Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Сергій Харчев +380967653338 kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 18:25 |
Перелік змін від 22.03.2019.docx | |
22 березня 2019 18:25 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
22 березня 2019 18:25 |
ТЗ Ліга Сміху Нова редакція.docx | |
15 березня 2019 18:23 |
ТЗ Ліга Сміху.docx | |
15 березня 2019 18:23 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
15 березня 2019 18:23 |
Тендерна документація.docx |
22 березня 2019 18:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2019 18:25 |
Перелік змін від 22.03.2019.docx
|
|||
22 березня 2019 18:25 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||
22 березня 2019 18:25 |
ТЗ Ліга Сміху Нова редакція.docx
|
|||
15 березня 2019 18:23 |
ТЗ Ліга Сміху.docx
|
|||
15 березня 2019 18:23 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
|||
15 березня 2019 18:23 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000027 ● 07d80cf64fc148a3b43b4318d487132c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2020 12:48 |
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 21 UA-2019-03-15-002748-а 15.03.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-09 17:33:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації Дніпровської Ліги Сміху–2019) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-002748-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації?
Чому Замовником не внесені зміни до тендерної документації, які оприлюднені в окремому документі переліку змін до тендерної документації та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних?
Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Чому звіт про виконання договору оприлюднений з порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону?.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-12 11:22:51
про надання пояснень
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Перелік змін до тендерної документації оприлюднено окремим файлом 22.03.2019. Зміни, внесені до тендерної документації у зв’язку з додаванням нових пунктів, що унеможливлює закреслення даних, до яких вносяться зміни. Нові дані виділено іншим кольором та іншим шрифтом.
У тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається у екранних формах електронної системи закупівель «ProZorro». Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи.
В подальшому, всі зауваження будуть враховані при підготовці тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ" #33185622 |
Переможець |
1 485 000,00
UAH
|
01 квітня 2019 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:39
|
доп угода ЛС.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 12:03
|
Договір Ліга сміху.pdf | укладений |
16 квітня 2019 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено дату проведення Фіналу Дніпровської Ліги Сміху |
Номер договору про закупівлю: | 21/А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |