Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363772 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Марина Шевченко +380484121063 rikel1989@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 2 631 221,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 156,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 19:36 |
Технічне завдання до ТД - Додаток 3.doc | |
15 березня 2019 19:36 |
ТД-Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Миру, 22 у м. Ізмаїлі Одеської області.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-08-000020 ● bb91dac1be4d494ca2ce1138019f34e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2019 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2019 Одеса № 111
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 08.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2019 № 111
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-02-14-000866-c 14.02.2019 Отримання повідомлення із засобів масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
2. UA-2019-03-15-002784-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-04-04-002276-a 04.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-12-002293-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-09 15:50:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-002784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам абзацу 7 пункту 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження і надання попередньої згоди Загальних зборів учасників на укладання договору, як це передбачено підпунктом с пункту 5.3 Статуту ТОВ «Пальмира Буд»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 02.05.2018 № 182 не в повному обсязі?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, установленим Замовником у додатку 3 до ТД, а саме: матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт повинні пройти випробування та мати висновки про не токсичність, санітарно-епідеміологічні висновки, екологічний сертифікат згідно СОУ ОЕМ 08.002.16.070:2012 та щодо відповідності якості робіт вимогам ДСТУ та ДБН В.2.6-33:2018 «Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування, улаштування»?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам абзацу 6 пункту 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомість ресурсів до локальних кошторисів, Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів та загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до СОУ на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік), як це передбачено пунктом 3 розділу 6 ТД?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «Пальмира Буд» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 03.04.2019 № 38) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 04.04.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-12 17:11:20
Щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Пальмира Буд» вимогам ТД
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Пальмира Буд» вимогам ТД за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Миру, 22 у м. Ізмаїлі Одеської області) - UA-2019-03-15-002784-a - надаємо пояснення за порядком поставлених питань:
1)на вимогу абзацу 7 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник керувався протоколом загальних зборів засновників № 1 від 04.02.2016 та наказом Про прийняття обов’язків Директора ТОВ «Пальміра БУД» № 1-к від 16.02.2016, так як вимогою ТД передбачено надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, що передбачено п. 5.6 Статуту ТОВ «Пальмира Буд».
(детальніше за посиланнями:
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2Fdb09920f02b4426689cc66b5b7463a00%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3Di%252FFrY8XIfR%25252B0NmttJHnOm3k3YuOG%252Fu%252FwViADFT95jCu6cVxcowhSLjBsKFzX8cRd0AfXYc%25252BL7XwWuBuzgmLFDg%25253D%25253D
та
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F28c4ff0029d8491491d4b518821f7fa6%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3D8y34rPEmhm5lF0v7w%25252B5aPswd1W0p2k2SJle1oPkNL6Wxq%252FTnut21B%25252B7gU53MP7R%252Fbg9N8JZw0Clg1fDkozpyBg%25253D%25253D
2) щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 1 до ТД, а саме відповідності кваліфікаційним вимогам ст.16 п.3 Замовник вимагав не менше одного аналогічного договору. Учасником представлено 13 договорів, тому Договір №182 від 02.05.2018 Замовник перевірив у відкритому реєстрі державних закупівель. Детальніше за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-02-001961-a. А решта договорів надана в повному обсязі, цього підтвердження виконання аналогічних договорів було достатньо.
3) щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 розділу ІІІ ТД Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку про відповідність технічним вимогам матеріалів та технології робіт №190505/24 від 29.03.2019 та сертифікат «Хенкел Баутехнік (Україна)» (вих. № ТО від 05.14), щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам (можливо переглянути за посиланням відповідно:
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F6bd2c836094049669c55e13fa7b16ae5%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DdbZ0ERrIWdmBCOy9Evg5Nkrl7Yub7Go%252FWgL2GT8aMsnCZIVRSPDhEbnoiYD2LBOW%252F%252FHYJQ6OMMFDLoZaZYaKAw%25253D%25253D
та
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F8ce3bb7f67e74a07acfde64aeb262f3a%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3D3BPIWBPiIyRwPkAerkmIOzHHgF9BAp%25252BKtQKQbd41ZvgM4yhYuvqhTRSP0OAQoeW2FL7LmmJ1DM8GECTH1hsxBw%25253D%25253D).
4) Учасником згідно вимог абзацу 6 пункту 1 розділу ІІІ ТД надано Договірну ціну на 2019 р, Локальний та Зведений кошториси. Пунктом 3 розділу 6 ТД на закупівлю ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Миру, 22 у м. Ізмаїлі Одеської області) - UA-2019-03-15-002784-a - передбачено що в п’ятиденний строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір разом зі супровідним листом Переможець аукціону надає Замовникові на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації. До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (далі – СОУ), а саме:
- локальний кошторис Форма №1;
- відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до СОУ на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників згідно з СОУ);
- розрахунки інших витрат.
Вимога виконана 09.04.2019. Сканкопія документу з реєстраційним номером та зазначеною кількістю аркушів додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-12 17:15:37
Щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Пальмира Буд» вимогам ТД
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Пальмира Буд» вимогам ТД за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Миру, 22 у м. Ізмаїлі Одеської області) - UA-2019-03-15-002784-a - надаємо пояснення за порядком поставлених питань:
1)на вимогу абзацу 7 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник керувався протоколом загальних зборів засновників № 1 від 04.02.2016 та наказом Про прийняття обов’язків Директора ТОВ «Пальміра БУД» № 1-к від 16.02.2016, так як вимогою ТД передбачено надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, що передбачено п. 5.6 Статуту ТОВ «Пальмира Буд».
(детальніше за посиланнями:
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2Fdb09920f02b4426689cc66b5b7463a00%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3Di%252FFrY8XIfR%25252B0NmttJHnOm3k3YuOG%252Fu%252FwViADFT95jCu6cVxcowhSLjBsKFzX8cRd0AfXYc%25252BL7XwWuBuzgmLFDg%25253D%25253D
та
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F28c4ff0029d8491491d4b518821f7fa6%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3D8y34rPEmhm5lF0v7w%25252B5aPswd1W0p2k2SJle1oPkNL6Wxq%252FTnut21B%25252B7gU53MP7R%252Fbg9N8JZw0Clg1fDkozpyBg%25253D%25253D
2) щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 1 до ТД, а саме відповідності кваліфікаційним вимогам ст.16 п.3 Замовник вимагав не менше одного аналогічного договору. Учасником представлено 13 договорів, тому Договір №182 від 02.05.2018 Замовник перевірив у відкритому реєстрі державних закупівель. Детальніше за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-02-001961-a. А решта договорів надана в повному обсязі, цього підтвердження виконання аналогічних договорів було достатньо.
3) щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 розділу ІІІ ТД Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку про відповідність технічним вимогам матеріалів та технології робіт №190505/24 від 29.03.2019 та сертифікат «Хенкел Баутехнік (Україна)» (вих. № ТО від 05.14), щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам (можливо переглянути за посиланням відповідно:
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F6bd2c836094049669c55e13fa7b16ae5%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DdbZ0ERrIWdmBCOy9Evg5Nkrl7Yub7Go%252FWgL2GT8aMsnCZIVRSPDhEbnoiYD2LBOW%252F%252FHYJQ6OMMFDLoZaZYaKAw%25253D%25253D
та
https://my.zakupki.prom.ua/remote/files/proxy_pdf_inline?url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F8ce3bb7f67e74a07acfde64aeb262f3a%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3D3BPIWBPiIyRwPkAerkmIOzHHgF9BAp%25252BKtQKQbd41ZvgM4yhYuvqhTRSP0OAQoeW2FL7LmmJ1DM8GECTH1hsxBw%25253D%25253D).
4) Учасником згідно вимог абзацу 6 пункту 1 розділу ІІІ ТД надано Договірну ціну на 2019 р, Локальний та Зведений кошториси. Пунктом 3 розділу 6 ТД на закупівлю ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Миру, 22 у м. Ізмаїлі Одеської області) - UA-2019-03-15-002784-a - передбачено що в п’ятиденний строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір разом зі супровідним листом Переможець аукціону надає Замовникові на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації. До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (далі – СОУ), а саме:
- локальний кошторис Форма №1;
- відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до СОУ на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників згідно з СОУ);
- розрахунки інших витрат.
Вимога виконана 09.04.2019. Сканкопія документу з реєстраційним номером та зазначеною кількістю аркушів додаються.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо предмету закупівлі - ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Миру, 22 у м. Ізмаїлі Одеської області) - UA-2019-03-15-002784-a - усунені.
2019-04-25 11:47:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-05-06 17:02:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Пальмира Буд |
2 617 194,00
UAH з ПДВ
|
2 590 882,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ТИТАН" |
2 630 221,00
UAH з ПДВ
|
2 630 221,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Пальмира Буд #40277004 |
Рішення скасоване |
2 590 882,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 09:49
|
ТОВ Пальмира Буд #40277004 |
Відхилено |
2 590 882,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 09:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ТИТАН" #40739942 |
Відхилено |
2 630 221,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 09:36
|