Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганрог), км 118+000 - км 159+020, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repairs of the public highway M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (on the city of Taganrog), km 118 + 000 - km 159 + 020, Mykolayiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Current minor repairs of the public highway M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (on the city of Taganrog), km 118 + 000 - km 159 + 020, Mykolayiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
29 132 021,00 UAH
UA-2019-03-14-003475-a ● 3feb626a886a4b23938e7dfd9656fbba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Evgeniya Oniksimova 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 15:56 |
Очікувана вартість: | 29 132 021,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 291 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 291000 UAH |
Publication date: | 14 березня 2019 16:17 |
Enquiries until: | 05 квітня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 29 132 021 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 291 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганрог), км 118+000 - км 159+020, Миколаївська область
Current minor repairs of the public highway M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (on the city of Taganrog), km 118 + 000 - km 159 + 020, Mykolayiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганрог), км 118+000 - км 159+020, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога загального користування державного значення, М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганрог), км 118+000 - км 159+020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current minor repairs of the public highway M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (on the city of Taganrog), km 118 + 000 - km 159 + 020, Mykolayiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 30 вересня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 16:20 |
Проект договору ПДР.doc | |
14 березня 2019 16:19 |
ТД ПДР М-14 км 118+000 - 159+020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-003475-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 10:32
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Миколаївській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-14-003475-a предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ ДРІБНИЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ М-14 ОДЕСА – МЕЛІТОПОЛЬ – НОВОАЗОВСЬК (НА М.ТАГАНРОГ), КМ 118+000 - КМ 159+020, МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ (45230000-8 БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Замовник вимагає вид забезпечення тендерної пропозиції – електронну гарантію, видану банківською установою».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Замовник вимагає вид забезпечення тендерної пропозиції – електронну гарантію, видану банківською установою».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 14:22
Службою автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі по тексту – Замовник) розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 28 березня 2019 року о 10:32:55 (надалі по тексту – Вимога). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), тендерна документація повинна містити, серед іншого, інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно п.8 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Замовник самостійно встановлює в тендерній документації вимоги до тендерної пропозиції учасника та визначає інформацію, яку має подати учасник в її складі, при цому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник п.3.2 тендерної документації встановив вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме відповідно абз.1 п.3.2 вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія, видана банківською установою. При цьому Замовнкик не обмежує учасників у виборі банківської установи.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не обмежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), тендерна документація повинна містити, серед іншого, інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно п.8 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Замовник самостійно встановлює в тендерній документації вимоги до тендерної пропозиції учасника та визначає інформацію, яку має подати учасник в її складі, при цому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник п.3.2 тендерної документації встановив вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме відповідно абз.1 п.3.2 вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія, видана банківською установою. При цьому Замовнкик не обмежує учасників у виборі банківської установи.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не обмежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 травня 2019
UA-2019-03-14-003475-a●3feb626a886a4b23938e7dfd9656fbba
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
27 720 000,00
UAH з ПДВ
|
22 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
27 092 778,00
UAH з ПДВ
|
23 305 616,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
25 074 331,00
UAH з ПДВ
|
23 305 616,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Відхилено |
22 980 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 10:27
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Рішення скасоване |
23 305 616,80
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 16:47
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Відхилено |
23 305 616,80
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 17:00
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" #05408668 |
Переможець |
23 305 616,80
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 13:29
|
Рішення про розірвання договору 14-Б від 02.07.2019.pdf | укладений |
10 березня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 10:21
|
Договір 14-Б від 02 07 19.pdf | укладений |
03 липня 2019 10:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 10 березня 2020 |
Сума оплати за договором: |
4 603 716,00
UAH (в тому числі ПДВ 767 286,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання в односторонньому порядку за ініціативою Служби з 10 березня 2020 року з причини відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт, визначених договором №14-Б від 02.07.2019 року |