Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня, 79, м. Костянтинівка" (ІІ-а черга)
Очікувана вартість
7 800 265,20 UAH
UA-2019-03-15-002707-a ● fee0d9e603d8445aaf7c0c15b0a68960
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Ігор Ігнатов +380671258785 dkb.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 7 800 265,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 007,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання - 60 днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 5100,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня, 79, м. Костянтинівка" (ІІ-а черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул. 6 Вересня, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання: | 5% |
5% - у строк, що складає менш ніж 60 %: | 5% |
3% - у строк від 60 % до 80 %: | 3% |
1% - у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: | 1% |
0% - у строк, що дорівнює 100%: | 0% |
15 березня 2019 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 17:40 |
Специфікація Костянтинівка ЗОШ №6 Утепл фасадів Капрем (ІІ-а черга) (прод роб).zip | |
15 березня 2019 17:40 |
Проект Договору 05.03.2019.docx | |
15 березня 2019 17:40 |
ТД_№5 (391) Костянтинівка ЗОШ №6 Утепл фасадів Капрем )ІІ-а черга) (прод роб).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-002707-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ДС", Код ЄДРПОУ:41943974
Дата подання: 20 березня 2019 12:58
Тендерна док.
Шановний замовник, викладіть будь ласка тендерну документацію у форматі .doc чи .docx. Той формат тендерної документації, це просто знущання з учасників, які бажають взяти участь у закупівлі!!! Мало того, що вона оформлена у форматі pdf, так ще й у вигляді, який не дозволяє копіювати текст та його редагувати, при тому що значну частину тексту тендерної документації потрібно оформлювати у вигляді довідок. Сторінки відскановані аби як, текст місцями розмитий. Якщо Вам так необхідно викласти першу сторінку з підписом уповноваженої особи - викладіть її скан а інші сторінки документації у форматі який дозволяє редагувати чи принаймні копіювати текст. Викладаючи ТАКЕ на майданчик ви надзвичайно ускладнюєте для потенційних учасників і без того не просту процедуру підготовки тендерної документації і ви це прекрасно розумієте. Будь ласка, ставайте ближчими до учасників закупівель!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 15:40
Закон України "Про публічні закупівлі" не містить обмежень щодо формату у якому Замовник повинен завантажувати до електронної системи закупівель тендерну документацію. Запит не стосується умов закупівлі або положень тендерної документації, тому немає підстав для задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-002707-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 20 березня 2019 14:57
Строк виконання робіт
у пункті 4.3 ТД Вами встановлено строк виконання робіт протягом 60 календарних днів. Крім того що виконання робіт у цей строк не виявляється можливим, в електронній системі встановлено Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020. Внесіть зміни до ТД для уточнення строку виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 15:26
У п. 4.3 ТД встановлений строк виконання робіт у відповідності до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за відповідним робочим проектом від 20.02.2018 № 05-0537-17 затверджений філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області, тому встановлювати строк виконання робіт більшої тривалості немає підстав.
Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року.
Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-002707-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 21 березня 2019 17:38
Строк виконання робіт - повторно
На звернення учасника замовником опубліковано відповідь "У п. 4.3 ТД встановлений строк виконання робіт у відповідності до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за відповідним робочим проектом від 20.02.2018 № 05-0537-17 затверджений філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області, тому встановлювати строк виконання робіт більшої тривалості немає підстав. Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року."
При тому, що кінцевий строк виконання робіт встановлено в одному з полів електронної системі до 31.12.2020, а в іншому - Строк виконання - 60 днів, роз'ясніть будь ласка, який із цих строків має враховувати учасник при складанні графіку виконання робіт та зазначенні нецінового критерію (строку виконання робіт).
Розгорнути
Згорнути
При тому, що кінцевий строк виконання робіт встановлено в одному з полів електронної системі до 31.12.2020, а в іншому - Строк виконання - 60 днів, роз'ясніть будь ласка, який із цих строків має враховувати учасник при складанні графіку виконання робіт та зазначенні нецінового критерію (строку виконання робіт).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 16:41
У пп.10.1 розділу 10. Строк дії Договору проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до ____________.
У п.9 оголошення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-002707-a/print/open/pdf/fee0d9e603d8445aaf7c0c15b0a68960 зазначено, що строк виконання робіт становить до 31.12.2020. Замовник встановив, що кінцевою датою дії договору з переможцем, є дата 31.12.2020.
У пп.5.1 розділу 5. Виконання робіт проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що строки виконання робіт визначаються графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору.
Відповідно до п.1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації.
Відповідно до вимог п.4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник закупівлі подає у складі своєї тендерної пропозиції графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації.
Згідно з положенням ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, учасник торгів у графіку виконання робіт, що він надає у складі своєї тендерної пропозиції, зазначає строк виконання робіт у календарних днях, що збігається з тим, що він зазначає в електронній системі як неціновий критерій на вимогу пп.2 п.1 розділу V тендерної документації та який у подальшому, стане невід'ємною частину договору з переможцем.
У п.9 оголошення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-002707-a/print/open/pdf/fee0d9e603d8445aaf7c0c15b0a68960 зазначено, що строк виконання робіт становить до 31.12.2020. Замовник встановив, що кінцевою датою дії договору з переможцем, є дата 31.12.2020.
У пп.5.1 розділу 5. Виконання робіт проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що строки виконання робіт визначаються графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору.
Відповідно до п.1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації.
Відповідно до вимог п.4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник закупівлі подає у складі своєї тендерної пропозиції графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації.
Згідно з положенням ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, учасник торгів у графіку виконання робіт, що він надає у складі своєї тендерної пропозиції, зазначає строк виконання робіт у календарних днях, що збігається з тим, що він зазначає в електронній системі як неціновий критерій на вимогу пп.2 п.1 розділу V тендерної документації та який у подальшому, стане невід'ємною частину договору з переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАНДОРА-2007" |
7 619 882,08
UAH з ПДВ
|
7 619 882,08
UAH з ПДВ
|
1.0315789474 | 7 386 620.38 | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
7 792 172,00
UAH з ПДВ
|
7 792 172,00
UAH з ПДВ
|
1 | 7 792 172 | Документи |
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС" |
7 729 998,00
UAH з ПДВ
|
7 729 998,00
UAH з ПДВ
|
1 | 7 729 998 | Документи |
ТОВ БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15 |
7 741 442,32
UAH з ПДВ
|
7 741 442,32
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 7 354 370.20 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15 #39755484 |
Відхилено |
7 741 442,32
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 09:40
|
|
ТОВ "ПАНДОРА-2007" #35456541 |
Відхилено |
7 619 882,08
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 17:32
|
|
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС" #38652978 |
Відхилено |
7 729 998,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 10:55
|
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014 |
Переможець |
7 792 172,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 18:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 15:45
|
ду3 від 18.08.2020 дог 42б-19 від 05.06.2019.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 14:59
|
ду 2 від 29.05.2020 дог 42б-19 від 05.06.2019.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2019 17:22
|
ду1 від 05.11.19 дог 42б-19 від 05.06.19.PDF | зміни до договору |
06 листопада 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 16:10
|
договір 42б-19 від 05.06.2019.pdf | укладений |
05 червня 2019 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна реквізитів через IBAN. |
Номер договору про закупівлю: | 42 б-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020. Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 42 б-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни оприлюднюються відповідно до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 42 б-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду3 від 18.08.2020 дог 42б-19 від 05.06.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |