Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір туалетний
Очікувана вартість
33 779,20 UAH
UA-2019-03-15-001913-a 935aa579ca57433da759253e633432ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 15:02
Очікувана вартість: 33 779,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Папір туалетний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7540 рул
Папір туалетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 30 банківських днів з дня поставки товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 14:47
ТД папір туалетний.docx
18 березня 2019 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 14:47
ТД папір туалетний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 07:49
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По першому питанню: зауважимо, що тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель, а містить лише технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
По другому питанню: відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.
Одиниця виміру
Дата подання: 20 березня 2019 10:05
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:41
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації подача пропозиції Туалетного паперу в упаковках, при умові зазначення кількості штук (рулонів) в упаковці? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ні, це не буде причиною дискваліфікації, за умови зазначення у технічній частині та у формі тендерної пропозиції кількості рулонів в упаковці.
Кількість поставок
Дата подання: 20 березня 2019 10:06
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:42
Доброго дня. Скільки поставок планується? Просимо вказати, адже це впливає на вартість цінової пропозиції. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Планується одна поставка.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-15-001913-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поліщук Анатолій Георгійович, Код ЄДРПОУ:2951016636
Дата подання: 09 квітня 2019 12:43
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Згідно протоколу №16/5 від 08 квітня 2019р. засідання тендерного комітету філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» АТ «Укрзалізниця» на закупівлю
(UA-2019-03-15-001913-a; Класифікація за ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), вирішили відхилити пропозицію Учасника ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), оскільки пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
- Документи, що підтверджують якість продукції (відповідно до п.2 таблиці «документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку № 4 тендерної документації).

З даним рішенням тендерного комітету не погоджуємося та вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації з наступної причини:

Згідно тендерної документації, а саме додатку № 4 було передбачено надання копії одного з наступних документів:

- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.

Учасник ФОП Поліщук А.Г., (ІПН 2951016636), надав наступні документи у складі пропозиції, які передбачені в Додатку № 4 ТД та підтверджує якість товару, а саме:

- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл: СЕС.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)
- Технічні умови ТУ У 17.2-00278793-008:2013 (файл: ТУ.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08),
- Довідка щодо сертифікації продукції (файл: Довідка ISO.pdf завантажено в ЦБД Prozorro 01.04.2019 12:08)

Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2019 14:32
Доброго дня! Відповідно до вимог п 2 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію одного з наступних документів:
- сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або його копія, що видана органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції,
або
- декларацію постачальника про відповідність,
або
- декларацію про відповідність технічному регламенту,
або
- інший документ, що підтверджує якість продукції.

Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності.

Відповідно до вимог п 4 таблиці "Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Додатку № 4 тендерної документації Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року.
Учасником ФОП Поліщук А.Г. було надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, але не було надано жодного документа відповідно до вимог п. 2. Стосовно наданих ТУ У 17.2-00278793-008:2013 - цей документ повинен бути зазначений у документі, що підтверджує якість Товару ( наприклад, у декларації постачальника про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Отже, рішення тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5 змінюватись не буде.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001913-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поліщук Анатолій Георгійович, Код ЄДРПОУ:2951016636
Дата подання: 09 квітня 2019 16:12
Оскарження дискваліфікації
Згідно пункту 2. додатку 4. Замовником зазначено що Учасник може подати «інший документ, що підтверджує якість продукції»
Учасником подано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (5сторінок), де чітко зазначено, що товар виготовлено згідно ТУ У 17.2-00278793-008:2013, тобто даний документ (ТУ У 17.2-00278793-008:2013) зазначений у документі, що підтверджує якість товару.
Враховуючи вище викладене вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Поліщук А.Г. (ІПН 2951016636), (протокол №16/5 від 08 квітня 2019р).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 09:02
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 4 таблиці «Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 4 тендерної документації Учасник ФОП Поліщук А.Г. надав копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб, виданий Міністерством охорони здоров’я України та строк дії якої закінчується не раніше 31 грудня 2019 року. Даний документ свідчить про те, що об'єкт експертизи відповідає вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Проте, Учасником ФОП Поліщук А.Г. не було надано документа на вимогу п. 2 таблиці «Документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 4 тендерної документації, про що зазначено у протоколі засідання тендерного комітету від 08.04.2019 № 16/5.

Документи подані скаржником

09 квітня 2019 12:43
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛУМІ" 24 505,00
UAH
24 505,00
UAH
Документи
ФОП Поліщук Анатолій Георгійович 32 799,00
UAH
30 461,60
UAH
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 33 176,00
UAH
30 537,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 15:48
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:44
паспорт якості.PDF
01 квітня 2019 15:37
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:22
технічна спеціфікація.pdf
01 квітня 2019 15:22
Повноваження.pdf
01 квітня 2019 15:19
аналогічний договір.pdf
01 квітня 2019 15:19
тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2019 15:19
статут.pdf
01 квітня 2019 15:19
лист-згода.pdf
01 квітня 2019 15:19
захист довкілля.pdf
01 квітня 2019 15:19
довідка 17 стаття.pdf
01 квітня 2019 15:19
відомості учасника.pdf
01 квітня 2019 15:19
витяг пдв.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 15:34
Довідка.pdf
01 квітня 2019 12:58
Довідка про товар.pdf
01 квітня 2019 12:08
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 12:08
Стаття 17.pdf
01 квітня 2019 12:08
ТУ.pdf
01 квітня 2019 12:08
СЕС.pdf
01 квітня 2019 12:08
лист - відгук.pdf
01 квітня 2019 12:08
Копія паспорта.pdf
01 квітня 2019 12:08
Копія ІПН.pdf
01 квітня 2019 12:08
Додаток 8 ПД.pdf
01 квітня 2019 12:08
492019 Договір.pdf
01 квітня 2019 12:08
Додаток 7 згода з ПД.pdf
01 квітня 2019 12:08
Довідка ЮО.pdf
01 квітня 2019 12:08
492019 Договір копія.pdf
01 квітня 2019 12:08
Довідка про товар.pdf
01 квітня 2019 12:08
0803-2018 Накладна.pdf
01 квітня 2019 12:08
Довідка ISO.pdf
01 квітня 2019 12:08
Витяг з ЄП.pdf
01 квітня 2019 12:08
0803-2018 Договір.pdf
01 квітня 2019 12:08
Витяг ЄДР.pdf
01 квітня 2019 12:08
Виписка з ЄДР.pdf
01 квітня 2019 12:08
4. Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2019 12:08
3. Погодження.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 09:47
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:26
ДПІ довідка до 20 04 2019.jpg
12 квітня 2019 16:21
Довідка ДПІ.jpg
11 квітня 2019 18:17
Електронний підпис
09 квітня 2019 14:29
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
01 квітня 2019 09:55
Електронний підпис
01 квітня 2019 09:54
лист згода з умовами.pdf
01 квітня 2019 09:54
документи якості.pdf
01 квітня 2019 09:54
Договір №28.pdf
01 квітня 2019 09:54
довідка ст.17.pdf
01 квітня 2019 09:54
Довідка із Статистики.pdf
01 квітня 2019 09:54
Витяг ТОВ Бембікс.pdf
01 квітня 2019 09:54
Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2019 09:54
Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 квітня 2019 09:54
тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2019 09:54
Статут.pdf
01 квітня 2019 09:54
проект договору.pdf
01 квітня 2019 09:54
ОПИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛУМІ"

ФОП Поліщук Анатолій Георгійович

ТОВ "БЕМБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЛУМІ"
#39215751
Відхилено 24 505,00
UAH
09 квітня 2019 11:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Поліщук Анатолій Георгійович
#2951016636
Відхилено 30 461,60
UAH
09 квітня 2019 11:22
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Переможець 30 537,00
UAH
09 квітня 2019 11:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БЛУМІ" #39215751

№ рішення у справі

60/28-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

09 квітня 2019 11:15
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:15
Протокол 16-4 - 0002.jpg
09 квітня 2019 11:15
Протокол 16-4 - 0003.jpg
09 квітня 2019 11:15
Протокол 16-4 - 0001.jpg

Документи

09 квітня 2019 11:22
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:22
Протокол 16-5 - 0003.jpg
09 квітня 2019 11:22
Протокол 16-5 - 0002.jpg
09 квітня 2019 11:22
Протокол 16-5 - 0001.jpg

Документи

09 квітня 2019 11:27
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0003.jpg
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0004.jpg
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0002.jpg
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
30 537,00
UAH
Документи

Документи

09 квітня 2019 11:27
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0003.jpg
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0004.jpg
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0002.jpg
09 квітня 2019 11:27
Протокол 16-6 - 0001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:46
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 16:06
Договір 19-10 Бембікс - 0006.jpg укладений
26 квітня 2019 16:06
Договір 19-10 Бембікс - 0001.jpg укладений
26 квітня 2019 16:06
Договір 19-10 Бембікс - 0002.jpg укладений
26 квітня 2019 16:06
Договір 19-10 Бембікс - 0004.jpg укладений
26 квітня 2019 16:06
Договір 19-10 Бембікс - 0003.jpg укладений
26 квітня 2019 16:06
Договір 19-10 Бембікс - 0005.jpg укладений
26 квітня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 537,00
UAH