Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 158+000 - km 173+000
Очікувана вартість
213 671 120,00 UAH
UA-2019-03-14-002345-a c86871c911ad41d9a73b8c2987025886
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 vita1906@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
vita1906@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 11:11
Очікувана вартість: 213 671 120,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 410 133,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 535 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %
Publication date: 14 березня 2019 14:24
Enquiries until: 05 квітня 2019 09:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 213 671 120 UAH including VAT
Minimal lowering step: 535 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 410 133,60 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 158+000 - km 173+000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 158+000 - km 173+000
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 14:28
Електронний цифровий підпис
14 березня 2019 14:26
Проект договору.doc
14 березня 2019 14:25
Додатки до ТД.doc
14 березня 2019 14:25
ТД М-21.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відміна торгів
Дата подання: 14 березня 2019 16:36
Дата відповіді: 15 березня 2019 13:17
Станом на 14.03. поточного року замовником було відмінено закупівлю послуг за вище згаданим предметом і в той же самий день оголошення було опубліковано повторно. Згідно протоколу відміни торгів підставою для відміни стала відсутність потреби в подальшій закупівлі товарів, робіт і послуг. Надайте будь ласка відповідь з якої причини крім встановлення тендерного забезпечення (розміру грн.) та зміни ділянок км. відбулася відміна торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: САД у Житомирській області 26.02.19р. оголошено торги на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063 (прив’язки а/д згідно Постанови КМУ від 30 січня 2019 р. № 55 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення») (Переліком уточнено протяжність міжнародних та національних автомобільних доріг загального користування до геопросторових координат автомобільних доріг).
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 р. № 130-р затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2019 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення” (опубліковано на Урядовому порталі 11.03.19р.) з прив’язками а/д згідно постанови Кабінету Міністрів України № 712 від 16 вересня 2015р. із змінами згідно постанови КМУ № 654 від 09 серпня 2017р., але без урахування змін відповідно до Постанови КМУ від 30 січня 2019 р. № 55.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Це щодо внесення змін саме до тендерної документації. Тому згідно Закону, замовник має право до завершення прийому пропозицій, фактично змінювати все, але перш ніж вносити зміни в оголошення, замовник у разі необхідності вносить зміни в річний план закупівель чи додаток до річного плану закупівель, а згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року "Щодо планування закупівель" зазначено, що частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, але тільки до здійснення відповідної закупівлі.
Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в наступних випадках:
• відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
• неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
• порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
• подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками — менше трьох пропозицій;
• допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками — менше трьох пропозицій;
• відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Якщо уважно вивчити норми статті 31 Закону, то зрозуміло, що прийняття рішення про відміну торгів покладається саме на Замовника.
У Законі України «Про публічні закупівлі» немає жодних обмежень щодо прийняття тендерним комітетом рішення про відміну торгів, тобто замовник може відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулися, на будь-якому з етапів проведення процедури закупівлі.
Тендерним комітетом САД у Житомирській області 14.03.19р. прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2019-02-26-000896-c.
Замовником торгів - САД у Житомирській області 14.03.19р. оголошено торги на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000 згідно додатку до розпорядження КМУ №130-р від 06.02.19р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-002345-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 10:24
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Житомирській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-14-002345-a предмет закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ М-21 ВИСТУПОВИЧІ – ЖИТОМИР – МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ (ЧЕРЕЗ М. ВІННИЦЮ) КМ 158+000 – КМ 173+000.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Замовник вимагає вид забезпечення тендерної пропозиції – електронну банківську гарантію.».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 16:18
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Житомирській області розглянуто Вашу вимогу про приведення процедури закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000 (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт) № UA-2019-03-14-002345-а за процедурою відкритих торгів з публікацією оголош. англ.мовою у відповідність до вимог законодавства та повідомляємо наступне:

Згідно ст. 22 ч.2, ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (далі Закон) вказано, що саме повинна містити тендерна документація, яка розробляється та затверджується Замовником, зокрема, у разі, якщо Замовник вимагає надати забезпечення тендерної пропозиції, тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016р. «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (зі змінами) затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів.

Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу,в т.ч. формою оголошення про проведення відкритих торгів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника*.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
5. Конкретна назва предмета закупівлі.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни.
12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *.
12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності).
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*.
17. Дата та час проведення електронного аукціону*.
18. Строк, на який укладається рамкова угода**.
19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
** Заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}

Пункти 14 та 15 форми оголошення про проведення відкритих торгів є обов’язковими для заповнення Замовником в електронній системі закупівель.

Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “недобросовісних” учасників.
Розмір тендерного забезпечення тендерної пропозиції становить ≤0,5% для робіт та ≤3,0% для товарів і послуг.

Види гарантії, у якій може бути подано забезпечення:
• банківська гарантія
• страхова гарантія
• гарантія фінансової установи.

Найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії.
Банківська гарантія – це документ, у якому банк гарантує перерахування певної суми (зазначеної в умовах закупівлі) замовнику у гарантійному випадку (тобто у разі, коли постачальник не виконав обов’язки, пов’язані з поданням тендерної пропозиції).
Для відповідальних постачальників умова про необхідність надання банківської гарантії не несе ризиків. Це тільки зобов'язання - якщо Учасник виконує умови участі у закупівлі, він сплачує банку лише вартість оформлення документу.
Підсумовуючи вищевикладене, можна сказати, що правова суть надання учасником такої гарантії полягає у можливості замовника задовольнити свої вимоги за рахунок коштів такого забезпечення у разі невиконання зобов’язань учасником тендеру.

Згідно ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету №64 від 14.03.2019р. Замовником торгів встановлено вимогу надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3 % від очікуваної вартості закупівлі у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами).
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області не вбачає порушень законодавства в сфері публічних закупівель у встановленні вищезазначеної вимоги в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області не вбачає порушень законодавства в сфері публічних закупівель у встановленні в тендерній документації вимоги надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3 % від очікуваної вартості закупівлі у вигляді електронної банківської гарантії.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2019
UA-2019-03-14-002345-ac86871c911ad41d9a73b8c2987025886
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕСУРС"
Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 травня 2019 15:56
sign.p7s

Публічні документи

05 червня 2019 11:24
sign.p7s
23 травня 2019 15:30
sign.p7s
23 травня 2019 15:27
Довідка з податкової.pdf
22 травня 2019 11:02
sign.p7s
12 квітня 2019 12:01
sign.p7s
12 квітня 2019 12:01
sign.p7s
12 квітня 2019 11:56
2_Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 11:56
25_Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 11:56
23_Копія Статуту.pdf
12 квітня 2019 11:56
20_Банківська гарантія.rar
12 квітня 2019 11:56
19_Проект договору.pdf
12 квітня 2019 11:56
16_Довіреність.pdf
12 квітня 2019 11:56
11_Довідка довкілля.pdf
12 квітня 2019 11:56
10_Копія ліцензії_.pdf
12 квітня 2019 11:56
5_Лист - підтвредження.pdf

Документи

14 травня 2019 15:56
sign.p7s

Публічні документи

12 квітня 2019 13:54
sign.p7s
12 квітня 2019 13:54
sign.p7s
12 квітня 2019 13:48
кваліфікація 1.zip
12 квітня 2019 13:48
банківська гарантія.zip
12 квітня 2019 13:48
3 Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 13:48
довідки.zip
12 квітня 2019 13:48
технічне завдання.zip
12 квітня 2019 13:48
проект договору.zip
12 квітня 2019 13:48
повноваження.zip
12 квітня 2019 13:48
кваліфікація 2.zip
12 квітня 2019 13:48
18. Уставні документи.rar
12 квітня 2019 13:48
1 Реєстр.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕСУРС" #38880202

№ рішення у справі

8-р/тк

Дата рішення у справі

30.07.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 травня 2019 15:56
sign.p7s

Публічні документи

15 квітня 2019 07:53
КБ-2, КБ-3 Акт 4 Мерчик.PDF
15 квітня 2019 07:53
КБ-2, КБ-3 Акт 3 Мерчик.PDF
15 квітня 2019 07:53
КБ-2, КБ-3 Акт 2 Мерчик.PDF
15 квітня 2019 07:53
КБ-2, КБ-3 Акт 1 Мерчик.PDF
15 квітня 2019 07:52
sign.p7s
12 квітня 2019 16:14
sign.p7s
12 квітня 2019 14:49
СТАТУТ.PDF
12 квітня 2019 14:49
Статистика 30.05.2018.PDF
12 квітня 2019 14:49
Приказ Савченко 16.11.2016.PDF
12 квітня 2019 14:49
Паспорт 2-3 сторінка.tif
12 квітня 2019 14:49
Паспорт 1 сторінка.tif
12 квітня 2019 14:49
Новий ВИТЯГ.PDF
12 квітня 2019 14:49
Лицензия.pdf
12 квітня 2019 14:49
Лист про санкції.PDF
12 квітня 2019 14:49
Лист про код доступу.PDF
12 квітня 2019 14:49
Лист про дозволи.PDF
12 квітня 2019 14:49
КБ2,КБ3.PDF
12 квітня 2019 14:49
КБ2,КБ3-2.PDF
12 квітня 2019 14:49
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ (4).PDF
12 квітня 2019 14:48
Декларация.pdf
12 квітня 2019 14:48
Виписка з ЄДР 2ст..tif
12 квітня 2019 14:48
Виписка з ЄДР 1ст..tif
12 квітня 2019 14:48
БАЛАНСЫ 2015 2018 1пол.PDF
12 квітня 2019 14:48
Аналогічний договір.PDF

Документи

14 травня 2019 15:53
sign.p7s

Публічні документи

13 квітня 2019 20:42
sign.p7s
13 квітня 2019 20:42
sign.p7s
13 квітня 2019 20:42
Тендерна пропозиція.PDF
13 квітня 2019 20:42
Скан Статуту.PDF
13 квітня 2019 20:41
Проект договору.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.4.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.3.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.2.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.1.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б липень.PDF
13 квітня 2019 20:41
Договір з Бізань Плюс.pdf
13 квітня 2019 20:41
Дог.№25-Б.PDF
13 квітня 2019 20:41
Довідка про довкілля.PDF
13 квітня 2019 20:41
Відгук.pdf
13 квітня 2019 20:41
016-001-14741-2019.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

19.06.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК

Документи

14 травня 2019 15:56
sign.p7s

Документи

14 травня 2019 15:55
sign.p7s

Публічні документи

15 квітня 2019 08:20
sign.p7s
15 квітня 2019 08:20
sign.p7s
15 квітня 2019 08:18
0. Реєстр.pdf
15 квітня 2019 02:48
19. Копія Статуту.pdf
15 квітня 2019 02:48
16. Довіреність.pdf
15 квітня 2019 02:47
13. Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 02:47
10. Копія довідки КБ-3.pdf
15 квітня 2019 02:47
9. Копії актів КБ-2в.pdf
15 квітня 2019 02:47
2. Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 02:47
0. Реєстр.pdf

Підстави для відмови в участі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕСУРС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Критерій Вимога Підтвердження

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 170 777 209,50
UAH з ПДВ
154 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 191 541 000,00
UAH з ПДВ
155 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 198 714 141,60
UAH з ПДВ
158 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 199 640 050,00
UAH з ПДВ
199 640 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 207 250 000,00
UAH з ПДВ
207 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 11:24
sign.p7s
23 травня 2019 15:30
sign.p7s
23 травня 2019 15:27
Довідка з податкової.pdf
22 травня 2019 11:02
sign.p7s
12 квітня 2019 12:01
sign.p7s
12 квітня 2019 12:01
sign.p7s
12 квітня 2019 11:56
2_Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 11:56
25_Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 11:56
23_Копія Статуту.pdf
12 квітня 2019 11:56
20_Банківська гарантія.rar
12 квітня 2019 11:56
19_Проект договору.pdf
12 квітня 2019 11:56
16_Довіреність.pdf
12 квітня 2019 11:56
11_Довідка довкілля.pdf
12 квітня 2019 11:56
10_Копія ліцензії_.pdf
12 квітня 2019 11:56
5_Лист - підтвредження.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 13:54
sign.p7s
12 квітня 2019 13:54
sign.p7s
12 квітня 2019 13:48
кваліфікація 1.zip
12 квітня 2019 13:48
банківська гарантія.zip
12 квітня 2019 13:48
3 Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 13:48
довідки.zip
12 квітня 2019 13:48
технічне завдання.zip
12 квітня 2019 13:48
проект договору.zip
12 квітня 2019 13:48
повноваження.zip
12 квітня 2019 13:48
кваліфікація 2.zip
12 квітня 2019 13:48
18. Уставні документи.rar
12 квітня 2019 13:48
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 08:20
sign.p7s
15 квітня 2019 08:20
sign.p7s
15 квітня 2019 08:18
0. Реєстр.pdf
15 квітня 2019 02:48
19. Копія Статуту.pdf
15 квітня 2019 02:48
16. Довіреність.pdf
15 квітня 2019 02:47
13. Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 02:47
10. Копія довідки КБ-3.pdf
15 квітня 2019 02:47
9. Копії актів КБ-2в.pdf
15 квітня 2019 02:47
2. Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 02:47
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

13 квітня 2019 20:42
sign.p7s
13 квітня 2019 20:42
sign.p7s
13 квітня 2019 20:42
Тендерна пропозиція.PDF
13 квітня 2019 20:42
Скан Статуту.PDF
13 квітня 2019 20:41
Проект договору.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.4.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.3.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.2.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б ч.1.PDF
13 квітня 2019 20:41
КБ 25Б липень.PDF
13 квітня 2019 20:41
Договір з Бізань Плюс.pdf
13 квітня 2019 20:41
Дог.№25-Б.PDF
13 квітня 2019 20:41
Довідка про довкілля.PDF
13 квітня 2019 20:41
Відгук.pdf
13 квітня 2019 20:41
016-001-14741-2019.zip

Підстави для відмови в участі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Критерій Вимога Підтвердження

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 154 999 998,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
154 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 червня 2019 16:30
№43 від 06.06.19 М-21 км 158+000 - км 173+000.pdf укладений
06 червня 2019 16:26
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2020 11:21
43_4_200 від 15.12.20 Житомир -Черняхів.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:20
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 16:57
ду 43_3_76 від 21.07.20 М-21 км 158+000 - км 173+000.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:57
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2020 17:36
ДУ 43_2_56 від 01.07.20.pdf зміни до договору
01 липня 2020 17:35
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2020 15:59
Дод. угода 43-1-10.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2020 рік в розмірі 154 485 888,00 грн. (сто п’ятдесят чотири мільйони чотириста вісімдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 25 747 648,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів сімсот сорок сім тисяч шістсот сорок вісім гривень 00 коп.). Відповідно до п.5.9. Договору, постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо використання авансу. Сума договору після внесення змін: 154 999 998,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/1/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 8 969 846,12 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 12 коп.), у тому числі ПДВ 1 494 974,35 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот сімдесят чотири гривні 35 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 145 516 041,88 грн. (сто сорок п’ять мільйонів п’ятсот шістнадцять тисяч сорок одна гривня 88 коп.), у тому числі ПДВ 24 252 673,65 грн. (двадцять чотири мільйони двісті п’ятдесят дві тисячі шістсот сімдесят три гривні 65 коп.). Сума договору після внесення змін: 154 999 998,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/2/56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 9 316 674,65 грн. (дев’ять мільйонів триста шістнадцять тисяч шістсот сімдесят чотири гривні 65 коп.), у тому числі ПДВ 1 552 779,11 грн. (один мільйон п‘ятсот п’ятдесят дві тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень 11 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 136 199 367,23 грн. (сто тридцять шість мільйонів сто дев’яносто дев’ять тисяч триста шістдесят сім гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ 22 699 894,54 грн. (двадцять два мільйони шістсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 54 коп.). Сума договору після внесення змін: 154 999 998,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/3/76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 ч. 4 п. 5 – узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. Сума цього Договору становить 136 512 667 грн. 25 коп. (сто тридцять шість мільйонів п’ятсот дванадцять тисяч шістсот шістдесят сім гривень 25 коп.), у тому числі ПДВ 22 752 111 грн. 21 коп. (двадцять два мільйони сімсот п’ятдесят дві тисячі сто одинадцять гривень 21 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 136 499 367 грн. 23 коп. (сто тридцять шість мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч триста шістдесят сім гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ 22 749 894 грн. 54 коп. (двадцять два мільйони сімсот сорок дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 54 коп.).
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/4/200
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 499 367,23
UAH (в тому числі ПДВ 22 749 894,54 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку