Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
4 250,00 UAH
UA-2019-03-15-001687-a 695c2ee95e174047b287476a2fa5e0f2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Горова

+380562397629 tenderdokol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 26508184
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Галина Горова
+380562397629
tenderdokol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 14:35
Очікувана вартість: 4 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 квітня 2019  —  15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 07:52
Дата відповіді: 18 березня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1.В пункті 3.2. Документації після таблиці з вимогами до предмету закупівлі є посилання на можливість надання еквівалентів та вимоги до них, саме: * або еквівалент, не гірший по якісним показникам за вказану модель. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 4 150,00
UAH з ПДВ
3 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 4 152,00
UAH з ПДВ
3 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 12:25
propozitsiya ЧП Шульц 3500(1).pdf
22 березня 2019 13:44
Витяг з реэстру.jpg
22 березня 2019 13:44
Доки ЧП Шульц.rar

Публічні документи

25 березня 2019 15:58
Статут_11.03.2019.pdf
25 березня 2019 15:58
Протокол_11.03.2019.pdf
25 березня 2019 15:58
згода з договором11.03.2019.pdf
25 березня 2019 15:58
Витяг ПДВ_11.03.2019.pdf
25 березня 2019 15:58
Витяг ЄДРПОУ_11.03.2019.pdf
25 березня 2019 15:58
Виписка_11.03.2019.pdf
25 березня 2019 15:58
ЕКО955_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Рішення скасоване 3 500,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 12:58
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 3 500,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 13:03

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
3 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор.pdf укладений
04 квітня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 500,00
UAH з ПДВ