Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір туалетний
Очікувана вартість
33 779,20 UAH
UA-2019-03-15-001913-a ● 935aa579ca57433da759253e633432ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41303988 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Чорноштан Ольга Вікторівна +380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 33 779,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 337,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Папір туалетний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7540 рул
Папір туалетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 30 банківських днів з дня поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 14:47 |
ТД папір туалетний.docx |
18 березня 2019 08:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2019 14:47 |
ТД папір туалетний.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 07:49
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По першому питанню: зауважимо, що тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель, а містить лише технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
По другому питанню: відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.
По першому питанню: зауважимо, що тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель, а містить лише технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
По другому питанню: відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.
Одиниця виміру
Дата подання: 20 березня 2019 10:05
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:41
Доброго дня.
Чи не буде причиною для дискваліфікації подача пропозиції Туалетного паперу в упаковках, при умові зазначення кількості штук (рулонів) в упаковці?
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ні, це не буде причиною дискваліфікації, за умови зазначення у технічній частині та у формі тендерної пропозиції кількості рулонів в упаковці.
Кількість поставок
Дата подання: 20 березня 2019 10:06
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:42
Доброго дня.
Скільки поставок планується?
Просимо вказати, адже це впливає на вартість цінової пропозиції.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Планується одна поставка.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001913-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поліщук Анатолій Георгійович, Код ЄДРПОУ:2951016636
Дата подання: 09 квітня 2019 12:43
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Згідно протоколу №16/5 від 08 квітня 2019р. засідання тендерного комітету філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» АТ «Укрзалізниця» на закупівлю
(UA-2019-03-15-001913-a; Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), вирішили відхилити пропозицію Учасника ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), оскільки пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
- Документи, що підтверджують якість продукції (відповідно до п.2 таблиці «документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку № 4 тендерної документації).
З даним рішенням тендерного комітету не погоджуємося та вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації з наступної причини:
Згідно тендерної документації, а саме додатку № 4 було передбачено надання копії одного з наступних документів:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.
Учасник ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), надав наступні документи у складі пропозиції, які передбачені в Додатку № 4 ТД та підтверджує якість товару, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл: СЕС.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
- Технічні умови ТУ У 17.2-00278793-008:2013 (файл: ТУ.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08),
- Довідка щодо сертифікації продукції (файл: Довідка ISO.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Розгорнути
Згорнути
(UA-2019-03-15-001913-a; Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), вирішили відхилити пропозицію Учасника ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), оскільки пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
- Документи, що підтверджують якість продукції (відповідно до п.2 таблиці «документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку № 4 тендерної документації).
З даним рішенням тендерного комітету не погоджуємося та вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації з наступної причини:
Згідно тендерної документації, а саме додатку № 4 було передбачено надання копії одного з наступних документів:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.
Учасник ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), надав наступні документи у складі пропозиції, які передбачені в Додатку № 4 ТД та підтверджує якість товару, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл: СЕС.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
- Технічні умови ТУ У 17.2-00278793-008:2013 (файл: ТУ.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08),
- Довідка щодо сертифікації продукції (файл: Довідка ISO.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2019 14:32
Доброго дня! Відповідно до вимог п 2 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію одного з наступних документів:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності.
Відповідно до вимог п 4 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року.
Учасником ФОП Поліщук А.Г. було надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, але не було надано жодного документа відповідно до вимог п. 2. Стосовно наданих ТУ У 17.2-00278793-008:2013 - цей документ повинен бути зазначений у документі, що підтверджує якість Товару ( наприклад, у декларації постачальника про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Отже, рішення тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5 змінюватись не буде.
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності.
Відповідно до вимог п 4 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року.
Учасником ФОП Поліщук А.Г. було надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, але не було надано жодного документа відповідно до вимог п. 2. Стосовно наданих ТУ У 17.2-00278793-008:2013 - цей документ повинен бути зазначений у документі, що підтверджує якість Товару ( наприклад, у декларації постачальника про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Отже, рішення тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5 змінюватись не буде.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001913-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поліщук Анатолій Георгійович, Код ЄДРПОУ:2951016636
Дата подання: 09 квітня 2019 16:12
Оскарження дискваліфікації
Згідно пункту 2. додатку 4. Замовником зазначено що Учасник може подати «інший документ, що підтверджує якість продукції»
Учасником подано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (5сторінок), де чітко зазначено, що товар виготовлено згідно ТУ У 17.2-00278793-008:2013, тобто даний документ (ТУ У 17.2-00278793-008:2013) зазначений у документі, що підтверджує якість товару.
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Розгорнути
Згорнути
Учасником подано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (5сторінок), де чітко зазначено, що товар виготовлено згідно ТУ У 17.2-00278793-008:2013, тобто даний документ (ТУ У 17.2-00278793-008:2013) зазначений у документі, що підтверджує якість товару.
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 09:02
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 4 таблиці «Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 4 тендерної документації Учасник ФОП Поліщук А.Г. надав копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року. Даний документ свідчить про те, що об'єкт експертизи відповідає вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Проте, Учасником ФОП Поліщук А.Г. не було надано документа на вимогу п. 2 таблиці «Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 4 тендерної документації, про що зазначено у протоколі засідання тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛУМІ" #39215751 |
Відхилено |
24 505,00
UAH
|
09 квітня 2019 11:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Поліщук Анатолій Георгійович #2951016636 |
Відхилено |
30 461,60
UAH
|
09 квітня 2019 11:22
|
|
ТОВ "БЕМБІКС" #39518480 |
Переможець |
30 537,00
UAH
|
09 квітня 2019 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|
Договір 19-10 Бембікс - 0006.jpg | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|
Договір 19-10 Бембікс - 0001.jpg | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|
Договір 19-10 Бембікс - 0002.jpg | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|
Договір 19-10 Бембікс - 0004.jpg | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|
Договір 19-10 Бембікс - 0003.jpg | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|
Договір 19-10 Бембікс - 0005.jpg | укладений |
26 квітня 2019 16:06
|