Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту "Аккерман", Лот 2 - складу на митному посту "Подільськ"
Очікувана вартість
634 675,41 UAH
UA-2019-03-14-000983-c 6fd34ca541714e5cb6afe48eb88bb1f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілка Людмила Василівна

+380487342821 od.sklad@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39441717
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а
Контактна особа: Стрілка Людмила Василівна
+380487342821
od.sklad@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 634 675,41 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

14 березня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 17:41
ТД_Охорона складів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-000983-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОДА Фірма "Легіон" ТОВ, Код ЄДРПОУ:22451625
Дата подання: 09 квітня 2019 17:25
Вимога у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ОДА Фірма «Легіон» ТОВ подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2019 16:48
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. У тендері № UA-2019-03-14-000983-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони: Лот 1 – складу на митному посту «Аккерман»), взяло участь 6 учасників.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону уразі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-000983-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 10 квітня 2019 10:41
щодо порушень Закону при визначенні переможця по лоту 1 і по лоту 2
Голові тендерного комітету
Одеської митниці ДФС
Колеснікову С.С.

Рішенням тендерного комітету від 04.04.2019 року (протокол № 8) за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2019-03-14-000983-с «Послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони)» переможцем визнано Комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради та повідомлено про намір укласти з ним договір.
Вважаємо, що це рішення тендерний комітет прийняв на підставі неповного та необ’єктивного розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради і воно суперечить вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у тексті вищезгаданого рішення тендерного комітету зазначено, що тендерна пропозиція Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради відповідає вимогам тендерної документації. Це твердження Вашого колегіального органу не відповідає дійсності, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у листі-згоді на обробку персональних даних повинні міститися такі відомості: «ПІБ працівника учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР згадуються персональні дані восьми охоронників підприємства (довідка від 27.03.2019 № 96-2019), однак лист-згоду на обробку персональних даних надано лише на директора підприємства, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 Додатку 7 до тендерної документації вимагалося, що «Сума тендерної пропозиції розраховується учасником помісячно починаючи з квітня по грудень 2019 року включно». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР такий розрахунок відсутній, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції переможця надано договір №1274 від 01.04.2019 на охорону об’єкта за допомогою ПЦС без додатків до нього, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника, а саме пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Учасники повинні неухильно дотримуватися всіх вимог щодо надання документів (чинних на остаточну дату розкриття тендерної пропозиції) з усіма додатками!».
Таким чином, тендерний комітет, обравши переможцем процедури торгів КП «Регіональна служба охорони» ООР (по лоту 1 і лоту 2), порушив вищезазначені вимоги своєї ж тендерної документації, а також свідомо порушив чинне законодавство.

Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

З огляду на викладене вимагаємо вжити заходів щодо усунення порушень Закону та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у цій закупівлі. У разі неприйняття такого рішення будемо вимушені звертатися до органу оскарження з приводу визначення переможця торгів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2019 09:19
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. У тендері № UA-2019-03-14-000983-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони: Лот 1 – складу на митному посту «Аккерман»), взяло участь 6 учасників.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-000983-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОДА Фірма "Легіон" ТОВ, Код ЄДРПОУ:22451625
Дата подання: 09 квітня 2019 17:29
Вимога у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ОДА Фірма «Легіон» ТОВ подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2019 16:49
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. У тендері № UA-2019-03-14-000983-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони: Лот 2 – складу на митному посту «Подільськ»), взяло участь 6 учасників.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону уразі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-000983-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 10 квітня 2019 10:49
щодо порушень Закону при визначенні переможця торгів
Голові тендерного комітету
Одеської митниці ДФС
Колеснікову С.С.

Рішенням тендерного комітету від 04.04.2019 року (протокол № 8) за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2019-03-14-000983-с «Послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони)» переможцем визнано Комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради та повідомлено про намір укласти з ним договір.
Вважаємо, що це рішення тендерний комітет прийняв на підставі неповного та необ’єктивного розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради і воно суперечить вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у тексті вищезгаданого рішення тендерного комітету зазначено, що тендерна пропозиція Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради відповідає вимогам тендерної документації. Це твердження Вашого колегіального органу не відповідає дійсності, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у листі-згоді на обробку персональних даних повинні міститися такі відомості: «ПІБ працівника учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР згадуються персональні дані восьми охоронників підприємства (довідка від 27.03.2019 № 96-2019), однак лист-згоду на обробку персональних даних надано лише на директора підприємства, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 Додатку 7 до тендерної документації вимагалося, що «Сума тендерної пропозиції розраховується учасником помісячно починаючи з квітня по грудень 2019 року включно». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР такий розрахунок відсутній, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції переможця надано договір №1274 від 01.04.2019 на охорону об’єкта за допомогою ПЦС без додатків до нього, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника, а саме пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Учасники повинні неухильно дотримуватися всіх вимог щодо надання документів (чинних на остаточну дату розкриття тендерної пропозиції) з усіма додатками!».
Таким чином, тендерний комітет, обравши переможцем процедури торгів КП «Регіональна служба охорони» ООР (по лоту 1 і лоту 2), порушив вищезазначені вимоги своєї ж тендерної документації, а також свідомо порушив чинне законодавство.

Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

З огляду на викладене вимагаємо вжити заходів щодо усунення порушень Закону та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у цій закупівлі. У разі неприйняття такого рішення будемо вимушені звертатися до органу оскарження з приводу визначення переможця торгів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2019 09:20
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. У тендері № UA-2019-03-14-000983-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони: Лот 2 – складу на митному посту «Подільськ»), взяло участь 6 учасників.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.

Документи подані скаржником

09 квітня 2019 17:21
Вимога Лот 1.docx

Документи подані скаржником

09 квітня 2019 17:29
Вимога Лот 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000026 ● 846f2e71de204aafab9823ef0adcd751
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2019 Одеса № 313

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.09.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 02.09.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2019 № 313

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-03-14-000983-c 14.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-03 15:38:40

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту «Аккерман», Лот 2 - складу на митному посту «Подільськ» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, яка проводиться Одеською митницею ДФС (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-14-000983-c, дата оприлюднення 14.03.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозицій за Лотами 1 та 2 учасника комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 1 частини 5 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до ТД, а саме: не зазначена марка та модель обладнання та матеріально-технічної бази? При цьому інформація, що вимагається, не відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
2) чи надав переможець торгів за Лотами 1 та 2 (комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради), у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику у сканованому вигляді оригінали або нотаріально завірені копії документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зазначені у додатку 9 до ТД?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. складу на митному посту "Аккерман"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 316 227,81 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 162,28 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 квітня 2019 11:26
Закінчення: 01 квітня 2019 12:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
складу на митному посту "Аккерман"
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська обл., Білгород-Дністровський, Шабська, 104 А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" 265 518,00
UAH з ПДВ
203 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" 267 890,00
UAH з ПДВ
203 357,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" 277 200,00
UAH з ПДВ
204 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ОДА Фірма "Легіон" ТОВ 270 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 244 398,00
UAH з ПДВ
237 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 256 278,00
UAH з ПДВ
237 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 11:38
Електронний підпис
29 березня 2019 11:37
тендерна пропозиція.PDF
29 березня 2019 11:37
копія Статуту з описом.PDF
29 березня 2019 11:37
копія ліцензії.pdf
29 березня 2019 11:37
копія витягу ПДВ.pdf
29 березня 2019 11:37
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 13:32
5. Довідка мат-тех база.pdf
29 березня 2019 13:31
5.8 ВН0337ВІ (2).jpg
29 березня 2019 13:31
5.9 ВН1428НХ.jpg
29 березня 2019 13:31
5.10 ВН2086НТ.jpg
29 березня 2019 13:30
6.1Ил_кевич_обуч.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.2 Ил_кевич_ТК.1.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.3 Ил_кевич_ТК.2.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.4 Оанча .jpeg
29 березня 2019 13:30
6.5 Оанча_ТК.1.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.6 Оанча_ТК.2.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.7 Синявский_Обуч._3_р.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.8 Синявский_ТК.1.jpeg
29 березня 2019 13:30
6.9 Синявский_ТК.2.jpeg
29 березня 2019 13:29
6.11 Солтановский_ТК.1.jpeg
29 березня 2019 13:29
6.12 Солтановский_ТК.2.jpeg
29 березня 2019 13:29
7. Гар лист наявність ПЦС.pdf
29 березня 2019 13:28
15. Гар лист дод 7,10.pdf
29 березня 2019 13:28
16. Проект Договору.pdf
29 березня 2019 13:28
18. Довідка GPS.pdf
29 березня 2019 13:27
31. Сканкопія ліцензії.pdf
29 березня 2019 13:27
34. Статут.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 15:23
Електронний підпис
29 березня 2019 15:20
Згода з Договором - лот 1.pdf
29 березня 2019 15:20
9. Копія Статуту.pdf
29 березня 2019 15:20
6. Довідка Ст. 17.pdf
29 березня 2019 15:20
5.4. Договір АМАКО.pdf
29 березня 2019 15:20
5.2. Договір КМПБ № 2 д.у. 1.pdf
29 березня 2019 15:20
5.1. Договір КМПБ № 2.pdf
29 березня 2019 15:20
2. Персональні дані.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 11:06
Електронний підпис
29 березня 2019 11:03
Статут ЩИТ 1.PDF
29 березня 2019 11:03
погодження техумов.PDF
29 березня 2019 11:03
наказ на директора.PDF
29 березня 2019 11:03
лист захист довкілля.PDF
29 березня 2019 11:03
інформація про учасника.PDF
29 березня 2019 11:03
довідка ст 17 Закону.PDF
29 березня 2019 11:03
довідка працівники.PDF
29 березня 2019 11:03
довідка матбаза.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"

ОДА Фірма "Легіон" ТОВ

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#42306010
Переможець 203 280,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:57

Документи

05 квітня 2019 15:57
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:56
Протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#42306010
203 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 15:57
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:56
Протокол 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:23
ДУ2_74_2019 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 12:15
ДУ1_74_2019 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 15:57
Договір 74_2019_Лот1_Аккер.pdf укладений
19 квітня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору (а саме змінити розділ ХІІІ. "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін")
Номер договору про закупівлю: 74/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися ціну Договору зменшити на 5 913,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 74/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 366,40
UAH