Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Музичний центр
Очікувана вартість
35 940,00 UAH
UA-2019-03-14-001937-a ef2070aecc1e4dc5a17d52a32439a407
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 11:33
Очікувана вартість: 35 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
музичний центр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  10 квітня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 13:29
ДОКУМЕНТАЦИЯ — музичний центр.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:59
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Участь у процедурі закупівлі беруть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, згідно ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі». При оцінювані пропозиції ФО-П, неплатника ПДВ, розглядатиметься його ціну як остаточна. До всіх посилань у технічній специфікації Замовника на тип, технічну характеристику предмета закупівлі, виробника продукції, нормативні документи – застосовувати вираз «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-001937-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3095318233
Дата подання: 26 березня 2019 11:45
Прошу переглянути рішення
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на не відповідність протоколу та причин дискваліфікації, адже учасник надав довідку про не обов’язкову сертифікації, та довідку «інформація про учасника», дані довідки знаходяться в архіви «завірені». Ви уважно дивились документи. Прошу переглянути рішення.
Скасована
Дата: 26 березня 2019 11:53
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 11:53

повернути на кваліфікацію учасника для розгляду документів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 35 574,00
UAH з ПДВ
17 852,00
UAH з ПДВ
Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 24 840,00
UAH з ПДВ
19 730,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович 29 700,00
UAH з ПДВ
29 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 12:47
Гарантійний лист.pdf
25 березня 2019 22:16
пропозиція_17850_00.pdf
22 березня 2019 13:28
Заврені.zip
22 березня 2019 13:28
пропозиція 1.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 22:26
Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2019 22:26
Досвід.pdf
21 березня 2019 22:26
Документи ФОП Кізима.pdf
21 березня 2019 22:26
Довідка право підпису.pdf
21 березня 2019 22:26
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 22:37
ліцензування.pdf
21 березня 2019 22:37
загальні відомості.pdf
21 березня 2019 22:37
пропозиція.pdf
21 березня 2019 22:37
v_1.jpeg
21 березня 2019 22:37
v_2.jpeg
21 березня 2019 22:37
лист згода.pdf
21 березня 2019 22:37
уповноважена особа.pdf
21 березня 2019 22:37
лист гарантія.pdf
21 березня 2019 22:37
podat.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Анікін Владислав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
Рішення скасоване 17 852,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 11:53
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
Рішення скасоване 19 730,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 11:53
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
Переможець 17 852,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 16:06

Документи

26 березня 2019 11:30
Електронний підпис
26 березня 2019 11:14
ПРОТОКОЛ 46.doc

Документи

28 березня 2019 16:06
Електронний підпис
28 березня 2019 16:05
ПРОТОКОЛ 50.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
17 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 16:06
Електронний підпис
28 березня 2019 16:05
ПРОТОКОЛ 50.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:32
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 11:54
дог2619.PDF укладений
15 квітня 2019 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 852,00
UAH з ПДВ