня 2019 11:48
талони інтер кард 92.PDF
01 квітня 2019 11:48
штрих-картка.pdf
01 квітня 2019 11:48
талони.pdf
01 квітня 2019 11:48
талони 2.pdf
01 квітня 2019 11:48
договір пк заврений.PDF
01 квітня 2019 11:48
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
01 квітня 2019 11:48
Вог.rar
01 квітня 2019 11:48
Фінансовий звіт 2018.pdf
01 квітня 2019 11:48
Баланс 2018.pdf
01 квітня 2019 11:48
Установчі.rar
01 квітня 2019 11:48
протокол завірений.PDF
01 квітня 2019 11:48
про відкриття рахунку.pdf
01 квітня 2019 11:48
паспорт.pdf
01 квітня 2019 11:48
паспорт наді(копія).PDF
01 квітня 2019 11:48
опис статуту.rar
01 квітня 2019 11:48
наказ (завірений_).PDF
01 квітня 2019 11:48
МВС.PDF
01 квітня 2019 11:48
зразки талонів Вог.PDF
01 квітня 2019 11:48
виписка завірена.PDF
01 квітня 2019 11:48
КНП Сокальська ЦРЛ.rar

Публічні документи

02 квітня 2019 12:31
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 741 880,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 22:53
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Відхилено 744 811,20
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 14:12
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Рішення скасоване 744 979,20
UAH з ПДВ
07 травня 2019 23:43
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 744 979,20
UAH з ПДВ
07 травня 2019 23:48
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 745 013,40
UAH з ПДВ
07 травня 2019 23:50

Документи

11 квітня 2019 22:53
Електронний підпис

Документи

12 квітня 2019 14:12
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:11
Протокол_№5.pdf

Документи

16 квітня 2019 00:16
Електронний підпис
16 квітня 2019 00:15
Протокол №6.pdf

Документи

07 травня 2019 23:48
Електронний підпис
07 травня 2019 23:45
Протокол_№8.pdf

Документи

07 травня 2019 23:50
Електронний підпис
07 травня 2019 23:49
Протокол_№9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 23:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
745 013,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 23:50
Електронний підпис
07 травня 2019 23:49
Протокол_№9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 23:50
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 19:38
Додаткова_угода_№ 2.pdf зміни до договору
04 липня 2019 19:37
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 12:37
Додаткова 1.jpg зміни до договору
24 травня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 11:56
Додаткова 1.jpg зміни до договору
24 травня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 21:50
Договір (БЕНЗИН).pdf укладений
20 травня 2019 21:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти п. 3.1. Договору в новій редакції, а саме доповнивши даний пункт інформацією про оплату закупівлі з двох рахунків: кошти районного бюджету та кошти отримані по договору з НСЗУ. Більш детально - у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 224в
Договір:
Номер додаткової угоди: 224в
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторони погодили у Розділ VI «Права та обов`язки сторін» додати пункти 6.2.3, 6.3.4.2, 6.4.3 та викласти новій редакції п. 11.2 Розділу XI «Інші умови» Договору. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінилися. Більш детально – у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 224в
Договір:
Номер додаткової угоди: 224в
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 745 013,40
UAH (в тому числі ПДВ 124 168,90 UAH)