Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction works on «New Safe Confinement (NSC). Commissioning Stage No.2 (CS-2). Dismantling of unstable structures of the SSE ChNPP Shelter Object in terms of “early dismantling” (DK 021:2015, code 45000000-7 Construction Works and Current Repairs)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11 |
Контактна особа: |
Асамова Оксана Миколаївна +380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Specialized Enterprise “Chornobyl NPP” |
National ID: | 14310862 |
Contact point: |
Asamova Oksana +380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 2 547 395 468,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 736 977,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 15 березня 2019 16:58 |
Enquiries until: | 13 травня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 547 395 468 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 736 977 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 16:58 |
Перел_к Зм_6.doc | |
07 травня 2019 16:58 |
Зм_6_ТД.doc | |
18 квітня 2019 11:43 |
Зм_5_ТД.doc | |
18 квітня 2019 11:43 |
Перел_к Зм_5.doc | |
11 квітня 2019 16:08 |
Зм_4_Додаток 4.doc | |
11 квітня 2019 16:08 |
Зм_4_ТД.doc | |
11 квітня 2019 16:08 |
Зм_4_Додаток 1.doc | |
11 квітня 2019 16:08 |
Перел_к Зм_4.doc | |
04 квітня 2019 15:22 |
Зм_3_ТД.doc | |
04 квітня 2019 15:21 |
Зм_3_Додаток 1.doc | |
04 квітня 2019 15:21 |
Перел_к Зм_3.doc | |
02 квітня 2019 15:35 |
Зм_2_Додаток 4.doc | |
02 квітня 2019 15:35 |
Зм_2_ТД.doc | |
02 квітня 2019 15:35 |
Перел_к Зм_2.doc | |
02 квітня 2019 15:34 |
Зм_2_Додаток 2.doc | |
29 березня 2019 13:34 |
Зм_1_ТД.doc | |
29 березня 2019 13:34 |
Перел_к Зм_1.doc | |
29 березня 2019 13:34 |
Зм_1_Додаток 1.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
До_Додатку_6.zip | |
15 березня 2019 16:55 |
ТД.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 6.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 7.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 4.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 5.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 1.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
До_Додатку_7.pdf | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 3.doc | |
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 2.doc |
07 травня 2019 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
07 травня 2019 16:58 |
Перел_к Зм_6.doc
|
||||||||||||||||||
07 травня 2019 16:58 |
Зм_6_ТД.doc
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2019 11:43 |
Зм_5_ТД.doc
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2019 11:43 |
Перел_к Зм_5.doc
|
||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
Зм_4_Додаток 4.doc
|
||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
Зм_4_ТД.doc
|
||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
Зм_4_Додаток 1.doc
|
||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
Перел_к Зм_4.doc
|
||||||||||||||||||
04 квітня 2019 15:22 |
Зм_3_ТД.doc
|
||||||||||||||||||
04 квітня 2019 15:21 |
Зм_3_Додаток 1.doc
|
||||||||||||||||||
04 квітня 2019 15:21 |
Перел_к Зм_3.doc
|
||||||||||||||||||
02 квітня 2019 15:35 |
Зм_2_Додаток 4.doc
|
||||||||||||||||||
02 квітня 2019 15:35 |
Зм_2_ТД.doc
|
||||||||||||||||||
02 квітня 2019 15:35 |
Перел_к Зм_2.doc
|
||||||||||||||||||
02 квітня 2019 15:34 |
Зм_2_Додаток 2.doc
|
||||||||||||||||||
29 березня 2019 13:34 |
Зм_1_ТД.doc
|
||||||||||||||||||
29 березня 2019 13:34 |
Перел_к Зм_1.doc
|
||||||||||||||||||
29 березня 2019 13:34 |
Зм_1_Додаток 1.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
До_Додатку_6.zip
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
ТД.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 6.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 7.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 4.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 5.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 1.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
До_Додатку_7.pdf
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 3.doc
|
||||||||||||||||||
15 березня 2019 16:55 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги до участника-резидента та участника-нерезидента відрізняються тому, що учасник-резидент повинен надати експертний звіт, в якому буде вказаний клас наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) згідно з чинним законодавством України. Даний клас наслідків означає, що даний об’єкт належіть до особливо складних та важливих.
Оскільки учасники-нерезиденти раніше виконували роботи згідно з законодавством інших країн (участників-нерезидентів), в яких може бути складність об'єктів визначатися відповідно до чинного законодавства країни учасника, тому замовником визначені окремі вимоги, за якими буде проводитися оцінка.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
п.4. ст.118 ГК України визначено, що об'єднання підприємств є юридичною особою, та відповідно до п.5 ст.118 ГК України передбачена його державна реєстрація.
Окрім державної реєстрації відповідно до ст.58 ГК України рішення про утворення об'єднання підприємств (установчий договір) та/або статут об'єднання погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством, п. 4. ст. 121 ГК України.
Таким чином, участь у тендері консорціуму можлива за умови дотримання вищенаведених положень законодавства.
Відповідно до ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору не можуть буди змінені до повного виконання договору, крім випадків передбачених зазначеною статтею.
Тому в випадку вичерпання резерву коштів передбачених в статті "Ризики" додаткові роботи в рамках укладеного договору не виконуватимуться та не оплачуватимуться, а Замовник самостійно прийматиме рішення щодо необхідності виконання та порядку закупівлі додаткових робіт в межах норм законодавства.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Варто також зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм ГК України, документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі та за умови, що така можливість передбачена в тендерній документації, у тому числі щодо конкретизації відповідних вимог та способів надання підтвердження.
Разом з тим, з огляду на частину першу статті 23 Закону, юридична особа не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації.
У свою чергу, згідно з частиною другою статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Пунктом 7 Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної' документації передбачено, шо всі документи, які готуються учасником та подаються в складі тендерної пропозиції для учасників - резидентів України викладаються українською мовою. В данному випадку мова йде про документи, які учасник безпосередньо готує та подає для участі у тендері. Договір на роботи, які виконувались в межах проекту SIP, який учасник планує надати в якості досвіду виконання аналогічного договору, перекладати українською мовою не має потреби.
Пунктом 7 Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної' документації передбачено, шо всі документи, які готуються учасником та подаються в складі тендерної пропозиції для учасників - резидентів України викладаються українською мовою. В данному випадку мова йде про документи, які учасник безпосередньо готує та подає для участі у тендері. Договір на роботи, складений російською мовою та який учасник планує надати в якості досвіду виконання аналогічного договору, перекладати українською мовою не має потреби.
Слово «копію» буде виключено з даного абзацу пункту 3.6.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Пунктом 7 Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної' документації передбачено, що всі документи, які готуються учасником та подаються в складі тендерної пропозиції для учасників - резидентів України викладаються українською мовою. В даному випадку мова йде про документи, які учасник безпосередньо готує та подає для участі у тендері.
Наявність у складі тендерної пропозиції документів, виданих учаснику відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається.
Управління СОК при проведенні демонтажу, переміщенні демонтованих конструкцій, переміщенні механізмів, пристроїв тощо виконує персонал Замовника.
Управління Дистанційно керованою машиною (ДКМ) в процесі демонтажу нестабільних конструкцій виконує Підрядник, включаючи ремонт та технічне обслуговування.
На етапі розроблення проектної документації по технології демонтажу нестабільних конструкцій, замовником буде розроблена детальна процедура по взаємодії Підрядника і Замовника при використанні системи основних кранів (СОК) то обладнання ДКМ.
Підхід регулюючих органів України щодо розробки Звіту з аналізу безпеки (а також Звіту про відповідність вимогам санітарного законодавства і Оцінки впливів на навколишнє середовище) такого єдиного інтегрованого об'єкта викладено в "Плане Лицензирования при Реализации Проекта Нового Безопасного Конфайнмента (НБК). Дополнение к Плану Лицензирования при Реализации Проектов Плана Осуществления Мероприятий на Объекте "Укрытие" ГСП "Чернобыльская АЭС". Фаза 2, инв.№20 от 10.06.2005" (дивись "Технічне завдання…" 09-19-ЦЕОУ(НБК), розділ 16 "Перелік використаних документів", поз.18):
"ОАБ, ОВОС и ОССЗ НБК изначально разрабатываются и подаются на рассмотрение регулирующих органов в составе ЛП-5. При разработке частей проекта первого пускового комплекса НБК и ОУ рассматриваются во взаимодействии. Далее ОАБ, ОВОС и ОССЗ НБК пересматриваются (корректируются, дополняются и др.) по мере реализации проекта НБК, в том числе на следующих стадиях:
в проекте первого пускового комплекса НБК в целом (ЛП-6);
перед началом эксплуатации первого пускового комплекса НБК (или перед началом эксплуатации отдельных сооружений, систем и оборудования);
в составе рабочего проекта второго пускового комплекса НБК;
перед началом эксплуатации НБК в составе первого, второго пусковых комплексов и ОУ;
по завершению этапа демонтажа нестабильных строительных конструкций".
Таким чином, ЗАБ ПК-2 НБК ґрунтується на ЗАБ ПК-1 НБК (є його логічним продовженням) з урахуванням проектних рішень пускового комплексу-2 НБК.
Стосовно питання учасника закупівлі.
Пункт 24.1 "Завдання на проектування…" передбачає коригування ЗАБ ПК-1 НБК з метою розробки, на його основі, ЗАБ ПК-2 НБК (дивись пункт 24.2 "Завдання на проектування…"), що не суперечить вимогам пункту 15.1.2 "Технічного завдання…" 09-19-ЦЕОУ(НБК).
Стадії розробки ЗАБ:
1. В складі робочого проекту Підрядник повинен розробити ЗАБ ПК-2 НБК. ЗАБ ПК-2 НБК розробляється на основі ЗАБ ПК-1 НБК, в який вносяться необхідні зміни/доповнення, виконується переоцінка безпеки відповідно до проектних рішень ПК-2 НБК з урахуванням вимог:
- НП 306.5.04/3.054-2001 "Вимоги щодо структури та змісту Звіту з аналізу безпеки реалізації проектів Плану Здійснення Заходів на об'єкті" Укриття "
- "Роз'яснення до структури та змісту Звіту з аналізу безпеки нового безпечного конфайнмента (НБК)".
2. Після завершення демонтажу Підрядник повинен переглянути (відкоригувати) ЗАБ ПК-2 НБК відповідно до фактичних результатів виконання робіт та з урахуванням вимог НП 306.5.04/3.054-2001 і "Роз'яснень до структури та змісту Звіту з аналізу безпеки нового безпечного конфайнмента (НБК)"
Найменування обладнання, устаткування, машин, механізмів, зазначених у переліку учасника торгів, можуть співпадати з найменуваннями обладнання, устаткування, машин, механізмів за позиціями «Орієнтованого переліку устаткування, машин та механізмів» Додатку 1 до «Технічного завдання на виконання комплексу робіт «під ключ» на об'єкті будівництва «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкту «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» 09-19-ЦЕОУ(НБК)» (далі – технічного завдання 09-19-ЦЕОУ(НБК)).
Слід зазначити, що «Орієнтований перелік устаткування, машин та механізмів» Додатку 1 до технічного завдання 09-19-ЦЕОУ(НБК) – є орієнтованим переліком , який при виконанні зобов’язань за укладеним договором (на етапі проектування) з підрядником-переможцем торгів буде коригуватися (доповнюватися та змінюватися).
Варто зазначити, що згідно з вимогами пункту 1 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію.
2. Устаткування, машини, механізми, що наведені у Додатку 1 до технічного завдання 09-19-ЦЕОУ(НБК), а також устаткування, яке буде існувати після реалізації проекту з демонтажу ферми у замовника торгів відсутнє.
Докладніше порядок дій з даними матеріалами визначений у розділі 9 «Технічного завдання на виконання комплексу робіт «під ключ» на об'єкті будівництва «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу», 09-19-ЦЕОУ(НБК).
Передбачати в зведеному кошторисному розрахунку зворотні кошти за демонтовані матеріали не потрібно.
Підрядник повинен розробляти документи відповідно до українських норм, правил або інших норм і правил, які забезпечують еквівалентну або більш високу якість або виконання, ніж українські норми, за умови можливості приведення у відповідність застосованих норм і правил з відповідними українськими стандартами.
Необхідність додаткового будівництва та/або облаштування шляхів доступу і зон виконання робіт Підрядник визначає на етапі виконання польових досліджень і розробляє в ПВР.
При цьому, екранування окремих робочих місць, в процесі демонтажних робіт повинно бути додатково розглянуто при розробці ПВР, після деталізації технологічних процесів.
Додаткові вимоги до вибору комплектів застосовуваних ЗІЗ повинні уточнюватися при розробці ПВР.
В складі ПВР повинно бути детально обґрунтовано забезпечення безпеки персоналу в процесі демонтажних робіт на основі узгоджених з регулюючими і наглядовими органами планів і програм.
Підрядник розробляє ПВР і направляє Замовникові на узгодження, а також перелік ПВР, що розробляються, для визначення тих ПВР, які будуть направлятися на узгодження в регулюючі органи.
Підрядник повинен надавати Замовнику підтримку для отримання Узгоджень і Дозволів регулюючих органів, включаючи надання роз'яснень/консультацій, технічної інформації до документації ППР і ПБВР і підтримку персоналом, а також шляхом відвідування нарад з регулюючими органами, в разі необхідності.
Тому в разі відсутності будь-якого дозвільного документу у учасника торгів, він може в складі тендерної пропозиції надати відповідний дозвільний документ залученого їм субпідрядника.
Тендерна пропозиція не буде відхилена в разі надання учасником торгів сканованих документів відповідно до вимог пункту 3.6. Додатку 1 тендерної документації.
«Орієнтований перелік устаткування, машин та механізмів» Додаток 1 до «Технічного завдання на виконання комплексу робіт «під ключ» на об'єкті будівництва «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкту «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» 09-19-ЦЕОУ(НБК)» (додаток 1 до завдання на проектування) не має ніякого відношення до підтвердження учасником інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідний для виконання повного обсягу робіт згідно з наданим технічним завданням.
Даний перелік - є орієнтованим переліком , який при виконанні зобов’язань за укладеним договором (на етапі проектування) буде коригуватися (доповнюватися та змінюватися) підрядником-переможцем торгів.
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у тендерній пропозиції учасника торгів повинно бути зазначене наявне у нього обладнання та матеріально-технічна база для виконання будівельних робіт за предметом закупівлі з обов’язковим виконанням вимог, визначених у підпункті 3.2. Додатку 1 тендерної документації.
До умов пункту «1)» підпункту 3.2. щодо документального підтвердження наявності власних машин, механізмів, будівельної техніки - будуть внесені зміни до тендерної документації.
2. Щодо до другого питання:
Розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації, буде здійснюватися згідно з нормами статей 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що згідно з вимогами частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4 частини 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому, учасником повинні бути виконані вимоги за підпунктом 3.2 Додатку 1 тендерної документації.
Найменування обладнання, устаткування, машин, механізмів, зазначених у переліку учасника торгів, можуть співпадати з найменуваннями обладнання, устаткування, машин, механізмів за позиціями «Орієнтованого переліку устаткування, машин та механізмів» Додатку 1 до «Технічного завдання на виконання комплексу робіт «під ключ» на об'єкті будівництва «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкту «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» 09-19-ЦЕОУ(НБК)» (далі – технічного завдання 09-19-ЦЕОУ(НБК)).
Слід зазначити, що «Орієнтований перелік устаткування, машин та механізмів» Додатку 1 до технічного завдання 09-19-ЦЕОУ(НБК) – є орієнтованим переліком , який при виконанні зобов’язань за укладеним договором (на етапі проектування) з підрядником-переможцем торгів буде коригуватися (доповнюватися та змінюватися).
Варто зазначити, що згідно з вимогами пункту 1 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію.
«Орієнтований перелік устаткування, машин та механізмів» Додаток 1 до «Технічного завдання на виконання комплексу робіт «під ключ» на об'єкті будівництва «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкту «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» 09-19-ЦЕОУ(НБК)» (додаток 1 до завдання на проектування) не має ніякого відношення до підтвердження учасником інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідний для виконання повного обсягу робіт згідно з наданим технічним завданням. Даний перелік - є орієнтованим переліком , який при виконанні зобов’язань за укладеним договором (на етапі проектування) буде коригуватися (доповнюватися та змінюватися) підрядником-переможцем торгів.
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у тендерній пропозиції учасника торгів повинно бути зазначене наявне у нього обладнання та матеріально-технічна база для виконання будівельних робіт за предметом закупівлі з обов’язковим виконанням вимог, визначених у підпункті 3.2. Додатку 1 тендерної документації"
Тобто, відповідно до вимог, визначених у підпункті 3.2. Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у тендерній пропозиції учасника торгів повинно бути зазначене наявне у нього обладнання та матеріально-технічна база для виконання будівельних робіт за предметом закупівлі. Обґрунтовані підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тому, учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного договору» повинен дотримуватися вимог тендерної документації, зокрема за пунктом 3.6. Додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів», у тому числі щодо надання виконаного в умовах дії джерел іонізуючого випромінювання договору на будівельно-монтажні роботи по об'єкту будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС3 або на будівництво/реконструкцію об'єктів V категорії складності, якщо договір був укладений до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» на суму не менше 20 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою дотримання рівних умов щодо участі у процедурі закупівлі як учасників-резидентів так і учасників-нерезидентів, редакція пункту 7 розділу І "Загальні положення" тендерної документації була змінена.
Замовник торгів при розгляді тендерних пропозицій буде керуватися умовами актуальної тендерної документації (тобто враховуючи зміни №№ 1-6). Таким чином відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиліть тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
3.5. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на проектно-вишукувальні роботи:
Для учасника-резидента:
Для підтвердження інформації учасник закупівлі повинен надати:
- виконаний аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною.
У разі відсутності такого досвіду учасник закупівлі має право на правах субпідрядного договору залучити проектну організацію, яка має досвід проектування об'єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності) – СС3.
Аналогічним вважається договір з розроблення проектної документації по об'єкту будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС3 або на будівництво/реконструкцію об'єктів V категорії складності, що був укладений до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» В УМОВАХ ДІЇ ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ.
Виконання аналогічного договору має бути підтверджено експертним звітом, в якому вказано клас наслідків (відповідності) СС3 або V категорія складності, якщо експертний звіт був отриманий до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності».
При наданні договору учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання аналогічного договору з розроблення проектної документації по об’єкту будівництва В УМОВАХ ДІЇ ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ,
оскільки така вимога є дискримінаційною і значно обмежує коло потенційних учасників, суперечить вимогам законодавства, та носить ознаки корупційної складової.
Також, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії фінансових та бухгалтерських документів, які повинні демонструвати міцність фінансового стану учасника, довгострокову прибутковість та середньорічний обіг за останні 3 роки в розмірі не менше як 250 млн. грн. з наданням довідки про річний оборот учасника за останні 3 роки. Однак у інформаційному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних, а саме:
- вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ;
- необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником.
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Вищезазначені вимоги обмежують право брати участь у даній закупівлі. Порушено статтю 3 та п. 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, п. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації шляхом внесення змін до неї.
У разі не внесення вами змін до тендерної документації, ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, Антимонопольного комітету України щодо видалення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи, РОБОТИ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ).
ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ, як дискримінаційну, яка була внесена на прохання одного з Учасників, та оскільки на етапі передпроектних та проектних робіт відсутні роботи, які необхідно виконувати ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ і яка значно обмежує коло потенційних учасників.
У разі ігнорування даної вимоги, Учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів України у сфері публічних закупівель, щодо видалення з тендерної документації даної дискримінаційної вимоги.
26 квітня 2019 року о 14:25 з метою приведення положення пункту 7 розділу 1 тендерної документації у відповідність до вище наданої замовником відповіді, один з учасників вимагалося внести відповідні зміни до тендерної документації, на яку замовник, 06 травня 2019 року 14:00 ствердно відповів " Будуть внесені зміни до тендерної документації."
07 травня 2019 року ви як замовник внесли зміни № 6 до тендерної документації, де вимагаєте, щоб «всі документи, які викладені іноземною мовою та подаються в складі тендерної пропозиції – повинні мати автентичний переклад на українську мову, який зроблений в сертифікованому центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).»що у підсумку суперечать наданим відповідям.
Вважаємо, що цими недобросовісними діями ви ввели в оману потенційних учасників чим порушуєте цілі та принципи здійснення закупівель встановленні закону України «Про публічні закупівлі»
Також ваші дії та вже існуючі дискримінаційні кваліфікаційні вимоги тендерної документації, черговий раз свідчать про наявність «визначеного раніше» учасника, під якого ці кваліфікаційні вимоги вносились до тендерної документації, які прямо та безпосередньо порушують права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства.
Вимагаємо внести зміни тендерну документацію у відповідності до наданої відповіді на запитання від 01 квітня 2019 року о 12:43.
У разі не внесення вами змін до тендерної документації, ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, Антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 квітня 2019 19:33
Дата подання: 11 червня 2019 12:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-18-000002 ● 00128bb849fd4674acc353528795a077
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2019 № 216
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2019 № 216
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-15-001787-c 15.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно порушень зазначених у пункті 2 розділу ІІ «Констатуючої частини» висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України від 23.07.2019 надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених порушень: 1. щодо порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» – заперечуємо (файл з запереченнями додається), 2. щодо результатів аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та установленого порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону - заперечуємо (файл з запереченнями додається), 3. щодо результатів аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та установленого порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону - заперечуємо (файл з запереченнями додається).
2019-07-30 15:46:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 23 липня 2019 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається) |
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Документи:
09 серпня 2019 09:10
|
Електронний підпис |
09 серпня 2019 09:09
|
Позов.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна, Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Корпорація «Укртрансбуд» | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МЕНЕРГО |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" #34482827 |
Переможець |
2 075 999 768,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 08:52
|
Договір.pdf | укладений |
30 липня 2019 08:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 20 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | на підставі листа ДСП ЧАЕС від 18.08.2020 № 3332/01120500-2020 "Щодо розірвання договору № 97 від 29.07.2019" |