Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101
Очікувана вартість
3 750 000,00 UAH
UA-2019-03-15-000830-b 884fd236ce5f4b6f844e4cce097a6fdc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топоровська Ірина Валеріївна

+380334432191 tender0382@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Волиньвугілля
Код ЄДРПОУ: 32365965
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1
Контактна особа: Топоровська Ірина Валеріївна
+380334432191
tender0382@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 16:38
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 3750000UAH з ПДВ
Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, ВП "Шахта "Бужанська"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

15 березня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000009 ● c6690f1e73c842149717f48cfbf52d56
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-15-000830-b від 15.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 11:55:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-000830-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 27.03.2019 №11? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 27.03.2019 №11? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 16:05:20

Пояснення

На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101 (UA-2019-03-15-000830-b)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-11 14:16:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-000830-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) Чи продовжувалась дія договору від 27.03.2019 №11? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 27.03.2019 №11? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-15 11:49:58

Пояснення

На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101 (UA-2019-03-15-000830-b)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником були усунені порушення та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору

2020-09-25 14:34:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Червоноградський РМЗ"
#42664586
Переможець 3 750 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:38

Документи

15 березня 2019 16:38
Електронний підпис
15 березня 2019 16:35
Протокол01.jpg
15 березня 2019 16:35
Протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Червоноградський РМЗ"
#42664586
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 16:38
Електронний підпис
15 березня 2019 16:35
Протокол01.jpg
15 березня 2019 16:35
Протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 17:50
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
03 липня 2019 17:49
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 14:41
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
03 липня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 14:55
Договір6.pdf укладений
27 березня 2019 14:53
Договір5.pdf укладений
27 березня 2019 14:53
Договір4.pdf укладений
27 березня 2019 14:53
Договір3.pdf укладений
27 березня 2019 14:53
Договір2.pdf укладений
27 березня 2019 14:53
Договір1.pdf укладений
27 березня 2019 14:53
Договір0.pdf укладений
27 березня 2019 14:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101 1 шт 3 750 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з капітального ремонту комбайна 1 К101 1 шт 3 750 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 625 000,00 UAH)