Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради).
Очікувана вартість
2 680 000,00 UAH
UA-2019-03-14-002462-a d92b89f75030421b87b1daaa50fecdcc
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Андрій Юрійович

380979260284
activy.dept@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З АКТИВАМИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42014230
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70
Контактна особа: Ситник Андрій Юрійович
380979260284,
activy.dept@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 15:20
Очікувана вартість: 2 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 19 березня 2019 14:48
Дата відповіді: 20 березня 2019 15:46
Чи буде вважатись аналогічним договір щодо розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель в межах населеного пункту?
Відповідь: Згідно до тендерної документації: «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради) за кодом (ДК 021:2015 (CPV) 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) учасник для підтвердження відповідності пропозиції учасника наступним з таких кваліфікаційних критеріїв закріплених ч. 1 ст. 16 Закону, повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія акту наданих послуг).
Технічним завданням передбачено документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами виконаних послуг, а саме технічна документація з інвентаризації земель Центрального району м. Маріуполя Донецької області та інші документи.
Враховуючи вищенаведене учасник повинен надати інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме договір з розробки технічної документації з інвентаризації земель в межах населеного пункту.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 21 березня 2019 15:57
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:27
Надайте будь ласка пояснення, що Замовник має на увазі коли у Технічному завданні ( Додаток №3 до тендерної документації) у Розділі 11. «Кваліфікаційні вимоги до учасника» вказує за необхідне наявність : - Копії свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки; - Копії свідоцтва метрології на заявлене обладнання. Для чого необхідне надання двох документів, оскільки дані документи містять одну й ту саму інформацію, щодо обладнання , а в Тендерній документації представлені як різні документи з різними назвами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тенедерної пропозиції необхідно надати - Копії свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки (Свідоцтва метрології на заявлене обладнання - це є стара назва вказаного документа)
заповнення додатків до Договору
Дата подання: 21 березня 2019 17:44
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:16
Доброго дня, шановний замовник! Додатки до проекту договору учасник готує самостійно та подає заповненими у складі тендерної пропозиції чи такі додатки готуються на укладення договору?
Відповідь: Такі додатки готуються на момент укладення договору
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-002462-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 08 квітня 2019 17:37
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури
закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Шановний Замовник, Вами було розпочато процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2019-03-14-002462-a по предмету закупівлі: Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), Класифікація за ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Звертаємо увагу Замовника, що протокол № 55 розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019 року про визначення переможцем торгів «ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР» (надалі - Учасник) є незаконним, оскільки документи Учасника не відповідають кваліфікаційним критеріям, кількісним, якісним характеристика закупівлі, загальним вимогам Тендерної документації (надалі - ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) з наступних причин:
1. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro в якості аналогічних, надані не в повному обсязі (без додатків, які вважаються їх невід’ємною частиною).
• Відповідно до п. 2.1. Договору № 1 та №2 Кошторис є невід’ємною частиною, таким чином, договір поданий не в повному обсязі та не може вважатись належним підтвердженням виконання аналогічного договору.
2. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro не можуть вважатись аналогічними, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі № 1 від 21.02.2018 р. та Договорі №2 від 07.03.2018 р., не відповідає ДК, зазначеному у оголошенні про проведення закупівлі:
• Класифікація за ДК в оголошенні: ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
• Класифікація за за ДК в Аналогічному договорі: ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії.
Таким чином, Класифікація за ДК не відповідає вимогам, встановлених в тендерній документації та код ДК 021:2015: 71350000-6 не є аналогічним предметом закупівлі, що дає підставу зазначити про не відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених у п. 3 Додатку № 1 до ТД, а саме – «Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Так, Замовником незаконно було визначено переможцем процедури Учасника, оскільки, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗАКОНУ, Замовник повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 ЗАКОНУ, також Ви як Замовник у п. 3 Розділу V ТД вказали на одну із причину відхилення тендерної пропозиції – «не відповідає кваліфікаційним критеріям».
3. У інформаційному листі № 2019/29/7 від 29.03.2019 р. зазначено про те, що у Учасника відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а саме – про кінцевого бенефіціарного власника (контролера).
Звертаємо увагу, що, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗАКОНУ, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема, але не виключно, якщо вказана інформація відсутня.
Тому Замовник порушив норми п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗАКОНУ.
4. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» зазначається наявність одного GPS – приймача Trimbel Geo XR (5344436441), одного електронного тахеометра TOPCON GTS-105N, одного автомобіля ВАЗ 2107, не зважаючи на те, що у Додатку № 1 до ТД, а саме - «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та п. 11.1 Технічного завдання на надання послуг (Додаток №3 Тендерної документації) вимагається два або більше GPS – приймачів, тахеометрів та автомобілів, на що вказує множинне число у положеннях ТД: «11.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме GPS приймачів, тахеометрів, транспортних засобів та іншого обладнання чи матеріально-технічної бази»
Таким чином, Замовником вдруге порушено норму п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗАКОНУ, а саме – у частині того, що Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям.
5. Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля від 29.03.2019 р. не містить вихідного номера та не відповідає вимогам ТД, оскільки вказані у Довідці положення гарантують «не завдання шкоди навколишньому середовищу», натомість у положеннях ЗАКОНУ та ТД вимагається дотримання законодавства із захисту довкілля та застосування необхідних засобів із захисту довкілля, відповідно до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація).
Таким чином, це є порушенням до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація) та п. 3 ч. 2 ЗАКОНУ, що не дає можливості визначити чи застосовуються Учасником заходи із захисту довкілля, що є необхідним, відповідно до ЗАКОНУ.
Тому, шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція №1 (учасника ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР») не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, іншим положенням Тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Численність порушень, допущених учасником ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР», які прямо вказують на невідповідність ст. 16, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», також не звернення уваги Вами як Замовника на такі порушення та порушення Вами як Замовником норм чинного законодавства України, зокрема, положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідності Рішення про визнання переможцем положенням, зазначеним у ТД, може стати причиною звернення в Антимонопольний комітет України та до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері закупівель та у сфері державного фінансового контролю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2019 14:03
1. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради)» відповідно до (ДК 021:2015 (CPV) 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія акту надання послуг).
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надані копії договорів та копії актів надання послуг, як передбачено у тендерній документації (зі змінами).
Тендерною документацією (зі змінами) «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради)» відповідно до (ДК 021:2015 (CPV) 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) не передбачено надання копії договору з усіма додатками до договору.
2. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) копії договорів з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано копії договорів з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
Тендерною документацією (зі змінами) не вимагається надання копії договорів з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним кодом Державного класифікатора.
3. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника інформацію на вимогу п.9 ч.2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Тендерною документацією (зі змінами) передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
4. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник надає довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме GPS приймачів, тахеометрів, транспортних засобів та іншого обладнання чи матеріально-технічної бази.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тендерною документацією (зі змінами) не передбачено необхідність надання інформації о наявності двох або більше одиниць обладнання та матеріально-технічної бази.
5. Відповідно до умов тендерної документації (зі змінами) учасник надає довідку складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) о технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Учасником ТОВ «Приазовський земельно – кадастровий центр» надано довідку о технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерною документацією (зі змінами) врегульовано наявність формальних (несуттєвих) помилок. Таким чином відсутність реєстраційного номеру в довідці о технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а також назва довідки є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-002462-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП Землі Півдня, Код ЄДРПОУ:34565541
Дата подання: 07 червня 2019 17:19
Вимога до Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Підставою для подання даної скарги є рішення тендерного комітету департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ», наданої на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), оформлене протоколом № 78 від 31.05.2019 року, згідно якого тендерна документація учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» визнано такою, яка відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» визначене переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ».
Прийняте тендерним комітетом рішення, оформлене протоколом № 78 від 31 травня 2019 року підлягає скасуванню, зважаючи на наступне:
Як вбачається зі змісту протоколу № 78 від 31.05.2019 року тендерний комітет дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «ЛЕНД.КОМ» відповідає вимогам кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації.
Проте такі висновки є безпідставними та необґрунтованими, що доводиться наступним:
1. Згідно з довідкою-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. передбачено залучити сертифікованого інженера-геодезиста, зокрема: гр. Підборський Євгеній Юрійович, що має кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста від 05.04.2013 р. серія АА №010531, Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста серія №0402 від 20.04.2017р.
Обов'язковість реєстрації всіх сертифікованих інженерів-геодезистів встановлена ст.5-1 Закону України «Про топографо – геодезичну діяльність». Інформація державного реєстру оприлюднена на сайті Держземагенства України та перебуває у вільному доступі (http://land.gov.ua/info/derzhavnyi-reiestr-sertyfikovanykh-inzheneriv-heodezystiv/).
Вказана інформація, яка надана ТОВ «ЛЕНД.КОМ» про відомості кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста та свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста гр. Підборського Євгенія Юрійовича є недостовірною, оскільки, інформація про серію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста є відсутньою, а свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста має серію АА, відповідно до інформації одержаної в державному реєстрі сертифікованих інженерів – геодезистів, відомості якого є відкритими.
Також наголошую, що ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надало гарантійний лист (вих. № 499 від 22.03.2019р.), згідно якого гарантує, що вся інформація та документи, що надані ним у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі є достовірною та відповідає дійсності.
Таким чином, беручи до уваги вищезазначене, Замовником незаконно було визначено переможця процедури ТОВ «ЛЕНД.КОМ», оскільки відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі ЗАКОН), Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника у пропозиції якого існує факт будь-якої недостовірної інформації.
2. У довідці-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. відсутня інформація про кваліфікацію наступних працівників:
1. Баштинський Максим Сергійович – Повна вища освіта, магістр за спеціальністю «Фотограмметрія та дистанційне зондування», Диплом ВК № 45928211 від 31.12.2013р. Національний університет «Львівська політехніка»;
2. Прокопенко Тетяна Сергіївна – Повна вища освіта, магістр за спеціальністю «геодезія та землеустрій», Диплом МК № 080773 від 22.12.2017р. Національний університет біоресурсів і природокористування України;
3. Сидоренко Марина Юріївна – Повна вища освіта, магістр за спеціальністю «Землеустрій та кадастр», Диплом КВ № 45892596 від 23.12.2013р. Національний університет біоресурсів і природокористування України;
4. Трощук Тетяна Василівна – Ступінь вищої освіти «Бакалавр», бакалавр з геодезії, картографії та землеустрою, Диплом В17 № 064608 від 30.06.2017р. Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
5. Соболевська Надія Михайлівна – Повна вища освіта за спеціальністю «картографія», Диплом КВ № 34547393 від 20.06.2008р. Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Відповідно до Закону України «Про вищу освіту», а саме п.5 ст.1 визначено, що вища освіта - сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти.
Також п.12. ст.1 вищезазначеного Закону зазначено що, кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту.
Таким чином, якщо йдеться про кваліфікацію, слід мати на увазі здобуту кваліфікацію у вищому навчальному закладі. Зазвичай вищі навчальні заклади вказують кваліфікацію (назву професії) у додатку до диплома. Разом з тим у наказі Міністерства освіти і науки України «Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи» від 16 жовтня 2009 року № 943 передбачено видання студентам додатка до диплома європейського зразка. У Рекомендаціях Міністерства освіти і науки України щодо заповнення Додатка до диплома європейського зразка у вищих навчальних закладах України від 10 червня 2010 року № 1/9-409 зазначено, що назва кваліфікації формується з назви освітньо-кваліфікаційного рівня і напряму підготовки (для бакалаврів) або назви освітньо-кваліфікаційного рівня і спеціальності (для інших освітньо-кваліфікаційних рівнів).
Таким чином, відсутність інформації про кваліфікацію, вище перелічених працівників, у довідці № 471 від 22.03.2019р. наданої ТОВ «ЛЕНД.КОМ» є порушенням до п.2 Додатку 1 до ТД, а саме – «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Отже, Замовник незаконно було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ», оскільки відповідно до п. 1 ч.1 ст 30 Закону, Замовник повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
3. Договори, які зазначені у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажені у складі пропозиції, а саме:
- договір № 004-10.16 від 17.10.2016 р., укладений з Камбурліївською сільською радою, щодо проведення робіт з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель населеного пункту площею 123,6893 га, від орієнтовної загальної площі 323,6893 га, а саме частини села Камбурлііївка, Камбурліївської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області;
- договір № 002-06.15 від 02.06.2015 р., укладений з Камбурліївською сільською радою, щодо проведення робіт з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель населеного пункту площею 66,667 га, від орієнтовної загальної площі 323,6893 га, а саме частини села Камбурлііївка, Камбурліївської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області;
- договір № 002-03.16 від 03.03.2016 р., укладений з Камбурліївською сільською радою, щодо проведення робіт з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель населеного пункту площею 133,3333 га, від орієнтовної загальної площі 323,6893 га, а саме частини села Камбурлііївка, Камбурліївської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області;
не є аналогічними з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, а саме – «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), за кодом ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»., оскільки інвентаризації підлягають землі міської ради.

4. Договір № 004-03.18 від 27.03.2018р., укладений з Управлінням комунальної власності та архітектури виконавчого комітету Мукачівської міської ради (ДК 021:2015:799910007-7 Послуги з інвентаризації земель в межах населеного пункту м. Мукачево), який зазначено у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажений у складі пропозиції не може вважатися аналогічним в розумінні Документації, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі не відповідає ДК предмету закупівлі, зазначеному в оголошені, а саме «ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
Таким чином, Замовник відповідно до п. 1 ч.1 ст 30 Закону, повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-14-002462-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 17 квітня 2019 12:43
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР»
Таке рішення Скаржник вважає незаконним, оскільки документи Учасника не відповідають кваліфікаційним критеріям, кількісним, якісним характеристикам закупівлі, загальним вимогам Тендерної документації (надалі - ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) з наступних причин: 1. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro в якості аналогічних, надані не в повному обсязі (без додатків, які вважаються їх невід’ємною частиною). 2. Договори, які завантажено Учасником у ЦБД Prozorro не можуть вважатись аналогічними, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі № 1 від 21.02.2018 р. та Договорі №2 від 07.03.2018 р., не відповідає ДК, зазначеному у оголошенні про проведення закупівлі 3. У інформаційному листі № 2019/29/7 від 29.03.2019 р. (Додаток №5) зазначено про те, що у Учасника відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а саме – про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). 4. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» (Додаток 6 до Скарги) зазначається наявність одного GPS – приймача Trimbel Geo XR (5344436441), одного електронного тахеометра TOPCON GTS-105N, одного автомобіля ВАЗ 2107, не зважаючи на те, що у Додатку № 1 до ТД, а саме - «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та п. 11.1 Технічного завдання на надання послуг (Додаток №3 Тендерної документації) вимагається два або більше GPS – приймачів, тахеометрів та автомобілів, на що вказує множинне число у положеннях ТД: «11.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 5. Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля від 29.03.2019 р. (Додаток №7 до Скарги) не містить вихідного номера та не відповідає вимогам ТД, оскільки вказані у Довідці положення гарантують «не завдання шкоди навколишньому середовищу», натомість у положеннях ЗАКОНУ та ТД вимагається дотримання законодавства із захисту довкілля та застосування необхідних засобів із захисту довкілля, відповідно до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація). Також у довідці не зазначено, які саме заходи із захисту довкілля будуть застосовуватись при наданні послуг за предметом закупівлі, вказаному у положеннях ТД. Таким чином, це є порушенням до п. 17 Додатку № 1 (Інша інформація) та п. 3 ч. 2 ЗАКОНУ, що не дає можливості визначити чи застосовуються Учасником заходи із захисту довкілля, що є необхідним, відповідно до ЗАКОНУ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 21:45
рішення від 22.04.2019 № 4869.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 21:45
рішення від 10.05.2019 № 5739.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 19:50
рішення від 10.05.2019 № 5739.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради розглянуто рішення від 10.05.2019 №5739-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕНД.КОМ" та прийнято рішення про скасування визначення ТОВ "Приазовський земельно-кадастровий центр" переможцем процедури закупівлі з інвентаризації земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради) у кількості 1 послуга.
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2019 13:48
Номер скарги: UA-2019-03-14-002462-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Землі Півдня, Код ЄДРПОУ:34565541
Дата подання: 10 червня 2019 18:35
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Таке рішення Скаржник вважає незаконним, оскільки документи Учасника не відповідають кваліфікаційним критеріям Тендерної документації (надалі - ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - ЗАКОН) з наступних причин: 1. Згідно з довідкою-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. інформація про відомості кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста та свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста гр. Підборського Євгенія Юрійовича є недостовірною; 2. У довідці-підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід та що будуть залучатись до надання послуг ТОВ «ЛЕНД.КОМ» № 471 від 22.03.2019р. відсутня інформація про кваліфікацію працівників. 3. Договори, які зазначені у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажені у складі пропозиції, не є аналогічними з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, а саме – «Інвентаризація земель міської ради (без урахування земель колишньої Виноградненської сільської ради), за кодом ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»., оскільки інвентаризації підлягають землі міської ради. 4. Договір № 004-03.18 від 27.03.2018р., укладений з Управлінням комунальної власності та архітектури виконавчого комітету Мукачівської міської ради (ДК 021:2015:799910007-7 Послуги з інвентаризації земель в межах населеного пункту м. Мукачево), який зазначено у довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 472 від 22.03.2019 р.) ТОВ «ЛЕНД.КОМ», та завантажений у складі пропозиції не може вважатися аналогічним в розумінні Документації, оскільки код за Державним класифікатором, зазначений у договорі не відповідає ДК предмету закупівлі, зазначеному в оголошені, а саме «ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги». Таким чином, Замовник відповідно до п. 1 ч.1 ст 30 Закону, повинен відхилити пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2019 21:42
Рішення від 13.06.2019 № 7715 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 21:42
рішення від 02.07.2019 № 8704.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 19:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

22 квітня 2019 21:45
рішення від 22.04.2019 № 4869.pdf
11 травня 2019 19:50
рішення від 10.05.2019 № 5739.pdf
14 травня 2019 22:47
рішення від 10.05.2019 № 5739.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 2 197 600,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Землі Півдня 2 330 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я" 2 490 000,00
UAH з ПДВ
2 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2019 13:50
Проект договору.pdf
31 березня 2019 13:50
Уставні документи.pdf
31 березня 2019 13:50
Сертифікати.pdf
31 березня 2019 13:50
Метрологія.pdf
31 березня 2019 13:50
Відповідність.pdf
31 березня 2019 13:50
Аналогічні договори.pdf
31 березня 2019 13:50
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 17:08
Електронний підпис
03 червня 2019 16:58
НАЗК_19.05.31_ФО.zip
03 червня 2019 16:58
НАЗК_19.05.31_ЮО.zip
28 березня 2019 15:47
Електронний підпис
26 березня 2019 15:00
44 Тендерна пропозиція__.pdf
26 березня 2019 15:00
43 Кошторис_.pdf
26 березня 2019 15:00
33 Трудові книжки 2.pdf
26 березня 2019 15:00
33 Трудові книжки 1.pdf
26 березня 2019 15:00
40 Технічне завдання_.pdf
26 березня 2019 15:00
39 Проект договору_.pdf
26 березня 2019 15:00
30 Дипломи працівників.pdf
26 березня 2019 15:00
03 Статут.pdf
26 березня 2019 15:00
19 Довідка про ліцензії_.pdf
26 березня 2019 15:00
01.2 Витяг з ЄДРПОУ .pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 10:32
Проект договору.pdf
01 квітня 2019 10:32
поверка GPS-2019.pdf
01 квітня 2019 10:32
паспорт підписанта.pdf
01 квітня 2019 10:32
Лист-гарантія.pdf
01 квітня 2019 10:32
Довідка ДФС.pdf
01 квітня 2019 10:32
Вимоги ст.17.pdf
01 квітня 2019 10:32
СТАТУТ.pdf
01 квітня 2019 10:32
сертифікати.pdf
01 квітня 2019 10:32
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ПП Землі Півдня

ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР
#36859650
Рішення скасоване 1 899 999,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 15:06
ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР
#36859650
Відхилено 1 899 999,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 13:44
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
Переможець 1 900 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:33
Звіт.pdf укладений
04 січня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 16:54
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:52
Повідомлення про внесення змін №84.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 16:06
!!!повід до дод уг №4.PDF зміни до договору
29 травня 2020 16:02
!!!доп уг №4 до дог №120701.PDF зміни до договору
29 травня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 17:30
! ДУ№2 Повідомлення до дог. № 120701 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2020 17:25
! ДУ №2 до дог №120701.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 15:23
дод. уг. №3до дог.№120701.PDF зміни до договору
17 квітня 2020 15:16
повідомлення до дод.уг.№3 дог№120701.PDF зміни до договору
17 квітня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:03
Повідомлення про внесення змін до договору № 120701.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:02
Додаткова угода № 2 до договору 120701.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:02
Додаткова угода № 2 до договору 120701.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:02
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 16:55
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
19 липня 2019 16:50
Додаткова угода №1 до договору 120701.pdf зміни до договору
19 липня 2019 16:50
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 13:33
Договір № 120701.pdf укладений
12 липня 2019 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквизитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 120701
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 120701
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 120701
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 120701
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 120701
Договір:
Номер додаткової угоди: 4.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 120701
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 1 876 667,00
UAH (в тому числі ПДВ 312 777,83 UAH)