Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації - проектування, монтаж та пуско-налагоджування у приміщеннях ДЗ "ЦСП МОЗ України" за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 43)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2019-03-14-001797-a ● 07a7e0fe2cdf4527b22151f69febf804
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад Центральна Стоматологічна поліклініка Міністерства охорони здоров'я України |
Код ЄДРПОУ: | 19038146 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київ обл., Київ, Межигірська, 43 |
Контактна особа: |
Шевчук Оксана Іванівна 380444288017 kcbsp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 13:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 199 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Перелік та подробиці згідно Додатку №1 та Додатку №2 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації - проектування, монтаж та пуско-налагоджування у приміщеннях ДЗ "ЦСП МОЗ України" за дресою: м. Київ, вул. Межигірська, 43)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Межигірська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 12:56 |
Додаток №2 до Оголошення-19.03.2019.PDF |
19 березня 2019 12:47 |
Квалiфiкацiйнi_вимоги-2.doc |
14 березня 2019 13:21 |
Додаток №3 до Оголошення.doc |
14 березня 2019 13:20 |
Додаток №4 до Оголошення.doc |
14 березня 2019 13:18 |
Плани поверхів будівлі.PDF |
14 березня 2019 13:09 |
Додаток №1 до Оголошення.PDF |
14 березня 2019 13:05 |
Оголошення.PDF |
19 березня 2019 12:56 |
Додаток №2 до Оголошення-19.03.2019.PDF
|
||||
19 березня 2019 12:47 |
Квалiфiкацiйнi_вимоги-2.doc
|
||||
14 березня 2019 13:21 |
Додаток №3 до Оголошення.doc
|
||||
14 березня 2019 13:20 |
Додаток №4 до Оголошення.doc
|
||||
14 березня 2019 13:18 |
Плани поверхів будівлі.PDF
|
||||
14 березня 2019 13:09 |
Додаток №1 до Оголошення.PDF
|
||||
14 березня 2019 13:05 |
Оголошення.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід 5 років
Дата подання: 19 березня 2019 12:19
Дата відповіді: 19 березня 2019 12:50
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вилучено вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років та внесено зміни в документацію
Ліцензія ДАБІ
Дата подання: 19 березня 2019 12:21
Дата відповіді: 19 березня 2019 12:49
Надання послуг, які Ви закуповуєте регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ.
Також просимо врахувати, що для отримання ліцензії ДАБІ (будівельної) потрібно мати, як мінімум, столярний цех, ремонтні майстерні, працівників відповідної кваліфікації – землекопи, бетонери, будівельники, гірники і так далі. В той же час, для робіт і послуг протипожежного призначення ці робітники не потрібні, відповідно не зрозуміло, чому ми повинні мати таку ліцензію, якщо не здійснюємо таку діяльність.
б) згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ.
в) відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Тому просимо Вас виключити вимогу про надання ліцензії ДАБІ та внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виключено вимогу про надання ліцензії ДАБІ та внесено зміни в документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001797-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 15 березня 2019 11:31
внесення змін в документацію
тендерною документацією передбачається, що кошторисна документація має завірятись підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Однак, такий інженер може перебувати в штату учасника та не мати власної печатки, що жодним чином не впливає на якість послуг. Відповідно, просимо внести зміни в документацію та передбачити можливість підписання кошторисної документації без застосування печатки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2019 16:56
Внесено зміни в документацію відповідно до вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ САЛАМАНДР |
174 272,51
UAH з ПДВ
|
146 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРГАЗ-ОХОРОНА" |
174 288,23
UAH з ПДВ
|
146 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
180 813,34
UAH з ПДВ
|
147 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Переможець |
146 890,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2020 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2020 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2020 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2019 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2019 09:06
|
Дод. угода №2 від 11.07.2019.PDF | зміни до договору |
11 липня 2019 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2019 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2019 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2019 17:58
|
Додаткова угода №1 від 10.06.2019 до Дог. №21 від 11.04.2019р..pdf | зміни до договору |
10 червня 2019 17:52
|
Додаткова угода №1 від 10.06.2019 до Дог. №21 від 11.04.2019р..pdf | зміни до договору |
10 червня 2019 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2019 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2019 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2019 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2019 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2019 17:30
|
Дод.угода №1 від 10.06.2019 року.PDF | зміни до договору |
10 червня 2019 17:27
|
Додатки до Договору №21 від 11.04.2019.PDF | укладений |
11 квітня 2019 14:34
|
Договір №21 від 11.04.2019.PDF | укладений |
11 квітня 2019 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |