Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
прибирання адміністративних приміщень
Очікувана вартість
100 237,00 UAH
UA-2019-03-15-000590-c ● 1ebe4b9c7482494790857485ddc07b8b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Арцизьке об’єднане управління Пенсійного фонду України Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41250675 |
Місцезнаходження: | 68404, Україна , Одеська обл., Арциз, вул. Соборна 27-б |
Контактна особа: |
Герасимчук Ніна Георгіївна +380484531265 arts_f@od.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 11:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 11:36 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 100 237,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
додаток до річного плану
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
прибирання адміністративних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68404, Україна, Одеська область, м.Арциз, вул. Соборна 27б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
прибирання адміністративних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68500, Україна, Одеська область, смт. Тарутине, вул.Красна 263
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 09:01 |
Оголошення.doc | |
15 березня 2019 11:32 |
Оголошення.doc |
20 березня 2019 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2019 09:01 |
Оголошення.doc
|
|||
15 березня 2019 11:32 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності сервісного центру
Дата подання: 18 березня 2019 12:19
Дата відповіді: 20 березня 2019 09:04
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення щодо вимог тендерної документації "наявність відповідної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг (з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, адресою та даними про наявність сервісного центру)", а саме надання "адреси та даних про наявність сервісного центру". Для чого він потрібень? Якщо предметом закупівлі є послуги з прибирання. Просимо внести зміни в тендерну документація та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження розглянуто. Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни, а саме: вилучено вимоги Додатку №2 щодо надання адреси та даних про наявність сервісного центру.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-000590-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЮВІЛАЙН", Код ЄДРПОУ:41946603
Дата подання: 29 березня 2019 10:26
Оскарження визначення переможця
ФОП ЛЯСОЦЬКУ ТЕТЯНУ ВІКТОРІВНУ визнано переможцем закупівлі, проте ознайомившись детально з тендерною документацією, ми взагалі не згодні з цим рішенням. Тендерна документація не відповідає вимогам встановленим Замовником. Не надано документів, які вимагалися, а саме: 1) довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за останні роки, складена в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором; 2) копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Чому одні учасники повинні дотримуватись встановлених вимог, а на порушення інших Ви закриваєте очі та визнаєте їх переможцями закупівлі? На чому ґрунтується Ваша «об’єктивна» оцінка? Вимагаємо скасувати рішення про визнання ФОП ЛЯСОЦЬКОЇ ТЕТЯНИ ВІКТОРІВНИ переможцем закупівлі та в подальшому об’єктивно і прозоро оцінювати всіх учасників!
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 29 березня 2019 10:30
Причина: помилково завантажено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Відхилено |
96 540,03
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 17:18
|
ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА #2351201769 |
Переможець |
100 236,48
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 11:51
|
Договор | укладений |
05 квітня 2019 11:31
|