Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Олешківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37929985 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вул. Гвардійська, 30 |
Контактна особа: |
Тюріна Катерина Анатоліївна +380554222451 katerina_tyurina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 13:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 13:45 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 2 061 599,83 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 308,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 13:41 |
оголошення.pdf | |
15 березня 2019 13:41 |
Додаток 5 Проект Договору.docx | |
15 березня 2019 13:41 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-26-000014 ● 401cf2b5d66644829db5c96bf7d29ee8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.07.2019 № 193
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-15-001006-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-29 11:48:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу , що проводить Виконавчий комітет Олешківської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-03-15-001006-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
Чому в супереч вимогам абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону тендерна документація містить вимогу до учасників торгів про надання інформації в довільній формі щодо відсутності підстав відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону?
Чому при укладанні договору від 03 травня 2019 року №АЕ19/0046 не дотримано двадцятиденний строк визначений частиною другою статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-01 11:34:10
Пояснення
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14 березня 2019р. було відмінено торги на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ).
15 березня 2019р. було оголошено нову процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-001006-c), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 01 квітня 2019 року, електронний аукціон відбувся 02 квітня 2019р. Рішення про визначення переможця та намір укласти договір було прийнято 08.04.2019 за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у відповідності до строків, визначених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Забезпечення необхідних умов функціонування і розвитку системи дошкільної освіти є однією з основних засад дошкільної освіти (ст. 2 Закону України «Про дошкільну освіту»). Зважаючи на орієнтовні строки проведення вищевказаної процедури, у зв’язку з нагальною потребою у закупівлі природного газу для функціонування дошкільних навчальних закладів міста у частині забезпечення необхідного температурного режиму на період квітня 2019 року, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) (Протокол засідання тендерного комітету від 26 березня 2019 року). За результатами переговорів між Виконавчим комітетом Олешківської міської ради та ТОВ "Енергетична нафтогазова компанія" прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури).
Відповідно до п. 9.8 договору № ЕНК19/0003-Х постачання природного газу від 05.04.2019р., укладеного між Виконавчим комітетом міської ради та ТОВ «Енергетична нафтогазова компанія» за вищевказаною переговорною процедурою, споживач при намірі змінити постачальника у відповідному розрахунковому періоді, повинен виконати свої зобов'язання по розрахунках за природний газ та підписати угоду про розірвання договору постачання природного газу або його призупинення в частині постачання природного газу з дати, з якої постачання природного газу буде здійснювати новий постачальник, відповідно до пункту 5 розділу IV Правил постачання. За умови дотримання вищезазначених умов зміна постачальника має бути завершена протягом періоду часу, який не перевищує 21 день з дати отримання діючим постачальником повідомлення споживача про його намір змінити постачальника.
Згідно з п. 9.8. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання, поширює свою дію на відносини, що склалися між сторонами з 01.04.2019р., і діє в частині постачання газу до 30.04.2019 р., а в частині проведення розрахунків — до їх повного здійснення, відповідно до ч.3 ст 631 Цивільного кодексу України. Додатком 1 до Договору визначено період постачання газу з 01.04.2019 р. по 30.04.2019 р.
Враховуючи, що закупівля природного газу, за наслідками якої укладено договір від 03.05.2019 р., була проведена шляхом застосування відкритих торгів, переможець торгів і, отже, новий постачальник природного газу був відомий лише 08.04.2019, тобто після спливу передбаченого п. 9.8 Договору строку, наданого Замовнику для повідомлення про намір змінити постачальника. Отже дострокове розірвання договору на час визначення переможця відкритих торгів було неможливе.
03 травня 2019 року у відповідності до вимог ст. 10 Закону, було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю № ЕНК19/0003-Х постачання природного газу від 05.04.2019р., у зв’язку з повним виконанням зобов’язань за договором та укладений новий договір №АЕ19/0046 від 03.05.2019р..
У статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що замовник вимагає від усіх учасників інформацію в довільній формі, а з відкритих державних реєстрів — ні. Від переможця він вимагає документи для підтвердження відсутності підстав, передбачених окремими пунктами частини 1 та частиною 2 цієї статті.
Водночас законодавець зобов'язує переможця надати замовнику тільки документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами частини 1 статті 17 Закону про публічні закупівлі.
За частиною 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо є підстави, зазначені у статті 17 цього Закону. А переможця — якщо він не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
З огляду на вищезазначене, тендерним комітетом було прийняте рішення щодо надання Учасником інформації у довільній формі на виконання вимог статті 17, про що свідчить Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) та не суперечить вимогам статі 3 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додатковою угодою № 4 розірвано Договір № АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р, та оприлюднено звіт про виконання договору. Оголошено нові процедуру Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-001713-a.
2019-08-12 16:27:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАЕНЕРГО" |
847 876,39
UAH з ПДВ
|
847 876,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
968 180,20
UAH з ПДВ
|
968 180,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
1 031 732,76
UAH з ПДВ
|
1 031 732,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАЕНЕРГО" #37401908 |
Переможець |
847 876,39
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 15:48
|
Звіт | укладений |
12 серпня 2019 15:46
|
Додаткова угода | укладений |
12 серпня 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 15:42
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 15:41
|
Додаткова угода N 3.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 13:11
|
повідомлення газ _ 2.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 13:08
|
Д У газ 16.05.2019.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 10:23
|
Повідомлення 1.pdf | зміни до договору |
11 травня 2019 10:22
|
Д. У _1 Газ.pdf | зміни до договору |
11 травня 2019 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 10:32
|
Договір | укладений |
03 травня 2019 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились п.1.2. Додатку № 1 до Договору №АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «1.2. Договірний плановий обсяг постачання/споживання Газу, протягом періоду постачання (у тисячах метрів кубічних): 119,407 тис.м.куб.». 2. Сторони домовились п.1.3. Додатку № 1 до Договору №АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «1.3. Планові місячні обсяги постачання Газу (у тисячах метрів кубічних), у розрізі кожного Газового місяця:» (додається). 3. В зв’язку зі зменшенням суми Договору на 131 572,02 грн. Сторони домовились п.1.4. Додатку № 1 до Договору №АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «1.4. Загальна вартість Договору складається з місячних сум вартості фактично поставлених обсягів газу Споживачеві в обсязі зазначеному у п 1.2 даного Додатку та становить 596 920,31грн., крім того ПДВ 119 384,06 грн., всього з ПДВ 716 304,37грн. (Сімсот шістнадцять тисяч триста чотири грн. 37 коп.), згідно актів приймання-передачі, складених Сторонами протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | АЕ19/0046 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АЕ19/0046 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились п.4.1. Договору №АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «4.1. Постачання газу здійснюється за ціною, що вільно встановлюються між Постачальником та Споживачем. Ціна газу на момент укладання Договору становить 5 498,90 грн. за 1000 куб.м., крім того ПДВ 1 099,78 грн., всього з ПДВ - 6 598,68 грн. В подальшому ціна на газ визначається на офіційному веб-сайті Постачальника. У разі зміни Постачальником, така ціна є обов’язковою для Сторін даного Договору. Споживач підписанням цього Договору підтверджує, що погоджується з даним порядком визначення та зміни ціни Вартість місячного договірного обсягу газу, відповідного місяця постачання, визначається як добуток Ціни Газу та планового обсягу газу, визначеного Сторонами на відповідний місяць постачання (п. 1.3 Додатку №1 або відповідної заявки). Вартість фактично поставленого Споживачу обсягу газу, протягом відповідного місяця постачання, визначається як добуток Ціни газу та обсягу фактично поставленого Споживачу газу, за відповідний місяць постачання, згідно актів приймання-передачі. Загальна вартість Договору складається з місячних сум вартості фактично поставлених обсягів газу Споживачеві, згідно актів приймання-передачі, складених Сторонами протягом строку дії Договору. 2. Сторони домовились п.1.2. Додатку № 1 до Договору №АЕ 19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «1.2. Договірний плановий обсяг постачання/споживання Газу, протягом періоду постачання (у тисячах метрів кубічних): 108,552 тис.м.куб.». 3. Сторони домовились п.1.3. Додатку № 1 до Договору №АЕ19/0046 про закупівлю вщ 03.05.2019р. викласти в наступній редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | АЕ19/0046 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АЕ19/0046 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились п.1.2. Додатку № 1 до Договору №АЕ 19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «1.2. Договірний плановий обсяг постачання/споживання Газу, протягом періоду постачання (у тисячах метрів кубічних): 3,654 тис.м.куб.». 2. Сторони домовились п.1.3. Додатку № 1 до Договору №АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції (додається). 3. В звя’зку зі зменшенням суми Договору на 687 129,66 грн. Сторони домовились п.1.4. Додатку № 1 до Договору №АЕ19/0046 про закупівлю від 03.05.2019р. викласти в наступній редакції: «1.4. Загальна вартість Договору складається з місячних сум вартості фактично поставлених обсягів газу Споживачеві в обсязі зазначеному у п 1.2 даного Додатку та становить 24 312,26 грн., крім того ПДВ 4 862,45 грн. грн., всього з ПДВ 29 174,71 грн. (двадцять дев’ять сто сімдесят чотири грн. 71 коп.), згідно актів приймання-передачі, складених Сторонами протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | АЕ19/0046 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
29 174,71
UAH (в тому числі ПДВ 4 862,45 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (ID моніторингу UA-M-2019-07-26-000014). |