Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація пам'ятки історії та архітектури місцевого значення Комунального закладу "Полтавський Палац дитячої та юнацької творчості Полтавської міської ради Полтавської області" по вул. Пушкіна,30 (ох.№49 ПО)
Очікувана вартість
18 473 508,00 UAH
UA-2019-03-15-001934-a 0eef4fa8de814e718f8dc5c09b22cdb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 uprkap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
uprkap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 13:53
Очікувана вартість: 18 473 508,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація пам'ятки історії та архітектури місцевого значення Комунального закладу "Полтавський Палац дитячої та юнацької творчості Полтавської міської ради Полтавської області" по вул. Пушкіна,30 (ох.№49 ПО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Пушкіна,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Гарантійне обслуговування» : 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
«Строк виконання» : 15%
595-590: 15%
604-600: 10%
609-605: 5%
610: 0%
15 березня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 14:50
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит від ДП СМУ Укркультмонтаж
Дата подання: 19 березня 2019 12:51
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:19
зведений кошторисний розрахунок у складі документаціі - на 22 млн, закупівля оголошена на 18.4 млн... запитання - які позиції не враховувати при складанні пропозиції для участі у торгах?, якщо різниця складає майже 4 млн. між зведеним кошторисним розрахунком та очікованою вартістю закупівлі
Відповідь: Відомість обсягів робіт (в складі тендерної документації) включає саме ті роботи, які залишилися до виконання
запит №2 від Укркультомонтаж
Дата подання: 19 березня 2019 12:56
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:59
додайте будь ласка перелік матеріалів та устаткування, яке входить до складу робіт (у проекті це є....)
Відповідь: Пропонуємо з переліком матеріалів та устаткування ознайомитися за адресою Замовника або направити на Вашу електронну адресу (у разі її надання)
загальні питання
Дата подання: 19 березня 2019 14:17
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:35
1.Назва обєкта у відомості обсягів робіт(стор.33) не співпадає з назвою обєкта на стор.1,2,31,19. Яку назву писати в договорнй ціні? 2.Вимогу до фінансового звіту (стор. 12) вважаємо дискримінаційною і корупційною і повинна бути скасована в умовах закупівлі
Відповідь: В договірній ціні писати назву об"єкта як на стор.1,2 тендерної документації.У відомості обсягів робіт визначено залишок робіт по об"єкту ,на які проводяться торги,тому (коригування). Щодо надання фінансового звіту , Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.Відповідно до п.3 Ст.22 ЗУ " Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію ,відповідно до законодавства,яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Загальні питання
Дата подання: 20 березня 2019 14:41
Дата відповіді: 20 березня 2019 15:52
До складу об"ємів робіт влючені деякі роботи, які уже виконані: улаштування вікон, дверей, ганок центрального входу, ганки металеві тощо. Чи включати виконані роботи роботи до тендерної пропозиції?
Відповідь: В свою пропозицію учасник включає всі роботи, що зазначені в Дод.3 тендерної документації (відомість обсягів робіт). Пояснення з даного приводу зазначено в Дод.3 тендерної документації , а саме : Необхідність коригування проекту викликано уточненням об'єму робіт, а також додатковими роботами, які виникли в процесі будівництва, перерахунком залишку кошторису з новим рівнем заробітної плати.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" 18 374 782,80
UAH з ПДВ
18 159 892,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 711 924.96 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛОМІТ-БУД" 18 192 292,80
UAH з ПДВ
18 147 892,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 703 524.96 Документи

Публічні документи

29 березня 2019 15:19
16. Копії форм КБ-3.pdf
29 березня 2019 15:19
27. Копія статуту.pdf
29 березня 2019 15:19
7. Копія виписки з ЄДР.pdf
29 березня 2019 15:19
2. Довідка учасника.pdf
29 березня 2019 15:19
23. Копія Дозволу.pdf
29 березня 2019 15:19
17. Відгук.pdf
29 березня 2019 15:19
ГАРАНТИЯ.zip
29 березня 2019 15:19
1. Реєстр.pdf
29 березня 2019 15:18
26. Копія квитанції.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 14:52
Електронний підпис
28 березня 2019 14:48
Доломіт Буд 13078 p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГНПК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛОМІТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛОМІТ-БУД"
#38667680
Переможець 18 147 892,80
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 17:40

Документи

03 квітня 2019 17:40
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:38
Протокол № 15-4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛОМІТ-БУД"
#38667680
18 147 892,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 17:40
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:38
Протокол № 15-4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 11:47
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 11:39
дод.угода №12_93-юр.jpeg зміни до договору
05 жовтня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 15:05
Дод угода № 11.pdf зміни до договору
06 липня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:49
д.у №9 до дог №93-юр-19 від 15.04.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 10:15
продовження.jpg зміни до договору
18 вересня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 14:00
Договір.pdf укладений
15 квітня 2019 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено виконання зобовязань пл договору до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 93-юр/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії до 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: 93-юр/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 93-юр/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 93-юр/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 414 526,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 569 087,74 UAH)