Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Формений одяг за кодом ДК 021:2015 – 18110000-3 (Костюм робочий)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-03-14-001170-a ● ebf36210d81b487286251e2b33e03ab2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Ірина Гуцул +380976196636 igutsul@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 12:30 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Формений одяг за кодом ДК 021:2015 – 18110000-3 (Костюм робочий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Набережно-Печерська дорога, буд. 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 13:43 |
Додаток №2- Проект договору.doc |
14 березня 2019 11:28 |
Додаток №4.docx |
14 березня 2019 11:28 |
Додаток №5 - зразок_еталон.docx |
14 березня 2019 11:28 |
Зображення 2.png |
14 березня 2019 11:28 |
Зображення 1.png |
14 березня 2019 11:28 |
Додаток№3-технiчнi вимоги.doc |
14 березня 2019 11:28 |
Документація.pdf |
14 березня 2019 11:28 |
Додаток №1 - Пропозиція.doc |
18 березня 2019 13:43 |
Додаток №2- Проект договору.doc
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Додаток №4.docx
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Додаток №5 - зразок_еталон.docx
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Зображення 2.png
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Зображення 1.png
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Додаток№3-технiчнi вимоги.doc
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Документація.pdf
|
||
14 березня 2019 11:28 |
Додаток №1 - Пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо закупівлі
Дата подання: 16 березня 2019 14:44
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:39
Доброго дня! Документація щодо закупівлі вимагає надання Довідки, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за 2017 та 2018 рр.
Підприємство засноване у 2018 році. Скажіть будь ласка чи можна надати довідку пояснення що підприємство засноване у 2018 році і за 2017 рік не можемо надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників та Довідку , складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за 2018 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! В своєму запитанні Ви самі ж надали відповідь. Чи може учасник підприємство якого створене в 2018р. надати довідку щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за 2017 та 2018 рр. Довідка щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за період його роботи, якщо таке підприємство створене в період 2017-2018рр.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001170-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", Код ЄДРПОУ:42293604
Дата подання: 16 березня 2019 14:53
Зміни до тд
Тендерна документація вимагає Сертифікат відповідності ДСТУ.
Просимо пояснити на що вимагається даний сертфикат та внести зміни до тендерної документації у зв'язку з необов'язковою сертифікацією на території України на стрічку світлоповертаючу та на костюми робочі згідно даного предмету закупівлі , а саме надати можливість або надати Сертифікат відповідності або довідку що не підлягає обов'язковій сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Просимо пояснити на що вимагається даний сертфикат та внести зміни до тендерної документації у зв'язку з необов'язковою сертифікацією на території України на стрічку світлоповертаючу та на костюми робочі згідно даного предмету закупівлі , а саме надати можливість або надати Сертифікат відповідності або довідку що не підлягає обов'язковій сертифікації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 09:02
Шановні учасники! Звертаємо Вашу увагу на необхідність ознайомлення з умовами закупівлі що містяться в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та додатків. Так Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель даної закупівлі містить наступну інформацію:
- Для участі у процедурах закупівель Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:.......• Завірену підписом та печаткою* Учасника скан-копію документу про якість готового виробу та тканини (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
Посилання в Додатку №3 на ГОСТ 27575 – 87 стосується технічних вимог пошиття товару що пропонується для постачання, тощо
- Для участі у процедурах закупівель Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:.......• Завірену підписом та печаткою* Учасника скан-копію документу про якість готового виробу та тканини (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
Посилання в Додатку №3 на ГОСТ 27575 – 87 стосується технічних вимог пошиття товару що пропонується для постачання, тощо
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001170-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", Код ЄДРПОУ:42293604
Дата подання: 16 березня 2019 14:57
Зміни до тд
Просимо привести у відповідність тендерну документацію відповідно до строку поставки продукції, так як в документації прописано строк поставки протягом п’яти робочих днів з моменту
підписання договору, а в проекті Договору - пятиденний термін після отримання Заявки.
підписання договору, а в проекті Договору - пятиденний термін після отримання Заявки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 09:43
Шановний учасник! Замовником було розглянуто подану Вами вимогу та внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2019 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" |
132 001,20
UAH з ПДВ
|
128 009,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ВІКТОРІЯ" |
150 150,00
UAH з ПДВ
|
128 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС" |
186 300,00
UAH з ПДВ
|
186 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" #40162787 |
Відхилено |
128 009,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 13:31
|
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ВІКТОРІЯ" #21362121 |
Відхилено |
128 010,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 13:31
|
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС" #37674503 |
Рішення скасоване |
186 300,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 13:51
|
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС" #37674503 |
Переможець |
186 300,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
04-23 ТОВ Восток Сервіс.pdf | укладений |
03 квітня 2019 16:40
|