Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації Дніпровської Ліги Сміху-2019)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-03-15-002748-a d3c784b7a73b499b90d97b20f892f1c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Харчев

+380967653338 kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Сергій Харчев
+380967653338
kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:34
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
послуги з організації Дніпровської Ліги Сміху-2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, відповідно до календарного плану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 18:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 18:25
Перелік змін від 22.03.2019.docx
22 березня 2019 18:25
Тендерна документація Нова редакція.docx
22 березня 2019 18:25
ТЗ Ліга Сміху Нова редакція.docx
15 березня 2019 18:23
ТЗ Ліга Сміху.docx
15 березня 2019 18:23
Додаток 4 - Проект договору.doc
15 березня 2019 18:23
Тендерна документація.docx
22 березня 2019 18:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 18:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 18:25
Перелік змін від 22.03.2019.docx
22 березня 2019 18:25
Тендерна документація Нова редакція.docx
22 березня 2019 18:25
ТЗ Ліга Сміху Нова редакція.docx
15 березня 2019 18:23
ТЗ Ліга Сміху.docx
15 березня 2019 18:23
Додаток 4 - Проект договору.doc
15 березня 2019 18:23
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000027 ● 07d80cf64fc148a3b43b4318d487132c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 21 UA-2019-03-15-002748-а 15.03.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-09 17:33:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації Дніпровської Ліги Сміху–2019) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-002748-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:

Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації?
Чому Замовником не внесені зміни до тендерної документації, які оприлюднені в окремому документі переліку змін до тендерної документації та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних?
Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?

Чому звіт про виконання договору оприлюднений з порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону?.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 11:22:51

про надання пояснень

Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Перелік змін до тендерної документації оприлюднено окремим файлом 22.03.2019. Зміни, внесені до тендерної документації у зв’язку з додаванням нових пунктів, що унеможливлює закреслення даних, до яких вносяться зміни. Нові дані виділено іншим кольором та іншим шрифтом.
У тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається у екранних формах електронної системи закупівель «ProZorro». Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи.
В подальшому, всі зауваження будуть враховані при підготовці тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ" 1 500 000,00
UAH
1 485 000,00
UAH
Документи
ПП "РЕКОР" 1 500 000,00
UAH
1 490 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 18:16
Електронний підпис
29 березня 2019 18:03
Електронний підпис
29 березня 2019 18:01
Штатний розклад.pdf
29 березня 2019 18:01
Харчування-виписка.pdf
29 березня 2019 18:01
Фін.звіт рік.pdf
29 березня 2019 18:01
Транспорт гарант письмо.pdf
29 березня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 18:00
НЦАОМ гарант письмо.pdf
29 березня 2019 18:00
Ліцензія транспортна.pdf
29 березня 2019 18:00
Лицензия Деметра.pdf
29 березня 2019 18:00
Лист ліцензування.pdf
29 березня 2019 18:00
Кошторис.pdf
29 березня 2019 18:00
Інфо ліст 37.pdf
29 березня 2019 18:00
Единий податок рік.pdf
29 березня 2019 18:00
Договор.pdf
29 березня 2019 18:00
Договор Деметра.pdf
29 березня 2019 18:00
Довідка судимість.pdf
29 березня 2019 18:00
Довідка субпідрядників.pdf
29 березня 2019 18:00
Довідка про рух коштів.pdf
29 березня 2019 18:00
Довідка по корупції.pdf
29 березня 2019 18:00
Довідка по директору.pdf
29 березня 2019 18:00
Довідка екологія.pdf
29 березня 2019 18:00
гостиница договор.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарантія реалізацій.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарантія про санкції.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарантія по БК.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарантія достовірність.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарантія довкіля.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарантія Горобец.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарант-лист -Бранов- 5.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарант питание.pdf
29 березня 2019 18:00
гарант команда Самбо.pdf
29 березня 2019 18:00
гарант команда Очень 1.pdf
29 березня 2019 18:00
гарант команда Зе.pdf
29 березня 2019 18:00
Гарант команда Зе ти де-1.pdf
29 березня 2019 18:00
гарант комада Бот.pdf
29 березня 2019 18:00
Відомость про учасника.pdf
29 березня 2019 17:59
Випіска Майстерня.pdf
29 березня 2019 17:59
Чепурняк ЦПД.pdf
29 березня 2019 17:59
Терещенко ЦПД.pdf
29 березня 2019 17:59
Почуев ЦПД.pdf
29 березня 2019 17:59
Лист згода Чепурняк.pdf
29 березня 2019 17:59
Лист згода Терещенко.pdf
29 березня 2019 17:59
Лист згода Почуев.pdf
29 березня 2019 17:59
Лист згода Гуназа.pdf
29 березня 2019 17:59
Гуназа ЦПД.pdf
29 березня 2019 17:59
гарант Чепурняк-1.pdf
29 березня 2019 17:59
гарант Терещенко.pdf
29 березня 2019 17:59
Гарант Почуев.pdf
29 березня 2019 17:59
гарант Гуназа.pdf
29 березня 2019 17:59
Довідка по 17 по торгах.pdf
29 березня 2019 17:59
Статут.pdf
29 березня 2019 17:59
Рішення про директора.pdf
29 березня 2019 17:59
паспорт Портянко.pdf
29 березня 2019 17:59
Наказ призн директора.pdf
29 березня 2019 17:59
Іпн директор.pdf
29 березня 2019 17:59
Довідка ЄДРПОУ.pdf
29 березня 2019 17:59
Виписка.pdf
29 березня 2019 17:59
Договір досвід 2.pdf
29 березня 2019 17:59
Договір досвід 1.pdf
29 березня 2019 17:59
Довідка досвід.pdf
29 березня 2019 17:59
відгуки.pdf
29 березня 2019 17:59
Акт 4.pdf
29 березня 2019 17:59
Акт 2.pdf
29 березня 2019 17:59
Акт 145.pdf
29 березня 2019 17:59
Акт 1.pdf
29 березня 2019 17:59
Машлятина гарант письмо.pdf
29 березня 2019 17:59
Куцевалов гарант письмо.pdf
29 березня 2019 17:59
Гельфер - гарант письмо.pdf
29 березня 2019 17:59
Байдак гарант письмо.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 12:41
Електронний підпис
29 березня 2019 12:35
4 Статут 2016.pdf
29 березня 2019 12:35
3 ВИТЯГ Рекор 06.07.2017.pdf
29 березня 2019 12:35
1 ВІДОМОСТЬ 10.07.2017.pdf
29 березня 2019 12:35
2 Выписка.pdf
29 березня 2019 12:35
7 Відомость учасника.pdf
29 березня 2019 12:35
8 Досвід працівників .pdf
29 березня 2019 12:35
9 Штат працівників .pdf
29 березня 2019 12:35
10 ЦПД.pdf
29 березня 2019 12:35
12 Субпідрядники.pdf
29 березня 2019 12:35
8 Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 12:35
14 - Проект договору.pdf
29 березня 2019 12:35
15 Обладнання.pdf
29 березня 2019 12:35
Довідка ст 17.pdf
29 березня 2019 12:35
Довідка - Лист гарант.pdf
29 березня 2019 12:35
6 НАКАЗ 1,1.pdf
29 березня 2019 12:35
11 Аналог договор.pdf
29 березня 2019 12:35
Довідка .pdf
29 березня 2019 12:35
Довідка - Забруднення.pdf
29 березня 2019 12:35
Довідка - про КОДЫ.pdf
29 березня 2019 12:35
5 Паспорт+Код ЮА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ"

ПП "РЕКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ"
#33185622
Переможець 1 485 000,00
UAH
01 квітня 2019 16:41

Документи

01 квітня 2019 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ"
#33185622
1 485 000,00
UAH
Документи

Документи

01 квітня 2019 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 13:39
доп угода ЛС.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 12:03
Договір Ліга сміху.pdf укладений
16 квітня 2019 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено дату проведення Фіналу Дніпровської Ліги Сміху
Номер договору про закупівлю: 21/А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 485 000,00
UAH