Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони державного майна, що знаходиться за адресою с. Осташки
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2019-03-14-003041-a ● 8a65f29cf5274c21b9842e112722ecae
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький обласний протитуберкульозний диспансер |
Код ЄДРПОУ: | 02004500 |
Місцезнаходження: | 31363, Україна , Хмельницька обл., село Ружичанка, вул. Визволителів,1 |
Контактна особа: |
Душна Валентина Богданівна +380977405896 2405vikasopiga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 352 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони державного майна, що знаходиться за адресою с. Осташки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31315, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, Хмельницького району, с. Осташки, база №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 15:31 |
ТД охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 21 березня 2019 16:12
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:22
У Вас закупка послуг на 2 цілодобові, тобто 8 осіб для цього треба, то навіщо Вам звіт 1 ДФ на 35 осіб? Дана вимога є дискримінацінйо, та чітко обмежує коло учасників. Для двох постів достатньо 8 осіб. Тому просимо вилучити вимогу про надання звіту 1 ДФ!
Відповідь: Відповідно до вимог підпунктів 1.1. та 1.2 п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», повинен надати у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для забезпечення надання послуг. В довідці обов’язково зазначаються кількість працівників.
Середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 35 осіб, без урахуванням працюючих по цивільно-правових угодах (договорах) про, що Учасником у складі пропозиції надається копія звіту з праці із відміткою або квитанцією про подання такого звіту Уповноваженому органу.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 35 осіб, без урахуванням працюючих по цивільно-правових угодах (договорах) про, що Учасником у складі пропозиції надається копія звіту з праці із відміткою або квитанцією про подання такого звіту Уповноваженому органу.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Офіс в Хмельницькому
Дата подання: 21 березня 2019 16:16
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:23
Вимога про офіс в Хмельницькому є дискримнаціною для учасників з інших регіонів, оскільки немає проблем у разі виграшу, орендувати офіс, тому просимо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: Відповідно до вимог підпункту 1.2 п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», повинен надати у складі пропозиції інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому із наданням підтверджуючих документів (витяг з права власності або договір оренди).
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника надання підтвердження щодо наявності матеріально технічної бази, зокрема наявності територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги до наявності матеріально – технічної бази в Учасника. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Відсутність територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому не забезпечить належну якість надання послуг.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому із наданням підтверджуючих документів (витяг з права власності або договір оренди).
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника надання підтвердження щодо наявності матеріально технічної бази, зокрема наявності територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги до наявності матеріально – технічної бази в Учасника. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Відсутність територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому не забезпечить належну якість надання послуг.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Вимога
Дата подання: 21 березня 2019 16:18
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:27
Потрібно надати 4 аналогічні? За кожен рік? Але згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" аналогічний договір має бути один. Тому просимо внести зміни в документацію.
Відповідь: Відповідно до вимог підпункту 3.1. п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» , повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по охороні майна та/або території, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум таких договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які були укладені в 2015-2018 роках, разом з копіями договорів (не менше одного договору за кожен рік), що вказані у довідці.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»
Інформація про відміну
Дата відміни
31 березня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій