Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 2 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: м. Київ, бульвар Ігоря Шамо, 18/2.
Очікувана вартість
2 059 600,00 UAH
UA-2019-03-15-001073-c ● 406666adae94415b90ef9acaec712749
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Коломієць Вероніка Сергіївна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 2 059 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 298,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 2 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: м. Київ, бульвар Ігоря Шамо, 18/2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02154, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Шамо, 18/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 09:03 |
Тендерна документація 15.03.2019 .docx | |
15 березня 2019 14:06 |
Проект Договору.docx | |
15 березня 2019 14:05 |
Тендерна документація 15.03.2019 .pdf |
18 березня 2019 09:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2019 09:03 |
Тендерна документація 15.03.2019 .docx
|
|||
15 березня 2019 14:06 |
Проект Договору.docx
|
|||
15 березня 2019 14:05 |
Тендерна документація 15.03.2019 .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-001073-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 04 квітня 2019 16:46
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!!
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- наказу Мінрегіонбуду №196 від 27.07.2018 року та інших регламентуючих документів по кошторисній і заробітній платі
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!!
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- наказу Мінрегіонбуду №196 від 27.07.2018 року та інших регламентуючих документів по кошторисній і заробітній платі
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
Розгорнути
Згорнути
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- наказу Мінрегіонбуду №196 від 27.07.2018 року та інших регламентуючих документів по кошторисній і заробітній платі
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2019 13:50
Тендерним комітетом Київського університету імені Бориса Грінченка 04.04.2019 р. було отримано Вимогу ТОВ «Теплоенергетична компанія» (вих. № 2/78ск/2019) про перегляд рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ТОВ «Теплоенергетична компанія». По суті заявленої вимоги повідомляємо таке.
1. Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) відкритих торгів передбачено, що перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються.
Нами відхилено пропозицію учасника – ТОВ «Теплоенергетична компанія», який за результатами аукціону запропонував найнижчу ціну, оскільки цей учасник не був присутній на об’єкті та не надав акт обстеження об’єкту.
Твердження учасника, що він був присутній на об’єкті замовники і склав акт обстеження не відповідає дійсності, оскільки потрапити на дах будівлі без дозволу уповноважених осіб Університету (охоронці на вході до будівлі та на території, начальник експлуатаційно-технічного відділу, головний інженер ремонтно-будівельного відділу) неможливо!
Окрім того, двері, що ведуть на горище і на дах будівлі, завжди зачинені на замок і без дозволу і супроводу уповноважених осіб туди не потрапити. Тому з метою здійснення зв'язку з учасниками Тендерною документацією (пп. 2.3. п. 2 Розділу І) передбачено перелік посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати такий зв'язок. Учасники мали змогу зателефонувати головному інженеру ремонтно-будівельного відділу Русавському Юрію Андрійовичу та домовитися про дату та час проведення огляду об’єкта. Але цього зроблено не було.
Натомість учасник ТОВ «Теплоенергетична компанія» у своїй Вимозі посилається на те, що він у складі своєї пропозиції надав довідку № 6/78/2019 від 26.03.2019, якою погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі з проведенням обстеження, і вважає, що ця довідка має замінити собою акт обстеження. Однак, пунктом 1. Розділу ІІІ Тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 ТД). Таким чином, зазначені документи (згода виконати всі технічні вимоги замовника та акт обстеження об’єкта) не є взаємозамінними.
2. Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196 було внесено зміни до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599, далі – Порядок). Згідно з п. 4 Порядку розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
29 січня 2019 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2018 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 7845 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2019 рік становить 108,7 відсотків.
Враховуючи вимоги зазначених вище нормативних актів, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2019 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 8527,52 грн.
Згідно з кошторисом, наданим ТОВ «Теплоенергетична компанія», розмір кошторисної заробітної плати занижено і складає 8400,00 грн.
Згідно ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013 для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою розмір прибутку повинен складати 6,8 грн/люд.год.; адмінвитрат -1,23 грн/люд.год.
Однак, згідно наданого кошторисного розрахунку до тендерної пропозиції учасника ТОВ «Теплоенергетична компанія» усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку - 3,82 грн/люд.год.; усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат - 1,52 грн/люд.год.
Таким чином, учасник занижує рентабельність (прибуток) і, як наслідок, неправомірно занижує базу оподаткування. А несплата податків тягне за собою відповідальність аж до кримінальної, передбаченої ст. 212 Кримінального кодексу України.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Вимога ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню, оскільки є неправомірною та необґрунтованою. Своїми погрозами учасник ТОВ «Теплоенергетична компанія» хоче схилити тендерний комітет Університету до порушення законодавства, що полягає в прихованні фактів уникнення ТОВ «Теплоенергетична компанія» від оподаткування.
Розгорнути
Згорнути
1. Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) відкритих торгів передбачено, що перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються.
Нами відхилено пропозицію учасника – ТОВ «Теплоенергетична компанія», який за результатами аукціону запропонував найнижчу ціну, оскільки цей учасник не був присутній на об’єкті та не надав акт обстеження об’єкту.
Твердження учасника, що він був присутній на об’єкті замовники і склав акт обстеження не відповідає дійсності, оскільки потрапити на дах будівлі без дозволу уповноважених осіб Університету (охоронці на вході до будівлі та на території, начальник експлуатаційно-технічного відділу, головний інженер ремонтно-будівельного відділу) неможливо!
Окрім того, двері, що ведуть на горище і на дах будівлі, завжди зачинені на замок і без дозволу і супроводу уповноважених осіб туди не потрапити. Тому з метою здійснення зв'язку з учасниками Тендерною документацією (пп. 2.3. п. 2 Розділу І) передбачено перелік посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати такий зв'язок. Учасники мали змогу зателефонувати головному інженеру ремонтно-будівельного відділу Русавському Юрію Андрійовичу та домовитися про дату та час проведення огляду об’єкта. Але цього зроблено не було.
Натомість учасник ТОВ «Теплоенергетична компанія» у своїй Вимозі посилається на те, що він у складі своєї пропозиції надав довідку № 6/78/2019 від 26.03.2019, якою погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі з проведенням обстеження, і вважає, що ця довідка має замінити собою акт обстеження. Однак, пунктом 1. Розділу ІІІ Тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 ТД). Таким чином, зазначені документи (згода виконати всі технічні вимоги замовника та акт обстеження об’єкта) не є взаємозамінними.
2. Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196 було внесено зміни до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599, далі – Порядок). Згідно з п. 4 Порядку розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
29 січня 2019 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2018 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 7845 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2019 рік становить 108,7 відсотків.
Враховуючи вимоги зазначених вище нормативних актів, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2019 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 8527,52 грн.
Згідно з кошторисом, наданим ТОВ «Теплоенергетична компанія», розмір кошторисної заробітної плати занижено і складає 8400,00 грн.
Згідно ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013 для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою розмір прибутку повинен складати 6,8 грн/люд.год.; адмінвитрат -1,23 грн/люд.год.
Однак, згідно наданого кошторисного розрахунку до тендерної пропозиції учасника ТОВ «Теплоенергетична компанія» усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку - 3,82 грн/люд.год.; усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат - 1,52 грн/люд.год.
Таким чином, учасник занижує рентабельність (прибуток) і, як наслідок, неправомірно занижує базу оподаткування. А несплата податків тягне за собою відповідальність аж до кримінальної, передбаченої ст. 212 Кримінального кодексу України.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Вимога ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню, оскільки є неправомірною та необґрунтованою. Своїми погрозами учасник ТОВ «Теплоенергетична компанія» хоче схилити тендерний комітет Університету до порушення законодавства, що полягає в прихованні фактів уникнення ТОВ «Теплоенергетична компанія» від оподаткування.
Відхилено тендерним комітетом замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
1 798 283,92
UAH з ПДВ
|
1 798 283,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "СХІД" |
2 034 053,00
UAH з ПДВ
|
2 008 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРИГРАД "БК" |
2 045 215,56
UAH з ПДВ
|
2 034 917,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" #34422155 |
Відхилено |
1 798 283,92
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 14:51
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "СХІД" #38328049 |
Переможець |
2 008 755,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 10:51
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
02 липня 2019 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 16:51
|
Договір ТОВ БК СХІД_2008755,00.pdf | укладений |
15 квітня 2019 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовженнястроку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |