Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-03-14-003852-a ● 529f1939a3a04715af69a5e5490339d0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЇРОВЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 26601323 |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ , 55 |
Контактна особа: |
Предан Юрій +380487403654 TAIROVE@BIGMIR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
833 шт
Світильники для вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 11:59 |
Перелік змін 21.03.2019.docx | |
21 березня 2019 11:59 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Світильники для вуличного освітлення) 21.03.2019.doc | |
21 березня 2019 11:59 |
ТД_ДОДАТОК_3 21.03.2019.doc | |
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc |
21 березня 2019 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2019 11:59 |
Перелік змін 21.03.2019.docx
|
|||
21 березня 2019 11:59 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Світильники для вуличного освітлення) 21.03.2019.doc
|
|||
21 березня 2019 11:59 |
ТД_ДОДАТОК_3 21.03.2019.doc
|
|||
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc
|
|||
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
|||
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx
|
|||
14 березня 2019 16:56 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання
Дата подання: 16 березня 2019 09:33
Дата відповіді: 21 березня 2019 12:04
Скільки потрібно партій постачання ?
Відповідь: Відповідно до змісту вимог Додатку 3 до тендерної документації та п. 4.1. Додатку 4 до тендерної документації поставка товару здійснюється не пізніше 10-ти (десяти) днів з дня отримання заявки Покупця узгодженими партіями на підставі його письмової або факсимільної заявки, в якій вказується кількість товару. Строк поставки – до 31.12.2019 року. Обсяг товару у заявці зазначається у відповідності до потреб Замовника станом на момент формування та подання заявки на поставку товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-003852-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:41057205
Дата подання: 14 березня 2019 20:50
Суперечливості за змістом у тексті тендерної документації (щодо гарантійних термінів на продукцію та терміни розрахунку з постачальником)
Щодо гарантійного терміну на продукцію. У додатку № 3 до тендерної документації (ТД) у частині "Загальні вимоги" замовник вказує "Гарантійний термін – не менше 12 місяців", в той час як у колонці вимог до світильника замовник вказує "Гарантійний строк експлуатації - не менше 24 місяців". Отже, інформація щодо гарантійного терміну (строку) в одному й тому ж документі - додатку № 3 до ТД суперечить сама собі. Щодо термінів розрахунку з постачальником. У додатку № 3 до ТД замовник вказує, що оплата "... проводиться за фактично поставлений товар... протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних", в той час як згідно з пунктом 3.2. додатку № 4 до ТД (проект договору) оплата проводиться "протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних". Отже, інформація за змістом щодо термінів розрахунку з постачальником в цих частинах ТД суперечить сама собі. Прошу усунути описані невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 15 березня 2019 12:01
Причина: Допущено друкарську помилку в тексті. Текст вимоги буде відредаговано та опубліковано у формі нової вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-003852-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:41057205
Дата подання: 15 березня 2019 12:02
Суперечливості за змістом у тексті тендерної документації (щодо гарантійних термінів на продукцію та терміни розрахунку з постачальником)
1. Щодо гарантійного терміну на продукцію. У додатку № 3 до тендерної документації (ТД) у частині "Загальні вимоги" замовник вказує "Гарантійний термін – не менше 12 місяців", в той час як у колонці вимог до світильника замовник вказує "Гарантійний строк експлуатації - не менше 24 місяців". Отже, інформація щодо гарантійного терміну (строку) в одному й тому ж документі - додатку № 3 до ТД -суперечить сама собі.
2. Щодо термінів розрахунку з постачальником. У додатку № 3 до ТД замовник вказує, що оплата "... проводиться за фактично поставлений товар... протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних", в той час як згідно з пунктом 3.2. додатку № 4 до ТД (проект договору) оплата проводиться "протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних". Отже, інформація за змістом щодо термінів розрахунку з постачальником в цих частинах ТД суперечить сама собі. Прошу усунути описані невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
2. Щодо термінів розрахунку з постачальником. У додатку № 3 до ТД замовник вказує, що оплата "... проводиться за фактично поставлений товар... протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних", в той час як згідно з пунктом 3.2. додатку № 4 до ТД (проект договору) оплата проводиться "протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних". Отже, інформація за змістом щодо термінів розрахунку з постачальником в цих частинах ТД суперечить сама собі. Прошу усунути описані невідповідності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2019 12:01
У зв’язку із допущенням технічної помилки під час встановлення вимог щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) у Додатку 3 до тендерної документації, що призвело до суперечливого змісту вимог Замовника та з метою виправлення зазначеної помилки, рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство «Таїрове» №59 від «21» березня 2019 року було внесено відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації та затверджено тендерну документацію на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-003852-a у новій редакції.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи той факт, що зміни до тендерної документації вносяться у термін, що є більшим ніж сім днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій, відсутня необхідність продовження строку подання тендерних пропозицій.
Інші умови та вимоги тендерної документації на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-003852-a залишаються без змін.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи той факт, що зміни до тендерної документації вносяться у термін, що є більшим ніж сім днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій, відсутня необхідність продовження строку подання тендерних пропозицій.
Інші умови та вимоги тендерної документації на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-003852-a залишаються без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКОЛ" |
499 999,92
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сон Чанке |
358 190,00
UAH з ПДВ
|
358 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІН ПАУЕР ЄВРОЕЛЕКТРИК УКРАЇНА" |
499 800,00
UAH з ПДВ
|
499 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКОЛ" #41010000 |
Відхилено |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 14:14
|
ФОП Сон Чанке #2414517010 |
Відхилено |
358 190,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 14:15
|
ТОВ "ГРІН ПАУЕР ЄВРОЕЛЕКТРИК УКРАЇНА" #34838178 |
Відхилено |
499 800,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 14:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 квітня 2019 14:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі