Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, паперові рушники, рушник (велетень)
Очікувана вартість
3 938,60 UAH
UA-2019-03-15-000085-b 2dac8196b44b446097353f5173b37711
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штомпель Лариса Миколаївна

+380536524007 SEREDALM1975@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, Глобинський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Штомпель Лариса Миколаївна
+380536524007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Товар згідно договору № 74 від 15.03.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 шт
Товар згідно договору № 74 від 15.03.2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

15 березня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коваленко Ніна Володимирівна
#2505508646
Переможець 3 938,63
UAH
15 березня 2019 09:57

Документи

15 березня 2019 09:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 10:52
Дод угода до Договору № 74 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2019 10:52
1_Дод угода до Договору № 74.pdf укладений
22 березня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 09:58
Договір 74.pdf укладений
15 березня 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду (далі – Угода) до договору від № 74 від 15.03.2019 (надалі за текстом – Договір) про наступне: 1. Внести зміни п. 1.2. до Розділу 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та викласти в наступній редакції: 1.2.Під товаром, що є предметом поставки за цим Договором, розуміється: № Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна Сума 1 Туалетний папір шт. 98 6,00 576 2 Мило шт. 3 20,00 60,00 3 Засіб для миття віконшт. 7 30,00 210,00 4 Білизна шт. 5 12,00 60,00 5 Миючий засіб для полашт. 2 80,00 160,00 6 Миючий засіб шт. 6 25,00 150,00 7 Мило рідке шт. 3 70,00 210,00 8 Пакети для сміття шт. 9 45,00 405,00 9 Перчатки гумові шт. 15 13,34 200,10 10 Ганчірка шт. 6 40,00 240,00 11 Ганчірка шт. 5 17,50 87,50 12 Ганчірка для вікон шт. 4 40,00 160,00 13 Губки шт. 14 5,00 70,00 14 Паперові рушники шт. 20 25,00 500,00 15 Рушник (велетень) шт. 5 170,00 850,00 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін і становить невід’ємну частину Договору №74 від 15.03.2019р. 3. Всі інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML