Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (деззасоби)
Очікувана вартість
27 280,00 UAH
UA-2019-03-14-002269-a ● 4a2b7b8af83c429bb599d02e62eaa2a3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБЕШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982927 |
Місцезнаходження: | 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Корець +380666236533 buhalteria_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 27 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Агрохімічна продукція (деззасоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44200, Україна, Волинська область, смт. Любешів, вул.Незалежності,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2019
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 16:13 |
оголошення.doc | |
14 березня 2019 14:16 |
Договір поставки для ProZorro ЦРЛ.docx |
15 березня 2019 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2019 16:13 |
оголошення.doc
|
|||
14 березня 2019 14:16 |
Договір поставки для ProZorro ЦРЛ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-002269-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 15 березня 2019 15:50
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник не зазначив можливість розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: Саніліт 1 кг (300 таб.)в банці; Аеродезин 1 л у пляшці; Мікрасепт 5л в каністрі; Мікрасепт 1 л у пляшці з дозатором але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає Наказ №35 Зовнішторгвидав України.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї компанії.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»;
3) виключити з Медико-технічних вимог конкретне найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник не зазначив можливість розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: Саніліт 1 кг (300 таб.)в банці; Аеродезин 1 л у пляшці; Мікрасепт 5л в каністрі; Мікрасепт 1 л у пляшці з дозатором але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає Наказ №35 Зовнішторгвидав України.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї компанії.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»;
3) виключити з Медико-технічних вимог конкретне найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2019 16:18
Доповнено всі назви дезінфекційних засобів словами " або еквівалент"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
26 760,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗОМАГ" |
24 540,00
UAH з ПДВ
|
23 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
24 524,00
UAH з ПДВ
|
24 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Переможець |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 09:56
|
Untitled.FR11.pd.pdf | укладений |
27 березня 2019 09:55
|