Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі шкільні
Очікувана вартість
449 500,00 UAH
UA-2019-03-14-001296-a ● edc73dad2a3b405280ee27372bbcbcc5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та спорту Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26031191 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 57 |
Контактна особа: |
Олена Барська +380677855973 osvita@komr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 449 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 штука
парти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
310 штука
стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 14:19 |
Додаток4.docx | |
14 березня 2019 11:42 |
Шкільні меблі Додаток 3проект договору.doc | |
14 березня 2019 11:42 |
Тендерна документація меблі.docx |
18 березня 2019 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2019 14:19 |
Додаток4.docx
|
|||
14 березня 2019 11:42 |
Шкільні меблі Додаток 3проект договору.doc
|
|||
14 березня 2019 11:42 |
Тендерна документація меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001296-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІРОС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41474495
Дата подання: 04 квітня 2019 19:21
Не відповідність пропозиції вимогам тендерної документації
01 квітня 2019 року Управлінням освіти та спорту Козятинської Міської Ради було проведено аукціон на закупівлю шкільних меблів, ідентифікатор закупівлі ua-2019-03-14-001296-а. Згідно результатів торгів переможцем визнано Київське дослідно-виробниче підприємство «КОНТАКТ» Українського товариства глухих. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний учасник подав документи з деякими порушеннями та невідповідністю Тендерній документації (далі- ТД). Зокрема,
1. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Тендерну пропозицію заповнену за результатами аукціону за формою, наведеною в додатку 1 Тендерної документації, яку відповідно до Примітки Додатку 1 Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» мав подати протягом одного робочого в електронному вигляді через електронну систему закупівель, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
2. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Довідку в довільній формі за підписом керівника про виробника меблів, що є предметом закупівлі (п.12).
3. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеві вироби, що є предметом закупівлі з додатками (п.13).
4. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано та Сертифікат відповідності на меблеві вироби від виробника з додатками(п.14).
5. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано усіх Зображень (фото) кольорів ДСП, які вимагаються тендерною документацією (п.15), а саме відсутнє фото ДСП кольору Лаванда, яке вимагалось тендерною документацією.
6. Надані фото меблів, що пропонуються до постачання, не відповідають технічному опису, який вимагався тендерною документацію. А саме ракурс столу не дає можливість пересвідчитись чи стільниця « з антисколіозним ефектом (кут нахилу 7 градусів)», чи «стільниця має спеціальні поглиблення для глибшої посадки учня з правильною підтримкою ліктя при письмі», а також чи наявна у столу полиця. Щодо стільця, то у тендерній документації міститься вимога «Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркаса і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка». З фото стільця, що пропонується до закупівлі, чітко видно, що пластикова перехідна втулка відсутня. Тобто, меблі, що пропонуються до закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації!!
Відповідно до п.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної Документації.
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
1. Провести детальні перевірку поданої тендерної пропозиції учасником Київське дослідно-виробниче підприємство «КОНТАКТ» Українського товариства глухих на предмет відповідності ТД закупівлі.
2. Скасувати рішення про визначення переможця згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №35 від 03.04.2019 року.
3. Провести повторний розгляд тендерних пропозицій учасників даної закупівлі.
В іншому випадку, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до АМКУ та інших державних контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Тендерну пропозицію заповнену за результатами аукціону за формою, наведеною в додатку 1 Тендерної документації, яку відповідно до Примітки Додатку 1 Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» мав подати протягом одного робочого в електронному вигляді через електронну систему закупівель, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
2. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Довідку в довільній формі за підписом керівника про виробника меблів, що є предметом закупівлі (п.12).
3. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеві вироби, що є предметом закупівлі з додатками (п.13).
4. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано та Сертифікат відповідності на меблеві вироби від виробника з додатками(п.14).
5. Відповідно до Переліку документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам ТД (Таблиця 2), учасником не надано усіх Зображень (фото) кольорів ДСП, які вимагаються тендерною документацією (п.15), а саме відсутнє фото ДСП кольору Лаванда, яке вимагалось тендерною документацією.
6. Надані фото меблів, що пропонуються до постачання, не відповідають технічному опису, який вимагався тендерною документацію. А саме ракурс столу не дає можливість пересвідчитись чи стільниця « з антисколіозним ефектом (кут нахилу 7 градусів)», чи «стільниця має спеціальні поглиблення для глибшої посадки учня з правильною підтримкою ліктя при письмі», а також чи наявна у столу полиця. Щодо стільця, то у тендерній документації міститься вимога «Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркаса і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка». З фото стільця, що пропонується до закупівлі, чітко видно, що пластикова перехідна втулка відсутня. Тобто, меблі, що пропонуються до закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації!!
Відповідно до п.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної Документації.
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
1. Провести детальні перевірку поданої тендерної пропозиції учасником Київське дослідно-виробниче підприємство «КОНТАКТ» Українського товариства глухих на предмет відповідності ТД закупівлі.
2. Скасувати рішення про визначення переможця згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №35 від 03.04.2019 року.
3. Провести повторний розгляд тендерних пропозицій учасників даної закупівлі.
В іншому випадку, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до АМКУ та інших державних контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 15:55
На Ваше звернення до голови тендерного комітету Управління освіти та спорту Козятинської міської ради Б.Вітковського повідомляємо, що члени тендерного комітету повторно провели детальну перевірку поданої тендерної пропозиції Учасника КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ (далі Учасник) на предмет відповідності тендерній документації закупівлі шкільних меблів UA-2019-03-14-001296-a від 14.03.2019 року та прийшли до наступних висновків. Ми не погоджуємось із зауваженнями пунктів 1, 4, 5 та 6.
П.1. Тендерна пропозиція, подана Учасником, відповідає показникам за результатами аукціону (Учасник не змінював ціну протягом аукціону). Повторне подання аналогічної тендерної пропозиції не впливає на її зміст, тому не вважалось невідповідністю тендерній документації.
П.4. Щодо Сертифікату відповідності на меблеві вироби від виробника відповідно приміткам до Таблиці 2 тендерної документації, у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені законодавством в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. Учасник завантажив документ державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», що підтверджує необов’язковість сертифікації в Україні шкільних меблів.
П.5. Учасник надав зображення (фото) усіх трьох кольорів ДСП, які вимагались тендерною документацією.
П.6 Надані Учасником фото меблів не вимагались тендерною документацією, тому не можуть бути підставою відхилення тендерної пропозиції за п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час Учасник надав технічні характеристики запропонованого ним товару, які відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації та гарантійний лист про дотримання усіх технічних вимог.
Водночас стосовно зауважень пунктів 2 і 3 члени тендерного комітету вирішили:
1) тендерною документацією вимагалась довідка в довільній формі за підписом керівника про виробника меблів, що є предметом закупівлі. Учасник надав договір дилерства, який підтверджує повноваження на реалізацію продукції певного виробника, але не підтверджує інформацію про те, що продукція саме цього виробника буде постачатись Замовнику (буде предметом закупівлі). А саме довідка за підписом керівника про виробника меблів мала бути підтвердженням поставки меблів даного виробника.
2) Відповідно переліку документів, які надаються усіма учасниками, Учасник надав висновок санітарно епідеміологічної експертизи на меблеві вироби, але без ДОДАТКІВ. Відповідно приміткам до Таблиці 2 Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про причини відсутності додатків. Такої довідки Учасник не надав.
Висновок: члени тендерного комітету Управління освіти та спорту Козятинської міської ради вирішили повернути Переможця КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ на кваліфікацію та відхилити пропозицію Учасника відповідно п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету Б.Вітковський
П.1. Тендерна пропозиція, подана Учасником, відповідає показникам за результатами аукціону (Учасник не змінював ціну протягом аукціону). Повторне подання аналогічної тендерної пропозиції не впливає на її зміст, тому не вважалось невідповідністю тендерній документації.
П.4. Щодо Сертифікату відповідності на меблеві вироби від виробника відповідно приміткам до Таблиці 2 тендерної документації, у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені законодавством в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. Учасник завантажив документ державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», що підтверджує необов’язковість сертифікації в Україні шкільних меблів.
П.5. Учасник надав зображення (фото) усіх трьох кольорів ДСП, які вимагались тендерною документацією.
П.6 Надані Учасником фото меблів не вимагались тендерною документацією, тому не можуть бути підставою відхилення тендерної пропозиції за п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час Учасник надав технічні характеристики запропонованого ним товару, які відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації та гарантійний лист про дотримання усіх технічних вимог.
Водночас стосовно зауважень пунктів 2 і 3 члени тендерного комітету вирішили:
1) тендерною документацією вимагалась довідка в довільній формі за підписом керівника про виробника меблів, що є предметом закупівлі. Учасник надав договір дилерства, який підтверджує повноваження на реалізацію продукції певного виробника, але не підтверджує інформацію про те, що продукція саме цього виробника буде постачатись Замовнику (буде предметом закупівлі). А саме довідка за підписом керівника про виробника меблів мала бути підтвердженням поставки меблів даного виробника.
2) Відповідно переліку документів, які надаються усіма учасниками, Учасник надав висновок санітарно епідеміологічної експертизи на меблеві вироби, але без ДОДАТКІВ. Відповідно приміткам до Таблиці 2 Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про причини відсутності додатків. Такої довідки Учасник не надав.
Висновок: члени тендерного комітету Управління освіти та спорту Козятинської міської ради вирішили повернути Переможця КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ на кваліфікацію та відхилити пропозицію Учасника відповідно п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету Б.Вітковський
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001296-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ, Код ЄДРПОУ:03972620
Дата подання: 09 квітня 2019 16:21
Вимоги на зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року
У відповідь на зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року, пояснюємо:
Щодо зауваження п. 1. 6. :
У пакеті документів до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019 року КДВП «Контакт» УТОГ було надано:
- Дилерський Договір № 1 від 01.02.2019 року з Рівненським навчально-виробничим підприємством УТОГ ;
- Лист № 29 від 18.02.2019 року що КДВП «Контакт» УТОГ є офіційним представником Рівненського навчально-виробничого підприємства УТОГ .
Відносно інших дилерських відносин з іншими підприємствами надано не було.
Тому вважаємо, що потреби у Довідки, яка би уточнювала, що саме предметом закупівлі будуть меблі Рівненським навчально-виробничим підприємством УТОГ не має. Зауваження вважаємо недоцільним.
Щодо зауваження п. 1. 7. :
У пакеті документів до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019 року КДВП «Контакт» УТОГ було надано:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до предмету закупівлі.
У змісті якої, не вказано, що вона має Додатки.
У примітках до Таблиці 2 зазначено: У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Нормативного документу, що поясняє, чому саме у цього Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не має додатків не існує.
Тому вважаємо, зауваження щодо надання вищезазначеної Довідки недоцільним.
За підсумками пояснень щодо зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року вимагаємо:
1. Скасувати прийняте Ухвалення протоколу № 36 від 08.04.2019 року;
2. Повторно переглянути документи КДВП «Контакт» УТОГ до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019;
3. Визначити КДВП «Контакт» УТОГ переможцем торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Щодо зауваження п. 1. 6. :
У пакеті документів до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019 року КДВП «Контакт» УТОГ було надано:
- Дилерський Договір № 1 від 01.02.2019 року з Рівненським навчально-виробничим підприємством УТОГ ;
- Лист № 29 від 18.02.2019 року що КДВП «Контакт» УТОГ є офіційним представником Рівненського навчально-виробничого підприємства УТОГ .
Відносно інших дилерських відносин з іншими підприємствами надано не було.
Тому вважаємо, що потреби у Довідки, яка би уточнювала, що саме предметом закупівлі будуть меблі Рівненським навчально-виробничим підприємством УТОГ не має. Зауваження вважаємо недоцільним.
Щодо зауваження п. 1. 7. :
У пакеті документів до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019 року КДВП «Контакт» УТОГ було надано:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до предмету закупівлі.
У змісті якої, не вказано, що вона має Додатки.
У примітках до Таблиці 2 зазначено: У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Нормативного документу, що поясняє, чому саме у цього Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не має додатків не існує.
Тому вважаємо, зауваження щодо надання вищезазначеної Довідки недоцільним.
За підсумками пояснень щодо зауваження протоколу № 36 від 08.04.2019 року вимагаємо:
1. Скасувати прийняте Ухвалення протоколу № 36 від 08.04.2019 року;
2. Повторно переглянути документи КДВП «Контакт» УТОГ до торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019;
3. Визначити КДВП «Контакт» УТОГ переможцем торгів по закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Меблі шкільні за номером ID: UA – 2019-03-14-001296-а від 14.03.2019.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 10:34
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що згідно п.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутись до замовника з вимогою надати ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ стосовно невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Закон не дає можливості учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена ВИМАГАТИ «скасувати прийняте Ухвалення», «повторно переглянути документи» та замовнику повернути дискваліфікованого учасника на кваліфікацію.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 ст 25 Закону Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ЗАВАНТАЖЕННЯ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Водночас Закон не надає можливості учаснику надавати пояснення до тендерної пропозиції.
Ми вважаємо, що ви мали можливість уточнити у замовника потребу у тій чи іншій Довідці, оскільки відповідно до ст.23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (про внесення змін до тендерної документації).
Члени тендерного комітету не мають можливості перевіряти чи є в Учасника дилерські відносини з іншими підприємствами. Тому саме для уникнення непорозумінь Замовник вимагав довідку, підписуючи яку керівник гарантував поставку товару певного виробника. Для підтвердження цієї інформації Учасник за власною ініціативою міг додати дилерський договір, хоча Замовник цього не вимагав.
Члени тендерного комітету не є спеціалістами в усіх сферах діяльності і не можуть знати тонкощі усіх існуючих довідок, тому в примітках до Таблиці 2 надали можливість учаснику довідкою в довільній формі пояснити відсутність тої чи іншої інформації. Водночас ст.23 Закону дає можливість учаснику задавати уточнюючі питання в період подання тендерних пропозицій. Тому ми вважаємо, що на вимогу тендерної документації надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з Додатками ви повинні були надати пояснення щодо відсутності додатків.
Голова Тендерного комітету Б. Вітковський
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 ст 25 Закону Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ЗАВАНТАЖЕННЯ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Водночас Закон не надає можливості учаснику надавати пояснення до тендерної пропозиції.
Ми вважаємо, що ви мали можливість уточнити у замовника потребу у тій чи іншій Довідці, оскільки відповідно до ст.23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (про внесення змін до тендерної документації).
Члени тендерного комітету не мають можливості перевіряти чи є в Учасника дилерські відносини з іншими підприємствами. Тому саме для уникнення непорозумінь Замовник вимагав довідку, підписуючи яку керівник гарантував поставку товару певного виробника. Для підтвердження цієї інформації Учасник за власною ініціативою міг додати дилерський договір, хоча Замовник цього не вимагав.
Члени тендерного комітету не є спеціалістами в усіх сферах діяльності і не можуть знати тонкощі усіх існуючих довідок, тому в примітках до Таблиці 2 надали можливість учаснику довідкою в довільній формі пояснити відсутність тої чи іншої інформації. Водночас ст.23 Закону дає можливість учаснику задавати уточнюючі питання в період подання тендерних пропозицій. Тому ми вважаємо, що на вимогу тендерної документації надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з Додатками ви повинні були надати пояснення щодо відсутності додатків.
Голова Тендерного комітету Б. Вітковський
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА |
359 972,00
UAH з ПДВ
|
341 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРОС ГРУП" |
412 920,00
UAH з ПДВ
|
349 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНШПЛЮС" |
433 380,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
379 514,40
UAH з ПДВ
|
369 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" |
392 460,00
UAH з ПДВ
|
383 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" |
398 970,00
UAH з ПДВ
|
389 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ #03972620 |
Рішення скасоване |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 15:59
|
|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ #03972620 |
Відхилено |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 16:01
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА #2683115146 |
Відхилено |
341 992,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 11:46
|
|
ТОВ "МІРОС ГРУП" #41474495 |
Переможець |
349 866,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 15:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2019 14:39
|
додаткова.PDF | зміни до договору |
03 травня 2019 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 09:35
|
МІРОС.pdf | укладений |
24 квітня 2019 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1.3 «Кількість товарів : парта- 135шт., стілець – 135шт.». п.2.5. Ціна договору становить 152 361 грн. (сто пятдесят дві тисячі триста шістдесят одна грн 00 копійок з ПДВ. 3. Внести зміни у специфікацію (Додаток №1 до Договору) 4. Внести зміни в дислокацію закладів освіти (Додаток №2 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |