Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги прибирання та утримання в зимовий період вулиць та місць загального користування міста Дубно, Рівненської області
Очікувана вартість
1 657 572,00 UAH
UA-2019-03-14-000818-a 0460d083d4274917993d2ec9f10474fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колядич Василь Іванович

+380365632294 komunal@dubno-adm.rv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Дубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26206455
Місцезнаходження: 35603, Україна , Рівненська обл., Дубно, вулиця Замкова, 4, каб.407
Контактна особа: Колядич Василь Іванович
+380365632294
komunal@dubno-adm.rv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 657 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 575,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Послуги надаються протягом року згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги прибирання та утримання в зимовий період вулиць та місць загального користування міста Дубно, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, за адресами об'єктів благоустрою в межах міста Дубно
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 10:19
Перелік змін.docx
22 березня 2019 10:19
ТД_прибирання вулиць зі змінами.doc
14 березня 2019 10:46
Проект договору.doc
22 березня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 10:19
Перелік змін.docx
22 березня 2019 10:19
ТД_прибирання вулиць зі змінами.doc
14 березня 2019 10:43
ТД_прибирання вулиць.doc
14 березня 2019 10:46
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000020 ● 5c8c8298f2424c17898b362d3df26873
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.03.2019 № 6

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-03-14-000818-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-03-22 10:30:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації

2019-12-04 15:14:20

Інформація про відміну

Дата відміни
01 квітня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій