Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Костопільському району Рівненської області
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-03-14-001259-a ● 8a99b920079d4081aa57457d09df141e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Костопільському району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Костопільському району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35000, Україна, Рівненська область, по Костопільському району, Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
умови оплати: | 15% |
строк відтермінування платежу від 91 і більше календарних днів: | 15% |
строк відтермінування платежу від 46 до 90 календарних днів: | 10% |
строк відтермінування платежу від 31 до 45 календарних днів: | 5% |
строк відтермінування платежу від 0 до 30 календарних днів: | 0% |
28 березня 2019 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 10:51 |
Протокол № 30-5.pdf | |
28 березня 2019 10:51 |
ТД по Костопільському району ЗІ ЗМІНАМИ.pdf |
28 березня 2019 10:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2019 10:51 |
Протокол № 30-5.pdf
|
|||
28 березня 2019 10:51 |
ТД по Костопільському району ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 15 березня 2019 11:28
Дата відповіді: 18 березня 2019 10:46
Під час ознайомлення з Документацією, а саме з додатком №4 «Технічне завдання» Учасником було встановлено, наступне:
Розділ: Озеленення.
1. До норм ДН10-5-2-6 (7,8,9,10) – Видалення дерев, доцільно додати норму ДН5-2-1 Навантаження або розвантаження колод та пнів, а також перевезення деревини
Розділ: Прибирання.
1. Норма ДН 10-7-5-1 – Прибирання автобусних зупинок від сміття, вказаний обсяг робіт в кількості 20 зупинок. Враховуючи, що роботи будуть виконуватись до 31 грудня 2019р. та враховуючи, що кількість зупинок на дорогах місцевого значення по Костопільському району в кількості 32шт, даний обсяг вважаємо необґрунтованим.
2. Норма ДН10-3-27-1 - Очищення інформаційно-вказівних дорожніх знаків від пилу та бруду вручну, - в ресурсах даної норми передбачено автогідропідіймач (висота підйому 18м), який немає необхідності використовувати при максимальній висоті дорожніх знаків до 3,0м по місцевій мережі. Було б доцільно в даному випадку застосувати норму ДН10-3-27-2 - Очищення інформаційно-вказівних дорожніх знаків від пилу та бруду вручну.
3. Норма ДН10-10-8-2 - Періодичний огляд дороги при переміщенні на автомобілі, вказано обсяг 400 км . Враховуючи протяжність доріг в Додатку 1 до Проекту договору в кількості 227,3 км, а кількість періодичних оглядів до 31.12.2019р. може бути не один раз, а більше, - даний обсяг робіт вважаємо необґрунтованим.
Розділ: Земляне полотно та водовідведення.
1. Враховуючи необхідність виконання робіт по водовідводу та для боротьби зі здиманням земполотна, було б доцільно додатково передбачити норму ДН1-1-2 – Копання повітряних воронок в немерзлому ґрунті при ширині і глибині воронки 30х40 см з врахуванням збільшення обсягу.
2. До норми ДН1-5-2 – Засипання промоїн і просідань на укосах і бермах без трамбування доцільно додати розцінку ДН5-4-1 – Перенесення пилуватих матеріалів або ДН5-9-1 – Перенесення матеріалів на носилках або в іншій малоємній тарі.
Розділ: Дорожній одяг.
1. Вказані норми ДН10-2-13-1 (4, 7,10) Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1 м2(3 м2, 10м2, 25м2), при товщині шару до 50 мм, але відсутні норми на Ліквідацію вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим а/бетоном вибоїн глибиною 60мм та 70мм. Доцільно включити дані норми до технічного завдання.
2. Доцільно включити норми ДН10-26-2, ДН10-2-26-3, ДН10-2-26-4 – Ущільнення віброплитою, при глибині вибоїн до 50мм, до т60мм, до 70мм.
3. Технологія робіт з Ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття передбачає «Розвантажування матеріалів (гарячої асфальтобетонної суміші) із транспортних засобів вручну, зручні та накидні вантажі (ДН5-1-4 )» та «Перевезення матеріалів ручними візками. Навантаження накладанням і розвантаження перевертанням (ШНД6-1-2)». Дані норми відсутні в технічному завданні.
4. Відсутні норми на профілювання білощебеневих доріг з добавкою матеріалу та без (ДН2-6 та ДН2-7), враховуючи наявність в районі 70 км автомобільних доріг з білощебеневим покриттям.
5. Обсяг норми ДН1-4-1- Засипання промоїн і просідань щебнем, в п.4 необхідно збільшити враховуючи фактичний стан покриття доріг.
6. Відсутня норма на навантаження щебеневих матеріалів на автотранспортні засоби для виконання робіт передбачених нормою ДН1-4-1 - Засипання промоїн і просідань щебнем.
7. Відсутні норми ДН10-2-9-1 очищення вибоїн від бруду та пилу за допомогою компресора.
Розділ: Зимове утримання.
1. Враховуючи наявність норми ДН10-4-1-3 – Виготовлення хмизових снігозахисних щитів, - відсутня норма ДН10-4-3-3-Заготівля жердин на виготовлення щитів.
2. З метою однотипності проведення кошторисних розрахунків слід норму ЖС5-7-1 «Заготівля віх» замінити нормою з обґрунтуванням ШНД5-7-1 «Заготівля віх», яка є аналогічною.
3. Існує невідповідність обсягів пов’язаних норм: Норма ДН10-4-25-2 - Посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на аварійно-небезпечних ділянках дороги, 4000м2, витрата протиожеледних матеріалів становить 2,6тн, та ДН10-4-12-1 - Формування конусів із протиожеледного матеріалу вручну зі встановленням віх, - обсяг 30тн. Також, не враховано вивезення протиожеледних матеріалів для формування конусів. Необхідно збільшити обсяг посипання покриття і формування конусів із протиожеледних матеріалів.
4. Існує невідповідність обсягів пов’язаних норм: Норма ДН10-4-26-2, ДН10-4-27-4, ДН10-4-25-2, обсяг 2984 тис. м2, витрата протиожеледних матеріалів становить 422,3 тн, та ДН10-4-30-1, ДН10-4-29-1 – Приготування піщано-соляної суміші, - обсяг 350м3 = 486 тн.
5. Враховуючи наявність норми ДН10-4-25-2 - Посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на аварійно-небезпечних ділянках дороги, доцільно включити норму ДН5-13-2 - Переміщення пішки робітників 3 розряду.
6. Враховуючи наявність ДН10-4-26-2- Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням STRATOR B-60-36 VCXM-450 на базі автомобіля КрАЗ-65055 при ширині розподілення до 4 м та ДН10-4-27-4-Одночасне очищення доріг від снігу, який щойно випав та при патрульному очищенні та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю за допомогою обладнання фірми Schmіdt на базі автомобіля КрАЗ-65055, - відсутні норми на переміщення даних автомобілів до місця розподілення протиожеледних матеріалів і назад.
7. Обсяг чергування машиністів та робітників (норми ДН10-10-9-5, ДН10-10-9-6, ДН10-10-9-4) для повноцінного забезпечення безперебійного та безпечного руху в осінньо-зимовий період є недостатнім, адже мінімальна кількість чергування на місяці становитиме не менше 600 год. на 1 людину.
8. Відсутня норма на навантаження протиожеледних матеріалів в транспортні засоби для виконання робіт передбачених нормами ДН104-26-2, ДН10-4-27-4.
9. Відсутня норма на очищення доріг від снігу вручну (мостів) ДН10-4-16-1.
Розділ: Безпека руху.
1. Відсутня норма ДН10-3-20-2 - Вирівнювання опор дорожніх знаків та напрямних стовпчиків, ІІ група ґрунту.
2. Обсяг розмітки, передбачений технічним завданням є недостатнім, враховуючи, що в районі 116,1 км асфальтованих доріг місцевого значення.
3. Відсутня розцінка на влаштування розмітки за номером 1.6 (лінії наближення), що застосовується при наближенні до розмітки за номером 1.1.
4. Відсутній коефіцієнт - 1,2, що враховується при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу, а саме у нормах груп: ДН10-2-3-1, ДН10-4-21-4, ДН104-21-5, ДН10-4-21-6, ДН10-4-21-8, ДН10-4-21-9, ДН10-4-21-12, та інших передбачених СОУ 42.1-37641918-071:2018 таблиця 5.1 і СОУ 42.1-37641918-035:2018 таблиця 5.1, тоді як при Ліквідації вибоїн даний коефіцієнт враховано.
5. Відсутня норма ДН10-7-14-1- Побілка автопавільйонів.
6. В технічному завданні не передбачено перевезення матеріалів до місця виконання робіт. Просимо надати роз’яснення яким чином проводити компенсацію витрат на доставку матеріальних ресурсів.
7. Відсутні норми ДН10-3-2-2, ДН10-3-2-3, ДН10-3-2-4 – фарбування вручну металевого бруса, ДН 10-3-2-5 – фарбування вручну металевого бар’єрного огородження.
8. Відсутні норми ДН10-3-7-, ДН10-3-8- фарбування знаків круглої (трикутної форми )по старій фарбі.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши дане запитання до процедури, голова тендерного комітету Бобріков В.Ю. запропонував надати відповідь такого змісту:
В зв’язку з обмеженим обсягом фінансування робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у 2019 році технічне завдання сформоване управлінням дорожнього господарства Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації з урахуванням потреби у забезпеченні основних обсягів робіт, що дозволяють ефективно здійснювати експлуатаційне утримання зазначених доріг.
Також повідомляємо, що тендерна документація, щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тому при поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
В зв’язку з обмеженим обсягом фінансування робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у 2019 році технічне завдання сформоване управлінням дорожнього господарства Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації з урахуванням потреби у забезпеченні основних обсягів робіт, що дозволяють ефективно здійснювати експлуатаційне утримання зазначених доріг.
Також повідомляємо, що тендерна документація, щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тому при поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2019 11:51
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:31
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
1. В додатку 5 «Проект договору» розділ 3, п.п.3.4 вказано, що складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, «Будівельні технології кошторис» рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором. Додатком 4 «Технічне завдання» розділ «Зимове утримання» встановлено обґрунтування норми ЖС5-7-1 – Заготівля віх, в той час, як в програма «Будівельні технології кошторис» містить обґрунтування даного виду робіт – ШНД5-7-1. Невідповідність обґрунтування норми.
2. В додатку 5 «Проект договору» в п.3.6. Розділу 3 абз.7 і абз.8 сказано, що при складанні договірної ціни розмір заробітної плати приймається на підставі обгрунтовуючого розрахунку відповідно до п.5.5.1.2 і додатку К до СОУ 42.1-37641918-085:2018, в межах рівня заробітної плати рекомендованого Укравтодором. Вказаний СОУ п.5.5.1.2 не містить, натомість, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни), здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті виконання робіт, що вказано в п.6.1, 6.1.1, 6.2 розділу 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Також слід зазначити, що обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 березня 2019 15:49
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:36
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
В додатку 5 «Проект договору» розділ 6, п.п.6.3.3 в) вказано, що виконавець зобов’язаний ЩОДЕННО інформувати Замовника про стан проїзду автомобільними дорогами та про наявність ДТП на них у відповідності до наказу УКРАВТОДОРУ від 17.05.2012р. №197 «Про затвердження Інструкції про порядок надання інформації в Укравтодорі при виникненні надзвичайних ситуацій у сфері дорожнього господарства». В даній інструкції відсутнє зобов’язання «Щоденного інформування».
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником наведено в тендерній документації проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства за ініціативою будь-якої сторони, як це передбачено проектом договору.
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 29 березня 2019 11:14
Дата відповіді: 02 квітня 2019 09:45
Учасник, виконавши розрахунок згідно з додатком №4 «Технічне завдання» у комп’ютерному кошторисному програмному комплексі «Будівельні технології кошторис», рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором та врахувавши усереднені показники станом на 01.03.2019р. на матеріали, рекомендовані усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації приведені в Додатку Е СОУ 42.1-37641918-085:2018, розмір заробітної плати, що повинен застосовувати замовник при визначенні вартості дорожніх робіт доведену листом ДП «ДерждорНДІ» №19.1-25-63 від 29.01.2019р., врахувавши всі додаткові витрати приведені у п.п.3.6, 3.7, 3.8 розділу ІІІ Додатку 5 «Проекті договору» до тендерної документації встановив, що вартість розрахунку закупівлі згідно додатку 4 значно перевищує очікувану на закупівлю послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Костопільському району Рівненської області.
Просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі та привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-14-001259-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 20 травня 2019 19:41
Дата подання: 20 травня 2019 19:41
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 23.05.2019 № 6483.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 20:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
3 923 174,00
UAH з ПДВ
|
3 341 176,47
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 2 840 000 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг" |
3 999 991,20
UAH з ПДВ
|
3 999 991,20
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 399 992.52 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІД-ДИЛІЖАНС" |
3 947 029,20
UAH з ПДВ
|
3 947 029,20
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 354 974.82 | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
3 915 469,44
UAH з ПДВ
|
3 489 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1176470588 | 3 121 736.84 | Документи |
ТОВ "Рівнеекспресбуд" |
3 693 654,00
UAH з ПДВ
|
3 653 654,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 105 605.90 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Відхилено |
3 341 176,47
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:38
|
ТОВ "Рівнеекспресбуд" #36007978 |
Відхилено |
3 653 654,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:41
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Відхилено |
3 489 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІД-ДИЛІЖАНС" #36950487 |
Переможець |
3 947 029,20
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 17:18
|
Д.у. №2 до Д. №3 Костопільський р-н.pdf | зміни до договору |
15 липня 2019 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 14:11
|
Договір №3 Костопільський р-н.pdf | укладений |
29 травня 2019 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |