Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-03-14-002004-a 586017df331541878ea6e367297666fd
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 13:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 13:45
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:59
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Щодо першого запитання, то Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги, тому згідно документації допускається закупівля аналогів або еквівалентів зазначених товарів.
2) Відносно другого запитання, то відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі: Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, да якої він відноситься. Крім того Замовник ніяким чином не обмежує коло Учасників, незалежно від організаційно-правової форми господарювання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій