Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів)
Очікувана вартість
1 950 372,00 UAH
UA-2019-03-14-001751-a 6c42b12c93314b3aa01906d3fc18c80f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 12:18
Очікувана вартість: 1 950 372,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 751,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


(запасні частини до вантажних вагонів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 штука
запасні частини до вантажних вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Південнопроектна 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 12:54
183 ТД Запчастини до вант вагонів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо формування планової суми закупівлі
Дата подання: 19 березня 2019 09:55
Дата відповіді: 19 березня 2019 14:04
Наше підприємство має намір прийняти участь в оголошеній закупівлі та здатне забезпечити потреби філії в продукції, що є предметом закупівлі (Скоба (накладка буксового прорізу), Планка фрикційна, Планка), в повному обсязі та в стислі терміни. Також повідомляємо, що наша компанія за результатами проведення аналогічного тендеру у 2018 році, була визнана переможцем та здійснювала поставки даного виду продукції у аналогічній кількості для потреб філії АТ «Укрзалізниця». Але, проаналізувавши умови даної тендерної закупівлі в цьому році, ми вимушені зазначити про низьку заплановану вартість предмету закупівлі порівняно з відповідним періодом минулого року. Звертаємо Вашу увагу на те, що собівартість виготовлення даної продукції за умови низької запланованої вартості її закупівлі, можлива лише при використанні низькоякісної сировини металу. Але за технічними умовами на виготовлення даного виду продукції матеріалом сировини повинна бути сталь 30 ХГСА та 20 ХГСА . Виходячи з цього просимо Вас переглянути ціни на продукцію, що є предметом закупівлі (Скоба (накладка буксового прорізу), Планка фрикційна, Планка) та внести певні корективи щодо формування планової суми закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доводимо до Вашого відома, що очікувана вартість закупівлі, розраховується та узгоджується Департаментом матеріально-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця», згідно якої оголошуються торги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-001751-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО НПП Укркомцентр, Код ЄДРПОУ:31194567
Дата подання: 05 квітня 2019 16:51
Збій в роботі сайту
Під час подання тендерної документації з додатками №3748123 (не всі файли додалися) відбувся збій в роботі сайту https://smarttender.biz.
Також збій роботи був і під час проведення аукціону. Хвилини і секунди постійно зупинялись (сайт зависав), що робило неможливим участь у раундах.
Докази додаємо

Просимо віднайти можливість перегляду результатів перевірки поданих нами документів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 13:13
відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб порталу є ДП "Прозорро", щодо технічних питань, у тому числі повязаних з реалізацією в сиситемі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи

Документи подані скаржником

05 квітня 2019 16:51
20190405_155526.mp4
05 квітня 2019 16:51
IMG-2730.MOV

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000011 ● a228a7d897df4355a20b0132ace43c22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.11.2019 № 335

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-14-001751-a 14.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів вже є завершеною, внесення змін до неї технічно неможливо.

2019-12-11 16:01:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО НПП Укркомцентр 1 821 000,00
UAH з ПДВ
1 821 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 915 200,00
UAH з ПДВ
1 915 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ПРОМТЕХ" 1 950 372,00
UAH з ПДВ
1 950 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 16:12
чертеж накладки б.пр..pdf
29 березня 2019 16:12
факсограма.jpg
29 березня 2019 16:12
укрзалізниця креслення.jpg
29 березня 2019 16:12
тех.завд.pdf
29 березня 2019 16:12
тех.вимоги..pdf
29 березня 2019 16:12
тендерна пропоз..pdf
29 березня 2019 16:12
сертифікація.jpg
29 березня 2019 16:12
серти.якості.pdf
29 березня 2019 16:12
под.розрах.pdf
29 березня 2019 16:12
планка 6 мм к03-02.pdf
29 березня 2019 16:12
планка 10 мм к03-03.pdf
29 березня 2019 16:12
навк.серед.jpg
29 березня 2019 16:12
дод 2.pdf
29 березня 2019 16:12
довідки.pdf
29 березня 2019 16:12
дов.щодо сертиф.jpg
29 березня 2019 16:12
дов.про працюючих.jpg
29 березня 2019 16:12
дов. тех.вимоги.jpg
29 березня 2019 16:12
декл.відповідність.pdf
29 березня 2019 16:12
гарант лист +договор.pdf
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0007.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0006.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0005.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0004.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0003.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0002.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг укркомцентр - 0001.jpg
29 березня 2019 16:12
витяг ПДВ.jpg
29 березня 2019 16:12
виписка укркомцентр.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 11:30
Довідка з ДФС.pdf
11 квітня 2019 11:30
Довідка з МВС.pdf
30 березня 2019 12:02
Довідка про банкруцтво.pdf
30 березня 2019 12:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 березня 2019 12:02
Договір про виробництво.pdf
30 березня 2019 12:02
Статут ТТР завірений.pdf
30 березня 2019 12:02
Довідка про учасника.pdf
30 березня 2019 12:02
Довідка з банку.pdf
30 березня 2019 12:02
Довідка КВЕД.pdf
30 березня 2019 12:02
Довідка-працівники.pdf

Публічні документи

31 березня 2019 13:57
Установчі документи.rar
31 березня 2019 13:57
Копії креслень.pdf
31 березня 2019 13:57
Зразок планка2.pdf
31 березня 2019 13:57
Зразок планка.pdf
31 березня 2019 13:57
Зразок накладка.pdf
31 березня 2019 13:57
8.Додаток 7.pdf
31 березня 2019 13:57
7.Додаток 4.pdf
31 березня 2019 13:57
5.Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО НПП Укркомцентр

ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "БК ПРОМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО НПП Укркомцентр
#31194567
Відхилено 1 821 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 11:07
ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38771479
Переможець 1 915 200,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38771479
1 915 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:14
183 ДУ пролонгація.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 14:01
183 Договор.pdf укладений
02 травня 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: П/НХ-19621/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-19621/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 298 076,80
UAH (в тому числі ПДВ 383 012,80 UAH)