Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-03-14-003852-a 529f1939a3a04715af69a5e5490339d0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Предан Юрій

+380487403654 TAIROVE@BIGMIR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЇРОВЕ"
Код ЄДРПОУ: 26601323
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ , 55
Контактна особа: Предан Юрій
+380487403654
TAIROVE@BIGMIR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 13:37
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
833 шт
Світильники для вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 11:59
Перелік змін 21.03.2019.docx
21 березня 2019 11:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Світильники для вуличного освітлення) 21.03.2019.doc
21 березня 2019 11:59
ТД_ДОДАТОК_3 21.03.2019.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_5.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_2.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_4.docx
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_1.doc
21 березня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 11:59
Перелік змін 21.03.2019.docx
21 березня 2019 11:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Світильники для вуличного освітлення) 21.03.2019.doc
14 березня 2019 16:56
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Світильники для вуличного освітлення).doc
21 березня 2019 11:59
ТД_ДОДАТОК_3 21.03.2019.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_3.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_5.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_2.doc
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_4.docx
14 березня 2019 16:56
ТД_ДОДАТОК_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Постачання
Дата подання: 16 березня 2019 09:33
Дата відповіді: 21 березня 2019 12:04
Скільки потрібно партій постачання ?
Відповідь: Відповідно до змісту вимог Додатку 3 до тендерної документації та п. 4.1. Додатку 4 до тендерної документації поставка товару здійснюється не пізніше 10-ти (десяти) днів з дня отримання заявки Покупця узгодженими партіями на підставі його письмової або факсимільної заявки, в якій вказується кількість товару. Строк поставки – до 31.12.2019 року. Обсяг товару у заявці зазначається у відповідності до потреб Замовника станом на момент формування та подання заявки на поставку товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-003852-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:41057205
Дата подання: 14 березня 2019 20:50
Суперечливості за змістом у тексті тендерної документації (щодо гарантійних термінів на продукцію та терміни розрахунку з постачальником)
Щодо гарантійного терміну на продукцію. У додатку № 3 до тендерної документації (ТД) у частині "Загальні вимоги" замовник вказує "Гарантійний термін – не менше 12 місяців", в той час як у колонці вимог до світильника замовник вказує "Гарантійний строк експлуатації - не менше 24 місяців". Отже, інформація щодо гарантійного терміну (строку) в одному й тому ж документі - додатку № 3 до ТД суперечить сама собі. Щодо термінів розрахунку з постачальником. У додатку № 3 до ТД замовник вказує, що оплата "... проводиться за фактично поставлений товар... протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних", в той час як згідно з пунктом 3.2. додатку № 4 до ТД (проект договору) оплата проводиться "протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних". Отже, інформація за змістом щодо термінів розрахунку з постачальником в цих частинах ТД суперечить сама собі. Прошу усунути описані невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 березня 2019 12:01
Причина: Допущено друкарську помилку в тексті. Текст вимоги буде відредаговано та опубліковано у формі нової вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-003852-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:41057205
Дата подання: 15 березня 2019 12:02
Суперечливості за змістом у тексті тендерної документації (щодо гарантійних термінів на продукцію та терміни розрахунку з постачальником)
1. Щодо гарантійного терміну на продукцію. У додатку № 3 до тендерної документації (ТД) у частині "Загальні вимоги" замовник вказує "Гарантійний термін – не менше 12 місяців", в той час як у колонці вимог до світильника замовник вказує "Гарантійний строк експлуатації - не менше 24 місяців". Отже, інформація щодо гарантійного терміну (строку) в одному й тому ж документі - додатку № 3 до ТД -суперечить сама собі.
2. Щодо термінів розрахунку з постачальником. У додатку № 3 до ТД замовник вказує, що оплата "... проводиться за фактично поставлений товар... протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних", в той час як згідно з пунктом 3.2. додатку № 4 до ТД (проект договору) оплата проводиться "протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних". Отже, інформація за змістом щодо термінів розрахунку з постачальником в цих частинах ТД суперечить сама собі. Прошу усунути описані невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2019 12:01
У зв’язку із допущенням технічної помилки під час встановлення вимог щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) у Додатку 3 до тендерної документації, що призвело до суперечливого змісту вимог Замовника та з метою виправлення зазначеної помилки, рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Житлово-комунальне підприємство «Таїрове» №59 від «21» березня 2019 року було внесено відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації та затверджено тендерну документацію на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-003852-a у новій редакції.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи той факт, що зміни до тендерної документації вносяться у термін, що є більшим ніж сім днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій, відсутня необхідність продовження строку подання тендерних пропозицій.
Інші умови та вимоги тендерної документації на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники для вуличного освітлення) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-003852-a залишаються без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКОЛ" 499 999,92
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сон Чанке 358 190,00
UAH з ПДВ
358 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІН ПАУЕР ЄВРОЕЛЕКТРИК УКРАЇНА" 499 800,00
UAH з ПДВ
499 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:19
Технічна частина.rar
29 березня 2019 14:19
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

29 березня 2019 15:09
Електронний підпис
29 березня 2019 14:54
Паспорт ІПН ФОП.pdf
29 березня 2019 14:54
Дод 2 Стат 17 Закону.rar
29 березня 2019 14:54
ФОП без печатки.pdf
29 березня 2019 14:54
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
29 березня 2019 14:54
Лист щодо УкрСЕПРО.pdf
29 березня 2019 14:54
Прокол випробувань 50Вт.pdf
29 березня 2019 14:54
Паспорт світильник 50Вт.pdf
29 березня 2019 14:54
Відгук Маріуполь.pdf
29 березня 2019 14:54
Довідка захист довкілля.pdf
29 березня 2019 14:54
Аналог Договір колонія.pdf
29 березня 2019 14:53
Проект договору.pdf
29 березня 2019 14:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 17:27
Статут.pdf
29 березня 2019 17:27
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 березня 2019 17:27
Паспорт LED-SLT2-50W(COB).pdf
29 березня 2019 17:27
Довідка ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
29 березня 2019 17:27
Довідка про працівників.pdf
29 березня 2019 17:27
Довідка про мат-тех базу.pdf
29 березня 2019 17:27
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 березня 2019 17:27
Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
29 березня 2019 17:27
Виписка з ЄДР.pdf
29 березня 2019 17:27
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКОЛ"

ФОП Сон Чанке

ТОВ "ГРІН ПАУЕР ЄВРОЕЛЕКТРИК УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКОЛ"
#41010000
Відхилено 60 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 14:14
ФОП Сон Чанке
#2414517010
Відхилено 358 190,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 14:15
ТОВ "ГРІН ПАУЕР ЄВРОЕЛЕКТРИК УКРАЇНА"
#34838178
Відхилено 499 800,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 14:17

Документи

05 квітня 2019 14:14
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:13
розгляд тенд проп. 3.pdf
05 квітня 2019 14:13
СОКIЛ_3.pdf
05 квітня 2019 14:13
СОКIЛ_2.pdf
05 квітня 2019 14:13
СОКIЛ_4.pdf
05 квітня 2019 14:13
СОКIЛ_1.pdf

Документи

05 квітня 2019 14:15
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:15
розгляд тенд. проп 2.pdf
05 квітня 2019 14:15
Сон_Чанке.pdf
05 квітня 2019 14:15
Сон_Чанке_2.pdf
05 квітня 2019 14:15
Сон_чанке_3.pdf
05 квітня 2019 14:15
Сон_Чанг.pdf

Документи

05 квітня 2019 14:16
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:16
розгляд тенд. проп. 1.pdf
05 квітня 2019 14:16
Грiн_Пауер_4.pdf
05 квітня 2019 14:16
Грпiн_Пауер_3.pdf
05 квітня 2019 14:16
Грiн_Пауер_1.pdf
05 квітня 2019 14:16
Грiн_Пауер_2.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2019 14:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі