Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська митниця ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39441717 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а |
Контактна особа: |
Стрілка Людмила Василівна +380487342821 od.sklad@customs.sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 634 675,41 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
14 березня 2019 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 17:41 |
ТД_Охорона складів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону уразі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Одеської митниці ДФС
Колеснікову С.С.
Рішенням тендерного комітету від 04.04.2019 року (протокол № 8) за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2019-03-14-000983-с «Послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони)» переможцем визнано Комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради та повідомлено про намір укласти з ним договір.
Вважаємо, що це рішення тендерний комітет прийняв на підставі неповного та необ’єктивного розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради і воно суперечить вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у тексті вищезгаданого рішення тендерного комітету зазначено, що тендерна пропозиція Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради відповідає вимогам тендерної документації. Це твердження Вашого колегіального органу не відповідає дійсності, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у листі-згоді на обробку персональних даних повинні міститися такі відомості: «ПІБ працівника учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР згадуються персональні дані восьми охоронників підприємства (довідка від 27.03.2019 № 96-2019), однак лист-згоду на обробку персональних даних надано лише на директора підприємства, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 Додатку 7 до тендерної документації вимагалося, що «Сума тендерної пропозиції розраховується учасником помісячно починаючи з квітня по грудень 2019 року включно». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР такий розрахунок відсутній, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції переможця надано договір №1274 від 01.04.2019 на охорону об’єкта за допомогою ПЦС без додатків до нього, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника, а саме пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Учасники повинні неухильно дотримуватися всіх вимог щодо надання документів (чинних на остаточну дату розкриття тендерної пропозиції) з усіма додатками!».
Таким чином, тендерний комітет, обравши переможцем процедури торгів КП «Регіональна служба охорони» ООР (по лоту 1 і лоту 2), порушив вищезазначені вимоги своєї ж тендерної документації, а також свідомо порушив чинне законодавство.
Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на викладене вимагаємо вжити заходів щодо усунення порушень Закону та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у цій закупівлі. У разі неприйняття такого рішення будемо вимушені звертатися до органу оскарження з приводу визначення переможця торгів.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону уразі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Одеської митниці ДФС
Колеснікову С.С.
Рішенням тендерного комітету від 04.04.2019 року (протокол № 8) за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2019-03-14-000983-с «Послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони)» переможцем визнано Комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради та повідомлено про намір укласти з ним договір.
Вважаємо, що це рішення тендерний комітет прийняв на підставі неповного та необ’єктивного розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради і воно суперечить вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у тексті вищезгаданого рішення тендерного комітету зазначено, що тендерна пропозиція Комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної Ради відповідає вимогам тендерної документації. Це твердження Вашого колегіального органу не відповідає дійсності, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у листі-згоді на обробку персональних даних повинні міститися такі відомості: «ПІБ працівника учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР згадуються персональні дані восьми охоронників підприємства (довідка від 27.03.2019 № 96-2019), однак лист-згоду на обробку персональних даних надано лише на директора підприємства, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 Додатку 7 до тендерної документації вимагалося, що «Сума тендерної пропозиції розраховується учасником помісячно починаючи з квітня по грудень 2019 року включно». У тендерній пропозиції КП «Регіональна служба охорони» ООР такий розрахунок відсутній, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції переможця надано договір №1274 від 01.04.2019 на охорону об’єкта за допомогою ПЦС без додатків до нього, що є невідповідністю тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника, а саме пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Учасники повинні неухильно дотримуватися всіх вимог щодо надання документів (чинних на остаточну дату розкриття тендерної пропозиції) з усіма додатками!».
Таким чином, тендерний комітет, обравши переможцем процедури торгів КП «Регіональна служба охорони» ООР (по лоту 1 і лоту 2), порушив вищезазначені вимоги своєї ж тендерної документації, а також свідомо порушив чинне законодавство.
Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на викладене вимагаємо вжити заходів щодо усунення порушень Закону та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у цій закупівлі. У разі неприйняття такого рішення будемо вимушені звертатися до органу оскарження з приводу визначення переможця торгів.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з КП «РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ» ООР». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-02-000026 ● 846f2e71de204aafab9823ef0adcd751
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2019 Одеса № 313
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.09.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 02.09.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2019 № 313
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-03-14-000983-c 14.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-03 15:38:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту «Аккерман», Лот 2 - складу на митному посту «Подільськ» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, яка проводиться Одеською митницею ДФС (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-14-000983-c, дата оприлюднення 14.03.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозицій за Лотами 1 та 2 учасника комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 1 частини 5 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до ТД, а саме: не зазначена марка та модель обладнання та матеріально-технічної бази? При цьому інформація, що вимагається, не відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
2) чи надав переможець торгів за Лотами 1 та 2 (комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради), у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику у сканованому вигляді оригінали або нотаріально завірені копії документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зазначені у додатку 9 до ТД?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. складу на митному посту "Аккерман" |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 316 227,81 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 162,28 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
265 518,00
UAH з ПДВ
|
203 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" |
267 890,00
UAH з ПДВ
|
203 357,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" |
277 200,00
UAH з ПДВ
|
204 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОДА Фірма "Легіон" ТОВ |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
244 398,00
UAH з ПДВ
|
237 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" |
256 278,00
UAH з ПДВ
|
237 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" #42306010 |
Переможець |
203 280,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:23
|
ДУ2_74_2019 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 12:15
|
ДУ1_74_2019 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 15:57
|
Договір 74_2019_Лот1_Аккер.pdf | укладений |
19 квітня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору (а саме змінити розділ ХІІІ. "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін") |
Номер договору про закупівлю: | 74/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися ціну Договору зменшити на 5 913,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 74/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |