Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання адміністративних приміщень Любашівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області
Очікувана вартість
82 711,00 UAH
UA-2019-03-15-001650-a ● 175a97b4314143e28e4a79c58e909ba9
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Любашівське об'єднане управління Пенсійного фонду України Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 40373860 |
Місцезнаходження: | 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Мирна, буд. 37-а |
Контактна особа: |
Молчанова Ольга Вікторівна +380486426220 lbsh@pfu.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 14:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 14:11 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 82 711,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 413,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання адміністративних приміщень Любашівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37А,, м. Ананьїв, вул. Незалежності, 51, смт. Саврань, вул. Соборна 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 14:07 |
Оголошення_Прибирання 15.03.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сервісного центру
Дата подання: 19 березня 2019 09:52
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення щодо вимог тендерної документації "наявність відповідної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг (з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, адресою та даними про наявність сервісного центру)", а саме надання "адреси та даних про наявність сервісного центру". Для чого він потрібень? Якщо предметом закупівлі є послуги з прибирання. Просимо внести зміни в тендерну документація та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001650-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВІЛАЙН", Код ЄДРПОУ:41946603
Дата подання: 28 березня 2019 15:07
Скасування визнання переможця
ФОП ЛЯСОЦЬКУ ТЕТЯНУ ВІКТОРІВНУ визнано переможцем закупівлі, проте ознайомившись детально з тендерною документацією, ми взагалі не згодні з цим рішенням. Тендерна документація не відповідає вимогам встановленим Замовником. Не надано документів, які вимагалися, а саме: 1) довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за останні роки, складена в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором; 2) копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Чому одні учасники повинні дотримуватись встановлених вимог, а на порушення інших Ви закриваєте очі та визнаєте їх переможцями закупівлі? На чому ґрунтується Ваша «об’єктивна» оцінка? Вимагаємо скасувати рішення про визнання ФОП ЛЯСОЦЬКОЇ ТЕТЯНИ ВІКТОРІВНИ переможцем закупівлі та в подальшому об’єктивно і прозоро оцінювати всіх учасників!
Розгорнути
Згорнути
Чому одні учасники повинні дотримуватись встановлених вимог, а на порушення інших Ви закриваєте очі та визнаєте їх переможцями закупівлі? На чому ґрунтується Ваша «об’єктивна» оцінка? Вимагаємо скасувати рішення про визнання ФОП ЛЯСОЦЬКОЇ ТЕТЯНИ ВІКТОРІВНИ переможцем закупівлі та в подальшому об’єктивно і прозоро оцінювати всіх учасників!
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 09:31
При розгляді наданих пропозицій закупівлі послуг, Замовником оцінювалась також спроможність Учасників своєчасністі і надання послуг. Замовником було промоніторено в системі ProZorro пропозицій наданні двома Учасниками іншим Замовникам та встановлено, що ТОВ «ЮВІЛАЙН» надає одних і тих самих прибиральниці всім Учасникам тому є сумнів, що ТОВ «ЮВІЛАЙН» не буде спроможний якісно надавати послуги Любашівському ОУПФУ Одеської області. ФОП Лясоцька Т.В. надає перелік прибиральниць кожному Замовнику різних прибиральниць які працевлаштовані за цивільно-правовими договорами.Тому встановлено, що пропозиція ФОП Лясоцької Т.В. по якості надання послуг є найбільш вигідною для Замовника незалежно від ціни.
Доводимо до Вашого відома, що згідно Додатку 2 до Оголошення Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору складену в довільній формі (тобто конкретної форми Замовником не визначено). ФОП Лясоцькою Т.В. було надано довідку від 21.03.2019 № 7/8 про укладання аналогічних договорів в якій зазначено кількість укладених договорів.
Також ФОП Лясоцькою підтверджено працевлаштування прибиральниць за цивільно – правовими договорами, довідками наданими до своєї пропозиції.
З огляду на зазначене, повідомляємо, що пропозиція ФОП Лясоцької відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі та є достатньою для визнання її переможцем. Замовник на власний розсуд, відповідно до Законодавства України оцінює яка пропозиція для нього являється найбільш якісною незалежно від ціни.
Також звертаємо Вашу увагу, що Учасник якщо вважає свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою, звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ, а не пропозиції іншого Учасника.
Доводимо до Вашого відома, що згідно Додатку 2 до Оголошення Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору складену в довільній формі (тобто конкретної форми Замовником не визначено). ФОП Лясоцькою Т.В. було надано довідку від 21.03.2019 № 7/8 про укладання аналогічних договорів в якій зазначено кількість укладених договорів.
Також ФОП Лясоцькою підтверджено працевлаштування прибиральниць за цивільно – правовими договорами, довідками наданими до своєї пропозиції.
З огляду на зазначене, повідомляємо, що пропозиція ФОП Лясоцької відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі та є достатньою для визнання її переможцем. Замовник на власний розсуд, відповідно до Законодавства України оцінює яка пропозиція для нього являється найбільш якісною незалежно від ціни.
Також звертаємо Вашу увагу, що Учасник якщо вважає свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою, звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ, а не пропозиції іншого Учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Відхилено |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 16:54
|
ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА #2351201769 |
Переможець |
82 709,27
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 10:09
|
ст.8 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.7 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.6 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.5 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.4 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.3 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.2 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|
ст.1 | укладений |
01 квітня 2019 10:08
|