Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формений одяг за кодом ДК 021:2015 – 18110000-3 (Костюм робочий)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-03-14-001170-a ebf36210d81b487286251e2b33e03ab2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Гуцул

+380976196636 igutsul@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Ірина Гуцул
+380976196636
igutsul@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 12:30
Початок аукціону: 22 березня 2019 13:30
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Формений одяг за кодом ДК 021:2015 – 18110000-3 (Костюм робочий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Набережно-Печерська дорога, буд. 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 13:43
Додаток №2- Проект договору.doc
14 березня 2019 11:28
Додаток №4.docx
14 березня 2019 11:28
Додаток №5 - зразок_еталон.docx
14 березня 2019 11:28
Зображення 2.png
14 березня 2019 11:28
Зображення 1.png
14 березня 2019 11:28
Додаток№3-технiчнi вимоги.doc
14 березня 2019 11:28
Документація.pdf
14 березня 2019 11:28
Додаток №1 - Пропозиція.doc
18 березня 2019 13:43
Додаток №2- Проект договору.doc
14 березня 2019 11:28
Додаток №2- Проект договору.doc
14 березня 2019 11:28
Додаток №4.docx
14 березня 2019 11:28
Додаток №5 - зразок_еталон.docx
14 березня 2019 11:28
Зображення 2.png
14 березня 2019 11:28
Зображення 1.png
14 березня 2019 11:28
Додаток№3-технiчнi вимоги.doc
14 березня 2019 11:28
Документація.pdf
14 березня 2019 11:28
Додаток №1 - Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо закупівлі
Дата подання: 16 березня 2019 14:44
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:39
Доброго дня! Документація щодо закупівлі вимагає надання Довідки, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за 2017 та 2018 рр. Підприємство засноване у 2018 році. Скажіть будь ласка чи можна надати довідку пояснення що підприємство засноване у 2018 році і за 2017 рік не можемо надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників та Довідку , складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за 2018 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! В своєму запитанні Ви самі ж надали відповідь. Чи може учасник підприємство якого створене в 2018р. надати довідку щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за 2017 та 2018 рр. Довідка щодо відсутності претензій належного виконання умов договору від замовників за період його роботи, якщо таке підприємство створене в період 2017-2018рр.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-001170-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", Код ЄДРПОУ:42293604
Дата подання: 16 березня 2019 14:53
Зміни до тд
Тендерна документація вимагає Сертифікат відповідності ДСТУ.
Просимо пояснити на що вимагається даний сертфикат та внести зміни до тендерної документації у зв'язку з необов'язковою сертифікацією на території України на стрічку світлоповертаючу та на костюми робочі згідно даного предмету закупівлі , а саме надати можливість або надати Сертифікат відповідності або довідку що не підлягає обов'язковій сертифікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 09:02
Шановні учасники! Звертаємо Вашу увагу на необхідність ознайомлення з умовами закупівлі що містяться в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та додатків. Так Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель даної закупівлі містить наступну інформацію:
- Для участі у процедурах закупівель Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:.......• Завірену підписом та печаткою* Учасника скан-копію документу про якість готового виробу та тканини (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
Посилання в Додатку №3 на ГОСТ 27575 – 87 стосується технічних вимог пошиття товару що пропонується для постачання, тощо
Номер вимоги: UA-2019-03-14-001170-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", Код ЄДРПОУ:42293604
Дата подання: 16 березня 2019 14:57
Зміни до тд
Просимо привести у відповідність тендерну документацію відповідно до строку поставки продукції, так як в документації прописано строк поставки протягом п’яти робочих днів з моменту
підписання договору, а в проекті Договору - пятиденний термін після отримання Заявки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 09:43
Шановний учасник! Замовником було розглянуто подану Вами вимогу та внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" 132 001,20
UAH з ПДВ
128 009,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ВІКТОРІЯ" 150 150,00
UAH з ПДВ
128 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС" 186 300,00
UAH з ПДВ
186 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 08:49
оновлена пропозиція.pdf
21 березня 2019 11:13
установчі документи.pdf
21 березня 2019 11:13
довідка учасника.pdf
21 березня 2019 11:13
пропозиція.pdf
21 березня 2019 11:13
відгуки 1,2.pdf
21 березня 2019 11:13
аналог. договори 1,2.pdf
21 березня 2019 11:13
паспорт якості.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 12:29
цінова Пропозиц_я.doc
21 березня 2019 12:19
сертифікат 2 стор.jpg
21 березня 2019 12:19
сертифікат 1 стор.jpg
21 березня 2019 12:19
Протоколи випробувань 1.pdf
21 березня 2019 12:19
СТАТУТ (1).doc
21 березня 2019 12:19
Свідоцтво ЄДР.pdf
21 березня 2019 12:19
реєстр_док.rar
21 березня 2019 12:19
Призначення Керівника.pdf
21 березня 2019 12:19
ПДВ.pdf
21 березня 2019 12:19
Довідка статистика.pdf
21 березня 2019 12:19
Витяг Вікторія Весь.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 14:39
Пропозиція.pdf
20 березня 2019 14:39
документи_директор.pdf
20 березня 2019 14:39
Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2019 14:39
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ"

ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ВІКТОРІЯ"

ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ"
#40162787
Відхилено 128 009,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 13:31
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ВІКТОРІЯ"
#21362121
Відхилено 128 010,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 13:31
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС"
#37674503
Рішення скасоване 186 300,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 13:51
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС"
#37674503
Переможець 186 300,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 13:56

Документи

27 березня 2019 13:30
№ 86 Відхилення.pdf

Документи

27 березня 2019 13:31
№87 Відхилення.pdf

Документи

27 березня 2019 13:32
№ 88 Переможець.pdf

Документи

27 березня 2019 13:56
№ 88 Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОСТОК-СЕРВІС"
#37674503
186 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 13:56
№ 88 Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
04-23 ТОВ Восток Сервіс.pdf укладений
03 квітня 2019 16:40