Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
372 000,00 UAH
UA-2019-03-15-001504-c ● cfad37563c2d41e199e45755c68a1dbe
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 372 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 372,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу «миша», операційна система) - 11 шт., ноутбук – 6 шт. в рамках проекту «Громадський бюджет» № 61 для КНВК № 128, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сімонова,12
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт.
персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу «миша», операційна система) та ноутбук в рамках проекту «Громадський бюджет» № 61 для КНВК № 128, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сімонова,12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 15:31 |
Проект договору - додаток 7.docx | |
15 березня 2019 15:31 |
ТД комп'ютерна техніка.doc |
15 березня 2019 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2019 15:31 |
Проект договору - додаток 7.docx
|
|||
15 березня 2019 15:31 |
ТД комп'ютерна техніка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 07:30
Дата відповіді: 18 березня 2019 09:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що в ТД відсутня інформація щодо торгової марки або моделі, але згідно п.4.14 додатку 3 до ТД "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника" Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" до участі в закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Фінансові показники
Дата подання: 19 березня 2019 10:34
Дата відповіді: 19 березня 2019 10:46
Шановний Замовник. Просимо уточнити/обгрунтувати необхідність надання в складі тендерної пропозиції фінансових документів - звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, за останній звітній період.
Відповідь: Вимога надання вищевказаних звітіє є підтвердженням наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та не являється дискримінаційною вимогою.
Згідно додатку 4 - примітка - У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Згідно додатку 4 - примітка - У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
310 251,60
UAH з ПДВ
|
310 251,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна" |
349 980,00
UAH з ПДВ
|
349 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
05 квітня 2019 15:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі