Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
191 202,00 UAH
UA-2019-03-15-000192-b ● 533c531f700e43d698aa9ed0293e5362
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 22719536 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15 |
Контактна особа: |
Марина Сластін 0575832004 bogod.rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 191 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт гурткової кімнати БОГОДУХІВСЬКОГО ЦЕНТРУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: Харківська область, м. Богодухів , вул. Троїцька, 15
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гурткової кімнати БОГОДУХІВСЬКОГО ЦЕНТРУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: Харківська область, м. Богодухів , вул. Троїцька, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК____ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ _.doc | |
15 березня 2019 10:47 |
Капітальний ремонт. ЦДЮТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-15-000192-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А», Код ЄДРПОУ:40822050
Дата подання: 18 березня 2019 06:47
Вимоги, щодо підтвердження відсутністі підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
На якій підставі у Розділі 8 п.8 тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати оригінал довідки, виданої МВС України? Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (стаття 17 п.3.) "інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження відсутності підстав , передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 09:47
Відповідно до п. 6.3 Порядку № 35 під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Як ми знаємо, у Законі № 922 не визначено механізм допорогових закупівель через електронну систему закупівель Prozorro. Цей документ надає замовникам лише право використовувати її при таких закупівлях та зобов’язує дотримуватися принципів публічних закупівель. До речі, це стосується допорогових закупівель, за якими укладають як «прямі» договори, так і договори за результатами електронних закупівель. При цьому незалежно від того, чи закуповуватиме замовник товари, роботи чи послуги по «допорогах» через Prozorro чи ні, він має дотриматися принципів публічних закупівель, оскільки ч. 1 ст. 3 Закону № 922 передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням Замовник вимагає оприлюднити сканкопію довідки МВС виданої у 2018 році, а не надати оригінал.
Як ми знаємо, у Законі № 922 не визначено механізм допорогових закупівель через електронну систему закупівель Prozorro. Цей документ надає замовникам лише право використовувати її при таких закупівлях та зобов’язує дотримуватися принципів публічних закупівель. До речі, це стосується допорогових закупівель, за якими укладають як «прямі» договори, так і договори за результатами електронних закупівель. При цьому незалежно від того, чи закуповуватиме замовник товари, роботи чи послуги по «допорогах» через Prozorro чи ні, він має дотриматися принципів публічних закупівель, оскільки ч. 1 ст. 3 Закону № 922 передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням Замовник вимагає оприлюднити сканкопію довідки МВС виданої у 2018 році, а не надати оригінал.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Статівка І.Ю, |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
147 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Тростянецький Агропромбуд" |
176 051,44
UAH з ПДВ
|
147 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МЕДЕНИЧІ" |
167 719,45
UAH з ПДВ
|
148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НОВА ЕРА ХХІ" |
176 000,00
UAH з ПДВ
|
149 239,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Статівка І.Ю, #2255100653 |
Переможець |
147 900,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 16:08
|
Додаткова угода №1_pdf.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 08:46
|
ДОГОВІР №79.pdf | укладений |
08 квітня 2019 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Зменшити суму договору на 5571,24 грн., та викласти пункт 3.1.Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 79 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |