Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
19 300 000,00 UAH
UA-2019-03-15-000674-c ● 07f0077149664ec5ba92f19e94d28e1a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 19 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Південнобузький міст через річку Південний Буг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 12:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 12:57 |
1. протокол ЗТД від 16.04.2019.doc | |
16 квітня 2019 12:57 |
ТД_розробка_ПКД_Південнобузького мосту нова редакція від 16.04.2019.doc | |
08 квітня 2019 15:25 |
1. протокол ЗТД від 08.04.2019 -2.doc | |
08 квітня 2019 15:19 |
1. протокол ЗТД від 08.04.2019.doc | |
08 квітня 2019 15:16 |
ТД_розробка_ПКД_Південнобузького мосту нова редакція від 08.04.2019.doc | |
29 березня 2019 16:33 |
ТД_розробка_ПКД_Південнобузького мосту нова редакція.doc | |
29 березня 2019 16:33 |
1. протокол ЗТД.doc | |
15 березня 2019 11:55 |
Технічний звіт - опори мосту.pdf | |
15 березня 2019 11:55 |
ПДФ Пойма.rar | |
15 березня 2019 11:55 |
ПДФ Основний.rar | |
15 березня 2019 11:54 |
Звіт Пойменний міст.pdf | |
15 березня 2019 11:54 |
Звіт Варварівський міст.pdf | |
15 березня 2019 11:54 |
ТД_розробка_ПКД_Південнобузького мосту.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання проектних робіт.
Дата подання: 03 квітня 2019 18:42
Дата відповіді: 04 квітня 2019 16:20
Згідно тендерної документації у термін до 31.10.2019р. виконавець повинен передати замовнику розроблену проектну документацію, після проходження експертизи. Згідно завдання на проектування проектна організація повинна самостійно зібрати технічні умови на перевлаштування великої кількості комунікацій. Отримання технічних умов на перевлаштування комунікацій є тривалим процесом . Зважаючи на вище викладене, зазначеного у тендерній документації, терміну виконання робіт не достатньо для своєчасного завершення проектних робіт.
У зв’язку з вище викладеним, для встановлення реальних строків виконання проектних робіт пропонуємо збільшити термін виконання робіт до 12 місяців з моменту підписання договору. Також пропонуємо не включати строк проходження експертизи до терміну виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Південнобузький міст у м. Миколаєві є одним з найважливіших стратегічних і фундаментальних об’єктів, який має величезне значення не тільки для Миколаївської області, а й для усієї країни.
У 2017 році на замовлення департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської ради було розроблено звіт про технічний стан даного мосту та виявлено значні недоліки та дефекти механізмів розводки та систем автоматики і сигналізації розвідної прогонової будови мосту. Все це свідчить про аварійність мосту та гостру необхідність в невідкладному виконанні його ремонту.
З метою виконання капітального ремонту департаментом ЖКГ відповідно до вимог чинного законодавства оголошено процедуру закупівлі з проектування, метою якої є визначення вартості капітального ремонту Південнобузького мосту.
Саме тому, зволікання з проектуванням мосту призведе до відтягування строків початку його фактичного ремонту, тому Замовником визначені стислі терміни для закінчення строків проектування.
Крім того, ще однією важливою умовою найшвидшого проектування у строк до 31.10.2019 є те, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 196 від 18.03.2015 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку» відбір на фінансування об’єктів з державного фонду регіонального розвитку формується завчасно, до настання року протягом якого відбуватиметься фінансування.
До того ж, отримання проекту в строк до 31.10.2019 року дозволить департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради направити бюджетний запит з фінансування капітального ремонту мосту на 2020 рік з дотриманням процедур передбачених бюджетним законодавством України.
Відтак, збільшення терміну виконання робіт до 12 місяців з моменту підписання договору фактично унеможливить здійснення капітального ремонту Південнобузького мосту у 2020 році.
У 2017 році на замовлення департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської ради було розроблено звіт про технічний стан даного мосту та виявлено значні недоліки та дефекти механізмів розводки та систем автоматики і сигналізації розвідної прогонової будови мосту. Все це свідчить про аварійність мосту та гостру необхідність в невідкладному виконанні його ремонту.
З метою виконання капітального ремонту департаментом ЖКГ відповідно до вимог чинного законодавства оголошено процедуру закупівлі з проектування, метою якої є визначення вартості капітального ремонту Південнобузького мосту.
Саме тому, зволікання з проектуванням мосту призведе до відтягування строків початку його фактичного ремонту, тому Замовником визначені стислі терміни для закінчення строків проектування.
Крім того, ще однією важливою умовою найшвидшого проектування у строк до 31.10.2019 є те, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 196 від 18.03.2015 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку» відбір на фінансування об’єктів з державного фонду регіонального розвитку формується завчасно, до настання року протягом якого відбуватиметься фінансування.
До того ж, отримання проекту в строк до 31.10.2019 року дозволить департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради направити бюджетний запит з фінансування капітального ремонту мосту на 2020 рік з дотриманням процедур передбачених бюджетним законодавством України.
Відтак, збільшення терміну виконання робіт до 12 місяців з моменту підписання договору фактично унеможливить здійснення капітального ремонту Південнобузького мосту у 2020 році.
Запит щодо внесення змiн до тендерноi документацii
Дата подання: 11 квітня 2019 13:48
Дата відповіді: 12 квітня 2019 09:42
Замовником проводяться закупівля послуг з проектування мосту.
Разом з тим тендерна документація прописана таким чином, що в ній зможуть взяти участь виключно резиденти України в той час як законодавством передбачено рівні умови для участі в процедурі закупівлі як резидентів так і нерезидентів України.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації для дотримання принципів закупівлі встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
1. Замовником встановлено вимоги згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Разом з тим, зважаючи, що ми є нерезидентом України ми не зможемо надати інформацію по ряду пунктів, що пов’язано з єдиними державними реєстрами України. Крім того умовами ТД передбачено зазначення ПІБ в той час як в нас по батькові не визначається ні в побуті, ні в документах. Крім того на нас не розповсюджується Закону України «Про запобігання корупції».
2. Учасник повинен надати підписаний проект договору. Разом з тим цей договір складено для резидентів України і тому договірні відносини не зможуть бути врегульовані цим договором, зважаючи на те, що договір з нерезидентами передбачає певні особливості.
3. Учасник повинен надати Статут. Проте в більш9ості країн світу такої форми документа не передбачено, оскільки діяльність підприємства здійснюється після внесення відомостей до відповідного реєстру і здійснюється згідно відповідного законодавства.
4. Відповідно до умов ТД встановлено можливість залучення субпідрядників в той час як договір встановлює імперативну норму щодо виконання проектних робіт лише власними силами.
5. Вимагається надання гарантії згідно додержання вимог Закону України “Про захист персональних даних” разом з тим нерезиденти не можуть керуватися даним Законом .
6. Учасник повинен надати гарантію видану згідно законодавства України. Разом з тим, нами планується надання гарантії виданої іноземним банком, який не керується законодавством України при видачі гарантій.
7. Відповідно до інформаційної довідки про виконання аналогічного договору необхідно зазначити код ЄДРПОУ контрагента. В той же час нерезиденти не мають коду ЄДРПОУ і тому не зможуть надати його в даній довідці, що стане підставою для відхилення тендерної пропозиції (існує відповідна практика АМКУ).
8. Подібна інформація і з надання довідки про учасника. Також не можливо зазначити код ЄДРПОУ і КВЕД.
9. Вимагається надання звіту про нарахування заробітної плати застрахованим особам згідно чинного законодавства. Разом з тим в нашій країні не передбачено подібних і навіть аналогічних звітів так як питання оплати праці це виключно договірні відносини між роботодавцем і працівником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийнято до відома. На найближчому засіданні тендерного комітету вони будуть розглянуті та при необхідності буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Умови виконання отримання вихідних даних та виконання проектних робіт.
Дата подання: 12 квітня 2019 15:11
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:35
Доброго дня шановний Замовнику!
Просимо розглянути наступні питання до даної закупівлі:
1) Умовами завдання на проектування проектна організація повинна самостійно зібрати технічні умови на перевлаштування комунікацій. Просимо внести зміни до завдання з метою передачі Замовнику функцій збору технічних умов. Це значно б спростило та пришвидшило процес проектування, оскільки на місцевому рівні Замовник має більше можливостей та важілів впливу на експлуатуючі організації, а отже і збір вихдіних даних будее відбуватись швидше.
2) Умовами завдання на проектування проект капітального ремонту мосту має розроблятись в одну стадію "Робочий проект", що дійсно не суперечить вимогам постанови Мінрегіонбуду. Однак, для пришвидшення процесу отримання фінансування на реалізацію зазначеного проекту, з врахуванням обсягу робіт, пропонується розробляти даний проект у дві стадії "Проект" та "Робоча документація". Стадія "Проект" дозволить розпочинати процедуру затвердження проекту та отримання фінансування, та паралельно розробляти стадію "Робоча документація" з подальшою реалізацією проекту.
Сподіваємось на попрозуміння та Ваше сприяння при вирішенні зазначених питань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийнято до відома. На найближчому засіданні тендерного комітету вони будуть розглянуті та при необхідності буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Розмір забезпечення
Дата подання: 15 квітня 2019 15:04
Дата відповіді: 16 квітня 2019 12:03
08.04.2019 Вами було внесено зміни до тендерної документації в частині очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість становить 19 300 000 грн. з ПДВ. Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Розмір забезпечення В той же час 0,5 відсотка від 19 300 000 складає 96 500. Просимо внести зміни до тендерної документації зважаючи на викладені вище дані.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пильність, будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-000674-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40240532
Дата подання: 20 березня 2019 11:23
Щодо усунення антиконкурентних вимог зазначених у тендерній документації
Вимоги Замовника стосовно "наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" а саме: Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір з розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м або реконструкцію мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м або будівництво мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м, що виконаний Учасником в повному обсязі), яка повинна містити інформацію про організацію, із якою укладено договір, її адресу (місцезнаходження), ЄДРПОУ, контактний номер телефону, предмет, номер, дату укладання та суму договору. Довідка може містити іншу інформацію яку вважає за потрібне зазначити учасник" - є порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», а саме відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого розгляду його пропозиції, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Мост і є споруда через водні перешкоди. Але прописувати в документації що досвід має бути саме в розробленні проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м є дискримінація до остальних участників.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо підтверджені досвіду виконання аналогічного договору з зазначенням досвіду в розробці проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мостів класу наслідків СС3
Розгорнути
Згорнути
Мост і є споруда через водні перешкоди. Але прописувати в документації що досвід має бути саме в розробленні проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м є дискримінація до остальних участників.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо підтверджені досвіду виконання аналогічного договору з зазначенням досвіду в розробці проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мостів класу наслідків СС3
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 13:47
Розглянувши подану вимогу щодо встановлення кваліфікаційного критерію про надання аналогічного договору з розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м або реконструкцію мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м або будівництво мосту з протяжністю надводної частини такого мосту не менше 500 м, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв, які може застосувати Замовник є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ч. 3 цієї ж статті визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Специфіка Південнобузького мосту в м. Миколаєві та його технічна модель відрізняються від багатьох мостів, які відповідно до ГБН В.2.3-37641918-552:2015 також можуть належати до СС3, але суттєво за своїми технічними характеристиками відрізнятись.
З огляду на те, що для Замовника важливо мати впевненість у здатності учасників торгів здійснити проектування Південнобузького мосту, вимога щодо протяжності раніше спроектованих споруд має одне з суттєвих значень, які підтверджують досвід проектування аналогічних мостів з дамбою.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв, які може застосувати Замовник є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ч. 3 цієї ж статті визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Специфіка Південнобузького мосту в м. Миколаєві та його технічна модель відрізняються від багатьох мостів, які відповідно до ГБН В.2.3-37641918-552:2015 також можуть належати до СС3, але суттєво за своїми технічними характеристиками відрізнятись.
З огляду на те, що для Замовника важливо мати впевненість у здатності учасників торгів здійснити проектування Південнобузького мосту, вимога щодо протяжності раніше спроектованих споруд має одне з суттєвих значень, які підтверджують досвід проектування аналогічних мостів з дамбою.
Номер вимоги: UA-2019-03-15-000674-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРРЕМБУД КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:40553277
Дата подання: 05 квітня 2019 13:29
Щодо внесення змін
Доброго дня шановний замовнику! Ми, як потенційний учасник, уважно вивчили умови тендерної документації. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні надати Статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора. Повідомляємо Вам, що не всі здійснюють свою діяльність на підставі Статуту. Також свою діяльність учасники можуть здійнювати на підставі Модульного Статуту, Положення та інше.
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та доповнити даний пунк щодо можливості надання іншого документу ніж Статут.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та доповнити даний пунк щодо можливості надання іншого документу ніж Статут.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 14:30
доброго дня!
Будь ласка, будьте уважні під час вивчення вимог тендерної документації. Згідно із зазначеним Вами пунктом, учасник, у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту, надає інший установчий документ зі змінами.
Отже, надання учасником Модульного Статуту, Положення або іншого установчого документу, буде сприйняте замовником як дотримання вимог тендерної документації.
Будь ласка, будьте уважні під час вивчення вимог тендерної документації. Згідно із зазначеним Вами пунктом, учасник, у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту, надає інший установчий документ зі змінами.
Отже, надання учасником Модульного Статуту, Положення або іншого установчого документу, буде сприйняте замовником як дотримання вимог тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-15-000674-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: MOSTY GDANSK LIMITED LIABILITY COMPANY, Код ЄДРПОУ:0000321109
Дата подання: 20 квітня 2019 12:09
Дата подання: 20 квітня 2019 12:09
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 22:41
Рішення від 24.04.2019 № 5012 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 22:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2019 № 5864.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 21:30
Рішення від 13.05.2019 № 5864.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 21:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2019 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Союзтранспроект |
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЛІЯ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
19 120 690,00
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ"ДНІПРОДІПРОВОДГОСП" |
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Союзтранспроект #32914141 |
Очікує рішення |
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 16:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 травня 2019 17:33 |
Коментар щодо відміни: | У звязку із неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
27 травня 2019 17:32
|
6. повідомлення про відміну торгів.doc |