Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (формати А3, А4), папір для плотерів, канцелярські товари
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-03-14-004087-a 263ae8aade354230869b2cdf54bac6ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цитович Костянтин Миколайович

380442348302 kievgenplan@protonmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 26314687
Вебсайт: http://kievgenplan.grad.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Цитович Костянтин Миколайович
380442348302
kievgenplan@protonmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 17:50
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 17:50
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Код 30190000-7 за ДК 021:2015 (CPV) - Офісне устаткування та приладдя
(папір для друку (формати А3, А4), папір для плотерів, канцелярські товари)

Тендерна документація

14 березня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 17:46
Тендерна документація папір і к-и 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-004087-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 березня 2019 14:37
Технічні показники предмета закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-03-14-004087-a на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя) (ЛОТ 1. Код 30197630-1 за ДК 021:2015 (СPV) – Папір для друку) (папір форматів А3 та А4)), де Замовником виступає Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва».
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-03-14-004087-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А3 та А4, були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник паперу: непрозорість: не менше 93%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметри до паперу А3 та А4, а саме показник паперу: непрозорість: не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 14:59
Твердження про те, що технічні вимоги були встановлені для конкретної марки паперу, не відповідає дійсності. Заявленим характеристикам відповідає папір форматів А3 та А4 класу В (В+) різних марок, наприклад папір Xerox Business; HP Office; ZOOM Extra, тощо. Відповідно, заявлені вимоги не являються дискримінаційними. Технічні характеристики паперу визначені виходячи з великих обсягів друку для забезпечення меншого зносу картриджів та друкуючої техніки для мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-004087-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-ЕКСП", Код ЄДРПОУ:36087950
Дата подання: 04 квітня 2019 13:25
Вимога переглянути результати та змінити рішення по переможцю. Корупційна складова. Лобіювання інтересів курівництва.
Шановна комісія тендерного комітету. Згідно з протоколом (рішення) тендерного комітету № 112-Т від 03.03.2019 Ви відхилили тендерну пропозицію по нам, як попереможцю тендера UA-2019-03-07-000263-b. В описі/поясленні протокольного рішення Ви написали, що на деяких документів не вистачає. А саме: не вистачає устава товариства післе внесення змін в останній від 12.12.2018.

Хочемо звернути увагу, Ви не звернули увагу, на те що цієї дати (12.12.2018) наше товариство перейшло на модельний Статут, що не заперечить законам України та в.т.ч Постановою Кабінету Міністрів від 16.11.2011 р. № 1182. Ця інформація є доступною та відкритою на ресурсі МінЮста( https://usr.minjust.gov.ua) і в поданих нами документах є посилання на даний офіційний ресурс, що не заперечить умовам по підготовці документів для подачі на тендер тендерної документації. Щодо подачі цього документу реєстратору Шентак Л.В. -Модельний статут державному реєстратору не надається. Він перевіряється/підтягується з сайту МінЮста.

Вимагаємо переглянути документи ще раз, БІЛЬШ УВАЖНІШЕ, які були завантажені і підготовлені нами згідно чинного законодавства та вимог тендера та ВИНЕСТИ рішення по нам, як по переможцю тендера. І іншому випадку, нашими юристами данний протокол розглядається як або не уважність при вивченні поданих нами документів Вам на тендер, або як "лобіювання інтересів" "своєї прохідної компанії" або як тендер який має елементи корупційної складової.
Заздалегідь вдячні Вам за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 14:29
В пункті 6 підписаної та завантаженої в систему тендерної пропозиції учасника останній підтвердив повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації та додатках до неї, в пункті 3 учасник погодився з тим, що ми можемо відхилити його пропозиції згідно з умовами тендерної документації.

Відповідно до вимог п. 3 розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб» Додатку №2 до Тендерної документації учасник, в підтвердження провадження своєї підприємницької діяльності відповідно до статуту, повинен надати завірену ним копію чинної редакції статуту або іншого установчого документа, а у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту - надати копію відповідного рішення засновників. Як вже зазначалось, вказана вимога не виконана.
Відповідно до вимог ч. 7 ст. 17 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію переходу з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту. Додані «описи документів, що подаються державному реєстратору..» не містять вказаних даних. Завантажене Рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Ємільчине-Агро» від 11.12.2018 також не містить відомостей про перехід на діяльність на підставі модельного статуту. І жодного рішення уповноваженого органу управління про перехід на модельний статут не подано.

Крім того, датою провадження діяльності юридичною особою на підставі модельного статуту вважається дата внесення відповідного запису до ЄДР. На згаданому у вимозі ресурсі https://usr.minjust.gov.ua за результатом пошуку інформації стосовно учасника станом на 05.04.2019 відсутні дані про те, що юридична особа діє на підставі модельного статуту. Також ваші твердження спростовуються завантаженим в систему витягом з ЄДРПОУ від 11.03.2019, стор. 3 вказаного витягу – графа «Дані про наявність відмітки про те, що юридична особа створюється та діє на підставі модельного статуту»: відомості відсутні. В пункті 2 поданої форми «Відомості про учасника» замість назви установчого документа, на підставі якого діє учасник, його номеру та дати вказана дата та номер запису про проведення державної реєстрації і дата взяття на облік в органах статистики. Зазначене в сукупності підтверджує вірність висновку про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-004087-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-ЕКСП", Код ЄДРПОУ:36087950
Дата подання: 04 квітня 2019 13:18
Вимога/скарга на перегляд документів, завантажений для участі в тендері. Ознака корупційних зв"язків.
Шановна комісія тендерного комітету. Згідно з протоколом (рішення) тендерного комітету № 113-Т від 03.03.2019 Ви відхилили тендерну пропозицію по нам, як попереможцю тендера UA-2019-03-07-000263-b. В описі/поясленні протокольного рішення Ви написали, що на деяких документів не вистачає. А саме: не вистачає устава товариства післе внесення змін в останній від 12.12.2018.

Хочемо звернути увагу, Ви не звернули увагу, на те що цієї дати (13.13.2018) наше товариство перейшло на модельний Статут, що не заперечить законам України та в.т.ч Постановою Кабінету Міністрів від 16.11.2011 р. № 1182. Ця інформація є доступною та відкритою на ресурсі МінЮста( https://usr.minjust.gov.ua) і в поданих нами документах є посилання на даний офіційний ресурс, що не заперечить умовам по підготовці документів для подачі на тендер тендерної документації. Щодо подачі цього документу реєстратору Шентак Л.В. -Модельний статут державному реєстратору не надається. Він перевіряється/підтягується з сайту МінЮста.

Вимагаємо переглянути документи ще раз, БІЛЬШ УВАЖНІШЕ, які були завантажені і підготовлені нами згідно чинного законодавства та вимог тендера та ВИНЕСТИ рішення по нам, як по переможцю тендера. І іншому випадку, нашими юристами данний протокол розглядається як або не уважність при вивченні поданих нами документів Вам на тендер, або як "лобіювання інтересів" "своєї прохідної компанії" або як тендер який має елементи корупційної складової.
Заздалегідь вдячні Вам за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 14:29
В пункті 6 підписаної та завантаженої в систему тендерної пропозиції учасника останній підтвердив повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації та додатках до неї, в пункті 3 учасник погодився з тим, що ми можемо відхилити його пропозиції згідно з умовами тендерної документації.

Відповідно до вимог п. 3 розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб» Додатку №2 до Тендерної документації учасник, в підтвердження провадження своєї підприємницької діяльності відповідно до статуту, повинен надати завірену ним копію чинної редакції статуту або іншого установчого документа, а у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту - надати копію відповідного рішення засновників. Як вже зазначалось, вказана вимога не виконана.

Відповідно до вимог ч. 7 ст. 17 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію переходу з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту. Додані «описи документів, що подаються державному реєстратору..» не містять вказаних даних. Завантажене Рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Ємільчине-Агро» від 11.12.2018 також не містить відомостей про перехід на діяльність на підставі модельного статуту. І жодного рішення уповноваженого органу управління про перехід на модельний статут не подано.

Крім того, датою провадження діяльності юридичною особою на підставі модельного статуту вважається дата внесення відповідного запису до ЄДР. На згаданому у вимозі ресурсі https://usr.minjust.gov.ua за результатом пошуку інформації стосовно учасника станом на 05.04.2019 відсутні дані про те, що юридична особа діє на підставі модельного статуту. Також ваші твердження спростовуються завантаженим в систему витягом з ЄДРПОУ від 11.03.2019, стор. 3 вказаного витягу – графа «Дані про наявність відмітки про те, що юридична особа створюється та діє на підставі модельного статуту»: відомості відсутні. В пункті 2 поданої форми «Відомості про учасника» замість назви установчого документа, на підставі якого діє учасник, його номеру та дати вказана дата та номер запису про проведення державної реєстрації і дата взяття на облік в органах статистики. Зазначене в сукупності підтверджує вірність висновку про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір форматів А3 та А4
Опис предмету закупівлі:
Папір форматів А3 та А4. Код 30197630-1 за ДК 021:2015 (CPV) - Папір для друку.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 квітня 2019 15:52
Закінчення: 01 квітня 2019 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1600 стоп.пап
Папір класу В (В+), формат А3 – 600 пачок. Папір класу В (В+), формат А4 – 1000 пачок.
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 32
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-004087-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 березня 2019 14:37
Технічні показники предмета закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-03-14-004087-a на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя) (ЛОТ 1. Код 30197630-1 за ДК 021:2015 (СPV) – Папір для друку) (папір форматів А3 та А4)), де Замовником виступає Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва».
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-03-14-004087-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А3 та А4, були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник паперу: непрозорість: не менше 93%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметри до паперу А3 та А4, а саме показник паперу: непрозорість: не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 14:59
Твердження про те, що технічні вимоги були встановлені для конкретної марки паперу, не відповідає дійсності. Заявленим характеристикам відповідає папір форматів А3 та А4 класу В (В+) різних марок, наприклад папір Xerox Business; HP Office; ZOOM Extra, тощо. Відповідно, заявлені вимоги не являються дискримінаційними. Технічні характеристики паперу визначені виходячи з великих обсягів друку для забезпечення меншого зносу картриджів та друкуючої техніки для мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-ЕКСП" 216 720,00
UAH з ПДВ
147 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН" 237 120,00
UAH з ПДВ
148 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГ СТЕП" 231 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 13:04
Електронний підпис
02 квітня 2019 12:57
cena_new_2.pdf
29 березня 2019 15:54
Електронний підпис
29 березня 2019 15:53
Електронний підпис
29 березня 2019 15:53
dozv.pdf
29 березня 2019 15:52
ustavniye_pack.pdf
29 березня 2019 15:52
dodat_7.pdf
29 березня 2019 15:52
dodat_3.pdf
29 березня 2019 15:52
edr_korupciya.pdf
29 березня 2019 15:52
zahyst.pdf
29 березня 2019 15:52
korruption.pdf
29 березня 2019 15:52
zaborgov.pdf
29 березня 2019 15:52
vityag_EDR.pdf
29 березня 2019 15:52
spravka_zmvd.pdf
29 березня 2019 15:52
bank.pdf
29 березня 2019 15:52
bank_borg_1.pdf
29 березня 2019 15:52
certificate_IMG_030.pdf
29 березня 2019 15:52
cenova_propositciya.pdf
29 березня 2019 15:52
certificate_IMG_030.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 15:10
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:05
Довідка податкова 05_04.pdf
05 квітня 2019 15:05
Довідка МВС 05_04.pdf
05 квітня 2019 15:05
Довідка корупція 05_05.pdf
28 березня 2019 15:44
Електронний підпис
28 березня 2019 13:50
Статут.pdf
28 березня 2019 13:50
СЕС.pdf
28 березня 2019 13:50
Тех характеристики.pdf
28 березня 2019 13:50
ПДВ.pdf
28 березня 2019 13:50
Серт якості.pdf
28 березня 2019 13:50
ЄДР.pdf
28 березня 2019 13:50
Відомості про учасника.pdf
28 березня 2019 13:50
Захист довкілля.pdf
28 березня 2019 13:50
Рахунок.pdf
28 березня 2019 13:50
Директор.pdf
28 березня 2019 13:50
Заборг.pdf
28 березня 2019 13:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-ЕКСП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГ СТЕП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-ЕКСП"
#36087950
Відхилено 147 600,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 09:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН"
#30108917
Переможець 148 900,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 14:34

Документи

04 квітня 2019 09:40
Електронний підпис
04 квітня 2019 09:39
Протокол 113Т.pdf

Документи

05 квітня 2019 14:32
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:31
Протокол 116.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН"
#30108917
148 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 14:32
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:31
Протокол 116.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:41
ДУ 4 до 3-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 12:57
Додаткова угода 3 до 3-19.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 12:56
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:23
додаткова угода 2 до 3-19.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 15:54
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 травня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 15:14
Договір 3-19.pdf укладений
23 квітня 2019 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю виправлення механічної помилки, допущеної в тексті Договору №3-19 від 22.04.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 2) ч. 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку із збільшенням ринкових цін на папір для друку, Сторони дійшли згоди без збільшення суми, визначеної в Договорі, збільшити ціну на одиницю товару по Договору до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися про скасування збільшення ціни за одиницю товару, встановленого Додатковою угодою №2 від 27.06.2019 та встановлення первісно визначених в Договорі цін на товари, без збільшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 178 579,08
UAH (в тому числі ПДВ 29 763,18 UAH)