Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 663 861,20 UAH
UA-2019-03-14-001416-a 6605e5b8aaeb4156a024b0c2fdd47ecf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394552 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394552
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 14:47
Очікувана вартість: 3 663 861,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 991,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Січових Стрільців, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 11:56
Технічні вимоги.pdf
14 березня 2019 11:56
Технічне завдання_Додаток 1.rtf
14 березня 2019 11:56
Додаток_2_(проект_договору).doc
14 березня 2019 11:56
ТД_ Ремонт (реставраційний)_навчальний корпус_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000035 ● f51ba54c38474bc2b8d0c1e905e6c469
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2019 №93

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-14-001416-a 14.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-12 11:41:43

Про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ID: UA-2019-03-14-001416-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Згідно з ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, визначених тендерною документацією.
В розділі 2.1 тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта на суму 90 000,00 грн, що становить 2,45% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому в оголошенні і тендерній документації встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 90 000,00 грн, що на 71 680,69 грн перевищує розмір 0,5% очікуваної вартості закупівлі?
Також ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально- технічної бази.
Згідно з п. 5.2 тендерної документації Замовника для підтвердження наявності матеріально – технічної бази вимагалося подання в складі тендерної пропозиції інформації про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, із зазначенням інформації про право власності або користування.
ПП Фірма «Будремсервіс» в довідці про обладнання, машини і механізми від 18.03.2019, не надала інформації щодо перебування у його власності чи в оренді наступного обладнання: насос гідравлічний ручний, пилосос промисловий, установка для заготівлі захисних покриттів теплової ізоляції, установки для зварювання поліетиленової плівки.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП Фірма «Будремсервіс», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-17 18:34:54

Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-03-14-001416-а)

Дата створення об'єкта моніторингу:
6 черв 16:29
Дата останніх змін об'єкта моніторингу:
12 черв 11:42
ID моніторингу:
UA-M-2019-06-06-000035
Термін здійснення моніторингу:
6 черв 17:08 – 28 черв 00:00
Етап процедури:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстава:
Дані автоматичних індикаторів ризику
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Вимога надати пояснення в межах проведення моніторингу від 12.06.2019 р.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
18 черв 2019 р. 00:00

Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ідентифікатор закупівлі
ID: UA-2019-03-14-001416-а) надає пояснення з питань щодо встановленого у тендерній документації замовника розміру забезпечення тендерної пропозиції в сумі 90 000,00 грн. та підтвердження наявності матеріально-технічної бази (надання учасником інформації про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що будуть використовуватися).
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначив конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції з метою встановлення гарантії та на підтвердження того, що учасник не відмовиться від виконання умов своєї тендерної пропозиції або виконання умов договору. Встановлена більша сума тендерного забезпечення ніж допустима у законом для уникнення змов між учасниками (так звані «парні учасники»), допуску до участі фінансово стабільних та добросовісних учасників здатних провести вчасно та якісно ремонтні роботи та у зв’язку з допущенням помилки при трактуванні закону (було взято за основу норму закону про встановлення допустимих 3%, однак не враховано, що цей допустимий 3% бар’єр можливий лише для товарів і послуг). З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та у наступних закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення для робіт
у розмірі 0,5 %.
З урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально- технічної бази. Відповідно до Тендерної документації відповідної закупівлі п. 5.1. з урахуванням норм Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні кольорові сканкопії документів:
5.2. Критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
– учасник повинен мати власне або орендоване основне технологічне обладнання, необхідне для виконання робіт;
– у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт;
– учасник повинен мати власні або орендовані виробничі потужності з будівлями для зберігання і обслуговування будівельно-транспортної техніки та засобів малої механізації, виготовлення окремих будівельних конструкцій та зберігання необхідного запасу будівельних матеріалів і виробів.
Відповідність цьому критерію підтверджується наступними документами:
− довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка, виробник і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця;
− копії чинних договорів оренди орендованого обладнання (у випадку відсутності в учасника власного обладнання);
− копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання);
– довідка учасника, складена у довільній формі, яка містить адресу розташування, площу земельної ділянки та стислу характеристику виробничої бази учасника.
Учасником Приватним підприємством Фірма «Будремсервіс» подано довідку про обладнання, машини та механізми від 18.03.2019 р. з інформацією про власні та орендовані механізми та обладнання для виконання робіт із долученням копій підтверджуючих документів (договір про надання послуг автотранспортом, будівельною технікою та механізмами № 01-01 від 01.03.2019 року та додаток до договору із переліком вказаного обладнання»), довідку про виробничу базу ПП Фірми «Будремсервіс» (з долученням договорів оренди (№01-19 від 02.01.2019 р., № 1/19 від 01.02.2019 р., № 50/18 від 01.10.2018 р.) та актів прийому-передачі виробничих потужностей). Відповідно до Технічних умов та Технічного завдання закупівлі по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» фахівцями служби проектно-кошторисної документації та технагляду університету встановлено відповідність наданих документів учасником. В довідці про обладнання, машини і механізми від 18.03.2019, надано інформацію щодо перебування у його власності чи в оренді наступного основного обладнання, яке буде використано при виконанні вказаного виду робіт. В тендерній документації вимагалось надати основне обладнання, яке буде використовуватися, а не усе наявне. Інше обладнання додаткове, яке прописано учасником не у довідці, а у відомостях ресурсів: насос гідравлічний ручний, пилосос промисловий, установка для заготівлі захисних покриттів теплової ізоляції, установки для зварювання поліетиленової плівки є додатковими, та не використовуються учасником при виконанні вказаного виду робіт. Однак, вказане недооформлення цих моментів учасником повинен був детальніше досліджений замовником при розгляді тендерної пропозиції.
З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що допущенні помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, розкриття тендерних пропозицій їх розгляд у період з 14.03-10.04.2019 р. і могли бути усунені на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет, але станом на сьогодні не можуть бути усунені замовником у зв’язку із переходом у нові правовідносини, укладенням Договору про закупівлю (№30/04.2019-Ю від 30.04.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником, тому сьогодні на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.
Пояснення надано секретарем тендерного комітету Іваночко І.Б.
Голова тендерного комітету
Лозинський М.В.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо висновку сформованого уповноваженими особами (Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-03-14-001416-а) Дата публікації висновку: 25 черв 17:08 Період публікації висновку про результати: 25 черв 17:08 – 11 лип 00:00 Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу закупівлі по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Січових Стрільців, 14 у м. Львові» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-03-14-001416-а) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, надає наступну інформацію щодо неможливості усунення виявлених порушень з наступних причин. Повідомляємо, що допущенні помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, розкриття тендерних пропозицій їх розгляд у період з 14.03-10.04.2019 р. і могли бути усунені на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні виявлені порушення не можуть бути усунені замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю (№30/04.2019-Ю від 30.04.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником – сторонами договору та відбувається виконання умов договору як з боку замовника, так і збоку підрядника, тому сьогодні на даному етапі дії нових правовідносин вказані порушення, які не є суттєвими та не становлять негативного впливу на бюджет, не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.

2019-07-02 18:57:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлено завищений розмір забезпечення тендерної пропозиції відносно очікуваної вартості закупівлі для робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 3 391 702,00
UAH з ПДВ
3 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс" 3 439 951,80
UAH з ПДВ
3 279 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю науково виробнича фірма "Інотех" 3 652 190,56
UAH з ПДВ
3 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:58
Електронний підпис
29 березня 2019 09:08
Електронний підпис
28 березня 2019 14:14
Довідки та листи.pdf
28 березня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 15:25
Технічне завдання.pdf
29 березня 2019 15:25
Тендерна пропозиція.PDF
29 березня 2019 15:25
Кошторисні розрахунки.pdf
29 березня 2019 15:25
Відповідність ст_17.pdf
29 березня 2019 15:25
Аналогічний договір 1.pdf
29 березня 2019 15:25
Аналогічний договір 2.pdf
29 березня 2019 15:25
Довідка про робітників.PDF
29 березня 2019 15:24
Довідка про ІТР.PDF
29 березня 2019 15:24
Проект договору.pdf
29 березня 2019 15:24
Статут.pdf
29 березня 2019 15:24
Документи Кредобанк.pdf
29 березня 2019 15:24
FW_ Гарантія на тендер.zip
29 березня 2019 15:24
Субпідряд.pdf
29 березня 2019 15:24
Витяг з ЄДР.pdf
29 березня 2019 15:24
Довідка Кредобанк.pdf
29 березня 2019 15:24
1 Рішення.jpg
29 березня 2019 15:24
Відомість про учасника.pdf
29 березня 2019 15:24
Копія Ліцензії 1 jpg.pdf
29 березня 2019 15:24
Довідки про банк.pdf
29 березня 2019 15:24
Довідки Приват.pdf
29 березня 2019 15:24
Витяг ПДВ jpg.pdf
29 березня 2019 15:24
Протокол.PDF
29 березня 2019 15:24
Уповноважений.PDF
29 березня 2019 15:24
Календарний план.PDF

Публічні документи

29 березня 2019 12:20
Електронний підпис
29 березня 2019 12:17
Копія Статуту.pdf
29 березня 2019 12:16
Копія ліцензії.pdf
29 березня 2019 12:16
Копія штатного розпису.pdf
29 березня 2019 12:16
Проект договору.pdf
29 березня 2019 12:16
Виписка.pdf
29 березня 2019 12:16
2503-15-Гарантійний лист.pdf
29 березня 2019 12:16
Технічні вимоги.pdf
29 березня 2019 12:16
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2019 12:16
2503-11-Лист гарантія.pdf
29 березня 2019 12:16
Копія Виписки.pdf
29 березня 2019 12:16
Довідка з банку.pdf
29 березня 2019 12:16
Виробнича база.pdf
29 березня 2019 12:15
Лист відгук.pdf
29 березня 2019 12:15
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
29 березня 2019 12:15
26 березня 2019 р.rar
29 березня 2019 12:15
2503-14-План фінансування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"

ТОВ НВФ "Інотех"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 3 278 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 23:08
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
#30705875
Переможець 3 279 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 22:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 22:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
#30705875
3 279 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 21:03
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 17:28
Договір підряду_ремонт реставраційний_юридичний факультет_2019.pdf укладений
02 травня 2019 17:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 279 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 546 500,00 UAH)