Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації програмного забезпечення ІТС "Електронний кабінет"
Очікувана вартість
4 370 000,00 UAH
UA-2019-03-15-002713-a f04469bad8734e638462f86c9c2ef9c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фрич Тарас Богданович

+380442472747 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Фрич Тарас Богданович
+380442472747
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет» (далі – ІТС «Електронний кабінет») з системою захисту інформації розроблена на виконання та відповідно до вимог статті 421 Податкового кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810, на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника» ІТС «Податковий блок». Згідно з експертним висновком Державної наукової установи «Український інститут науково-технічної експертизи та інформатизації» Міністерства освіти і науки України від 13.03.2019 ІТС «Електронний кабінет» призначена для реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, шляхом: - перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, а також одержання такої інформації у вигляді автоматично сформованого електронного документа; - проведення звірки розрахунків платників податків з бюджетами; - заповнення, перевірки та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу в електронному вигляді; - реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних; - перегляду в режимі реального часу інформації про податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрація яких в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена; - доступу платників податків до системи електронного адміністрування податку на додану вартість та до даних Єдиного реєстру податкових накладних; - подання скарги на рішення контролюючих органів, з метою забезпечення можливості адміністративного оскарження рішень контролюючих органів; - інформування про статус контрагентів за публічно доступними даними інформаційних ресурсів центральних органів виконавчої влади; - отримання інформації про взяття на облік та/або внесення змін до облікових відомостей платника податку; - подання звернень та інших документів; - отримання інформації з баз даних про платника податків; - реєстрації реєстраторів розрахункових операцій. У мережі інтернет ІТС «Електронний кабінет» має домен https://cabinet.sfs.gov.ua/. ІТС «Електронний кабінет» складається з: - апаратно-програмного комплексу; - портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування; - портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів; - програмного інтерфейсу (АРІ); - інших засобів інформаційно-телекомунікаційних систем. Захист даних ІТС «Електронний кабінет» забезпечується комплексною системою захисту інформації з підтвердженою відповідністю. ІТС «Електронний кабінет» включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет). Користувачами відкритої (загальнодоступної) частини ІТС «Електронний кабінет» є: - будь-яка фізична особа, яка має доступ до мережі Інтернет, або спеціалізоване програмне забезпечення шляхом використання АРІ; - користувачами приватної частини (особистого кабінету) є фізичні особи та уповноважені особи юридичних осіб платників; - фахівці ДФС, яким для справляння їх функціональних повноважень призначено відповідні ролі для роботи в особистому кабінеті і які пройшли електронну ідентифікацію он-лайн з використанням КЕП/ЕЦП посадової особи ДФС; - уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами, які зареєструвалися в ІТС «Електронний кабінет», після проходження електронної ідентифікації он-лайн з використанням КЕП/ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг з метою виконання прав та обов'язків, покладених на такі органи згідно із законодавством. Згідно з пунктом 421.6. статті 421 розділу І Податкового кодексу України Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється. Технічне обслуговування ІТС «Електронний кабінет» полягає у перевірці її загального функціонування, моніторингу продуктивності, оновленні версій програмного забезпечення. Таким чином, специфікою функціонування ІТС «Електронний кабінет» є забезпечення її постійного, безперервного функціонування в штатному режимі 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розробка програмного забезпечення ІТС «Електронний кабінет» та його супроводження у 2017-2018 роках здійснювалися за договорами від 06.12.2017 № 99 та від 26.11.2018 № 129, виконавцем яких є Товариство з обмеженою відповідальністю «Програміка», код ЄДРПОУ 39295308 (далі – ТОВ «Програміка»). В рамках виконання договорів ТОВ «Програміка» створено електронну систему взаємовідносин між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації їхніх прав та обов’язків, передбачених Податковим кодексом, та забезпечено функціональні можливості отримання/передачі даних з/до баз даних інших ІТС ДФС, що забезпечує платникам податків можливість в режимі реального часу отримувати/передавати необхідні документи та інформацію з/до органів ДФС. Інтеграційні Web-сервіси ІТС «Електронний кабінет» забезпечують її взаємодію з наступними ІТС ДФС: ІТС «Податковий блок»; ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності»; ІТС «Управління документами»; ІТС «Державний реєстр фізичних осіб – платників податків». Отже, ІТС «Електронний кабінет» дуже тісно пов′язана з внутрішніми ресурсами ДФС. Сукупність зазначених взаємозв′язків формують спеціалізовані вимоги до технології адміністрування ІТС «Електронний кабінет», яка полягає у супроводженні, технічній підтримці, адаптації, модифікації, розширенні функціональності тощо. Для приведення ІТС «Електронний кабінет» у відповідність до змін нормативно-правових актів, форм вхідних та вихідних документів, реалізації нових сервісів для платників, розширення можливостей обміну інформацією між ДФС, платниками податків та іншими суб′єктами інформаційного обміну необхідно протягом 2019 року здійснити її модифікацію, яка передбачає внесення змін до програмного коду ІТС «Електронний кабінет», зокрема реалізувати обмін інформацією з банками та іншими фінансовими установами про відкриття/закриття рахунків платників податків у зв’язку із запровадженням в Україні з 05.08.2019 банківського рахунку за стандартом IBAN, відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні». Враховуючи, що програмне забезпечення ІТС «Електронний кабінет» створено фахівцями ТОВ «Програміка», що підтверджується авторським правом на твір, ТОВ «Програміка» має персонал, що володіє необхідними знаннями та досвідом для оперативного виконання робіт по внесенню змін в програмний код ІТС «Електронний кабінет» з забезпеченням умов щодо безперервності функціонування ІТС «Електронний кабінет». Заміна виконавця робіт з супроводження, технічної підтримки та адаптації програмного забезпечення ІТС «Електронний кабінет» може призвести до порушення уніфікації процедур обробки інформації, виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з веденням баз даних та адаптацією їх структур, а отже до збоїв в роботі ІТС «Електронний кабінет» та інших ІТС ДФС, з якими вона взаємодіє. Збої в роботі ІТС «Електронний кабінет» приведуть до блокування можливості платникам реалізовувати свої права та виконувати свої обов′язки, передбачені Податковим кодексом України, зокрема, щодо декларування податків, реєстрації податкових, акцизних та товарно-транспортних накладних у відповідних реєстрах, подання до ДФС інших електронних документів, отримання адміністративних та інших послуг в електронному вигляді. Це матиме значний негативний вплив на взаємовідносини між ДФС та платниками та призведе до зниження рівня сплати податків та втрат бюджету. З урахуванням зазначеного та зважаючи на важливість автоматизованих функцій, заміна розробника спеціального програмного забезпечення ІТС «Електронний кабінет» може призвести до інформаційно-технологічної та семантичної несумісності з існуючою інформаційною технологією реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання Податкового кодексу, порушення уніфікації процедур обробки інформації або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням ІТС «Електронний кабінет», ІТС «Податковий блок» та ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності», а також до додаткових фінансових та трудових ресурсів, пов’язаних з повторним виконанням передпроектних робіт, підбору та навчання спеціалістів, збільшення вартості та складності розробки й керування програмним забезпеченням; зниження якості на всіх етапах розробки програмного забезпечення; порушення загальної бізнес-логіки в роботі ІТС ДФС; порушення визначених Податковим кодексом термінів запровадження повноцінного функціонування ІТС «Електронний кабінет» в режимі промислової експлуатації. Таким чином відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону, мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Програміка»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 17:55
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації програмного забезпечення ІТС "Електронний кабінет"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, Львівська площа,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

15 березня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРАМІКА»
#39295308
Переможець 4 370 000,00
UAH
15 березня 2019 17:55

Документи

15 березня 2019 17:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 17:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРАМІКА»
#39295308
4 370 000,00
UAH
Документи

Документи

15 березня 2019 17:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:00
Ел каб 4 ДПС.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:56
Ел каб 3.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:54
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:48
Дод уг _2 від 27.12 до дог _26 від 19.04.19.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:03
дод.угод1дог26.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:38
Договір 26.pdf укладений
22 квітня 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна до Договору у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг спожитих Замовником послуг, Сторони домовились зменшити ціну Договору, визначену в п. 3.1, на 256 917,00 грн. без ПДВ та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 113 083 грн. 00 коп. (чотири мільйони сто тринадцять тисяч вісімдесят три гривні 00 коп.) без ПДВ (на підставі пункту 26-1 підрозділу 2 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України) відповідно до Специфікації послуг (Додаток № 1 до цього Договору) та Планового кошторису вартості послуг (Додаток № 3 до цього Договору)». 2. Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції, що додається (додаток № 1 до Додаткової угоди № 2). 3. Внести до таблиці 1 додатку № 2 до Договору наступні зміни: 3.1. Пункт 7 виключити. 3.2. Пункти 8-12 вважати пунктами 7-11 відповідно. 4.Додаток № 3 до Договору викласти в новій редакції, що додається (додаток № 2 до Додаткової угоди № 2).
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться у зв'язку зі зміною сторони Договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML