Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gas fuel (natural gas for production and technological needs, own needs and other needs)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Оператор газотранспортної системи України" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 41635376 |
Вебсайт: | http://utg.ua |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 2 ПОВЕРХ |
Контактна особа: |
Кривко Ярослав Борисович (044) 461-23-65 krivko-yb@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олійник Володимир (044) 461-21-64 oleynik-vv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Operator of the Gas Transmission System of Ukraine |
National ID: | 41635376 |
Contact point: |
Kryvko Yaroslav (044) 461-23-65 krivko-yb@utg.ua |
Additional contacts: |
Oliynik Volodymir (044) 461-21-64 oleynik-vv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 1 116 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40194000 UAH |
Publication date: | 15 березня 2019 15:33 |
Enquiries until: | 05 квітня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 116 500 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 13 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 15:31 |
тд_19_002_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток_6_забезпеч тендерн проп.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток 4 проект договору.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток_2 перелік інформації.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_додаток_1а_гарант_лист.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_ додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002.pdf | |
15 березня 2019 15:30 |
тд_19_002_ додаток_1_ТЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 3 глави 2 розділу VIII Кодексу газотранспортної (далі-Кодекс) оператор газотранспортної системи перевіряє фінансове забезпечення замовника послуг транспортування щодо його достатності при поданні замовником послуг транспортування номінацій та торгових сповіщень на відчуження.
Розмір достатнього фінансового забезпечення замовника послуг транспортування на період газової доби (D) враховує від’ємне значення між плановими обсягами подачі природного газу та плановими обсягами відбору природного газу згідно з номінацією замовника послуг транспортування природного газу.
Рівень достатнього фінансового забезпечення повинен бути забезпечений замовником послуг транспортування природного газу не пізніше ніж за три години до кінцевого строку подання номінації, тобто до 12 години газової доби (D-1). При цьому при перерахуванні коштів як фінансового забезпечення необхідно враховувати графік та час роботи банківських установ.
У випадку якщо на момент перевірки достатності фінансового забезпечення замовник послуг транспортування не надав фінансове забезпечення у необхідному розмірі, то оператор газотранспортної системи відхиляє подані замовником послуг транспортування номінації, торгове сповіщення на відчуження з підстав недостатності фінансового забезпечення.
Вартість природного газу розраховується як добуток обсягу природного газу і маржинальної ціни придбання, яка визначається відповідно до положень розділу ХІV Кодексу, та щоденно оприлюднюється оператором газотранспортної системи на своєму веб-сайті.
Згідно розділу ХІV Кодексу маржинальна ціна придбання визначається відповідно до ціни закупівлі природного газу оператором газотранспортної системи, яка сформувалася протягом газового місяця (М-1), збільшеної на величину коригування. При цьому ціна закупівлі природного газу оператором газотранспортної системи, яка сформувалася протягом газового місяця (М-1), публікується оператором газотранспортної системи на інформаційній платформі та/або на його веб-сайті.
Враховуючи вищезазначене, для коректного розрахунку розміру рівня достатнього фінансового забезпечення та створення його замовником послуг транспортування природного газу, щонайменше за дві доби до кінцевого строку подання номінації оператор газотранспортної системи має визначити маржинальну ціну придбання та опублікувати її на інформаційній платформі та/або на веб-сайті. Тобто, для прикладу, при подані номінації на 1 березня ця дата є 26 лютого, а дані для розрахунку ціни закупівлі природного газу використовуються відповідно за період з 1 по 25 число місяця. Умови пункту 4.2 проектів договорів про закупівлю природного газу, які є частиною тендерної документації процедур закупівлі, вбачають безпосереднє виконання вищезазначених вимог Кодексу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000033 ● 3baf87ecd8b94e349c9109eb762f2c6e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-03-15-001502-c 15.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-25 12:22:41
Роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо оприлюднення інформації про закупівлю в частині визначення розміру тендерного забезпечення повязаного із результатами моніторингу закупівлі проведеного органом фінансового державного контролю.
Відповідь на запит 502/2019 надано Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України,
в якому повідомляється, що Закон України "Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної' громади.
Відповідно до частини першої статгі 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та
зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх
затвердження.
Отже, складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує
їх проведенню.
У свою чергу, формою річного плану закупівель, яка відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону затверджена наказом
Мінекономрозвитку від 22.03.2016 На 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель" (далі - Наказ), передбачено, що
замовник вказує в річному плані розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі.
Таким чином, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі у річному плані зазначається на
момент, що передує проведенню відповідної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини другої' статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються,
зокрема очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації' про включення до очікуваної' вартості
податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків І зборів; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо
замовник вимагає його надати).
Поряд з цим Закон встановлює вартість закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому, тобто вартістю закупівлі є сума з урахуванням податків та
обовязкових платежів, яку фактично планує витратити замовник.
Крім того, відповідно до абзацу третього частини першої' статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної' пропозиції у грошовому виразі не
може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та З відсотки - у разі проведення
торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже, розмір забезпечення тендерної' пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати межі, встановлені Законом від очікуваної'
вартості, тобто суми яку замовник планує фактично витратити в цілому.
Повна консультативна версія переписки знаходиться за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/List?id=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA&pageNumber=3&fCtx=inRequest&sortCtx=date та додається у вкладенні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ АТ «Укртрансгаз» в особі філії «Оператор ГТС України» на висновок Державної аудиторської служби України від 04.06.2019 за результатами проведеного моніторингу (затвердженого наказом від 13.05.2019 № 132)по закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» (оголошення UA-2019-03-15-001502-c) АТ «Укртрансгаз» в особі філії «Оператор ГТС України» (далі – Замовник) в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами (далі- Закон) не погоджується із оприлюдненою інформацією, викладеною у Висновку Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» № UA-2019-03-15-001502-ста надає свої заперечення керуючись абзацом 2 частини 8 статті 71 Законуз урахуванням наступного. У відповідності до оприлюдненого Річного плану закупівель, 15 березня 2019 в 15:33 Замовником було оголошено проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою із дотриманням усіх законодавчо встановлених вимог, а також внутрішніх регламентних документів по закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» з ідентифікатором № UA-2019-03-15-001502-с, зокрема, включаючи норми п. 8 ч. 1 статті 1 та п. 14 ч. 2 статті 22, а також беручи до уваги вимоги встановлені статтею 24 Закону (в частині визначення розміру, виду та умов надання забезпечення тендерної пропозицій). Разом з цим, Замовником в пункті 11 зведеної інформації про закупівлю до тендерної документації зазначався розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 40 194 000,00, що склало 3% від суми очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 1 339 800,00 грн. (з ПДВ), що ніяк не суперечить вимогам встановленим в абзаці третьому частини першої статті 24 Закону, крім цього в розгорнутому вигляді відображено у п. 8 зведеної інформації про закупівлю до тендерної документації та зазначено у річному плані закупівель на поточний рік. При цьому у відповідності до абзацу 5 ч. 2 статті 21 Закону, згідно якого в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із наданням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів, Замовником визначена очікувана вартість у сумі 1 116 500 000,00 грн. (без ПДВ). Врахуємо, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити, зокрема, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зокрема, в площині перебігу торгів в рамках законодавчо визначених термінів, процедурних дій, установлених прав та обов’язків серед переліку яких з цього приводу не було жодних запитів, вимог та/чи оскаржень як від потенційних учасників так і від інших осіб або органів. Попри це,Держаудитслужбою не враховано наявність всебічно відображеної інформації в умовах тендерної документації Замовника, а також не використано передбачене ч. 5 статті 71 Закону право запитувати через електронну систему закупівель пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надавати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Дотримуючись законодавчих строків проведення торгів 06.05.2019 в 17:25 Замовником була здійснена публікація повідомлення про намір укласти договір, яка передувала інформації про моніторинг, а 27.05.2019 об 21:47 в останній день для підписання було укладено та опубліковано договір з переможцем тендеру, разом з цим, повернуто забезпечення пропозиції учасника листом від 28.05.2019 № 2001ВИХ-19-1843, що звільняє від зобов’язань за гарантіями. Натомість незважаючи на те, що процедура відкритих торгів фактично завершена в установленому Законом порядку та не приймаючи до уваги усю оприлюднену Замовником інформацію в системі Prozorro, органом державного фінансового контролю оприлюднені результати моніторингу в електронній системі закупівель від 04.06.2019 об 21:43 – в останній день строку для оприлюднення висновку, де в констатуючій частині якого п.п. 1 та 2 зазначається наявність порушення у визначенні розміру забезпечення пропозиції учасника на предмет відповідності абзацу третьому частини 1 статті 24 Закону, а п. 3 установлюється зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи наведене та зважаючи на відсутність інструментарію правового поля щодо зворотної дії в часі, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує права та інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним відповідних процедур закупівель товарів для забезпечення його стратегічних потреб, що в свою чергу не корелюється з вимогами чинного законодавства стосовно правильності та логічної послідовності проведення моніторингу закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.
2019-06-11 20:18:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Керуючись частиною 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 повідомляємо, що 18.06.2019р. Замовник скористався правом оскаржити до суду висновок Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» (оголошення UA-2019-03-15-001502-c) протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. |
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Документи:
19 червня 2019 12:22
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія "Оператор газотранспортної системи України" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 41635376 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 2 ПОВЕРХ |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
LLC Trafigura Ukraine | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" |
1 086 597 820,00
UAH
|
1 086 597 820,00
UAH
|
Документи |
LLC Trafigura Ukraine |
1 116 500 000,00
UAH
|
1 116 500 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" #40371329 |
Переможець |
1 086 597 820,00
UAH
|
06 травня 2019 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 09:19
|
Звіт про виконання договору ЕРУ ТРЕЙДІНГ 1905000395.DOC | укладений |
16 квітня 2020 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 15:19
|
Дог 1906000257 про врегулювання взаємних зобов (5) (1).pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 21:48
|
ЕРУ ТРЕЙДІНГ ТОВ 1905000395.pdf | укладений |
27 травня 2019 21:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) п.1, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 1905000395 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1906000257 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |