Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня, 79, м. Костянтинівка" (ІІ-а черга)
Очікувана вартість
7 800 265,20 UAH
UA-2019-03-15-002707-a fee0d9e603d8445aaf7c0c15b0a68960
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 11:37
Очікувана вартість: 7 800 265,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234 007,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання - 60 днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 5100,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня, 79, м. Костянтинівка" (ІІ-а черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул. 6 Вересня, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
5% - у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
3% - у строк від 60 % до 80 %: 3%
1% - у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
0% - у строк, що дорівнює 100%: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-15-002707-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ДС", Код ЄДРПОУ:41943974
Дата подання: 20 березня 2019 12:58
Тендерна док.
Шановний замовник, викладіть будь ласка тендерну документацію у форматі .doc чи .docx. Той формат тендерної документації, це просто знущання з учасників, які бажають взяти участь у закупівлі!!! Мало того, що вона оформлена у форматі pdf, так ще й у вигляді, який не дозволяє копіювати текст та його редагувати, при тому що значну частину тексту тендерної документації потрібно оформлювати у вигляді довідок. Сторінки відскановані аби як, текст місцями розмитий. Якщо Вам так необхідно викласти першу сторінку з підписом уповноваженої особи - викладіть її скан а інші сторінки документації у форматі який дозволяє редагувати чи принаймні копіювати текст. Викладаючи ТАКЕ на майданчик ви надзвичайно ускладнюєте для потенційних учасників і без того не просту процедуру підготовки тендерної документації і ви це прекрасно розумієте. Будь ласка, ставайте ближчими до учасників закупівель!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 15:40
Закон України "Про публічні закупівлі" не містить обмежень щодо формату у якому Замовник повинен завантажувати до електронної системи закупівель тендерну документацію. Запит не стосується умов закупівлі або положень тендерної документації, тому немає підстав для задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-002707-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 20 березня 2019 14:57
Строк виконання робіт
у пункті 4.3 ТД Вами встановлено строк виконання робіт протягом 60 календарних днів. Крім того що виконання робіт у цей строк не виявляється можливим, в електронній системі встановлено Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020. Внесіть зміни до ТД для уточнення строку виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 15:26
У п. 4.3 ТД встановлений строк виконання робіт у відповідності до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за відповідним робочим проектом від 20.02.2018 № 05-0537-17 затверджений філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області, тому встановлювати строк виконання робіт більшої тривалості немає підстав.
Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-002707-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 21 березня 2019 17:38
Строк виконання робіт - повторно
На звернення учасника замовником опубліковано відповідь "У п. 4.3 ТД встановлений строк виконання робіт у відповідності до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за відповідним робочим проектом від 20.02.2018 № 05-0537-17 затверджений філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області, тому встановлювати строк виконання робіт більшої тривалості немає підстав. Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року."
При тому, що кінцевий строк виконання робіт встановлено в одному з полів електронної системі до 31.12.2020, а в іншому - Строк виконання - 60 днів, роз'ясніть будь ласка, який із цих строків має враховувати учасник при складанні графіку виконання робіт та зазначенні нецінового критерію (строку виконання робіт).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 16:41
У пп.10.1 розділу 10. Строк дії Договору проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до ____________.
У п.9 оголошення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-002707-a/print/open/pdf/fee0d9e603d8445aaf7c0c15b0a68960 зазначено, що строк виконання робіт становить до 31.12.2020. Замовник встановив, що кінцевою датою дії договору з переможцем, є дата 31.12.2020.
У пп.5.1 розділу 5. Виконання робіт проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що строки виконання робіт визначаються графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору.
Відповідно до п.1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації.
Відповідно до вимог п.4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник закупівлі подає у складі своєї тендерної пропозиції графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації.
Згідно з положенням ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, учасник торгів у графіку виконання робіт, що він надає у складі своєї тендерної пропозиції, зазначає строк виконання робіт у календарних днях, що збігається з тим, що він зазначає в електронній системі як неціновий критерій на вимогу пп.2 п.1 розділу V тендерної документації та який у подальшому, стане невід'ємною частину договору з переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПАНДОРА-2007" 7 619 882,08
UAH з ПДВ
7 619 882,08
UAH з ПДВ
1.0315789474 7 386 620.38 Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 7 792 172,00
UAH з ПДВ
7 792 172,00
UAH з ПДВ
1 7 792 172 Документи
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС" 7 729 998,00
UAH з ПДВ
7 729 998,00
UAH з ПДВ
1 7 729 998 Документи
ТОВ БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15 7 741 442,32
UAH з ПДВ
7 741 442,32
UAH з ПДВ
1.0526315789 7 354 370.20 Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:14
3. Зведена довідка..pdf
29 березня 2019 14:14
reg03190324.zip
29 березня 2019 14:14
10. Довідка банку..pdf
29 березня 2019 14:14
11. Ліцензії..pdf
29 березня 2019 14:14
2. Досвід..pdf
29 березня 2019 14:14
8. Установчі документи..pdf
29 березня 2019 14:14
4. Графіk..pdf
29 березня 2019 14:14
5. Субпідрядники..pdf
29 березня 2019 14:14
1. Заява-пропозиція..pdf
29 березня 2019 14:14
9. Баланс..pdf

Публічні документи

17 травня 2019 10:53
МВС.zip
17 травня 2019 10:53
МВС.pdf
17 травня 2019 10:53
ДПІ.pdf
17 травня 2019 10:53
Довідка НАЗК.zip
29 березня 2019 16:05
Електронний підпис
29 березня 2019 16:00
9. Баланс.pdf
29 березня 2019 16:00
11. Ліцензії.pdf
29 березня 2019 16:00
8. Установчі документи.pdf
29 березня 2019 16:00
10. Довідка банку.pdf
29 березня 2019 15:59
5. Субпідрядники.pdf
29 березня 2019 15:59
4. Графік.pdf
29 березня 2019 15:59
3. Зведена довідка.pdf
29 березня 2019 15:59
2. Досвід.pdf
29 березня 2019 15:59
1. Заява-пропозиція.pdf
29 березня 2019 15:59
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

30 березня 2019 20:28
Електронний підпис
30 березня 2019 20:26
Ліцензія.pdf
30 березня 2019 20:26
Баланс.pdf
30 березня 2019 20:26
Установчі докумненти.pdf
30 березня 2019 20:26
Відомість обсягів робіт.pdf
30 березня 2019 20:26
Субпідрядники.pdf
30 березня 2019 20:26
Графік.pdf
30 березня 2019 20:26
Зведена довідка.pdf
30 березня 2019 20:26
Досвід.pdf
30 березня 2019 20:26
Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

31 березня 2019 15:54
9.Баланс і довідка.pdf
31 березня 2019 15:54
8.установчі документи.pdf
31 березня 2019 15:54
5.Субпідрядників.pdf
31 березня 2019 15:53
4.графік.pdf
31 березня 2019 15:53
3. зведена довідка.pdf
31 березня 2019 15:53
2.Досвід.pdf
31 березня 2019 15:53
1.заява пропозиція.pdf
31 березня 2019 15:53
11. ліцензія та дозвіл.pdf
31 березня 2019 15:53
0. Гарантія.zip
31 березня 2019 15:53
10. довідки з банків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНДОРА-2007"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС"

ТОВ БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15
#39755484
Відхилено 7 741 442,32
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 09:40
ТОВ "ПАНДОРА-2007"
#35456541
Відхилено 7 619 882,08
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 17:32
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС"
#38652978
Відхилено 7 729 998,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 10:55
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 7 792 172,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 18:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 квітня 2019 09:40
Електронний підпис
10 квітня 2019 16:24
Пр-л №5 (391)-Р1.pdf
09 квітня 2019 11:01
Електронний підпис

Документи

22 квітня 2019 17:32
Електронний підпис
22 квітня 2019 17:29
Пр-л №5 (391)-Р2.pdf
18 квітня 2019 10:06
Електронний підпис

Документи

23 квітня 2019 10:55
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:18
Пр-л №5 (391)-Р3.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
7 792 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:45
ду3 від 18.08.2020 дог 42б-19 від 05.06.2019.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 14:59
ду 2 від 29.05.2020 дог 42б-19 від 05.06.2019.pdf зміни до договору
29 травня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 17:22
ду1 від 05.11.19 дог 42б-19 від 05.06.19.PDF зміни до договору
06 листопада 2019 17:22
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 16:10
договір 42б-19 від 05.06.2019.pdf укладений
05 червня 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна реквізитів через IBAN.
Номер договору про закупівлю: 42 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020. Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 42 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни оприлюднюються відповідно до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 42 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду3 від 18.08.2020 дог 42б-19 від 05.06.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML