Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Очікувана вартість
609 499,00 UAH
UA-2019-03-15-001262-c 5b7d6dcec31f48eea31692f3fe19c0ae
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залагаєв Олександр Семенович

+380385871236 smtdun.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406414
Вебсайт: http://www.sdunrada.org.ua
Місцезнаходження: 32413, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19
Контактна особа: Залагаєв Олександр Семенович
+380385871236
smtdun.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 12:09
Очікувана вартість: 609 499,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 послуга
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 12:00
Перелік змін - Додаток 1 до протоколу (4).docx
26 березня 2019 12:00
4 ЗТД оздоровлення Дунаївці.doc
15 березня 2019 14:44
4 ТД оздоровлення Дунаївці.doc
26 березня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 12:00
Перелік змін - Додаток 1 до протоколу (4).docx
26 березня 2019 12:00
4 ЗТД оздоровлення Дунаївці.doc
15 березня 2019 14:44
4 ТД оздоровлення Дунаївці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

територія проведення послуги
Дата подання: 17 березня 2019 18:10
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:51
Добрий день! Просимо пояснити термін "Західне узбережжя Чорного моря" Це Румунія, Болгарія, Туреччина? На основі якого документу Ви трактуєте це поняття?
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом розглянуто Ваше питання стосовно території на якій будуть надаватись послуги. За результатами розгляду можемо Вас повідомити, що згідно Оголошення про проведення даних торгів та умов тендерної документації, предметом закупівлі даних торгів являються Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна). Таким чином у предметі закупівлі та в тендерній документації чітко зазначено, що Західним узбережжям Чорного моря являється території України (окрім тимчасово окупованої територій України, яка контролюється Російською Федерацією внаслідок анексії Криму)
документація
Дата подання: 17 березня 2019 18:23
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:52
Чи може приймати участь у закупівлі учаснику "Перспективне двотижневе меню на 2019 рік" якого, завірено ДУ Обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України.?
Відповідь: Згідно із п.п. 3.6.1. п. 6 Розділу ІІІ ТД, документальне підтвердження відповідності якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі подається учасником в складі пропозиції у формі пояснювальної інформації та наступних документів:
• Копії примірника двотижневого (або на зміну) меню харчування, затвердженого територіальним підрозділом Держпродспоживслужби за місцем знаходження табору або бази відпочинку (оздоровлення) на 2019 рік.
Таким чином умовами ТД чітко визначено, що двотижневе (або на зміну) меню харчування, має бути затверджено територіальним підрозділом Держпродспоживслужби за місцем знаходження табору або бази відпочинку (оздоровлення). Щодо можливості приймати Участь у процедурі закупівлі, можемо повідомити, що згідно із ч. 2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-15-001262-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2617414270
Дата подання: 14 квітня 2019 14:54
Вимога на рішення Замовника щодо визначення переможця публічної закупівлі № UA-2019-03-15-001262-c
Вимога
на рішення Замовника щодо визначення переможця публічної закупівлі
№ UA-2019-03-15-001262-c

Дунаєвецькою селищною радою (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-001262-c. Предметом закупівлі є послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна), що зазначено у оголошенні та тендерній документації до закупівлі.
Фізична особа-підприємець Литвинов Андрій Олегович (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній публічній закупівлі та, відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД), подав свою тендерну пропозицію.
Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції до найменш вигідної, а саме:
№ Учасник Пропозиція
1 ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ 314 159,00 грн. з ПДВ
2 ФОП Черниш Олександра Леонтіївна 314 160,00 грн. з ПДВ
3 ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ 385 000,00 грн. з ПДВ
4 ТОВ "ЛАДА-КАМІС" 605 000,00 грн. з ПДВ
5 ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 608 885,20 грн. з ПДВ
За результатами розгляду, ТОВ «ЛАДА-КАМІС» (далі – Учасник) було визнано переможцем закупівлі відповідно до протоколу № 28 від 10.04.2019р.
Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також положення ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, з огляду на наступне.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»,закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до документу «4 ТД оздоровлення Дунаївці.doc» Замовником був встановлений ряд вимог щодо документів, які подаються учасниками.

1. Відповідно до ч.1 п. 5 Розділу ІІІ, інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції такі документи:
1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, що повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору із зазначення прізвища, ініціалів, посади.
2. Документи, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин з працівниками, зазначеними у вказаній вище довідці, а саме: копія штатного розпису учасника.
В складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників № 37 від 01.04.2019р. та штатний розклад на 2019 рік ТОВ «Лада-Каміс» Відповідно до цих документів, ТОВ «ЛАДА-КАМІС» має наступних працівників:
Довідка про наявність працівників № 37 від 01.04.2019р. Штатний розклад на 2019 рік ТОВ «Лада-Каміс»
Генеральний директор – 1 Генеральний директор – 1
Виконавчий директор – 1 Виконавчий директор – 1
Головний бухгалтер – 1 Головний бухгалтер – 1
Бухгалтер – 1 Бухгалтер – 1
Менеджер з адміністративної діяльності – 1 Менеджер з адміністративної діяльності – 1
Енергетик-електрик – 1 Енергетик-електрик – 1
Сторож- черговий вахтер – 3 Сторож-4
Завідуючий господарством – 1 Завідувач господарством – 1
Завідуючий складом, камерою схов. – 1 Завідуючий складом, камерою схов. – 1
Старший вихователь методист - 1 Директор (п/ш/з) ПЗОВ «Кабельник» - старший вихователь методист - 1
Організатор культмасової роботи -1 Культорганізатор дитячого позашкільного закладу - 1
Інструктор з фіз. культури і спорту - 1 Інструктор з фіз. культури і спорту - 1
Інструктор з плавання і спорту-рятівник - 1 Рятувальник-плаврук - 1
Вихователь - 13 Вожатий – 8
Вихователь методист - 4 _------------------------------ лікар пункту охорони здоров’я - 1 Лікар-педіатр-1
Медсестра - 1 Сестра медична – 1
Сестра медична з фізіотерапії - 1 --------------------------------------
Санітарка - 1 Молодша медична сестра (санітарка) - 1
Завідуючий виробництвом - 1 Завідувач виробництвом - 1
Старший кухар - 2 Кухар - 4
Офіціант-посудомийник-5 офіціант - 2
Кухонний працівник-5 Кухонний працівник-4
Сантехнік - 1 Сантехнік - 1
Сестра-господарка - 1 Сестра-господиня - 1
Прибиральниця - 3 Прибиральник території – 1
Покоївка - 2 --------------------------------------
Праля - 1 Прачка - 1
Психолог – 1 Психолог – 1
Ді-джей – 1 Диск-жокей - 1
Загальна кількість – 52 особи Загальна кількість – 51 особа
Тобто, відсутнє підтвердження щодо 1 особи, а значить документи були надані не в повному обсязі.

2. Пунктом 3 ч.5 розділу ІІІ, був встановлений обов’язок учасників надати :
довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по наданню аналогічних послуг, переліку організацій (замовників) із зазначенням адрес та контактних телефонів, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2-х за кожен рік), що вказані в довідці і документів, що підтверджують факт виконання таких договорів (акт приймання наданих (виконаних) послуг, тощо);
відгуки (оригінали або належним чином завірені копії) від контрагентів відповідно до наданих копій договорів. Відгуки повинні бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, містити інформацію про якість та своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень.
В складі документації Учасника знаходиться відгук від Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради від 18.03.2019р. № 190. Даний відгук не відповідає вимогам Замовника в частині наявності інформації про якість та своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень.
Тобто, в складі пропозиції відсутній відгук від контрагента до договору № 1 від 20 серпня 2018р., що є порушенням вимог Замовника, а значить документація Учасника не відповідає вимогам Замовника в даній частині.

3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, відповідність послуг, що пропонуються учасником вище переліченим технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі повинні бути підтверджені учасником поданням заповненої «Таблиці відповідності» відповідно до технічного завдання. Тобто, Замовник самостійно визначив форму підтвердження учасниками технічного завдання.
Всупереч цієї вимоги, Учасник надав цю інформацію в довільній формі, чим порушив умову надання «Таблиці відповідності». Отже, пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації і в цій частині.

4. Звертаємо увагу, що Замовником була встановлена вимога щодо
Відповідності учасників вимогам ДСанПін 5.5.5.23-99, вимогам санітарного законодавства та вимогам пожежної безпеки.
Відповідно до Акту приймання дитячого оздоровчого табору № 1 від 24 травня 2018р., територія табору складає 0, 68 га, площа на 1 дитину 37.7 м. кв. (пункт 19 Акту).
При цьому, відповідно до п.3.3. ДСанПіН 5.5.5.23-99 затвердженого Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999р. № 23, дитячий оздоровчий табір повинен забезпечити розмір земельної ділянки 150-200 м2 на 1 дитину*(*у вказану площу не входять споруди господарчо-комунального призначення, інженерні, очисні і водоохоронні споруди, житлові ділянки обслуговуючого персоналу, автостоянки індивідуального транспорту та пляжі.). При розміщенні дитячих оздоровчих таборів у безпосередній близькості до садів і лісопарків і можливості їх використання площа може бути зменшена, але не більше як на 25 %.
Таким чином, учасник ТОВ «ЛАДА-КАМІС» не відповідає технічним умовам, встановленим чинним законодавством України та вимогам Замовника публічної закупівлі.

5. Далі, згідно Додатку № 2 до ТД, однією із умов є цілодобова охорона штатними працівниками або ліцензованою охоронною організацією. Для підтвердження цього, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копію дійсного договору про надання послуг охорони або наказів про прийняття на роботу охоронників тощо.
Учасником ТОВ «ЛАДА-КАМІС» був наданий договір № 7/11-5 від 25 березня 2019р. Умовами цього договору не передбачена цілодобова охорона, що є порушенням технічних вимог до учасників.

6. ТОВ «ЛАДА-КАМІС» у складі своєї тендерної пропозиції, був наданий Договір про надання медичних послуг № б/н від 17.05.2018р.
Пунктом 6.1. Договору передбачено, що він діє до 31.12.2018р., тобто він прострочений на момент розгляду тендерних пропозицій учасників.

7. Додатком № 2 було визначено, що в складі пропозиції, учасники подають • договір на аварійно - рятувальне обслуговування з аварійно- рятувальною службою, яка пройшла атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.11.2013 року №828. Учасником був наданий договір № 7 на сезонне та обов’язкове обслуговування державними аварійно-рятувальними службами об’єктів та окремих територій від 11 березня 2019р. Даний договір був поданий без додатків, що передбачені розділом 7, тобто поданий не в повному обсязі, що суперечить вимогам документації.
Пропозиція ТОВ «ЛАДА-КАМІС не відповідає вимогам Замовника і в цій частині.

Окрім цього, дослідивши пропозицію ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ «АІФА», повідомляємо, що і вона не відповідає вимогам Замовника.

1. Відгук, який міститься від Мурованокуриловецької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Вінницької обласної ради не відповідає вимогам Замовника, а саме відгуки повинні бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, так як відгук датований 11.03.2019р., в той час як датою оголошення закупівлі є 15.03.2019р.

2. Пунктом 1 Розділом ІІІ, передбачено, що учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
В складі пропозиції ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ «АІФА» міститься лист-згода на обробку персональних даних, в якому відсутня інформація щодо ідентифікаційного коду та паспортних даних. Окрім цього, відсутній і паспорт уповноваженої особи.

3. Окрім цього, всупереч вимог п.п.5.2.2. учасником не надано письмової згоди про одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, що є грубим порушенням умов тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного на підставі ст. ст. 1, 16, 18, 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 68 Конституції України, -

прошу:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати протокол № 28 від 10.04.2019р.
3. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЛАДА-КАМІС».
4. Скасувати закупівлю UA-2019-03-15-001262-c.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 17:52
1) Відповідно до умов п.п 3.5.2. п.5 Розділу ІІІ ТД, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, що повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору із зазначення прізвища, ініціалів, посади. Документи, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин з працівниками, зазначеними у вказаній вище довідці, а саме: копія штатного розпису учасника.
Учасником у складі пропозиції надано довідку №37 від 01.04.2019 року про наявність працівників, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю. Згідно даної довідки, Учасником планується залучити до виконання умов договору 52 працівника. Разом з тим, згідно штатного розкладу на 2019 рік ТОВ «Лада-Каміс» зазначено, що загальна кількість працівників становить – 53 працівника. Однак, згідно умов ТД, Замовником вимагалось надання довідки із інформацією лише стосовно тих працівників, що будуть залучені до виконання умов договору. Таким чином, Учасником у повній мірі виконано вимоги ТД стосовно надання інформації щодо працівників, що будуть залучені до виконання умов договору та наданням копії штатного розпису у складі пропозиції Учасника.
2) Відповідно до умов п.п 3.5.2. п.5 Розділу ІІІ ТД, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по наданню аналогічних послуг, переліку організацій (замовників) із зазначенням адрес та контактних телефонів, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2-х за кожен рік), що вказані в довідці і документів, що підтверджують факт виконання таких договорів (акт приймання наданих (виконаних) послуг, тощо).
Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, надання послуг здійснювалося без зауважень (претензій). З цією метою учасники у складі тендерної пропозиції надають відгуки (оригінали або належним чином завірені копії) від контрагентів відповідно до наданих копій договорів. Відгуки повинні бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, містити інформацію про якість та своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень.
Для учасників які створені та/або проводять господарську діяльність починаючи з попереднього або поточного року замість вказаних документів може надаватись довідка в довільній формі про наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання умов ТД, Учасником у складі пропозиції надано 4 (чотири) договори по наданню аналогічних послуг разом із документами, що підтверджують факт виконання таких договорів. Окрім цього у складі пропозиції також надано оригінали листів – відгуків про належне виконання зазначених договорів. Зокрема, Учасником у складі пропозиції надано ПОЗИТИВНИЙ лист-відгук, що виданий Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам’янець – Подільського району Хмельницької області № 190 від 18.03.2019 року, в якому чітко зазначено, що контрагент задоволений роботою закладу, комфортними умовами проживання та зазначено, що всі умови договору виконано якісно, тобто зауважень до виконання всіх істотних умов договору №1 від 20.08.2019 року в контрагента не має.
3) Згідно Додатку № 2 до тендерної документації зазначено ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, яким мають чітко відповідати Учасники процедури закупівлі.
Учасником у складі пропозиції надано ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що підтверджує відповідність Учасника усім вимогам, що передбачені Додатком №2 до ТД, окрім цього, Учасником у складі пропозиції надано пояснювальну довідку, щодо відповідності пропозиції Учасника, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Таким чином, враховуючи те, що Учасником у повній мірі підтверджено відповідність пропозиції умовам ТД щодо технічних, якісних, кількісних та іншим вимогам щодо предмету закупівлі у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
4) Згідно із п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, Заклад повинен належати до дитячих закладів оздоровлення, типи яких визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, перебувати в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
Стан ділянки основної забудови закладу, будівель та споруд, пляжу та водойми для купання повинен відповідати вимогам ДСанПін 5.5.5.23-99, вимогам санітарного законодавства та вимогам пожежної безпеки. Надати у складі тендерної пропозиції:
• акт про усунення перешкод з дна акваторії,
• акт водолазного обстеження пляжу та водолазне обстеження дна акваторії пляжу.
• карту виміру глибин дна акваторії пляжу.
• договір на аварійно - рятувальне обслуговування з аварійно- рятувальною службою, яка пройшла атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно- рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.11.2013 року №828.
Тобто, відповідність зазначених умов ТД підтверджується шляхом надання у складі пропозиції наступних документів:
1. акт про усунення перешкод з дна акваторії;
2. акт водолазного обстеження пляжу та водолазне обстеження дна акваторії пляжу.
3. карту виміру глибин дна акваторії пляжу;
4. договір на аварійно - рятувальне обслуговування з аварійно- рятувальною службою, яка пройшла атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно- рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.11.2013 року №828.
Усі вищезазначені документи Учасником надано у складі пропозиції, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції.
5) Згідно із п.11 Додатку № 2 до тендерної документації, Охорона об’єкту – огороджена територія закладу, цілодобова охорона, створення безпечних умов перебування для дітей та охорона їх особистого майна. Територія закладу повинна цілодобово охоронятися штатними працівниками або ліцензованою охоронною організацією. Надати у складі тендерної пропозиції копію дійсного договору про надання послуг охорони або наказів про прийняття на роботу охоронників тощо. На виконання умов ТД, Учасником у складі пропозиції надано Договір № 7/11-5 від 25 березня 2019 року про охорону громадського порядку на території Дитячого оздоровчого табору «Кабельник», що розташований за адресою: Одеська область, Татарбунарський район, с. Приморське, зона рекреації «Рассейка», вул. Курортна, 89.
6) Згідно із п.8 Додатку № 2 до тендерної документації, Медичне забезпечення – наявність обладнаного медпункту або медичного блоку з кваліфікованим медичним спеціалістом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги. У разі захворювання дитини - організація її лікування та, за потреби, перевезення до медичного закладу.
Учасником у складі пропозиції надано ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що підтверджує відповідність Учасника усім вимогам, що передбачені Додатком №2 до ТД, (в т.ч. п.8), окрім цього, Учасником у складі пропозиції надано пояснювальну довідку, щодо відповідності пропозиції Учасника, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Разом з тим, згідно умов ТД, вимоги щодо надання у складі пропозиції Учасників копії Договору про надання медичних послуг не було, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
7) Згідно із п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати договір на аварійно - рятувальне обслуговування з аварійно- рятувальною службою, яка пройшла атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно- рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.11.2013 року №828.
На вимогу документації Учасником у складі пропозиції надано копію договору №7 на сезонне та обов’язкове обслуговування державними аварійно-рятувальними службами об’єктів та окремих територій, яким підтверджено відповідність Учасника п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, шляхом надання відповідного договору.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001262-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2617414270
Дата подання: 19 квітня 2019 19:54
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця публічної закупівлі № UA-2019-03-15-001262-c
Звертаємо увагу, що Замовником була встановлена вимога щодо
Відповідності учасників вимогам ДСанПін 5.5.5.23-99, вимогам санітарного законодавства та вимогам пожежної безпеки.
Відповідно до Акту приймання дитячого оздоровчого табору № 1 від 24 травня 2018р., територія табору складає 0, 68 га, площа на 1 дитину 37.7 м. кв. (пункт 19 Акту).
При цьому, відповідно до п.3.3. ДСанПіН 5.5.5.23-99 затвердженого Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999р. № 23, дитячий оздоровчий табір повинен забезпечити розмір земельної ділянки 150-200 м2 на 1 дитину*(*у вказану площу не входять споруди господарчо-комунального призначення, інженерні, очисні і водоохоронні споруди, житлові ділянки обслуговуючого персоналу, автостоянки індивідуального транспорту та пляжі.). При розміщенні дитячих оздоровчих таборів у безпосередній близькості до садів і лісопарків і можливості їх використання площа може бути зменшена, але не більше як на 25 %.
Виходячи з вище викладеного, потужність закладу учасника ТОВ «ЛАДА-КАМІС», незаконно збільшена у ЧОТИРИ РАЗИ.
прошу:
1. Скасувати протокол № 28 від 10.04.2019р.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЛАДА-КАМІС».
3. Скасувати закупівлю UA-2019-03-15-001262-c.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-15-001262-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2617414270
Дата подання: 19 квітня 2019 23:17
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця публічної закупівлі № UA-2019-03-15-001262-c
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця публічної закупівлі № UA-2019-03-15-001262-c
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 14:36
Рішення від 23.04.2019 № 4915 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 14:36
Рішення від 13.05.2019 № 5840.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 18:26

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 23:17
Скарга UA-2019-03-15-001262-c.pdf
19 квітня 2019 23:17
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

13 травня 2019 18:26
Рішення від 13.05.2019 № 5840.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ 498 960,00
UAH з ПДВ
314 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна 537 460,00
UAH з ПДВ
314 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ 583 660,00
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС" 605 000,00
UAH з ПДВ
605 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 608 885,20
UAH з ПДВ
608 885,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2019 13:56
Електронний підпис
31 березня 2019 13:55
тендерна документація.pdf

Публічні документи

30 березня 2019 10:39
Електронний підпис
29 березня 2019 12:04
Гарантійні листи.pdf
29 березня 2019 12:04
штатний розпис 2019.pdf
29 березня 2019 12:04
фото.pdf
29 березня 2019 12:04
Заключені договори 2019.pdf
29 березня 2019 12:04
Досвід.pdf
29 березня 2019 12:04
Уставні.pdf
29 березня 2019 12:04
Документи закладу.pdf
29 березня 2019 12:04
документи 2018.pdf
29 березня 2019 12:04
договір авар рят сл.pdf
29 березня 2019 12:04
ТП.pdf
29 березня 2019 12:04
Довідки інформація.pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 13:01
Договора.rar
02 квітня 2019 13:01
Довідки та листи.rar
02 квітня 2019 13:01
АКТИ.rar

Публічні документи

02 квітня 2019 16:45
5. фото ч.4.7z
02 квітня 2019 16:45
5. Фото ч.3.7z
02 квітня 2019 16:44
5. Фото ч.2.7z
02 квітня 2019 16:44
5. Фото Ч.1.7z
02 квітня 2019 16:44
3. Технічні вимоги.7z
02 квітня 2019 16:44
2. Кваліфікаційні.7z
02 квітня 2019 16:44
1. Установчі АІФА.7z
02 квітня 2019 16:44
1 АІФА Дунаївці.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ

ФОП Черниш Олександра Леонтіївна

ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ

ТОВ "ЛАДА-КАМІС"

ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
#2617414270
Відхилено 314 159,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 15:19
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна
#1591108027
Відхилено 314 160,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 15:22
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ
#25992149
Відхилено 385 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 15:28
ТОВ "ЛАДА-КАМІС"
#21340504
Переможець 605 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 15:37

Документи

10 квітня 2019 15:18
Електронний підпис

Документи

10 квітня 2019 15:22
Електронний підпис

Документи

10 квітня 2019 15:27
Електронний підпис

Документи

10 квітня 2019 15:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС"
#21340504
605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 15:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2019 15:13
Коментар щодо відміни: аб. 3, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
Документи:
24 квітня 2019 15:12
протокол