Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03358216 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.1-го Травня, 173 |
Контактна особа: |
Дорошок Наталія Володимирівна 380462933323, atp2528z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 12:05 |
Тендерна документація Тойота камри або екв.doc | |
15 березня 2019 12:05 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-15-000016 ● 43ad2ccd903448eb8864e5176769d270
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2019 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2019 № 26
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.04 2019 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-15-000701-с 15.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо результатів розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі У звʼязку із розміщенням органом державного фінансового контролю 16.04.2019 року висновку про результати моніторингу закупівлі: UA-2019-03-15-000701-c на підставі, начебто, виявлених ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, має повідомити наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Моніторинг закупівель проводить центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його органи на місцях. Порядок проведення моніторингу визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Однією з підстав для моніторингу є дані автоматичних індикаторів ризиків. Одними з ризиків є такі: - усі тендерні пропозиції завантажені в один день; - відсутня тендерна пропозиція учасника (тобто тільки екранна форма без завантажених документів); - великий або малий крок пониження ціни в торгах; - переможець торгів виграв усі лоти; - постачальник співпрацює тільки з цим замовником; - постачальник не постачав зазначеного предмету закупівлі; - учасник, якого часто дискваліфікують; - велика економія у тендері; - велика кількість лотів; - не оприлюднено договір; - договір відрізняється від ціни звітування; - повторювана закупівля за одним кодом протягом року; - закупівля близька до порогу, визначеного законом. Проте, відповідно до запиту Держаудитслужби, жодних з вище перелічених ризик – індикаторів, які б спонукали до моніторингу зазначеної закупівлі не було. Поруч з цим, органом державного фінансового контролю «інкримінуються» «порушення» законодавства у сфері публічних закупівель, виходячи з того, що всі тендерні пропозиції учасників не відповідали вимогам тендерної документації. Так, пропозиція учасника, яка була автоматично визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною, на думку органу державного фінансового контролю була правомірно відхилена. Проте, пропозиції інших двох учасників, згідно опублікованого висновку, також мали бути відхилені, так як, начебто, не відповідали вимогам тендерної документації. Проте, із такою думкою органу державного фінансового контролю не можна однозначно погодитись, виходячи із наступного. Відсутність сканкопії 6-ої сторінки паспорту керівника учасника – ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-авто» не мала визначального висновку щодо «вагомого значення» такого порушення, так як, по-перше, виходячи із віку Примаченка Д. Ю. (1986 р.н., паспорт був виданий 21.08.2012 року, по досягненню 26 років), зазначеного на 1 сторінці сканкопії його паспорту, на момент подачі тендерної пропозиції, він не досяг 45-річного віку, по досягненню якого до паспорту вклеюється фотографія власника паспорту. Отже, на 6 сторінці паспорту керівника учасника і не повинно було бути жодних потенційних записів. Вимога щодо наявності сканкопій 1-6 сторінок паспорту уповноважених представників учасників зазначається у тендерній документації у звʼязку з тим, що замовник не може передбачити, якій вік будуть мати належні представники учасників. По-друге, інформація, яка перебуває у вільному доступі, перевірялась тендерним комітетом замовника закупівлі відносно, у тому числі, повноважень та особи керівника учасника, після розкриття тендерних пропозицій учасників, і вона свідчила про те, що на момент розкриття пропозицій повноваження Примаченка Д. Ю., згідно відкритих даних ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ, дана особа перебувала на посаді керівника даного підприємства. Крім того, що стосується відсутності листа-згоди на обробку, використання, поширення персональних даних учасника – переможця закупівлі, то сама його відсутність не тягнула за собою наслідків ненадання керівником учасника своєї згоди на обробку, використання, поширення персональних даних, виходячи з того, що, відповідно до вимог п. 5.2 тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок замовник відносить технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належить, серед іншого, і зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника. Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. У звʼязку із тим, що учасник - ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-авто», на вимогу тендерної документації, надав сканкопію підписаного ним повністю проекту договору на закупівлю (поставку) товару з усіма його умовами без застережень, в якому у п. 11.6 зазначається, що Сторони погодились, що їх персональні дані, які стали відомі Сторонам у зв’язку з укладенням цього Договору включаються до баз персональних даних Сторін. Підписуючи цей Договір, Сторони дають згоду (дозвіл) на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладення, зміну та розірвання цього Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Крім того, відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Виходячи із викладеного, у звʼязку із фактичним наданням згоди на обробку, використання, поширення персональних даних учасника – переможця закупівлі в іншому документі, підстав вважати формальну відсутність листа – згоди на обробку, використання, поширення персональних даних учасника – переможця закупівлі, з огляду на фактичну наявність задокументованої такої згоди у наданому іншому документів, достатньою для відхилення його пропозиції у тендерного комітету замовника не було. Крім того, що стосується «інкримінування» недотримання вимог додатку 3 до тендерної документації, а саме надання учасником – переможцем закупівлі дилерського договору з терміном дії – до 31.03.2019 року, то тендерний комітет замовника повідомив, що з цього приводу, відповідно до положень ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Керуючись вищезазначеною нормою Закону, тендерний комітет замовника закупівлі одночасно дослідив інформацію щодо потенційного дилерства учасника на офіційному веб-сайті виробника продукції ТОЙОТА в Україні - www.toyota.ua/forms-v2/forms.json?tab=pane-dealer, де станом на дату такої перевірки повноваження дилерства зазначеного учасника були підтверджені: Крім того, на підставі письмового запиту до учасника – переможця закупівлі про підтвердження або спростування інформації щодо наявності чи відсутності у нього дилерських повноважень на момент розкриття тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі учасником було надано лист, згідно з яким він повідомив, що даний договір перебував фактично на стадії пролонгації (відносини із Дистрибьʼютором сторони пролонгують щоквартально), на момент визначення переможця закупівлі, у випадку обрання його переможцем підтвердження повноважень дилера будуть надані. Відносно питання невідповідності учасника – ДП ТОВ «АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ» вимогам тендерної документації тендерний комітет пояснив, що, згідно вимог абзацу 2 ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну (а не всі решту) тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, що і було виконано тендерним комітетом замовника. У звʼязку із визнанням пропозиції ТОВ «Автомобільна компанія «сівер-авто» такою, що відповідала тендерній документації замовника, розгляд наступної за нею пропозиції іншого учасника не відповідав би вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 пункту 8 ст. 7ˡ Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Крім того, при реалізації процедури закупівлі, спрямованої на укладання відповідного договору, сторонами було дотримано норми чинного законодавства: зміст правочину не суперечив законодавству, а також моральним засадам суспільства; волевиявлення сторін було вільним і відповідало їх внутрішній волі; договір пропонувався до укладення у письмовій формі, з підписами уповноважених осіб та завіренням печатками, у відповідності до законодавства; правочин спрямований на реальне настання правових наслідків. На подібних вимогах наголосив і Верховний Суд України у своїй постанові від 03 жовтня 2018 року у справі № 904/9726/17. Виходячи із вищевикладеного, вважаємо, що «інкриміновані» у висновку про результати моніторингу закупівлі ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, є несуттєвими та формальними, які не повинні впливати на обʼєктивність висновків тендерного комітету замовника даної закупівлі.
2019-04-22 16:08:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Замовником порушення не усунуто
2019-04-22 16:55:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТО-ПЛАЗА" |
760 067,00
UAH з ПДВ
|
748 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто |
769 000,00
UAH з ПДВ
|
748 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
770 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТО-ПЛАЗА" #32618769 |
Відхилено |
748 300,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 10:33
|
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто #36931417 |
Переможець |
748 400,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 16:18
|
Договір 15-04-19-3411 від 15.04.2019 р..pdf | укладений |
15 квітня 2019 16:17
|