Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
67 690,00 UAH
UA-2019-03-15-001382-a ● 82d4a3ec13724040aa7551acac7a5d84
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Винница, В. Стуса 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380432673368 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2019 13:12 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 67 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 338,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
314 одиниця
Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 13:14 |
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ деззасоби2019.doc | |
15 березня 2019 13:14 |
Оголошення.doc | |
15 березня 2019 13:14 |
проект договору.docx | |
15 березня 2019 13:14 |
форма цінової пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001382-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 березня 2019 15:25
Вимога!
Замовник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника. Аргументи відхилення не витримують жодної критики! Щодо ненадання гарантійного листа. Ми же вам написали, що рішенням АМКУ ця вимога визнана дискримінаційною і протизаконною! Не намагайтесь маніпулювати цією протизаконною вимогою!!! Ми зверталися до виробника - він відмовив давати гарантійний лист і зазначив, що надасть лише своєму постачальнику, який занесе вам хабар! Ми надали гарантійний лист від нас, як від власників продукції, тому що закупили її в достатній кількості. Щодо невідповідності по складу діючих речовин. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 10:43
Ви надали Таблицю відповідності №1836 віє 21.03.2019р в якій зазначили, що засоби відповідають вимогам згідно до методичних вказівок. Ця інформація не відповідає дійсності, а саме:
1. засіб Еконорм Експрес не відповідає вимогам засобу Аеродезин 2000 : п.2; п.3; п.4;
2. засіб Еконорм РП не відповідає вимогам засобу АХД 2000 експрес : п.2; п.3; п.4;п.7; п.8; п.9;
3. засіб Еконорм Антисептик не відповідає вимогам засобу Неосептін : п.2; п.3; п.4;п5; п.7; п.8;
4. засіб Еконорм Хлор не відповідає вимогам засобу Бланідас марки А: п.1; п.6; п.7; п.8;
5. засіб Санідез не відповідає вимогам засобу Госпісепт : п.1; п.2; п.4; п.9;п.10; п.11; п.12; п.16. Крім того для приготування 0,015% робочого розчину (3 табл. На 20 л.) потребує придбання ємкостей об’ємом 20 л., що вимагає додаткового фінансування. Згідно методичних вказівок у таблиці 1 поділ таблеток для приготування меншого об’єму розчину не передбачений.
В методичних вказівках в таблиці 4 режиму дезинфекції, відсутня дезинфекція медичних відходів
6. засіб Еконорм Актив не відповідає вимогам засобу Бланідас Актив : п.1; п.3; п.15; п.16.
При режимі дезинфекції таблиця 13, експозиція робочого розчину вказаного засобу перевищує норми використання при 5 хвилинному режимі дезинфекції. Також в режимі стерилізації таблиця 20, задана концентрація перевищує експозицію, що потребує більшого часу , а це приводить до зменшення кількості ендоскопічних обстежень та лапароскопічних операцій. А підвищена концентрація розчину перевищує потребу у використанні;
7. засіб Еконорм Хлор не відповідає вимогам засобу Бланідас марки А: п.1; п.6; п.7; п.8;
8. засіб НОР-експрес серветки не відповідає вимогам засобу Хоснісепт ультра серветки : п.2; п.3; п.4; п.8;
9. засіб Тентамін Форте не відповідає вимогам засобу Лізоформін 3000: п.1.
На рахунок економії бюджетних коштів, ціна питання 1,20 грн.
1. засіб Еконорм Експрес не відповідає вимогам засобу Аеродезин 2000 : п.2; п.3; п.4;
2. засіб Еконорм РП не відповідає вимогам засобу АХД 2000 експрес : п.2; п.3; п.4;п.7; п.8; п.9;
3. засіб Еконорм Антисептик не відповідає вимогам засобу Неосептін : п.2; п.3; п.4;п5; п.7; п.8;
4. засіб Еконорм Хлор не відповідає вимогам засобу Бланідас марки А: п.1; п.6; п.7; п.8;
5. засіб Санідез не відповідає вимогам засобу Госпісепт : п.1; п.2; п.4; п.9;п.10; п.11; п.12; п.16. Крім того для приготування 0,015% робочого розчину (3 табл. На 20 л.) потребує придбання ємкостей об’ємом 20 л., що вимагає додаткового фінансування. Згідно методичних вказівок у таблиці 1 поділ таблеток для приготування меншого об’єму розчину не передбачений.
В методичних вказівках в таблиці 4 режиму дезинфекції, відсутня дезинфекція медичних відходів
6. засіб Еконорм Актив не відповідає вимогам засобу Бланідас Актив : п.1; п.3; п.15; п.16.
При режимі дезинфекції таблиця 13, експозиція робочого розчину вказаного засобу перевищує норми використання при 5 хвилинному режимі дезинфекції. Також в режимі стерилізації таблиця 20, задана концентрація перевищує експозицію, що потребує більшого часу , а це приводить до зменшення кількості ендоскопічних обстежень та лапароскопічних операцій. А підвищена концентрація розчину перевищує потребу у використанні;
7. засіб Еконорм Хлор не відповідає вимогам засобу Бланідас марки А: п.1; п.6; п.7; п.8;
8. засіб НОР-експрес серветки не відповідає вимогам засобу Хоснісепт ультра серветки : п.2; п.3; п.4; п.8;
9. засіб Тентамін Форте не відповідає вимогам засобу Лізоформін 3000: п.1.
На рахунок економії бюджетних коштів, ціна питання 1,20 грн.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001382-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 29 березня 2019 10:59
Щодо відповіді корупціонера
Ще раз зазначаєме, що запропонована намипродукція не повинна відповідати тим штучним дискримінаційним вимогам, тому що вони створені нависно як перепони для того, щоб відхиляти всі інші торгові марки засобів, які зазначені в пропозиціях незапланованих Учасників. Ми запропонували повні еквіваленти по характеристиках, які зазначені в першцій вимозі, по яких проводять порівняння профільні Державні установи! Режим дезінфекції медичних відходів, Хабарнику, по засобу "Санідез" виписаний в п.3.2.8 - куди ви дивитесь? Ми не гаємо час на листування з хабарником -направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2019 11:13
Дана вимога розцінюється як образа, тому розглядатись не буде
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
61 665,00
UAH з ПДВ
|
55 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
63 465,00
UAH з ПДВ
|
55 321,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
55 320,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 15:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
55 321,20
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2019 12:05
|
д.у. №1.jpg | зміни до договору |
05 серпня 2019 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 11:55
|
договір 49772_2220_77.docx | укладений |
02 квітня 2019 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 49772/2220/77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |