Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі шкільні
Очікувана вартість
449 500,00 UAH
UA-2019-03-14-001296-a edc73dad2a3b405280ee27372bbcbcc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Барська

+380677855973 osvita@komr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26031191
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 57
Контактна особа: Олена Барська
+380677855973
osvita@komr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:18
Очікувана вартість: 449 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 штука
парти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
310 штука
стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:19
Додаток4.docx
14 березня 2019 11:42
Шкільні меблі Додаток 3проект договору.doc
14 березня 2019 11:42
Тендерна документація меблі.docx
18 березня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:19
Додаток4.docx
14 березня 2019 11:42
Шкільні меблі Додаток 3проект договору.doc
14 березня 2019 11:42
Тендерна документація меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-001296-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІРОС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41474495
Дата подання: 04 квітня 2019 19:21
Не відповідність пропозиції вимогам тендерної документації
01 квітня 2019 року Управлінням освіти та спорту Козятинської Міської Ради було проведено аукціон на закупівлю шкільних меблів, ідентифікатор закупівлі ua-2019-03-14-001296-а. Згідно результатів торгів переможцем визнано Київське дослідно-виробниче підприємство «КОНТАКТ» Українського товариства глухих. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний учасник подав документи з деякими порушеннями та невідповідністю Тендерній документації (далі- ТД). Зокрема,
1. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Тендерну пропозицію заповнену за результатами аукціону за формою, наведеною в додатку 1 Тендерної документації, яку відповідно до Примітки Додатку 1 Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» мав подати протягом одного робочого в електронному вигляді через електронну систему закупівель, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
2. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Довідку в довільній формі за підписом керівника про виробника меблів, що є предметом закупівлі (п.12).
3. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеві вироби, що є предметом закупівлі з додатками (п.13).
4. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано та Сертифікат відповідності на меблеві вироби від виробника з додатками(п.14).
5. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано усіх Зображень (фото) кольорів ДСП, які вимагаються тендерною документацією (п.15), а саме відсутнє фото ДСП кольору Лаванда, яке вимагалось тендерною документацією.
6. Надані фото меблів, що пропонуються до постачання, не відповідають технічному опису, який вимагався тендерною документацію. А саме ракурс столу не дає можливість пересвідчитись чи стільниця « з антисколіозним ефектом (кут нахилу 7 градусів)», чи «стільниця має спеціальні поглиблення для глибшої посадки учня з правильною підтримкою ліктя при письмі», а також чи наявна у столу полиця. Щодо стільця, то у тендерній документації міститься вимога «Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркаса і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка». З фото стільця, що пропонується до закупівлі, чітко видно, що пластикова перехідна втулка відсутня. Тобто, меблі, що пропонуються до закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації!!


Відповідно до п.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної Документації.
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
1. Провести детальні перевірку поданої тендерної пропозиції учасником Київське дослідно-виробниче підприємство «КОНТАКТ» Українського товариства глухих на предмет відповідності ТД закупівлі.
2. Скасувати рішення про визначення переможця згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №35 від 03.04.2019 року.
3. Провести повторний розгляд тендерних пропозицій учасників даної закупівлі.
В іншому випадку, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до АМКУ та інших державних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 15:55
На Ваше звернення до голови тендерного комітету Управління освіти та спорту Козятинської міської ради Б.Вітковського повідомляємо, що члени тендерного комітету повторно провели детальну перевірку поданої тендерної пропозиції Учасника КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ (далі Учасник) на предмет відповідності тендерній документації закупівлі шкільних меблів UA-2019-03-14-001296-a від 14.03.2019 року та прийшли до наступних висновків. Ми не погоджуємось із зауваженнями пунктів 1, 4, 5 та 6.
П.1. Тендерна пропозиція, подана Учасником, відповідає показникам за результатами аукціону (Учасник не змінював ціну протягом аукціону). Повторне подання аналогічної тендерної пропозиції не впливає на її зміст, тому не вважалось невідповідністю тендерній документації.
П.4. Щодо Сертифікату відповідності на меблеві вироби від виробника відповідно приміткам до Таблиці 2 тендерної документації, у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені законодавством в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. Учасник завантажив документ державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», що підтверджує необов’язковість сертифікації в Україні шкільних меблів.
П.5. Учасник надав зображення (фото) усіх трьох кольорів ДСП, які вимагались тендерною документацією.
П.6 Надані Учасником фото меблів не вимагались тендерною документацією, тому не можуть бути підставою відхилення тендерної пропозиції за п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час Учасник надав технічні характеристики запропонованого ним товару, які відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації та гарантійний лист про дотримання усіх технічних вимог.
Водночас стосовно зауважень пунктів 2 і 3 члени тендерного комітету вирішили:
1) тендерною документацією вимагалась довідка в довільній формі за підписом керівника про виробника меблів, що є предметом закупівлі. Учасник надав договір дилерства, який підтверджує повноваження на реалізацію продукції певного виробника, але не підтверджує інформацію про те, що продукція саме цього виробника буде постачатись Замовнику (буде предметом закупівлі). А саме довідка за підписом керівника про виробника меблів мала бути підтвердженням поставки меблів даного виробника.
2) Відповідно переліку документів, які надаються усіма учасниками, Учасник надав висновок санітарно епідеміологічної експертизи на меблеві вироби, але без ДОДАТКІВ. Відповідно приміткам до Таблиці 2 Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про причини відсутності додатків. Такої довідки Учасник не надав.

Висновок: члени тендерного комітету Управління освіти та спорту Козятинської міської ради вирішили повернути Переможця КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ на кваліфікацію та відхилити пропозицію Учасника відповідно п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Голова тендерного комітету Б.Вітковський
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001296-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ, Код ЄДРПОУ:03972620
Дата подання: 09 квітня 2019 16:21
Вимоги на зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року
У відповідь на зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року, пояснюємо:
Щодо зауваження п. 1. 6. :
У пакеті документів до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019 року КДВП «Контакт» УТОГ було надано:
- Дилерський Договір № 1 від 01.02.2019 року з Рівненським навчально-виробничим підприємством УТОГ ;
- Лист № 29 від 18.02.2019 року що КДВП «Контакт» УТОГ є офіційним представником Рівненського навчально-виробничого підприємства УТОГ .
Відносно інших дилерських відносин з іншими підприємствами надано не було.
Тому вважаємо, що потреби у Довідки, яка би уточнювала, що саме предметом закупівлі будуть меблі Рівненським навчально-виробничим підприємством УТОГ не має. Зауваження вважаємо недоцільним.
Щодо зауваження п. 1. 7. :
У пакеті документів до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019 року КДВП «Контакт» УТОГ було надано:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до предмету закупівлі.
У змісті якої, не вказано, що вона має Додатки.

У примітках до Таблиці 2 зазначено: У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.

Нормативного документу, що поясняє, чому саме у цього Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не має додатків не існує.
Тому вважаємо, зауваження щодо надання вищезазначеної Довідки недоцільним.
За підсумками пояснень щодо зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року вимагаємо:
1. Скасувати прийняте Ухвалення протоколу № 36 від 08.04.2019 року;
2. Повторно переглянути документи КДВП «Контакт» УТОГ до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019;
3. Визначити КДВП «Контакт» УТОГ переможцем торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 10:34
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що згідно п.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутись до замовника з вимогою надати ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ стосовно невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Закон не дає можливості учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена ВИМАГАТИ «скасувати прийняте Ухвалення», «повторно переглянути документи» та замовнику повернути дискваліфікованого учасника на кваліфікацію.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 ст 25 Закону Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ЗАВАНТАЖЕННЯ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Водночас Закон не надає можливості учаснику надавати пояснення до тендерної пропозиції.
Ми вважаємо, що ви мали можливість уточнити у замовника потребу у тій чи іншій Довідці, оскільки відповідно до ст.23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (про внесення змін до тендерної документації).
Члени тендерного комітету не мають можливості перевіряти чи є в Учасника дилерські відносини з іншими підприємствами. Тому саме для уникнення непорозумінь Замовник вимагав довідку, підписуючи яку керівник гарантував поставку товару певного виробника. Для підтвердження цієї інформації Учасник за власною ініціативою міг додати дилерський договір, хоча Замовник цього не вимагав.
Члени тендерного комітету не є спеціалістами в усіх сферах діяльності і не можуть знати тонкощі усіх існуючих довідок, тому в примітках до Таблиці 2 надали можливість учаснику довідкою в довільній формі пояснити відсутність тої чи іншої інформації. Водночас ст.23 Закону дає можливість учаснику задавати уточнюючі питання в період подання тендерних пропозицій. Тому ми вважаємо, що на вимогу тендерної документації надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з Додатками ви повинні були надати пояснення щодо відсутності додатків.
Голова Тендерного комітету Б. Вітковський

Документи подані скаржником

04 квітня 2019 19:21
Скарга.pdf

Документи

08 квітня 2019 15:55
File.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА 359 972,00
UAH з ПДВ
341 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 412 920,00
UAH з ПДВ
349 866,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНШПЛЮС" 433 380,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 379 514,40
UAH з ПДВ
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 392 460,00
UAH з ПДВ
383 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" 398 970,00
UAH з ПДВ
389 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 15:29
довідка МВС.JPG
04 квітня 2019 15:29
довідка ДПІ.JPG
28 березня 2019 13:56
Електронний підпис
28 березня 2019 13:50
фото стілець.JPG
28 березня 2019 13:50
фото парта.JPG
28 березня 2019 13:50
розпорядження.JPG
28 березня 2019 13:50
наказ.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка заборгован..JPG
28 березня 2019 13:50
довідка єдр.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка банкрут.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка ст 50.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка коруп. злочин.JPG
28 березня 2019 13:50
фото ДСП.JPG
28 березня 2019 13:50
висновок сес1.JPG
28 березня 2019 13:50
висновок сес.JPG
28 березня 2019 13:50
дилетський договір2.JPG
28 березня 2019 13:50
дилерський договір1 (3).JPG
28 березня 2019 13:50
дилерский договір.JPG
28 березня 2019 13:50
лист оф. представник.JPG
28 березня 2019 13:50
лист-згода.JPG
28 березня 2019 13:50
проект договору5.JPG
28 березня 2019 13:50
проект договору4.JPG
28 березня 2019 13:50
проект договору3.JPG
28 березня 2019 13:50
проект договору2.JPG
28 березня 2019 13:50
проект договору1.JPG
28 березня 2019 13:50
проект договору.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут10.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут9.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут8.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут7.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут6.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут5.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут4.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут3.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут2.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут1.JPG
28 березня 2019 13:50
Статут.JPG
28 березня 2019 13:50
витяг єдр4.JPG
28 березня 2019 13:50
витяг єдр3.JPG
28 березня 2019 13:50
витяг єдр2.JPG
28 березня 2019 13:50
витяг єдр1.JPG
28 березня 2019 13:50
витяг єдр.JPG
28 березня 2019 13:50
витяг пдв.JPG
28 березня 2019 13:50
аналог договір5.JPG
28 березня 2019 13:50
аналог договір4.JPG
28 березня 2019 13:50
аналог договір3.JPG
28 березня 2019 13:50
аналог договір2.JPG
28 березня 2019 13:50
аналог договір1.JPG
28 березня 2019 13:50
аналог договір.JPG
28 березня 2019 13:50
лист відгук.JPG
28 березня 2019 13:50
Ковалик1.JPG
28 березня 2019 13:50
Ковалик.JPG
28 березня 2019 13:50
Воздвиженская.JPG
28 березня 2019 13:50
Черняк свідоцтво.JPG
28 березня 2019 13:50
Черняк1.JPG
28 березня 2019 13:50
Черняк.JPG
28 березня 2019 13:50
Шаповал1.JPG
28 березня 2019 13:50
Шаповал.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка працівники.JPG
28 березня 2019 13:50
акт передачі.JPG
28 березня 2019 13:50
акт передачі 1.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка мтб.JPG
28 березня 2019 13:50
відомсть обладн.JPG
28 березня 2019 13:50
відомість обладн 1.JPG
28 березня 2019 13:50
довідка обладн..JPG
28 березня 2019 13:50
тендерна пропозиція1.JPG
28 березня 2019 13:50
тендерна пропозиція.JPG

Публічні документи

28 березня 2019 16:09
Електронний підпис
28 березня 2019 16:07
Лист_відгук.jpeg
28 березня 2019 16:07
лист відгук.pdf
28 березня 2019 16:07
9_Лист_ ПАМ про санкці.pdf
28 березня 2019 16:07
8_Довкілля_ ПАМ.pdf
28 березня 2019 16:07
7_Лист_ ПАМ_бенефіціар.pdf
28 березня 2019 16:07
6_Лист_ ПАМ _розвіз.pdf
28 березня 2019 16:07
5_Лист_ ПАМ_підпіс.pdf
28 березня 2019 16:07
4_Договір.pdf
28 березня 2019 16:06
3_Лист_згода ПАМ.pdf
28 березня 2019 16:06
2_Техвимоги_ ПАМ.pdf
28 березня 2019 16:06
16_Лист_ ПАМ_працівники.pdf
28 березня 2019 16:06
15_Інформація_ст 16 ПАМ.pdf
28 березня 2019 16:06
13_Лист_ ПАМ_ст17.pdf
28 березня 2019 16:06
12_Лист_ ПАМ_кольори.pdf
28 березня 2019 16:06
11_Лист_ ПАМ виробник.pdf
28 березня 2019 16:06
10_Лист_ ПАМ ліцензування.pdf
28 березня 2019 16:06
1_Пропозиція_ ПАМ 359972.pdf
28 березня 2019 16:06
Код_ПАМ.jpeg
28 березня 2019 16:06
Втяг 3.jpeg
28 березня 2019 16:06
Витяг_2.jpeg
28 березня 2019 16:06
Витяг_1.jpeg
28 березня 2019 16:06
Виписка1.jpeg
28 березня 2019 16:06
Виписка_2.jpeg
28 березня 2019 16:06
Банк_ПАМ.jpeg
28 березня 2019 16:06
3.jpeg
28 березня 2019 16:06
2.jpeg
28 березня 2019 16:06
1.jpeg

Публічні документи

15 квітня 2019 12:34
Електронний підпис
13 квітня 2019 17:21
Електронний підпис
10 квітня 2019 11:59
Електронний підпис
10 квітня 2019 11:58
Довідка МВС.jpg
28 березня 2019 22:50
Електронний підпис
28 березня 2019 22:49
Сертифікати.pdf
28 березня 2019 22:49
Проект договору.pdf
28 березня 2019 22:49
ІПН Павлюк В.К..pdf
28 березня 2019 22:49
23_11 Довідка аналоги.pdf
28 березня 2019 22:49
23_9 Довідка МТБ МІРОС.pdf
28 березня 2019 22:49
23_7 Фото ДСП.pdf
28 березня 2019 22:49
23_3 Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2019 22:49
12_Сертифікати.pdf
28 березня 2019 22:49
5 ID карта Павлюк В.К..pdf
28 березня 2019 22:49
4 Статут МІРОС ГРУП.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 15:46
Цінова пропозиція.docx.pdf
28 березня 2019 15:46
ТЗ.pdf
28 березня 2019 15:46
СТАТУТ ТРАНШПЛЮС.pdf
28 березня 2019 15:46
Рекомендійні листи..pdf
28 березня 2019 15:46
Проект договору.pdf
28 березня 2019 15:46
Паспорт стіл і стілець.pdf
28 березня 2019 15:46
Лист щодо довкілля.pdf
28 березня 2019 15:46
Договір сторінка 4-6.pdf
28 березня 2019 15:46
Дислокація шкіл.pdf
28 березня 2019 15:46
Гарантійний лист.pdf
28 березня 2019 15:46
Відомості про учасника.pdf
28 березня 2019 15:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2019 15:46
Висновки СЕС.pdf
28 березня 2019 15:46
ISO.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 12:09
Електронний підпис
29 березня 2019 12:08
тех характеристики.pdf
29 березня 2019 12:08
сертиф відповідності.pdf
29 березня 2019 12:08
проект договору.pdf
29 березня 2019 12:08
листи_ довідки.pdf
29 березня 2019 12:08
ГЛ щодо доставки.pdf
29 березня 2019 12:08
23.Довідки (ст 17).pdf
29 березня 2019 12:08
14.Витяг ПДВ (завірений).pdf
29 березня 2019 12:08
12.Лист (працівники).pdf
29 березня 2019 12:08
04.Статут (завірений).pdf
29 березня 2019 12:08
01.Тенд пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 11:50
Електронний підпис
29 березня 2019 11:37
дсп.jpg
29 березня 2019 11:35
14.витяг з ЄДР.PDF
29 березня 2019 11:35
15. ПДВ.pdf
29 березня 2019 11:35
12.Наказ.pdf
29 березня 2019 11:35
11.Протоколы.pdf
29 березня 2019 11:35
4.4. Відгук.pdf
29 березня 2019 11:34
4.3 Відгук.pdf
29 березня 2019 11:34
4.2 Копія Договору2.pdf
29 березня 2019 11:34
4.1 Копія Договору1.pdf
29 березня 2019 11:29
27.Сравнительная таблица.pdf
29 березня 2019 11:29
26.Довідка бенефінари.pdf
29 березня 2019 11:29
25.Зразки ДСП.pdf
29 березня 2019 11:29
24.Санкції.pdf
29 березня 2019 11:29
23.Проект договору.pdf
29 березня 2019 11:29
22.Повноваження.pdf
29 березня 2019 11:29
21.Згода на обробку.pdf
29 березня 2019 11:29
20.Згода з умовами.pdf
29 березня 2019 11:29
19.Захист довкілля.pdf
29 березня 2019 11:29
18.Гарантія 24 місяці.pdf
29 березня 2019 11:29
17.Гарантія доставка.pdf
29 березня 2019 11:29
16.Ст.17.pdf
29 березня 2019 11:29
13.Копія Статуту.pdf
29 березня 2019 11:29
9.СЕС 16371.pdf
29 березня 2019 11:29
8.СЕС 22046.pdf
29 березня 2019 11:29
7.Згода від виробника.pdf
29 березня 2019 11:29
6.Довідка про виробника.pdf
29 березня 2019 11:29
5.Тех.характеристики.pdf
29 березня 2019 11:29
3.Працівники.pdf
29 березня 2019 11:29
2.Мат.база.pdf
29 березня 2019 11:29
1.Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "МІРОС ГРУП"

ТОВ "ТРАНШПЛЮС"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Рішення скасоване 310 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 15:59
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Відхилено 310 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 16:01
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА
#2683115146
Відхилено 341 992,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 11:46
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
Переможець 349 866,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 15:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:31
№35.PDF

Документи

08 квітня 2019 16:01
Електронний підпис
08 квітня 2019 16:00
№36.PDF

Документи

10 квітня 2019 11:46
Електронний підпис
10 квітня 2019 11:45
38.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОС ГРУП" #41474495

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

10 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
10 квітня 2019 15:25
39.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
349 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
10 квітня 2019 15:25
39.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 14:39
додаткова.PDF зміни до договору
03 травня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 09:35
МІРОС.pdf укладений
24 квітня 2019 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1.3 «Кількість товарів : парта- 135шт., стілець – 135шт.». п.2.5. Ціна договору становить 152 361 грн. (сто пятдесят дві тисячі триста шістдесят одна грн 00 копійок з ПДВ. 3. Внести зміни у специфікацію (Додаток №1 до Договору) 4. Внести зміни в дислокацію закладів освіти (Додаток №2 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 349 866,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 311,00 UAH)