Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи для клінічних хімічних аналізів, Хімічна продукція різна
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-03-15-001568-c 6391b45655a54ab181c7621b63aa4cbc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подоляк Наталія Петрівна

(05454)21633 buryn.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буринська центральна районна лікарня ім. проф. М.П. Новаченка
Код ЄДРПОУ: 02007495
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., БУРИНЬ, Кутузова, 15
Контактна особа: Подоляк Наталія Петрівна
(05454)21633
buryn.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 23:59
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 од.
Системи для клінічних хімічних аналізів, Хімічна продукція різна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, БУРИНЬ, Кутузова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 15:43
Додаток 4.docx
15 березня 2019 15:43
Додаток № 3.doc
15 березня 2019 15:43
Додаток №2.doc
15 березня 2019 15:43
Додаток №1.doc
15 березня 2019 15:43
IMG_20190315_0003.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-15-001568-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 18 березня 2019 12:30
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2019 16:48
Розглянувши вимогу учасника, замовник залишає її без задоволення.
Норми Закону України «Про публічні закупівлі» поширюються на закупівлі, сума яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Метою цього закону серед інших є також розвиток добросовісної конкуренції. Згідно абзацу 3 пункту 1 статті 2 закону під час здійснення закупівлі, вартість якої менше ніж 200 тисяч гривень, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 закону), але не усіх його норм. Дискримінаційними вимогами можуть бути вимоги, які заздалегідь носять нездійсненний характер для конкретних учасників і є абсолютним безроздільним правом інших учасників. Наскільки це відстежується у закупівлях, що проводяться іншими замовниками (як у відкритих торгах, так і у допорогових закупівлях), вимога щодо надання листів авторизації від виробників є звичайною практикою для забезпечення якості товарів, що закуповуються за бюджетні кошти. Отримання будь-яких спеціальних дозволів для поставки товарів, що є предметом цієї закупівлі також не передбачено чинним законодавством, що не може обмежити коло можливих учасників. В зв’язку з регулярним надходженням розпоряджень Державної служби з лікарських засобів щодо вилучення з обігу неякісних лікарських засобів та виробів медичного призначення, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом допорогової закупівлі, являється необхідною задля унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості. Раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Визначення лотів у оголошеній закупівлі не передбачається.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001568-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 20 березня 2019 16:20
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 09:11
Розглянувши вимогу учасника, замовник залишає її без задоволення.
Норми Закону України «Про публічні закупівлі» поширюються на закупівлі, сума яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Метою цього закону серед інших є також розвиток добросовісної конкуренції. Згідно абзацу 3 пункту 1 статті 2 закону під час здійснення закупівлі, вартість якої менше ніж 200 тисяч гривень, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 закону), але не усіх його норм. Дискримінаційними вимогами можуть бути вимоги, які заздалегідь носять нездійсненний характер для конкретних учасників і є абсолютним безроздільним правом інших учасників. Наскільки це відстежується у закупівлях, що проводяться іншими замовниками (як у відкритих торгах, так і у допорогових закупівлях), вимога щодо надання листів авторизації від виробників є звичайною практикою для забезпечення якості товарів, що закуповуються за бюджетні кошти. Отримання будь-яких спеціальних дозволів для поставки товарів, що є предметом цієї закупівлі також не передбачено чинним законодавством, що не може обмежити коло можливих учасників. В зв’язку з регулярним надходженням розпоряджень Державної служби з лікарських засобів щодо вилучення з обігу неякісних лікарських засобів та виробів медичного призначення, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом допорогової закупівлі, являється необхідною задля унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості. Раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Визначення лотів у оголошеній закупівлі не передбачається.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ 66 842,27
UAH з ПДВ
66 842,27
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ
#39086221
Переможець 66 842,27
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 17:09

Документи

04 квітня 2019 17:08
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:03
IMG_20190404_0004.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ
#39086221
66 842,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 17:08
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:03
IMG_20190404_0004.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 16:42
IMG_20190409_0001.pdf укладений
09 квітня 2019 16:37