Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації - проектування, монтаж та пуско-налагоджування у приміщеннях ДЗ "ЦСП МОЗ України" за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 43)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2019-03-14-001797-a 07a7e0fe2cdf4527b22151f69febf804
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевчук Оксана Іванівна

380444288017 kcbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад Центральна Стоматологічна поліклініка Міністерства охорони здоров'я України
Код ЄДРПОУ: 19038146
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київ обл., Київ, Межигірська, 43
Контактна особа: Шевчук Оксана Іванівна
380444288017
kcbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 13:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 22 березня 2019 14:23
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Перелік та подробиці згідно Додатку №1 та Додатку №2 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації - проектування, монтаж та пуско-налагоджування у приміщеннях ДЗ "ЦСП МОЗ України" за дресою: м. Київ, вул. Межигірська, 43)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Межигірська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

досвід 5 років
Дата подання: 19 березня 2019 12:19
Дата відповіді: 19 березня 2019 12:50
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вилучено вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років та внесено зміни в документацію
Ліцензія ДАБІ
Дата подання: 19 березня 2019 12:21
Дата відповіді: 19 березня 2019 12:49
Надання послуг, які Ви закуповуєте регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Також просимо врахувати, що для отримання ліцензії ДАБІ (будівельної) потрібно мати, як мінімум, столярний цех, ремонтні майстерні, працівників відповідної кваліфікації – землекопи, бетонери, будівельники, гірники і так далі. В той же час, для робіт і послуг протипожежного призначення ці робітники не потрібні, відповідно не зрозуміло, чому ми повинні мати таку ліцензію, якщо не здійснюємо таку діяльність. б) згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. в) відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Тому просимо Вас виключити вимогу про надання ліцензії ДАБІ та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виключено вимогу про надання ліцензії ДАБІ та внесено зміни в документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-001797-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 15 березня 2019 11:31
внесення змін в документацію
тендерною документацією передбачається, що кошторисна документація має завірятись підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Однак, такий інженер може перебувати в штату учасника та не мати власної печатки, що жодним чином не впливає на якість послуг. Відповідно, просимо внести зміни в документацію та передбачити можливість підписання кошторисної документації без застосування печатки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2019 16:56
Внесено зміни в документацію відповідно до вимог.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 174 272,51
UAH з ПДВ
146 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРГАЗ-ОХОРОНА" 174 288,23
UAH з ПДВ
146 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 180 813,34
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 09:15
Кваліфікація 5.rar
22 березня 2019 19:31
оновлена пропозиція
21 березня 2019 11:41
Електронний підпис
21 березня 2019 11:36
правочини (1).PDF
21 березня 2019 11:36
Кваліфікація 5.rar
21 березня 2019 09:44
сертифікати 5.rar
21 березня 2019 09:44
сертифікати4.rar
21 березня 2019 09:44
Сертифікати завірені (1).pdf
21 березня 2019 09:44
Сертифікат 3.pdf
21 березня 2019 09:44
Сертифіакти 2.pdf
20 березня 2019 16:50
Кваліфікаційні 4.rar
20 березня 2019 16:50
Кваліфікаційні 3.rar
20 березня 2019 16:50
Кваліфікаційні 2.rar

Публічні документи

21 березня 2019 12:49
Ліцензія ДІТБ.pdf
21 березня 2019 12:49
Ліцензія ДАБІ_1.pdf
21 березня 2019 12:49
Бухар паспорт і код.pdf
21 березня 2019 12:49
Повноваження директора.pdf
21 березня 2019 12:49
Договори_Ресурс.pdf
21 березня 2019 12:49
Кошторис.pdf
21 березня 2019 12:49
Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 13:56
Електронний підпис
21 березня 2019 13:55
Лист про розрахунок.pdf
21 березня 2019 13:55
технічний паспорт.pdf
21 березня 2019 13:55
технічне.pdf
21 березня 2019 13:55
тех пасопрта.pdf
21 березня 2019 13:55
сертиф 1.pdf
21 березня 2019 13:55
псвв.pdf
21 березня 2019 13:55
пропозиція.pdf
21 березня 2019 13:55
проект договору.pdf
21 березня 2019 13:55
працівники.pdf
21 березня 2019 13:55
підтвердження мат бази.pdf
21 березня 2019 13:55
огляд.pdf
21 березня 2019 13:55
Наказ та трудові книжки.pdf
21 березня 2019 13:55
матбаза.pdf
21 березня 2019 13:55
ліцензія.pdf
21 березня 2019 13:55
кошториси.pdf
21 березня 2019 13:55
док-ти.pdf
21 березня 2019 13:55
Договір оренди Ох 004.pdf
21 березня 2019 13:55
Відгук.pdf
21 березня 2019 13:55
аналогічні.pdf
21 березня 2019 13:55
document(9).pdf
21 березня 2019 13:55
document(8).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ "ІНТЕРГАЗ-ОХОРОНА"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Переможець 146 890,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 14:20

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
146 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 09:07
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 09:06
Дод. угода №2 від 11.07.2019.PDF зміни до договору
11 липня 2019 09:05
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 09:19
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 09:18
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 09:56
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 17:58
Додаткова угода №1 від 10.06.2019 до Дог. №21 від 11.04.2019р..pdf зміни до договору
10 червня 2019 17:52
Додаткова угода №1 від 10.06.2019 до Дог. №21 від 11.04.2019р..pdf зміни до договору
10 червня 2019 17:52
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 17:32
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 17:32
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 17:30
Дод.угода №1 від 10.06.2019 року.PDF зміни до договору
10 червня 2019 17:27
Додатки до Договору №21 від 11.04.2019.PDF укладений
11 квітня 2019 14:34
Договір №21 від 11.04.2019.PDF укладений
11 квітня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 146 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 481,67 UAH)