Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обстеження водних об'єктів у Криничанському та Верхньодніпровському районах Дніпропетровської області та встановлення їх технічних параметрів та гідрологічних характеристик з веденням інтерактивної карти та складанням реєстру водних об’єктів
Services for inspection of water objects in the Krynychansky and Verkhnodniprovsky districts of the Dnipropetrovsk region and the establishment of their technical parameters and hydrological characteristics with the interactive mapping and the compilation of a register of water objects
Очікувана вартість
9 954 253,00 UAH
UA-2019-03-14-001489-a d2848947806647298e4fdbbce42638e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлия Винник

+380669496989 yurist.vinnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Дніпроприродресурс" ДОР
Код ЄДРПОУ: 38199556
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., Днепропетровск, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Юлия Винник
+380669496989
yurist.vinnik@gmail.com
Додаткові контактні особи: Yuliia Vynnyk-Ovsiannikova
+380669496989
yurist.vinnik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP "Dniproprirodresurs" DOR
National ID: 38199556
Contact point: Yuliia Vynnyk-Ovsiannikova
+380669496989
yurist.vinnik@gmail.com
Additional contacts: Yuliia Vynnyk-Ovsiannikova
+380669496989
yurist.vinnik@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 березня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 11:07
Очікувана вартість: 9 954 253,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 771,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 14 березня 2019 12:07
Enquiries until: 05 квітня 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 9 954 253 UAH including VAT
Minimal lowering step: 49 771 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обстеження водних об'єктів у Криничанському та Верхньодніпровському районах Дніпропетровської області та встановлення їх технічних параметрів та гідрологічних характеристик з веденням інтерактивної карти та складанням реєстру водних об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Олександра Поля 2
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Services for inspection of water objects in the Krynychansky and Verkhnodniprovsky districts of the Dnipropetrovsk region and the establishment of their technical parameters and hydrological characteristics with the interactive mapping and the compilation of a register of water objects
CPV: 71340000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 12:07
ДКТ_Криничанський та Верхньодніпровський.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000091 ● 382cf28bc9c941d48943567415cac826
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 22:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2019-03-14-001489-a 14.03.2019 Комунальне підприємство "Дніпроприродресурс" ДОР
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-27 09:35:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обстеження водних об'єктів у Криничанському та Верхньодніпровському районах Дніпропетровської області та встановлення їх технічних параметрів та гідрологічних характеристик з веденням інтерактивної карти та складанням реєстру водних об’єктів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-14-001489-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому розмір забезпечення тендерної пропозиції на умовах, визначених тендерною документацією у грошовому виразі становить 300000 грн, що більше ніж 3 відсотки від очікуваної вартості послуг (9 954 253,00 UAH), що суперечить нормі статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-03 15:23:02

Про надання пояснень


У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обстеження водних об'єктів у Криничанському та Верхньодніпровському районах Дніпропетровської області та встановлення їх технічних параметрів та гідрологічних характеристик з веденням інтерактивної карти та складанням реєстру водних об’єктів» надаємо наступні пояснення на ваше питання: при підготовці тендерної документації та розрахунку вартості забезпечення тендерної пропозиції, нажаль нами будо допущено арифметичну помилку. В подальшому, зобов’язуємось ретельніше перевіряти розрахунки та не допускати подібних помилок.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 08:58:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-14-001489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому всупереч вимогам ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» допущені до аукціону, а не відхилені як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, пропозиції учасників торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Технодар-Днепр» та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»?
Так, відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Проте, учасником торгів ТОВ «Технодар-Днепр» у протоколі погодження договірної ціни (файл Протокол погодження ціни.pdf, який міститься у пропозиції учасника, вказана інформація про ціну договору (9856488,57 гривень)) та учасником ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» у протоколі погодження договірної ціни (Протокол погодження ціни.PDF, який міститься у пропозиції учасника вказана інформація про ціну договору (9900984,10 гривень))
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-07 11:05:33

Відповідь

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги» «Послуги з обстеження водних об'єктів у Криничанському та Верхньодніпровському районах Дніпропетровської області та встановлення їх технічних параметрів та гідрологічних характеристик з веденням інтерактивної карти та складанням реєстру водних об’єктів» надаємо наступні пояснення на ваше питання: в розділі «прекваліфікація учасника» є список учасників, які подали тендерні пропозиції. Розгортаючи перелік поданих документів учасниками, вбачається що електронною системою закупівель автоматично розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Тобто, серед поданих документів відсутні: цінова пропозиція, кошторис, та протокол погодження договірної ціни, це саме ті документи де зазначена початкова ціна пропозицій.
Після проведення аукціону, в розділі «Кваліфікація учасників» оприлюднились всі документи, які раніше були не доступними до перегляду перед початком аукціону, тобто цінова пропозиція, кошторис, та протокол погодження договірної ціни. Таким чином, замовнику було не доступно для перегляду документи де зазначена початкова ціна пропозицій. На підтвердження вищевказаного, надаємо скріншот з електронного майданчика закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-13 11:50:00

аргументовані заперечення до висновку

На Ваш висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства пояснюємо наступне:
1. Стосовно застосування понижуючого коефіцієнта учасником - переможцем повідомляємо, відповідно до Розділу 3 п. 1 Тендерної Документації учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію з урахуванням проведеного аукціону, а також усі документи та додатки, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція.
Крім того в кошторисі та у договорі вказана остаточна ціна з урахуванням проведеного аукціону.
2. Стосовно питання щодо наявності необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів Договором про закупівлю не передбачено виконання робіт для яких необхідна наявність дозволів та ліцензій. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» вид робіт, які виконуються за Договором ТОВ «ТЕХНОДАР-ДНЕПР» не підлягають ліцензуванню. Сертифікат інженера-геодезиста було надано у пропозиції (файл 2.2 - Документи що підтверджують відповідність).
3. Стосовно не надання інформації від учасника про незастосування санкції: розділом 5 п. 3 Тендерної Документації передбачено право Замовника на відхилення пропозицій Учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України№549/2015 від 16.09.2015р. та рішенням РНБО України від 02.09.2015. Тендерною документацією не передбачено надання такої інформації Учасником в складі тендерної пропозиції.
4. На виконання вимог, щодо усунення порушення вимог законодавства, повідомляємо, що відповідно до ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Європейський суд з прав людини, справа «Пічкур проти України» визначає поняття дискримінації. Відповідно до п. 49 справи «Пічкур проти України» відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю.
Відповідно до ст. 24 «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно до положення ст. 24 «Про публічні закупівлі» розрахунок розміру забезпечення тендерної пропозиції здійснюється до 0,1 % (нуль цілих однієї десятої відсотка). З метою виключення людського фактору при заповнені платіжних доручень при здійсненні сплати тендерної пропозиції, враховуючи те, що округлення суми забезпечення тендерної пропозиції не перебільшує 0,09% отже, не складає навіть 3,1%, що дорівнювало б - 308 581,844 грн.
Дію стосовно округлення суми не вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує права Учасників. Відповідно до ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Тобто, кожен учасник мав можливість або написати вимогу Замовнику з метою усунення порушень, або сплатити суму забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 298 627,59 грн. та надати довідку з посиланням на норму Закону України «Про публічні закупівлі» та обґрунтувати, що якщо враховувати без десятих суму забезпечення тендерної пропозиції, то вона складає 298 627,59 грн., тому учасник просить врахувати вимогу ТД як таку, що відповідає вимогам ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Що стосується встановлення у додатку 3 тендерної документації Замовником кваліфікаційних вимог, щодо надання документу «Згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI», пояснюємо наступне.
Згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник передбачив надання учасником у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, за формою зазначеною у додатку 6 до ТД з урахуванням вимог чинного законодавства. Для підтвердження трудових відносин із визначеними фахівцями учасник надає копії відповідних документів: накази про призначення, трудові книжки (або) договори цивільно-правових відносин, діючий штатний розклад. Щодо кожного вказаного у довідці спеціаліста Учасник надає підтверджуючі документи його кваліфікації (копії відповідних документів про освіту та сертифікацію)».
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закон № 2297) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних, а також, надання згоди на поширення персональних даних від керівника підприємства, покладено на учасника, а не на замовника.
Крім цього, згідно з частиною другою статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Варто також зазначити, що відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Враховуючи зазначене, вважаємо це положення не суперечить вимогам частини другої статті 16 Закону, де вказано, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, Ваші висновки необґрунтованими та просимо прийняти до розгляду аргументовані заперечення до них.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 24 «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Згідно до положення ст. 24 «Про публічні закупівлі» розрахунок розміру забезпечення тендерної пропозиції здійснюється до 0,1 % (нуль цілих однієї десятої відсотка). З метою виключення людського фактору при заповнені платіжних доручень при здійсненні сплати тендерної пропозиції, враховуючи те, що округлення суми забезпечення тендерної пропозиції не перебільшує 0,09% отже, не складає навіть 3,1%, що дорівнювало б - 308 581,844 грн. Отже, враховуючи вищевикладене Замовник просить врахувати вимогу ТД як таку, що відповідає вимогам ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, вбачається відсутність порушень законодавства.

2019-09-10 11:31:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

Порушення не усунуті.

2019-09-10 11:43:38

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-03-14-001489-ad2848947806647298e4fdbbce42638e9
Найменування: КП "Дніпроприродресурс" ДОР
Код ЄДРПОУ: 38199556
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., Днепропетровск, просп. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ Технодар-Днепр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 квітня 2019 15:08
Протокол міжнар.pdf
18 квітня 2019 15:17
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2019 10:36
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:34
Довідка про несудимість
25 квітня 2019 10:34
Довідка про несудимість
25 квітня 2019 10:34
Довідка про банкрутство
15 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:41
Банківська гарантія.rar
15 квітня 2019 14:40
Реєстр документів.pdf
15 квітня 2019 14:40
6 - Банківська гарантія.pdf
15 квітня 2019 14:40
5 - Проект договору.pdf
15 квітня 2019 14:40
3 - Кошторис.pdf
15 квітня 2019 14:40
1 - Цінова пропозиція.pdf

Документи

18 квітня 2019 15:09
Протокол міжнар.pdf
18 квітня 2019 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:09
Реєстр документів.PDF
15 квітня 2019 15:09
Файл _3 _Кошторис_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Технодар-Днепр

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Технодар-Днепр 9 856 488,57
UAH з ПДВ
9 806 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС 9 900 984,10
UAH з ПДВ
9 850 984,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 10:36
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:34
Довідка про несудимість
25 квітня 2019 10:34
Довідка про несудимість
25 квітня 2019 10:34
Довідка про банкрутство
15 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:41
Банківська гарантія.rar
15 квітня 2019 14:40
Реєстр документів.pdf
15 квітня 2019 14:40
6 - Банківська гарантія.pdf
15 квітня 2019 14:40
5 - Проект договору.pdf
15 квітня 2019 14:40
3 - Кошторис.pdf
15 квітня 2019 14:40
1 - Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:09
Реєстр документів.PDF
15 квітня 2019 15:09
Файл _3 _Кошторис_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Технодар-Днепр

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Технодар-Днепр
#40088101
Переможець 9 806 700,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 14:52

Документи

24 квітня 2019 14:52
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:46
Рішення_20190424_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Технодар-Днепр
#40088101
9 806 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 14:52
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:46
Рішення_20190424_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 15:22
договір картогр_20190513_0001.pdf укладений
13 травня 2019 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 806 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 634 450,00 UAH)