Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання офісних приміщень
Очікувана вартість
69 325,00 UAH
UA-2019-03-14-002527-a ● 1f429205846444878792c0605e3a4956
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Подільське об'єднане управління ПФУ Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 40386424 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, вулиця Шкільна 2-б |
Контактна особа: |
Вінтул Лідія Володимирівна +380486240418 kot@od.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 14:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 14:48 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 69 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 346,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66302, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Шкільна 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 14:43 |
Оголошення_Прибирання-2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сервісного центру
Дата подання: 19 березня 2019 10:07
Дата відповіді: 19 березня 2019 12:13
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення щодо вимог тендерної документації "наявність відповідної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг (з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, адресою та даними про наявність сервісного центру)", а саме надання "адреси та даних про наявність сервісного центру". Для чого він потрібень? Якщо предметом закупівлі є послуги з прибирання. Просимо внести зміни в тендерну документація та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наявність сервісного центру необхідна для технічного обслуговування інвентарю, інструменту та іншої техніки, що застосовується для надання послуг з прибирання.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2019 12:39
Дякуємо за відповідь! Але яке відношення до Вас має сервісний центр, в якому виконавец буде обслуговувати свою техніку? Інвернтар , інструмент це власність виконавця. І де вона буде обслуговуватись - це справа лише виконавця.
Вимога тендерної документації яка? Забезпечення працівників Виконавця засобами індивідуального захисту працівників здійснюється Виконавцем самостійно. Обслуговування та ремонт власного обладнання, інструментів та інвентарю здійснюється Виконавцем за свій рахунок!!! Повторно просимо внести зміни в тендерну документацію, та виключити данну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-002527-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮВІЛАЙН", Код ЄДРПОУ:41946603
Дата подання: 28 березня 2019 08:42
Щодо відхилення
Доброго дня! Рішенням замовника від 27.03.2019 р. пропозицію ТОВ «ЮВІЛАЙН» дискваліфіковано, як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме п.9 додатку 2 до оголошення Кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі. На виконання цього пункту нами надано Довідку від 22.03.2019 № 2205-587 з переліком обладнання та поясненням щодо даних до адреси та наявності сервісного центру. Враховуючи вищенаведене, вважаємо причину відхилення не достатньо аргументованою та просимо переглянути рішення щодо відхилення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 15:30
За результатами розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ЮВІЛАЙН" встановлено наступне: Учасником надано Довідку про наявність працівників вдля надання послуг з прибирагння при цьому не зазаначивши. ПІБ працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи з прибирання саме на об'єктах замовника. після проведеного моніторингу учасника в системі електронних закупівель ProZorro встановлено, що ТОВ "Ювілайн" надав свою пропозицію ще декільком управлінням Пенсійного фонду України Одеської області з переліком тих самих працівників виходячи з цього одні і тіж працівники вионуватимуть роботи з прибирання на різних об'єктах одночасно, що фактично не є можливим.
Таким чином пропозиція учасника ТОВ "Ювілайн" не відповідає вимогам замовника і підлягає відхиленю.
Таким чином пропозиція учасника ТОВ "Ювілайн" не відповідає вимогам замовника і підлягає відхиленю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Відхилено |
67 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 11:32
|
ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА #2351201769 |
Переможець |
69 323,72
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
04 квітня 2019 16:19
|